Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24 |
Контактна особа: |
Кончевич Олег Адріанович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2021 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 14:08 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2021 11:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2021 11:36 |
проект договору.docx | |
18 червня 2021 11:36 |
Додаток 2 ТЕХНІЧНІ вимоги.docx | |
18 червня 2021 11:36 |
ТД ігри горців.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-11-000055 ● d2225982b09448d1ac8545add6bc17ba
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2021 09:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.08.2021 № 501
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.08.2021 № 501.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-06-18-001038-b, 18.06.2021. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
В.о. начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-12 13:17:53
Про надання пояснення
Дата: 12.08.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-18-001038-b, яка проводилась Славською селищною радою (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-27 14:48:20
Пояснення з приводу рішення на моніторинг.
Пояснення з приводу рішення на моніторинг.
1. Замовником на підставі комерційної пропозиції Президента «Федерації стронгмену України» було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Офіційний вебсайт Славської селищної ради є https://slavska-gromada.gov.ua/.
3. Згідно п.4 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.Вказана постанова містить рекомендаційний характер.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо опису формальних помилок, тендерний комітет погоджується із висновками Західного офісу Держаудитслужби в частині недотримання Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №710), Проте, просить звернути увагу, що така невідповідність жодним чином не вплинула на результати кваліфікації учасника та не була підставою відхилення чи невідхилення тендерних пропозицій по закупівлі послуг з організації та проведення спортивно-розважального свята «Карпатські ігри горців 2021» у смт. Славське 22 серпня 2021 року в рамках реалізації Програми розвитку культурно-масових заходів на території населених пунктів Славської селищної ради на 2021 рік, (UA-2021-06-18-001038-b). 2. В частині використання (невикористання) кваліфікованого електронного підпису, тендерний комітет погоджується із виявленими порушеннями та звертає увагу та той факт, що на даний час Славською селищною радою вирішується питання про виготовлення для осіб, відповідальних за проведення процедури закупівлі, кваліфікованих електронних підписів у відповідності з вимогами Закону України «Про електронні довірчі послуги». 3. В частині установлення учаснику ФОП Конюшку С.О. вимоги про усунення невідповідностей шляхом надання документів, які були відсутні у складі його тендерної пропозиції (документи на підтвердження права власності чи користування обладнанням, підтверджуючий бухгалтерський документ щодо знаходження основних засобів на балансі підприємства, копії наказів про призначення, трудових книжок або цивільно-правових договорів на підтвердження наявності працівників, фінансової звітності та довідки з обслуговуючого банку на підтвердження фінансової спроможності), тендерний комітет вважає дану вимогу правомірною та такою, що керувався практикою Антимонопольного комітету України, зокрема в закупівлях UA-2020-04-30-000829-c, UA-2020-11-17-000919-c, UA-2020-11-20-002554-c. Проте, цілком погоджуємось щодо невідповідності завантаження листа-згоди в довільній формі про можливе застосування оперативно-господарських санкцій до учасника у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків вимогам ст.. 16, 29 Закону. 4. В частині опублікування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, тендерний комітет звертає увагу, що зміст повідомлення полягав у наступному: «Керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язати учасника закупівлі ФОП Конюшок С.О. усунути невідповідності тендерної пропозиції, шляхом подання наступних документів: 1. Довідки про наявність обладнання привести у відповідність згідно форми, передбаченої п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації. До довідки подати документи, які підтверджують право власності (реєстраційні документи) чи користування (договори позички, користування, оренди тощо). Надати бухгалтерський документ, що підтверджує знаходження основних засобів на балансі підприємства щодо обладнання, яке не підлягає державній реєстрації. 2. До наданої довідки про наявність працівників подати копії наказів про призначення, трудових книжок або цивільно-правових договорів, завірених печаткою та підписом у відповідність пункту 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації. 3. На підтвердження вимог пункту 1.4. Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен завантажити - Скановану копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; - Скановану копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; - Скановану копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. - Довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. 4. На виконання вимог пункту 3.5. Додатку до Тендерної документації учаснику необхідно подати лист-згоду в довільній формі про можливе застосування оперативно-господарських санкцій до Учасника у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків.» Таким чином, спосіб викладу зазначеного повідомлення містить перелік документів/інформації, яку необхідно завантажити в електронну систему закупівель з посиланням на відповідні пункти тендерної документації, що, аналогічно, відповідає переліку виявленим невідповідностям. 5. На предмет підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», учасник у порядку виправлення помилок надав відповідну довідку (файл «Славаьке Додаток».pdf) в якому зазначено, що все обладнання перебуває у власності. Більше того, зазначене обладнання не підлягає державній реєстрації, відповідно, й документи учасником надані не були. Тендерний комітет звертає увагу, що для фізичних осіб-підприємців чинним законодавством не передбачено обов’язкового ведення документів - картки обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6) або інших бухгалтерських документів, що підтверджують знаходження на балансі учасника такого майна, неподання яких не могло бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Конюшок С.О. з урахуванням виправлень. 6. Щодо критерію «фінансова спроможність», його відповідність ФОП Конюшок С.О. була встановлена згідно завантаженої податкової декларації за звітний період – І квартал 2021 року та довідки з АТ КБ «Приватбанк» про стан позичкової заборгованості від 06.07.2021 року № 210706SU17372835, яка була подана останнім у порядку, передбаченому ч. 16 ст. 29 Закону. 7. В частині недотримання вимог пункту 3.5. Додатку 1 до тендерної документації, за яким учасником ФОП Конюшком С.О. ні в складі тендерної пропозиції, ні у складі завантажених на виконання вимоги про усунення невідповідностей документів не надано листа-згоди в довільній формі про можливе застосування оперативно-господарських санкцій до учасника у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків, тендерний комітет повідомляє, що згаданий документ завантажений учасником у порядку, передбаченому ч.16 ст. 29 Закону та знаходиться у файлі «Славаьке Додаток.pdf». Разом з тим, беручи до уваги характер виявлених порушень, з метою подальшого їх недопущення тендерним комітетом прийнято рішення про участь у навчальних семінарах осіб, відповідальних за проведення публічних закупівель у органі місцевого самоврядування, згідно листа Стрийської районної державної адміністрації №02-21/705 від 02.09.2021 року.
2021-09-03 12:39:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю Замовником встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. За результатами аналізу питання відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Конюшок Сергій Олександрович" |
349 000,00
UAH з ПДВ
|
349 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Потапчук Тетяна Олександрівна |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Конюшок Сергій Олександрович" #3063615150 |
Переможець |
349 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 12:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2021 16:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 12:04
|
Акт | укладений |
25 січня 2022 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 12:04
|
договір | укладений |
26 липня 2021 12:01
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
03 вересня 2021 10:36
|
349 000,00 UAH | UA658201720344240076000031431 Славська селищна рада |
UA153052990000026003016214255 ФОП Конюшок Сергiй Олександрович |
Оплачений |