Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 (90910000-9) Послуги з прибирання]
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-01-24-003895-a 79901a47024e4dc29a761309336da3ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Батенчук Марія Михайлівна

380322546212

lychakivskara94@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Контактна особа: Батенчук Марія Михайлівна
380322546212,,
lychakivskara94@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 20:14
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 12:22
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Послуги з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 (90910000-9) Послуги з прибирання]
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 (90910000-9) Послуги з прибирання]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, відповідно до вимог технічного завдання (додаток 5)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - кошти міського бюджету м.Львова. Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються на підставі актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство «Господар» 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС" 369 000,00
UAH з ПДВ
369 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 08:27
ДПС, МВС.PDF
08 лютого 2020 09:23
технічне завдання.PDF
08 лютого 2020 09:23
кваліфікація.PDF
08 лютого 2020 09:23
1ДФ.PDF
08 лютого 2020 09:23
апарат високого тиску.jpg
08 лютого 2020 09:23
Відгук.pdf
08 лютого 2020 09:23
тендерна пропозиція.PDF
08 лютого 2020 09:23
статут.PDF
08 лютого 2020 09:23
контракт.PDF
08 лютого 2020 09:23
проект договору.PDF
08 лютого 2020 09:23
ПДВ, витяг.PDF
08 лютого 2020 09:23
відповідність.PDF

Публічні документи

10 лютого 2020 14:55
накладна.pdf
10 лютого 2020 14:52
Статут_КПС.pdf
10 лютого 2020 14:52
повноваження_КПС.pdf
10 лютого 2020 14:52
Витяг_ЄП_.pdf
10 лютого 2020 14:52
12_витяг_ЄДРПОУ.pdf
10 лютого 2020 14:52
8_Паспорт Козолуп С.М..pdf
10 лютого 2020 14:52
8_ Проект договору.pdf
10 лютого 2020 14:52
6_ Технічне завдання.pdf
10 лютого 2020 14:52
6_ Довідка про санкції.pdf
10 лютого 2020 14:52
5_Заходи довкілля.pdf
10 лютого 2020 14:52
4_ Середньмісячна ціна.pdf
10 лютого 2020 14:52
3_довідка працівники.pdf
10 лютого 2020 14:52
3_ Лист згода.pdf
10 лютого 2020 14:52
2_довідка_обладнання.pdf
10 лютого 2020 14:52
2_ ст.17.pdf
10 лютого 2020 14:52
1_ Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство «Господар»

ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство «Господар»
#20822324
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство «Господар»
#20822324
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 16:46
ду до Договору 57 від 02.03.20.PDF зміни до договору
12 січня 2021 16:43
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:42
ДУ №1 до Договору №57 від 02.03.20.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 15:41
Договір Миття зупинок.pdf укладений
02 березня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити термін дії Договору про закупівлю послуг: « Послуги з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова [за кодом CPV за ДК 021:2015 (90910000-9) Послуги з прибирання]», від 02.03.2020 року №4/33-57, зазначений у п.8.1 до «30» квітня 2021 року включно. 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені у період з «01» січня по «30» квітня 2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору про закупівлю послуг з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова, від 02.03.2020 року №4/33-57, тобто 60 000,00 грн. (шістдесят тисяч нуль грн, 00 копійок) з ПДВ. 3. Конкретний обсяг послуг, що будуть закуплені у період з 01 січня по «30» квітня 2021 року визначається додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису) Замовника.
Номер договору про закупівлю: № 4/33-57
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Постачальник зобов’язується надати послуги у порядку та за ціною, визначеною у Договорі про закупівлю послуг з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова, від 02.03.2020 року №4/33-57 у період з 01 січня по «30» квітня 2021року включно. 2. Загальна вартість послуг, зазначених у п. 1 цієї додаткової угоди, становить 60 000,00 грн. (шістдесят тисяч нуль грн, 00 копійок ) з ПДВ. 3. Розрахунки за надані послуги здійснюються у порядку, передбаченому розділом 2 Договору про закупівлю послуг з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова, від 02.03.2020 року №4/33-57 4. Усі інші умови Договору про закупівлю послуг з миття павільйонів зупинок громадського транспорту, очищування конструкцій павільйонів та інші супутні послуги на території Личаківського району м. Львова, від 02.03.2020 року №4/33-57 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: № 4/33-57
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 359 811,67
UAH (в тому числі ПДВ 59 968,61 UAH)