Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Житомирський обласний краєзнавчий музей" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02226278 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, Майдан Замковий, 1 |
Контактна особа: |
Світлана Дідківська +380961867015 myzei_zt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2020 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2020 12:54 |
Очікувана вартість: | 1 558 933,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 794,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 10:50 |
Перелік змін (№3), що вносяться до ТД.docx | |
13 липня 2020 10:50 |
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ від 13.07.2020.doc | |
06 липня 2020 10:07 |
Перелік змін (№2 )до тендерної документації.pdf | |
02 липня 2020 12:20 |
Додатка 2 немає.docx | |
02 липня 2020 12:13 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
02 липня 2020 12:12 |
Перелік змін , що вносяться до ТД.docx | |
23 червня 2020 16:06 |
Додаток 6 (проект договору).doc | |
23 червня 2020 16:06 |
Додаток 3.rtf | |
23 червня 2020 16:06 |
Додаток 5.doc | |
23 червня 2020 16:06 |
Додаток 4 (Цінова пропозиція).doc |
13 липня 2020 10:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 липня 2020 10:50 |
Перелік змін (№3), що вносяться до ТД.docx
|
|||||||||
13 липня 2020 10:50 |
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ від 13.07.2020.doc
|
|||||||||
06 липня 2020 10:07 |
Перелік змін (№2 )до тендерної документації.pdf
|
|||||||||
02 липня 2020 12:20 |
Додатка 2 немає.docx
|
|||||||||
02 липня 2020 12:13 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||||||||
02 липня 2020 12:12 |
Перелік змін , що вносяться до ТД.docx
|
|||||||||
23 червня 2020 16:06 |
Додаток 6 (проект договору).doc
|
|||||||||
23 червня 2020 16:06 |
Додаток 3.rtf
|
|||||||||
23 червня 2020 16:06 |
Додаток 5.doc
|
|||||||||
23 червня 2020 16:06 |
Додаток 4 (Цінова пропозиція).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-07-000024 ● df65ae7a9b524f5e852ee379c8734ad8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2020 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.08.2020
№53
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.08.2020 № 53.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-06-23-007822-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-12 15:58:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень та фасаду Літературно-меморіального музею Лесі Українки за адресою: вул. Соборності, 76/2 м. Новоград-Волинський, Житомирської обл.)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-23-007822-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення.
Так, відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим, пунктом 5 Таблиці 2 Додатку № 1 тендерної документації, встановлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників чинної ліцензія на виконання ремонтно-будівельних робіт, термін дії якої повинен бути не меншим від терміну виконання ремонтно-будівельних робіт за договором (у тому числі на право проведення робіт на пам'ятках національного значення з класом наслідків (відповідальності) СС-3.
Слід відмітити, що тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, Комунальним закладом «Житомирський обласний краєзнавчий музей» Житомирської обласної ради (далі – Замовник), відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 29.07.2020 року № 18 відхилено, внаслідок не відповідності учасника умовам пункту 5 Таблиці 2 Додатку № 1 тендерної документації через надання у складі тендерної учасника ліцензії на виконання ремонтно-будівельних робіт з класом наслідків (відповідальності) СС-3, яка не дає право проведення робіт на пам'ятках національного значення.
Однак, згідно п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
При цьому, згідно п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», до будівництва відноситься - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва.
Таким чином, послуги з поточного ремонту не відносяться до будівництва, та відповідно виконання робіт (надання послуг) з поточного ремонту Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не підлягає ліцензуванню.
Враховуючи вищевикладене, внаслідок встановлення вимоги щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників ліцензії на виконання ремонтно-будівельних робіт (у тому числі на право проведення робіт на пам'ятках національного значення з класом наслідків (відповідальності) СС-3, яка суперечить умовам ч. 3 ст. 22 Закону, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією.
Отже, поясніть встановлення умови щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників ліцензії на виконання ремонтно-будівельних робіт (у тому числі на право проведення робіт на пам'ятках національного значення з класом наслідків (відповідальності) СС-3, яка суперечить умовам ч. 3 ст. 22 Закону, що призвело до відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією та яка є дешевшою від пропозиції переможця ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД» на 69 051,92 гривень.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-17 11:51:31
Встановлення умови щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників ліцензії на виконання ремонтно-будівельних робіт
Відповідно до ч. 5 ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» До незначних наслідків (СС1) не можуть бути віднесені об’єкти:
характеристики можливих наслідків від відмови (стану об’єкта, при якому неможливо використовувати його або складову частину за функціональним призначенням) яких перевищують:
рівень можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно перебуватимуть на об’єкті, - 50 осіб;
рівень можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які періодично перебуватимуть на об’єкті, - 100 осіб;
рівень матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта, - 2500 мінімальних заробітних плат (до розрахунку збитків не включаються збитки замовників будівництва, які будують об’єкти без залучення коштів державного або місцевого бюджетів, кредитних коштів, наданих під державні гарантії, коштів державних та комунальних підприємств, бюджетних установ);
{Абзац дев’ятий частини п'ятої статті 32 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2517-VIII від 04.09.2018}
пам’ятки культурної спадщини національного та місцевого значення, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини";
нове будівництво яких здійснюється в охоронній зоні пам’яток культурної спадщини національного та місцевого значення (розміри охоронної зони не можуть бути менші за два горизонтальні або два вертикальні розміри пам’ятки);
об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки";
житлові будинки понад чотири поверхи;
об’єкти, які підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" (крім об’єктів, які виробляють електричну енергію з енергії вітру, за умови позитивного висновку уповноваженого органу з оцінки впливу на довкілля).
{Абзац чотирнадцятий частини п'ятої статті 32 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2517-VIII від 04.09.2018}
До значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти:
пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини";
об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки";
житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті.
Оскільки, Літературно-меморіальний музей Лесі Українки є пам'яткою історії національного значення, тендерною документацією встановлено правомірну вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасниками ліцензії на виконання ремонтно-будівельних робіт (у тому числі на право проведення робіт на пам'ятках національного значення з класом наслідків (відповідальності) СС-3, яка не суперечить умовам ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усуненно відповідно до вимог листа Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області
2020-08-21 15:22:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни торгів
2020-08-21 15:25:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2020 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
1 478 783,08
UAH з ПДВ
|
1 478 783,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" |
1 555 630,00
UAH з ПДВ
|
1 547 835,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" |
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Відхилено |
1 478 783,08
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 14:56
|
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" #41654425 |
Переможець |
1 547 835,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 10:47
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2020 15:44 |
Кінець періоду оскарження: | 31 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 31 серпня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути , замовник відміняє торги, та відповідно до вимог листа Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (https://mua/cabinet/purchases/state_purchase/monitorings/17341920/df65ae7a9b524f5e852ee379c8734ad8) . |
20 серпня 2020 15:44
|
Електронний підпис |
20 серпня 2020 15:43
|
Протокол №20.pdf |