Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Словечне, Овруцького району Житомирської області» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція).
Очікувана вартість
4 327 889,00 UAH
UA-2020-05-08-002088-b 78dbacbca5d748deb3d8405edf71d294
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 15:28
Очікувана вартість: 4 327 889,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21639.4 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Словечне, Овруцького району Житомирської області» (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11122, Україна, Житомирська область, с. Словече Овруцького району, загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 12:09
Тендерна документація зі змінами.docx
26 травня 2020 12:09
перелік змін 26.05.2020.pdf
08 травня 2020 12:11
Додаток 2 до тендерної документації.xls
08 травня 2020 12:11
Додаток 7 до тендерної документації.rar
26 травня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 12:09
Тендерна документація зі змінами.docx
15 травня 2020 15:57
Тендерна документація зі змінами.docx
08 травня 2020 12:11
Тендерна документація.docx
26 травня 2020 12:09
перелік змін 26.05.2020.pdf
15 травня 2020 15:57
опис змін (2).pdf
08 травня 2020 12:11
Додаток 2 до тендерної документації.xls
08 травня 2020 12:11
Додаток 7 до тендерної документації.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про надання роз'яснень та внесенян змін до тендерної документації
Дата подання: 15 травня 2020 17:32
Дата відповіді: 19 травня 2020 18:26
Доброго дня, наше підприємство має намір взяти участь у торгах. Разом з тим, в ході вивчення умов тендерної документації встановлено певні невідповідності та порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». По-перше, відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження нижченаведених документів: - реєстром наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції; - тендерної пропозиції за формою, викладеною у Додатку 1 до тендерної документації (подаються в окремому файлі); - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону та визначеним в даній тендерній документації (подаються в окремому файлі); - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, Додаток 3 до тендерної документації (подаються в окремому файлі); - інформацію щодо технічного завдання, згідно Додатку 2 до тендерної документації (подаються в окремому файлі); - документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладення договору підряду (підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, або довіреністю, дорученням чи іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору підряду) (подаються в окремому файлі); - лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації; - інформації про субпідрядника (субпідрядників) (подаються в окремому файлі); - довідка, яка містить загальні відомості про учасника за формою згідно Додатку 5 до тендерної документації (подаються в окремому файлі); - завірених копій ліцензії та дозволів або декларацій на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності на роботи вказані у технічному завданні (у випадку, якщо надання таких документів передбачено законодавством). (подаються в окремому файлі). При цьому, Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді сканованої кольорової копії у форматі PDF (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін.). Прохання надати роз’яснення, яким чином Учасник має подавати зазначені вище документи в окремому файлі, якщо його обсяг становитиме понад 50 Мб? Чи можна, до прикладу, подавати документи по кваліфікації, різними PDF файлами або ж архівувати малі за обсягом файли тощо? По-друге, відповідно до п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовник залишає за собою право запросити від кандидата-переможця інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника. Прохання надати роз’яснення, якою нормою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачене таке право Замовника торгів. Адже, згідно чинної редакції ч.16 ст.29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. При цьому, таке право вами прописано у п.2 Розділу V документації. Таким чином, Замовник не може вимагати будь-якої іншої інформації та/або документів від учасників торгів після проведення електронного аукціону, крім випадків встановлених Законом. По-третє, відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, у випадку зниження цін учасником торгів на матеріальні ресурси (демпінг цін) замовник може вимагати додаткового підтвердження їх вартості (рахунки, прайси, договори постачання, видаткові тощо), яка склалася на момент подання пропозиції учасником. В разі не надання учасником торгів необхідних документів, щодо підтвердження вартості та умов поставки заниженої вартості (демпінг цін) на будівельні матеріали в порівнянні з цінами в регіоні, пропозиція такого учасника буде відхилена. При цьому, відповідно до п.2 Розділу V документації та ч.14 ст.29 Закону, Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Так, що таке по Вашому демпінг цін, коли в Законі є поняття аномально низької тендерної пропозиції???? Знову ж таки, Замовник не може вимагати будь-якої іншої інформації та/або документів від учасників торгів, в тому числі від учасників із найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, після проведення електронного аукціону, крім випадків встановлених Законом. По-четверте, згідно із п.2 Розділу VІ документації, Учасник в статусі переможця торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику у паперовому вигляді кошториси та розрахунки договірної ціни, які відповідатимуть загальним вимогам до розрахунку вартості робіт зазначених в цій тендерній документації. Відповідно до ч.8 ст.12 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Крім того, у десятиденний строк торги можуть бути оскаржені іншими учасниками. Також, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може змінюватися за результатами електронного аукціону, що призводить до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна (кошторис) буде погоджуватися сторонами саме під час укладення договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону, Цивільного та Господарського кодексів України. Виходячи із змісту частини сьомої статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» та роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-06/24782-06 від 05.08.2016 року, у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. При цьому, ч.6 ст.17 Закону встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Отже, Ваша вимога про надання зазначених вище документів у паперовому вигляді є неправомірною, а в учасників-переможців відсутній обов’язок щодо надання таких документів у паперовому вигляді до настання дати укладання договору про закупівлю. За результатами вищевикладеного вимагаємо: 1. Надати роз’яснення по пункту першому. 2. Внести зміни до тендерної документації по пунктах два-чотири шляхом їх виключення. У разі невнесення змін та ненадання роз’яснень ми будемо змушені звернутися із скаргою до Органу оскарження та до органу державного фінансового контролю - Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області із вимогою про здійснення моніторингу процедури публічної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. По першому питанню:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації:
Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді сканованої кольорової копії у форматі PDF (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін.).
Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Учасник має подавати документи в окремих файлах гідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Замовник не заперечує щодо архівування окремих файлів.
2. По другому питанню:
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч. 3 ст. 22 Закону).
У законі України «Про публічні закупівлі» не має прямої заборони щодо витребування від учасників інших документів, які можуть бути необхідними для уточнення/ підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника
3. По третьому питанню:
Відповідно до підпункту 3 пункту 1 статті 1 Закону визначено поняття «аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)».
При цьому, замовником у тендерній документації встановлено вимогу відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, що не суперечить нормам Закону.
4. По четвертому питанню:
Вимога згідно із п.2 Розділу VІ тендерної документації встановлено з метою укладання договору про закупівлю, який укладається у паперовому вигляді, та публікується шляхом розміщенні в електронній системі закупівель після його укладання.
Замовником у тендерній документації встановлено вимогу відповідно до п.2 Розділу VІ тендерної документації, що не суперечить нормам Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР" 4 298 228,40
UAH з ПДВ
4 298 228,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 4 323 669,60
UAH з ПДВ
4 323 669,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 14:10
Електронний підпис
19 червня 2020 14:10
public_doc.p7s
18 червня 2020 15:32
Електронний підпис
18 червня 2020 15:17
Електронний підпис
18 червня 2020 13:28
Електронний підпис
18 червня 2020 13:27
file.pdf
18 червня 2020 13:27
Dovidka_20163525140380419886.pdf.p7s
18 червня 2020 13:27
Dovidka_20163525140380419886.pdf
17 червня 2020 18:14
Електронний підпис
11 червня 2020 17:31
Електронний підпис
03 червня 2020 23:04
Електронний підпис
03 червня 2020 23:03
Електронний підпис
03 червня 2020 22:25
Електронний підпис
03 червня 2020 22:23
Електронний підпис
03 червня 2020 22:18
Електронний підпис
03 червня 2020 22:03
1. РЕЄСТР.pdf
03 червня 2020 22:03
11.0.Довiдка_МТБ.pdf
03 червня 2020 13:11
Електронний підпис
03 червня 2020 13:10
Електронний підпис
03 червня 2020 12:58
реєстр.pdf
03 червня 2020 11:36
Електронний підпис
03 червня 2020 11:35
Fwd_ G0520_7554.zip
03 червня 2020 11:35
35.довкiлля.pdf
03 червня 2020 11:35
34.Довiдка_печатка.pdf
03 червня 2020 11:35
33.imd
03 червня 2020 11:34
31.Лист гарантія санкцii.pdf
03 червня 2020 11:34
30.СТРОК_10_РОКIВ.pdf
03 червня 2020 11:34
19.0.субпiдряд_форма_5.pdf
03 червня 2020 11:34
18.0.Календарний графік.pdf
03 червня 2020 11:34
17. КОШТОРИС.pdf
03 червня 2020 11:34
13.4. Відгук.pdf
03 червня 2020 11:33
11.0.Довідка МТБ.pdf
03 червня 2020 11:33
04.погоджене_тз.pdf
03 червня 2020 11:33
03.стаття_17.pdf
02 червня 2020 18:18
Електронний підпис
02 червня 2020 17:58
Електронний підпис
02 червня 2020 17:57
26.Опис.pdf
02 червня 2020 17:57
25.0._СТАТУТ_НРЦ_оригiнал.pdf
02 червня 2020 17:56
09.3.Завiрений_ДОЗВIЛ.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 12:01
Електронний підпис
03 червня 2020 11:59
документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР"

ТОВ "УК "Комфорт-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР"
#39720582
Переможець 4 298 228,40
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2020 18:20

Вимога про усунення невідповідностей

1. В довідці про досвід виконання аналогічних видів робіт та в листі-відгуку від замовника відсутнє посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua/) або лист пояснення про те що закупівля проводилася не через систему прозоро. (згідно вимог Додатку 6 до тендерної документації – *Обов’язково до опису додаються копії вказаних аналогічних договорів та копії актів КБ-2в, довідок КБ-3, завірені належним чином відповідно до п.5.23 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003. Крім того, по зазначеному договору (вказати посилання номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua/) необхідно надати кольорову скан-копію листа-відгуку від замовника.) 2. В технічних паспортах на техніку, яка надається на підставі договору ТОВ «Стріла-КА» власником зазначено фізичну особу - Льовкін Сергій Анатолійович. В технічних паспортах на техніку, яка надається на підставі договору ПП «АМТ МЕХАНІЗАЦІЯ» власником зазначено керівника підприємства Пастухов Сергій Олегович. (згідно вимог Додатку 6 до тендерної документації – Обов´язково до даних відомостей Учасник зобов´язаний надати розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої будівельної техніки та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення та завірені копії технічних паспортів або іншими реєстраційними документами (у разі якщо технічні паспорти не передбачено).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР"
#39720582
4 298 228,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 15:48
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:36
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:35
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 18:37
додаткова угода №1 від 26.06.2020 до дог№42-20.pdf зміни до договору
30 червня 2020 18:33
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 18:20
Гарантія НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР UA-2020-05-08-002088-b_ (1).zip укладений
30 червня 2020 18:17
договір №42-20 від 26.06.2020.pdf укладений
30 червня 2020 18:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 23.1. розділу 23. Договору підряду №42-20 від 26.06.2020 р. по об’єкту: «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Словечне, Овруцького району Житомирської області» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)», та відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку), Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1. розділу 3 Договору в новій редакції: «2.5. Ціна Договору становить 4 173 058,30 грн. (чотири мільйони сто сімдесят три тисячі п’ятдесят вісім гривень 30 копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 695 509,72 грн. (шістсот дев’яносто п’ять тисяч п’ятсот дев’ять гривень 72 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 42-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.3.1, Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 42-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 070 533,73
UAH (в тому числі ПДВ 678 422,29 UAH)