Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ "УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ" |
Код ЄДРПОУ: | 39408088 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, 97 |
Контактна особа: |
Ігор Шевчук +380444242514, +380444243597 mistsrda@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2023 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 925 416,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 627,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | В зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та відповідно до протоколу доручення № 5 від 20.05.2022 Київської міської державної адміністрації, підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування. Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2023 14:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2023 14:18 |
деф акт туполєва 15.PDF | |
04 квітня 2023 17:09 |
проект договору.pdf | |
04 квітня 2023 17:09 |
тд туполєва 15.PDF |
05 квітня 2023 14:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2023 14:18 |
деф акт туполєва 15.PDF
|
|||
04 квітня 2023 17:09 |
проект договору.pdf
|
|||
04 квітня 2023 17:09 |
тд туполєва 15.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000082 ● e58ff7f105de46fd9cfae14e9b950b0c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 11:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2023 № 106
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2023-04-04-011331-a 04.04.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-02 09:44:55
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-05 11:43:58
Відповідь на звернення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість згідно Експертного звіту ТОВ "Експертиза МВК" №41311 від 16.03.2023 року.
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва затвердженою Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281., який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 2997,62202 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 2406,71246 тис. грн.; інші витрати – 590,90956 тис. грн.;
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ, та суми наявного фінансування на 2023 рік.
Сума фінансування передбачена відповідно до Розпорядження Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 19.01.2023 № 38 "Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації" (зі змінами).
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://kmr.gov.ua/sites/default/files/5828-5869.pdf;
https://kmr.gov.ua/sites/default/files/5827-5868.pdf;
https://svyat.kyivcity.gov.ua/done_img/f/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BF.142_23.pdf.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРЕЙМ КОНСТРАКШН" |
2 883 700,13
UAH з ПДВ
|
2 883 700,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРЕЙМ КОНСТРАКШН" #43151741 |
Переможець |
2 883 700,13
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2023 08:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2023 13:05
|
SCAN0930.PDF | зміни до договору |
18 серпня 2023 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2023 12:25
|
SCAN0887.PDF | зміни до договору |
21 липня 2023 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 15:11
|
SCAN0505.PDF | укладений |
25 квітня 2023 15:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування за результатами експертизи |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |