Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кудрявська, буд. 23 |
Контактна особа: |
Самолюк-Кузьмінська Галина 380442723536 kievzelenbudtender4@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2024 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 20 882 484,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 412,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі, та дорівнює 100 000, 00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства України. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені підписом(-ами) уповноваженої(-них) особи (осіб) банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої(-их) уповноваженої(-их) особи (осіб) від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» код ЄДРПОУ 03362123 КО «Київзеленбуд», 04053 м. Київ, вул. Кудрявська, 23 Код ЄДРПОУ: 03362123 UA 183534890000026004572826001 АТ «АСВІО БАНК» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 1,0 відсоток вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок такого замовника. Умови щодо неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку 3 до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2024 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2024 16:57 |
Перелік змін Наталка_22.10.24.docx | |
22 жовтня 2024 16:56 |
ТД_Наталка_22.10.24.docx | |
22 жовтня 2024 16:56 |
Додаток 3 Проект дог. підряду Наталка розпор.1107 (1).docx | |
22 жовтня 2024 16:56 |
240_КД_ВРЗКР.xls | |
22 жовтня 2024 16:55 |
240_КД_ВОБ.xls | |
09 жовтня 2024 15:09 |
Звіт.pdf |
22 жовтня 2024 16:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 жовтня 2024 16:57 |
Перелік змін Наталка_22.10.24.docx
|
|||
22 жовтня 2024 16:56 |
ТД_Наталка_22.10.24.docx
|
|||
22 жовтня 2024 16:56 |
Додаток 3 Проект дог. підряду Наталка розпор.1107 (1).docx
|
|||
22 жовтня 2024 16:56 |
240_КД_ВРЗКР.xls
|
|||
22 жовтня 2024 16:55 |
240_КД_ВОБ.xls
|
|||
09 жовтня 2024 15:09 |
Звіт.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000053 ● cd1fcc6da3304adc9e6d814cda9d9fe8
- Статус: завершено ● Дата: 20 січня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2024-10-09-009992-a 09.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-23 17:41:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція парку відпочинку в урочищі «Наталка» в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-009992-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати підтвердження виконання переможцем закупівлі ПП «Ріалбуд» умов пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-25 17:21:51
Надання пояснень
Державна аудиторська служба України
Про надання пояснень
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 23.12.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція парку відпочинку в урочищі "Наталка" в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-009992-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє наступне.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Для забезпечення виконання робіт відповідно до розпорядження Київської міської військової адміністрації від 29.12.2023 року № 1107 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024 - 2026 роки» було проведено процедуру закупівлі по об’єкту: «Реконструкція парку відпочинку в урочищі "Наталка" в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-009992-a).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі було визначено на підставі проектної документації.
Очікувану вартість закупівлі було визначено на підставі проведеної експертизи кошторисної частини проектної документації ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА», шляхом отримання позитивного Експертного звіту № 1565Е/07/24 від 31 липня 2024 (копія додається).
2. Надати підтвердження виконання переможцем закупівлі ПП «Ріалбуд» умов пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору.
Відповідно до умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору.
Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю.
Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі).
У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ»
Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 відсоток вартості договору про закупівлю – 208 800,00 грн. Оплата була внесена 18 листопада 2024 року (копія додається).
Додатки: згадане на 44 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-27 11:14:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція парку відпочинку в урочищі «Наталка» в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-009992-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реконструкція парку відпочинку в урочищі «Наталка» в Оболонському районі» (коригування 4) відповідно до експертного звіту від 31.07.2024
№ 1565Е/07/24;
2. Зважаючи на визначений у пункті 2.1. договору від 18.11.2024 № 217/11 строк виконання робіт – 25.12.2024, надати інформацію та її документальне підтвердження про стан виконання договору, укладеного за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-31 10:25:32
Пояснення
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 27.12.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція парку відпочинку в урочищі "Наталка" в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-009992-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє.
1. Надати зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реконструкція парку відпочинку в урочищі «Наталка» в Оболонському районі» (коригування 4) відповідно до експертного звіту від 31.07.2024 № 1565Е/07/24.
Відповідно до звернення Державної Аудиторської служби України КО «Київзеленбуд» надає зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реконструкція парку відпочинку в урочищі «Наталка» в Оболонському районі» (коригування 4) відповідно до експертного звіту від 31.07.2024 № 1565Е/07/24 (копія додається).
2. Зважаючи на визначений у пункті 2.1. договору від 18.11.2024 № 217/11 строк виконання робіт – 25.12.2024, надати інформацію та її документальне підтвердження про стан виконання договору, укладеного за результатом проведеної закупівлі.
Щодо фактичного виконання договору, повідомляємо наступне: відповідно до пункту 2.1 Договору від 18.11.2024 № 217/11 підрядником виконані роботи на об’єкті будівництва «Реконструкція парку відпочинку в урочищі "Наталка" в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-009992-a) про що свідчать акти виконаних робіт (копії надаються).
Додатково повідомляємо, що 26 грудня 2024 року була підписана Додаткова угода щодо фактичного виконання робіт на Об’єкті та уточненням обсягів робіт (копія додається).
Додатки: згадане на 254 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-30 16:55:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція парку відпочинку в урочищі «Наталка» в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-009992-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та документи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного підприємства «Ріалбуд» вимогам тендерної документації, визначеним пунктом 2.1. додатку 7 тендерної документації, стосовно надання для інженера проектувальника в частині кошторисної документації діючого документа, який підтверджує добровільне страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, враховуючи, що зазначений документ має бути чинним (діючим) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (пункт 1 розділу 3 тендерної документації).
У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «Ріалбуд» надано Поліс до ДОГОВОРУ ДОБРОВІЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПЕРЕД ТРЕТІМИ ОСОБАМИ (ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ), строк дії якого з 22.08.2024 по 22.10.2024 (файл 2.1.Сертифікат+поліс+диплом кошторисника.pdf), при цьому кінцева дата подання тендерних пропозицій - 28.10.2024.
2. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання переможцем процедури приватним підприємством «Ріалбуд» умов пункту 6 Додатку 8 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-02 20:51:19
Пояснення
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 30.12.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція парку відпочинку в урочищі "Наталка" в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-009992-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє.
1. Надати інформацію та документи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного підприємства «Ріалбуд» вимогам тендерної документації, визначеним пунктом 2.1. додатку 7 тендерної документації, стосовно надання для інженера проектувальника в частині кошторисної документації діючого документа, який підтверджує добровільне страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, враховуючи, що зазначений документ має бути чинним (діючим) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (пункт 1 розділу 3 тендерної документації). У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «Ріалбуд» надано Поліс до ДОГОВОРУ ДОБРОВІЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПЕРЕД ТРЕТІМИ ОСОБАМИ (ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ), строк дії якого з 22.08.2024 по 22.10.2024 (файл 2.1.Сертифікат+поліс+диплом кошторисника.pdf), при цьому кінцева дата подання тендерних пропозицій - 28.10.2024.
Учасником процедури закупівлі - Приватне підприємство «Ріалбуд» (код ЄДРПОУ36432040), у складі тендерної пропозиції надано документ інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Бабенка Сергія Миколайовича, а саме: Поліс до ДОГОВОРУ ДОБРОВІЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПЕРЕД ТРЕТІМИ ОСОБАМИ (ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ) №01.15.16-0000038/MOS, згідно якого Період страхування зазначений: з 22.08.2024р., але не раніше 00 годин дня, наступного за днем після сплати страхового платежу та діє протягом 2 місяців. (копія додається).
Відповідно до інформації, яка зазначена в полісі, термін дії починається після оплати платежу. Враховуючи, що умовами тендерної документації не передбачено надання учасником платіжного документу до страхового полісу, не можливо було встановити з якої дати розпочинається термін дії цього полісу.
Отже, Замовник скористався своїм правом відповідно до частини 15 статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником, до особи, яка здійснювала платіж, а саме до Бабенко С.М.
Відповідно до наданої інформації днем сплати страхового платежу є 30.08.2024р. та відповідно строк дії два місяці, тобто до 30.10.2024 включно (копія надається).
2. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання переможцем процедури приватним підприємством «Ріалбуд» умов пункту 6 Додатку 8 до тендерної документації.
КО «Київзеленбуд» надає відповідні документи щодо виконання переможцем процедури, приватним підприємством «Ріалбуд», умов пункту 6 Додатку 8 до тендерної документації.
Переможець процедури закупівлі у строк, що передбачений Особливостями для підписання договору про закупівлю, надав замовнику електронну версію (IMD файл) кошторисної документації в електронному вигляді на флеш-носії; договірну ціну (згідно з формою додатку 30 до Настанови); пояснювальну записку до договірної ціни; локальні кошториси; відомість ресурсів до локальних кошторисів; у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat) календарний графік виконання робіт за підписом керівника (уповноваженої особи) із зазначенням прізвища, ініціалів та посади (копії надаються).
Додатки: згадане на 110 арк. в 1 прим.
- IMG_20250102_202944_681.jpg
- пояснююча.rtf
- Додаток 1. Календарний графік.docx _page-0001.pdf
- Дод. 2_ДЦ_ДЦ_3.rtf
- U_134_ДЦ_ЛК1_02-02-03.rtf
- U_134_ДЦ_ВРЛК_02-02-01.rtf
- Поліс.pdf
- U_134_ДЦ_ЛК1_06-01-01.rtf
- U_134_ДЦ_ВРЛК_02-02-03.rtf
- U_134_ДЦ_ВРЛК_02-02-04.rtf
- U_134_ДЦ_ВРЛК_06-01-01.rtf
- U_134_ДЦ_ВРЛК_02-02-02.rtf
- U_134_ДЦ_ЛК1_02-02-01.rtf
- U_134_ДЦ_ЛК1_02-02-04.rtf
- U_134_ДЦ_ВРЛК_02-03-01.rtf
- U_134_ДЦ_ВРЛК_02-02-05.rtf
- U_134_ДЦ_ЛК1_02-02-02.rtf
- Дод. 3 ДЦ_ДФ_02-01-01.rtf
- U_134_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.rtf
- U_134_ДЦ_ЛК1_02-03-01.rtf
- U_134_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf
- 134.imd
- U_134_ДЦ_ЛК1_02-02-05.rtf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-02 16:42:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція парку відпочинку в урочищі «Наталка» в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-009992-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів (акт приймання виконаних будівельних робіт ф. КБ-2в), що підтверджують вартість устаткування, меблів, інвентарю з урахуванням ПДВ на суму 4 589 187,79 грн, відповідно до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф.КБ-3) від 25.12.2024;
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-07 16:23:00
Пояснення
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 02.01.2025 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція парку відпочинку в урочищі "Наталка" в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-009992-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє.
1. Постала потреба в отриманні інформації та документів (акт приймання виконаних будівельних робіт ф. КБ-2в), що підтверджують вартість устаткування, меблів, інвентарю з урахуванням ПДВ на суму 4 589 187,79 грн, відповідно до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф.КБ-3) від 25.12.2024.
Відповідно до запиту Державної аудиторської служби КО «Київзеленбуд» надає інформацію та документи (акт приймання виконаних будівельних робіт ф. КБ-2в), що підтверджують вартість устаткування, меблів, інвентарю з урахуванням ПДВ на суму 4 589 187,79 грн, відповідно до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф.КБ-3) від 25.12.2024. (копія додається).
Додатки: згадане на 3 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-03 11:44:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція парку відпочинку в урочищі «Наталка» в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-009992-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати відповідні документи, що підтверджують сплату страхового платежу інженером-проектувальником в частині кошторисної документації Бабенком Сергієм Миколайовичем за Полісом до ДОГОВОРУ ДОБРОВІЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПЕРЕД ТРЕТІМИ ОСОБАМИ (ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ) (далі – страховий поліс).
2. Надати пояснення стосовно підстави не застосування Замовником пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у зв’язку з виявленням невідповідностей в тендерній пропозиції приватного підприємства «Ріалбуд» щодо строку дії страхового полісу інженера проектувальника в частині кошторисної документації Бабенка Сергія Миколайовича.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-08 11:13:09
Пояснення
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 03.01.2025 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція парку відпочинку в урочищі "Наталка" в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-009992-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє.
1. Надати відповідні документи, що підтверджують сплату страхового платежу інженером-проектувальником в частині кошторисної документації Бабенком Сергієм Миколайовичем за Полісом до ДОГОВОРУ ДОБРОВІЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПЕРЕД ТРЕТІМИ ОСОБАМИ (ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ) (далі – страховий поліс).
Замовник скористався своїм правом відповідно до частини 15 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та звернувся за підтвердженням інформації, щодо підтвердження сплати страхового платежу інженером-проектувальником в частині кошторисної документації Бабенком С.М. за Полісом до ДОГОВОРУ ДОБРОВІЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПЕРЕД ТРЕТІМИ ОСОБАМИ (ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ) №01.15.16-0000038/MOS наданої учасником до особи, яка здійснювала платіж, а саме до Бабенка С.М. Інформація надійшла у вигляді листа, інші документи не надходили. В свою чергу замовник отримав запитувану інформацію щодо Полісу до Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами (професійна діяльність) №01.15.16-0000038/MOS.
Також зазначаємо, що тендерна документація по якій проводилася процедура закупівлі «Реконструкція парку відпочинку в урочищі "Наталка" в Оболонському районі» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-009992-a) не містить вимог до учасника щодо підтвердження сплати страхового платежу інженером-проектувальником в частині кошторисної документації.
2. Надати пояснення стосовно підстави не застосування Замовником пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у зв’язку з виявленням невідповідностей в тендерній пропозиції приватного підприємства «Ріалбуд» щодо строку дії страхового полісу інженера проектувальника в частині кошторисної документації Бабенка Сергія Миколайовича.
Згідно пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Враховуючи, що умовами тендерної документації не було передбачено документу щодо сплати страхового полісу Замовник не мав права надавати учаснику право на виправлення помилок.
Замовник отримав запитувану/підтверджену інформацію щодо Полісу шляхом звернення за підтвердженням інформації наданої учасником, до особи, яка здійснювала платіж, а саме до Бабенко С.М.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 січня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Ріалбуд" |
20 880 000,00
UAH з ПДВ
|
20 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Ріалбуд" #36432040 |
Переможець |
20 880 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2024 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2025 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 16:43
|
ДУ1 до Д№217.11 від 18.11.2024.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2024 17:25
|
Д№217.11 від 18.11.2024.pdf | укладений |
18 листопада 2024 17:25
|
Протокол № 252_1_Наталка-про-продовження-строку-на-укладання-договору-за-результатами-процедури-закупівлі_13.11.24.docx | укладений |
18 листопада 2024 17:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з фактичним виконанням робіт на Об'єкті та уточненням обсягів робіт, Сторони дійшли згоди зменшити Договірну ціну по Договору на 10 727 711,51 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | № 217/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |