Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт (ДК 021:2015 (CPV) -71247000-1 Нагляд за будівельними роботами) по об’єкту:"Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою вул. Олександра Попова, 12 в Оболонському районі м. Києва"
Очікувана вартість
18 710,35 UAH
UA-2024-09-18-007499-a 78e374fe51a2475893e5a8ac0a00e479
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Захарченко

+380444267203 oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445395
Вебсайт: https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
Контактна особа: Оксана Захарченко
+380444267203
oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт (ДК 021:2015 (CPV) -71247000-1 Нагляд за будівельними роботами) по об’єкту:"Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою вул. Олександра Попова, 12 в Оболонському районі м. Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Олександра Попова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Тендерна документація

18 вересня 2024 13:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГРИГОРЧУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3054306177
Переможець 18 710,35
UAH
18 вересня 2024 13:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2024 09:48
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2024 10:38
Додаткова угода № 1 від 23.12.2024 дог. №256-кр_0001.pdf зміни до договору
23 грудня 2024 10:36
договір № 256-кр_0001 - копия.pdf укладений
18 вересня 2024 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно актів виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 256-кр
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 15 838,50
UAH