Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія
Очікувана вартість
336 500,00 UAH
UA-2021-12-07-003158-c 7837759e20444212a7c645af8288be0f
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Надія Леонідівна

+380434622486 pogr_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОГРЕБИЩЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" ПОГРЕБИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01982637
Місцезнаходження: 22200, Україна , Вінницька обл., місто Погребище, вул. П. Тичини,54 а
Контактна особа: Коваленко Надія Леонідівна
+380434622486
pogr_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
виникла необхідність у постачанні додаткового товару

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2021 10:35
Оскарження наміру укласти договір: 03 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
118.733 Гкал
теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22200, Україна, Вінницька область, м Погребище, вул П Тичини, буд. 54 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

07 грудня 2021 10:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-18-000023 ● bd4fce78c6c9401a8e460da4b26c1c67
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 січня 2022 10:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
17.01.2022 №15
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 17.01.2022 №15
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21.UA-2021-12-07-003158-c 07.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-18 13:15:19

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі теплової енергії (ДК 021:2015: 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-07-003158-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому переговорну процедуру закупівлі застосовано з підстави «Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю»?
3. Згідно з пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. З огляду на зазначене, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
4. Яким чином дотримано вимог частини п’ятої статті 40 Закону щодо оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю протягом одного дня після ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю, оскільки зазначене рішення уповноваженою особою прийнято 07 грудня 2021 року (протокол №7), а повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 23 грудня 2021 року?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-19 15:34:38

Відповідь на запит

У відповідь на Ваші питання КП "Погребищенська ЦЛ" надаємо наступні пояснення:
1. Обгрунтування розміру витрат закупівлі теплової енергії здійснювалось у відповідності до. цінової пропозиції КП "Вінницяоблтеплоенерго" , яку додаємо.
2.Підстава проведення закупівлі вибрана невірно, в звязку з технічними проблемами.
3.Не було підгружено зведений реєстр монополістів.Реєстр додаємо.
Згідно абзацу четвертого пункту другого частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, може бути застосована переговорна процедура закупівлі. Відповідно до частини другої статті 5 Закону України «Про природні монополії» Антимонопольним комітетом України ведеться зведений перелік суб’єктів природних монополій, який опублікований на сайті Антимонопольного комітету України (https://amcu.gov.ua/). Згідно Зведеного переліку суб’єктів природних монополій станом на 19.01.2022 Комунальне підприємство «Вінницяоблтеплоенерго» , код ЄДРПОУ 33649363, що зареєстровано за адресою: 21037, м. Вінниця, вул.Вишнева, 24, входить до переліку суб’єктів природних монополій на території Вінницької області, які займають монопольне становище на ринку з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами. Інших постачальників в місцях розташування на території області немає. За відсутності конкуренції з технічних причин, а саме за відсутності технічної можливості отримати теплову енергію у інших постачальників, договір про закупівлю теплової енергії та послуг з постачання гарячої води може бути укладено лише з КП «Вінницяоблтеплоенерго». Умови застосування переговорної процедури закупівлі підтверджують: Закон України «Про природні монополії», Закон України «Про захист економічної конкуренції», Зведений перелік суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному вебпорталі Антимонопольного комітету України – (https://amcu.gov.ua/), Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 25 липня 2017 року №930 «Про переоформлення ліцензій на виробництво теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії, виданих КП «Вінницяоблтеплоенерго».
4.Під час проведення процедури було допущено технічну помилку та система не підписала документацію.В наслідок виявлених порушень переговорна процедура закупівлі буде відмінена.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Переговорну процедуру закупівлі відмінено на підставі п.2 ч.8 ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі" у звязку із неможливістю усунення порушень , що виникли під час проведення закупівлі

2022-02-03 10:04:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 17 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі").)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі").) • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни переговорної процедури закупівлі.

2022-02-03 10:16:15

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ВІНННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО
#33649363
Переможець 336 500,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2021 10:35

Документи

23 грудня 2021 10:34
Електронний підпис
07 грудня 2021 15:38
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2021 10:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ВІНННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО
#33649363
336 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2021 10:34
Електронний підпис
07 грудня 2021 15:38
протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 січня 2022 09:23
Кінець періоду оскарження: 01 лютого 2022 00:00
Дата відміни: 21 січня 2022 09:23
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Документи:
21 січня 2022 09:23
Електронний підпис
21 січня 2022 09:01
Протокол