Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (послуги з дератизації та дезінсекції об’єкта за видами робіт)
Очікувана вартість
5 691,00 UAH
UA-2020-01-31-003024-a 78d2f44ff8b14aa2a9b47ad298e60bbd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ганна Варламова

+380982832159 kdnz160@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №160 "ДЖЕРЕЛЬЦЕ" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 26442942
Місцезнаходження: 87557, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ОЛІМПІЙСЬКА, будинок 171
Контактна особа: Ганна Варламова
+380982832159
kdnz160@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2020 14:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 14:20
Початок аукціону: 11 лютого 2020 15:21
Очікувана вартість: 5 691,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (послуги з дератизації та дезінсекції об’єкта за видами робіт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10254 метр квадратний
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (послуги з дератизації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87557, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська,171
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
9773 метр квадратний
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (послуги з дезінсекції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87557, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська,171
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Платник повинен сплатити Послугу не пізніше 30 днів з дати поставки Послуг Виконавцем. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФДЕЗЦЕНТР" 2 740,48
UAH з ПДВ
2 740,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДПРИЄМСТВО ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДЕЗІНФЕКЦІЇ" 2 989,62
UAH з ПДВ
2 989,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Мартлет 5 627,39
UAH з ПДВ
5 627,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 15:32
Устав Мартлет.pdf
05 лютого 2020 15:32
Приказ на директора.pdf
05 лютого 2020 15:32
Мед осмотры 2019.pdf
05 лютого 2020 15:32
Допуски Мартлет 2019.pdf
05 лютого 2020 15:32
Витяг ПДВ.pdf
05 лютого 2020 15:32
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 лютого 2020 15:32
Висновок Ратид 2.pdf
05 лютого 2020 15:32
К.П.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФДЕЗЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДПРИЄМСТВО ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДЕЗІНФЕКЦІЇ"

ТОВ Мартлет

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФДЕЗЦЕНТР"
#38187907
Переможець 2 740,48
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 10:55

Документи

12 лютого 2020 10:38
ПРОТОКОЛ ДЕРАТИЗ..PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФДЕЗЦЕНТР"
#38187907
2 740,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2020 10:38
ПРОТОКОЛ ДЕРАТИЗ..PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 10:13
ЗВІТ ДЕРАТИЗАЦІЯ.PDF укладений
05 лютого 2021 10:07
Додак угода № 1, Дератизация.PDF зміни до договору
05 листопада 2020 16:08
Протокол тех.ош. дезінф.PDF зміни до договору
05 травня 2020 16:11
Договор послуги дератизації та дезінфекції.PDF укладений
08 квітня 2020 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визнати, що при викладенні закупівлі послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (послуги з дератизації та дезінсекції об’єкта за видами робіт) ТОВ "ПРОФДЕЗЦЕНТР" (UA-2020-01-31-003024-a), була допущена технічна помилка. У пункті товари,роботи та послуги невірно вказана кількість: вказані метри квадратні, замість дві послуги. Вважати правильним кількість – 2 послуги.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшили суму договору № 160 від 26.02.2020р. на 747,39 грн
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 993,09
UAH