Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2023 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 3 368 216,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 682,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2023 17:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2023 17:56 |
ТД_благоустрій Мазепи, 292.docx | |
23 березня 2023 17:56 |
Проект договору_благоустрій Мазепи, 292.docx | |
23 березня 2023 17:56 |
ТЗ_благоустрій Мазепи, 292.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000030 ● d93f29460fc44f4182e2979dfe8e34eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 11:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2023 №18-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.04.2023 №18-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-03-23-012019-a 23.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-21 11:10:17
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів біля буд. № 292, 298, 298А по вул. Мазепи в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-23-012019-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яку саме інформацію, документ/и передбачалися Замовником у згаданому Додатку 8 в Розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції» до цієї документації для надання Учасником для визначення ціни на послуги, які він пропонує надати на підставі кількісних та інших вимог до предмета закупівлі, тоді як Додаток 8 відсутній у тендерній документації Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-24 12:10:52
Пояснення на запит
На Ваш Запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів біля буд. № 292, 298, 298А по вул. Мазепи в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-23-012019-a), повідомляємо наступне:
У пункті 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказано, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 6 (Технічне завдання). У Розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції» допущена описка, де помилково здійснено посилання на Додаток 8 замість Додаток 6. Оскільки учасники закупівлі не задавали питання до змісту тендерної документації, тому дана описка залишилась не поміченою, і не виправленою.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів біля буд. № 292, 298, 298А по вул. Мазепи в м. Коломиї))» (оголошення UA-2023-03-23-012019-a) повідомляємо, що зауваження, викладені у висновку прийняті до відома посадовою особою Управління комунального господарства Коломийської міської ради, та зобов’язується не допускати недотримання вимог пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації в подальших процедурах закупівель.
2023-05-02 15:58:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА ЕКО ЕНЕРДЖІ" |
3 089 905,03
UAH з ПДВ
|
3 089 905,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА ЕКО ЕНЕРДЖІ" #39983274 |
Переможець |
3 089 905,03
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2023 15:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2023 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:57
|
Додаткова угода_1 до 61.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 14:28
|
Договір_61.pdf | укладений |
12 квітня 2023 14:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни Договору № 61 від 12.04.2023 р. на 73,35 грн, відповідно до фактично наданих послуг за договором. |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/61 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |