Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03361661 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.poltava.ua/ |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А |
Контактна особа: |
Катерина Кулініч +380532616092 tenderplvk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2023 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2023 17:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2023 17:18 |
Тендерна-документація-з-урахуванням-змін-до-Особливостей-.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-25-000097 ● cf807b80918c4c3ebff9a8d2225cd155
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2023 № 39-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
25.04.2023 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-03-03-011102-a, 03.03.2023, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-01 14:04:29
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Легковий автомобіль Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT або еквівалент (ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі)», очікуваною вартістю 2 100 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-03-011102-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- в Додатку 1 до тендерної документації (п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій») зазначено: «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном».
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» на вимогу замовника (п. 1 Додаток 1) тендерної документації подано довідку в довільній формі де зазначено наявне обладнання (машини, механізми), але документи на підтвердження права власності на вказане обладнання (машини, механізми), в електронну систему закупівель не завантажено, чим порушено вказані вимоги тендерної документації.
Також в Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалося засвідчити нотаріально договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше.
Натомість учасник подав Договір оренди нежитлового приміщення строком понад три роки (01.11.2021 – 30.11.2024) не засвідчений нотаріально. Чим було порушено вимоги тендерної документації.
Чому не було надано замовнику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель?
- в Додатку 3 до тендерної документації вказано, що переможець торгів на виконання вимоги згідно п. 44 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
Учасником-переможцем в електронну систему закупівель не було підвантажено вищевказану довідку, при перевірці інформації в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/#search) встановлено, що функції пошуку та перегляду відомостей будуть відновлені після закінчення воєнного стану в Україні.
Чому не було відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» згідно абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-04 15:22:50
Відповідь на звернення
Стосовно відповіді на перше питання, в Додатку 1 до тендерної документації (п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій») зазначено: «1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки та більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. »
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» на вимогу замовника (п. 1 Додаток 1) тендерної документації подано довідку в довільній формі де зазначено наявності обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг / виконання робіт / поставку товару у довідці N 1598 від 07.03.23 Учасник довідково зазначив наявне обладнання СТО (підйомники, стенди та т.д.), хоча послуги СТО не були предметом даної закупівлі, тендерною документацією передбачена можливість учасника надавати додаткову інформацію на власний розсуд. Під час аналізу тендерної пропозиції та зважаючи на те, що ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА" - офіційний дилер автомобілів Hyundai, ми прийшли до висновку, що ненадання документів, які підтверджують права власності/користування за переліком у таблиці не є суттєвим для виконання договору про закупівлю товару: Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT (ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі)
Стосовно відповіді на друге питання, в Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалося засвідчити нотаріально договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки та більше. Вважаю даний факт не впливає на виконання умов та зобов’язань по договору поставки про закупівлю товару Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT (ДК 021:2015 - 34110000-1). Суттєвим є наявність в учасника дилерського договору з імпортером автомобілів Hyundai, який було надано.
Стосовно відповіді на третє питання, в Додатку 3 до тендерної документації вказано, що переможець торгів на виконання вимоги згідно п. 44 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка була надана Постачальником 06.04.23 - в період дії Договору поставки. Таким чином під час подачі тендерної пропозиції Учасник надав достовірну інформацію, що підтверджено офіційною довідкою від 06.04.23, що не вплинуло на виконання зобов’язань по договору.
Тому вважаю, що не було підстав для відхилення тендерної пропозиції єдиного потенційного (другий учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АВТОСНАБ" взагалі не надав повну тендерну пропозицію) учасника-переможця цих торгів ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» згідно абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-01 14:45:35
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету Легковий автомобіль Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT або еквівалент (ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі), очікуваною вартістю 2 100 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-03-011102-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-03 09:41:56
Відповідь на звернення
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) повинні Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Враховуючи, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» є одержувачем бюджетних коштів, на Замовника не поширюються вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Не зважаючи на те, що КП ПОР «Полтававодоканал» є одержувачем бюджетних коштів, та на нього не поширюються вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710, замовником забезпечується оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення інформації на власному веб-сайті (https://www.vodokanal.poltava.ua/derzhavni-zakupivli/).
Крім цього, усі відомості щодо предмета закупівлі на веб-сайті КП ПОР «Полтававодоканал» з`являються автоматично, після розміщення інформації про відповідну закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
09.05.2023 року опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2023-03-03-011102-a. Згідно цього Висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю товару від 23.03.2023 р. № 0323/ВТ, укладеним з ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА" та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Закупівля Легковий автомобіль Hyundai Staria 2.2 CRDi 8AT або еквівалент (ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі) здійснена для забезпечення виконання функцій КП ПОР «Полтававодоканал» у звʼязку зі збільшенням районних дільниць в складі КП ПОР«ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» та змінною (цілодобовою) роботою служб водопостачання та каналізації підприємства. Уважно розглянувши вищевказаний Висновок, повідомляємо, що всі зобов’язання за договором учасник виконав в повному обсязі. Крім того, Цивільний та Господарські кодекси України не дають можливості припинити зобов’язання за договором, оскільки при належному виконанні сторонами договірних зобов’язань, їх припинення в односторонньому порядку не допускається. Всі зобов’язання за договором учасник виконав в повному обсязі. З уповноваженою особою, яка є відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення контролю за організацією та проведенням процедур закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства та поперджено про недопущення подібних порушень в майбутньому. На підтвердження зазначеного вище, надаємо копії наступних документів, а саме: видаткової накладної № 47 від 27.03.2023 року та акту приймання-передачі від 27.03.2023 року. Також учасником надано документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям.
2023-05-16 15:30:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону. Таким чином, замовником було порушено абзац 1 пункту 40 Постанови № 1178 в частині ненадання учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 16/0020/2023пр |
Дата публікації: | 25 липня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
25 липня 2023 19:36
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА" |
2 097 000,00
UAH з ПДВ
|
2 097 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АВТОСНАБ" |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА" #38937520 |
Переможець |
2 097 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 12:24
|
Хюндай Старія.pdf | укладений |
23 березня 2023 12:23
|