Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Забезпечення харчування стаціонарних хворих
Очікувана вартість
2 543 265,52 UAH
UA-2024-02-14-011702-a 7967805bd6b0413180fe002dce24686b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Кравцов

+380993629948 bkravcov1977@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Богдан Кравцов
+380993629948
bkravcov1977@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 місяць
Забезпечення харчування стаціонарних хворих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  30 квітня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

14 лютого 2024 16:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-13-000005 ● 461980b3f4614308b1a42170e9310929
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2024 11:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Наказ 12.03.2024 № 30
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.03.2024 № 30

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2024-02-14-011702-a 14.02.2024 Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-19 11:31:55

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-14-011702-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення додаткової угоди №6 до Договору №70 від 05.04.2023 про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-21 15:20:58

Інформація та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення додаткової угоди №6 до Договору №70 від 05.04.2023 про закупівлю без застосування відкритих торгів.

Пояснення на запит
Отримавши та ознайомившись з Вишим запитом, повідомляємо наступне:
Укладення додаткової угоди № 6 до Договору № 70 від 05.04.2023 про закупівлю без застосування відкритих торгів відбувалося на підставі частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами): «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку».
Оскільки сума додаткової угоди № 6 до Договору № 70 від 05.04.2023 не перевищує 20 відсотків від суми Договору № 70 від 05.04.2023, вважаємо укладання зазначеної додаткової угоди без застосування відкритих торгів таким, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства України.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"
#42234821
Переможець 2 543 265,52
UAH
14 лютого 2024 16:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ №6 Олімпіус Консалт.pdf укладений
14 лютого 2024 16:55