Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
(Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 247+000 - км 283+300 (окремими ділянками))
DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; alignment of surfaces (Current average repair of the M-19 public road of Domanovo (to Brest) - Kovel - Chernivtsi - Tereblyche (to Bucharest) km 247 + 000 - km 283 + 300 (separate sections))
DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; alignment of surfaces (Current average repair of the M-19 public road of Domanovo (to Brest) - Kovel - Chernivtsi - Tereblyche (to Bucharest) km 247 + 000 - km 283 + 300 (separate sections))
Очікувана вартість
551 014 202,00 UAH
UA-2020-02-21-002227-a ● 7753697f9bab41d4887156661f49acac
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Тернопільській області |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Вебсайт: | http://te.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8 |
Контактна особа: |
Стрілецька Марія Василівна 380967204911 sad-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Ternopil region |
National ID: | 25887079 |
Contact point: |
Striletska Mariia Vasilivna 380967204911 sad-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 13:32 |
Очікувана вартість: | 551 014 202,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 551 014,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16530426 UAH |
Publication date: | 21 лютого 2020 18:20 |
Enquiries until: | 23 березня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 29 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 квітня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 551 014 202 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 551 014 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
(Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 247+000 - км 283+300 (окремими ділянками))
Розгорнути
Згорнути
(Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 247+000 - км 283+300 (окремими ділянками))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; alignment of surfaces
(Current average repair of the M-19 public road of Domanovo (to Brest) - Kovel - Chernivtsi - Tereblyche (to Bucharest) km 247 + 000 - km 283 + 300 (separate sections))
(Current average repair of the M-19 public road of Domanovo (to Brest) - Kovel - Chernivtsi - Tereblyche (to Bucharest) km 247 + 000 - km 283 + 300 (separate sections))
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право у межах одержаних асигнувань, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості послуг. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично надані послуги у термін протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання представлених Виконавцем актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2020 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2020 15:25 |
перелік змін № 4 до тендерної документації М-19.pdf | |
20 березня 2020 15:24 |
тендерна док М-19 нова ред4.docx | |
19 березня 2020 10:56 |
Перелік змін № 3 М-19 км 247.pdf | |
17 березня 2020 15:38 |
Перелік змін № 2 М-19 км 247.pdf | |
17 березня 2020 15:38 |
додаток 4 проект договору нова ред2.docx | |
13 березня 2020 15:46 |
перелік змін до тендерної документації.pdf | |
13 березня 2020 15:39 |
Додаток 2 Технічне завдання нова ред.docx | |
13 березня 2020 15:39 |
Додаток 1 Перелiк_документiв нова ред.docx | |
21 лютого 2020 18:20 |
Додаток 3 Лист-згода.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікація
Дата подання: 27 лютого 2020 16:13
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:59
Питання: Просимо повідомити, чи буде прийнято Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність обладнання та матеріально технічної бази, тощо), що буде надано учасником тендеру (Консорціумом) щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму за наявності у консорціуму документального підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Для участі у процедурах закупівель учасники подають інформацію про їх відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним в тендерній документації.
Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання.
У свою чергу, консорціум – тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 ГК України).
Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, то він є потенційним учасником, а не учасник консорціуму, оскільки саме консорціум завантажує на майданчик тендерну пропозицію та приймає участь в торгах. Відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційним вимогам повинен відповідати потенційний учасник, в даному випадку консорціум.
Для участі у процедурах закупівель учасники подають інформацію про їх відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним в тендерній документації.
Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання.
У свою чергу, консорціум – тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 ГК України).
Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, то він є потенційним учасником, а не учасник консорціуму, оскільки саме консорціум завантажує на майданчик тендерну пропозицію та приймає участь в торгах. Відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційним вимогам повинен відповідати потенційний учасник, в даному випадку консорціум.
Щодо сертифікату системи менеджменту якості ISO 9001
Дата подання: 28 лютого 2020 13:26
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:58
У тендерній документації зазначена вимога про те, що часник у складі пропозиції повинен надати скан-копію дійсного сертифікату системи менеджменту якості ISO 9001.
У вересні 2015 року Міжнародною організацією зі стандартизації ISO була прийнята п’ята редакція стандартів ISO 9000:2015 та ISO 9001:2015. (Розробником міжнародних стандартів серії ISO 9000 є Міжнародна організація зі стандартизації ISO (International Organization for Standardization) – це всесвітня федерація національних органів стандартизації (комітетів – членів). В Україні згідно з наказом № 221 від 31.12.2015 Національного органу по стандартизації - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів».
Системи менеджменту якості ISO 9001 ні цим документом, ні жодним нормативно-правовим актом України не передбачено, оскільки ISO 9001 є серією міжнародних стандартів, а конкретні стандарти зазначаються в стандартах України, гармонізованих з міжнародним нормативним документом, як зазначено в вищезазначеному наказі національного органу по стандартизації.
Підприємство має діючий сертифікат на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно будівництва автомобільних доріг і автомагістралей, інших доріг, елементів доріг; елітно-посадкових смуг та летовищ; мостів та тунелів, код ДКПП 42.11, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги.».
У зв’язку з вищевикладеним, просимо повідомити чи відповідає наш сертифікат вимогам тендерної документації замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копію дійсного сертифікату системи менеджменту якості ISO 9001. Характеристики, зазначені у вашому запитанні, не є достатніми для чіткого визначення відповідності даного сертифікату вимогам тендерної документації. Відповідність можливо буде встановити після огляду скан-копії даного сертифікату.
кваліфікація
Дата подання: 04 березня 2020 13:13
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:25
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вкаказно, що : "Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін.). У звязку з цим просимо Вас пояснити чи можна подавати для підтвердження кваліфікації (наявності в учасника відповідної техніки) не тільки договора оренди (лізингу), але і інші договори а саме договори про надання послуг будівельною технікою? дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Договори оренди та лізингу передбачають передачу майна у користування. Наявність в учасника відповідної техніки повинна бути підтверджена договором, що посвідчує право користування даною технікою.
Враховуючи вищенаведне, договір про надання послуг не посвідчує право користування відповідною технікою та не може бути підтвердженням наявності в учасника відповідної техніки.
Враховуючи вищенаведне, договір про надання послуг не посвідчує право користування відповідною технікою та не може бути підтвердженням наявності в учасника відповідної техніки.
кваліфікація
Дата подання: 04 березня 2020 13:22
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:24
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано, що : "Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)". У звязку з цим просимо вас пояснити чи буде вважатися належним підтвердження наявності в учасника транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машини та механізмів що не підлягають державній реєстрації, подання ним бухгалтерських довідок про наявність таких основних засобів на балансі чи надання актів обліку основних засобів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В підтвердження інформації щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Надання належним чином оформлених актів обліку основних засобів буде вважатися належним підтвердження наявності в учасника транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машини та механізмів що не підлягають державній реєстрації.
кваліфікація
Дата подання: 04 березня 2020 14:24
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:24
В п.3. "Інші документи додатку 1 до Тендерної документаціїВ додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано про необхідність "Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»" а саме вимагається надання Довідки в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, яка повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». У звязку з цим просимо вас пояснити, чи така інформація повинна бути надана тільки уповноваженою особою учасника процедури закупівлі які підписує документи і надає свої персональні данні, чи така довідка надаватися усіма працівниками, яких учасник вказує в Таблиці 5 а саме в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг (виконання робіт) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник - фізична особа надає лист-згоду на обробку своїх персональних даних, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до Додатку 3. Даний лист-згода повинен бути підписаний особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Дана вимога стосується лише учасника процедури закупівлі, який підписує документи тендерної пропозиції.
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Дана вимога стосується лише учасника процедури закупівлі, який підписує документи тендерної пропозиції.
кваліфікація
Дата подання: 04 березня 2020 14:26
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:23
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано, що : "Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору." У звязку з цим хочемо зазначити що наше підприємство має досвід з виконання робіт з ремонту доріг загального користування державного значення 1,2,3 категорій, однак виконання по них складало менше ніж 85% у звязку із тим, що у замовників не було повного фінансування, і виконання робіт здійснювалося в межах наявних бюджетних призначень тобто в менших суммах ніж 85% від загальної ціни договору. Однак подання нами у складі своєї пропозиції досвіду виконання робіт по договорах виконаних (не з нашої вини) на суму менше 85% від загальної суми договору з незрозумілих причин чомусь не вважається належним підтвердженням наявності досвіду виконання та дискримінує наше підприємство оскільки перешкоджає нам взяти участь у даній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те що досвід роботи щодо ремонту доріг загального користування державного значення 1, 2, чи 3 категорій у відповідних обємах нікуди не щезає і нікуди не зникає не залежно від того на яку суму від загального суму договору було виділене відповідне бюджетне фінансування. У звязку з чим просимо Вас внести зміни до тендерної документації і скасувати дану дискримінаційну вимому, а саме вимогу про те, що аналогічним договором є тілький той договір з ремонту доріг державного значення відповідних категорій, який був виконаний на суму не менше як 85% від загальної суми договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз. 1 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Тобто Законодавством не передбачено документи які підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовника уповноважено самостійно встановлювати такі документи для підтвердження наданої Учасниками інформації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація не містять дискримінаційних вимог та є правомірною. Визначені в тендерній документації вимоги встановлені для участі у тендері досвідчених організацій та є цілком законними.
Вимоги документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Тобто Законодавством не передбачено документи які підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовника уповноважено самостійно встановлювати такі документи для підтвердження наданої Учасниками інформації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація не містять дискримінаційних вимог та є правомірною. Визначені в тендерній документації вимоги встановлені для участі у тендері досвідчених організацій та є цілком законними.
Вимоги документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
кваліфікація
Дата подання: 06 березня 2020 19:14
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:22
Згідно умов тендерної документації : "Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі." Також вимагається від учасника подання інформації про виконання основних видів робіт зокрема влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового, влаштування однобічного металевого бар'єрного огородження, Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю. Згідно чинних в Україні нормативних документів дані види робіт можуть виконуватися не тільки під час капітального чи поточного середнього ремонту але і при здійсненні поточного дрібного ремонту та під час експлуатаційному утриманні доріг. У звязку з цим просимо Вас пояснити нам чи можна для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт у відповідних обємах подати в складі пропозиції як аналогічний договір , договір з експлуатаційного утримання чи поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Договори з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення не є аналогічними договорами щодо даної закупівлі, в зв’язку з чим не можуть подаватися для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт у відповідних об’ємах.
кваліфікація
Дата подання: 12 березня 2020 18:09
Дата відповіді: 13 березня 2020 12:37
Доброго вечора. В пункті 2.1. додатку №1 до тендерної пропозиції (документи, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційни критеріям), що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають зання та досвід, необхідні для виконання робіт, а саме оператори машин та механізмів у кількості достатній для керування машинами і механізмами в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази машин (але у будьякому разі кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених у в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази). В п.5 цієї форми необхідно заповнити графу "зазначення приналежності". Одночасно в п.1.1. Додатку №1 до тендерної документації дозволяється включати у довідку щодо наявності техніки в тому числі і залучену техніку, а зокрема техніку залучену на підставі договорів оренди. Частиною 2. ст. 798 ЦК України встановлено що : "Договором найму транспортного засобу може бути встановлено, що він передається у найм з екіпажем, який його обслуговує." Наше підприємство має в наявності орендовану техніку, в договорах про найм якої вказано, що техніка надається в найм разом з екіпажем. У звязку з цим просимо повідомити, якщо Учасником у довідці щодо наявності техніки вказується, що техніка залучена на підставі договору оренди і згідно договору оренди техніка передається в оренду разом з екіпажем орендодавця, чи потрібно цю кількість орендованої техніки враховувати при розрахунку кількості машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів? тобто чи потрібно надавати підтвердження наявності механізаторів тільки на власну техніку чи на всю техніку в тому числі і залучену на підставі договорів оренди техніки з екіпажем (оскільки на залученій техніці будуть працювати не працівники учасника а працівники орендодавця)? дякуємо за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в кількості не менше, визначеної в тендерній документації.
Відповідно до тендерної документації, необхідно зазначити операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Враховуючи вищенаведене, при розрахунку кількості машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів, необхідно надавати підтвердження наявності відповідних працівників на всю техніку зазначену в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Відповідно до тендерної документації, необхідно зазначити операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Враховуючи вищенаведене, при розрахунку кількості машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів, необхідно надавати підтвердження наявності відповідних працівників на всю техніку зазначену в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-21-002227-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 18 березня 2020 13:22
Дата подання: 18 березня 2020 13:22
Скарга до АМКУ
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(на дискримінаційні умови публічної закупівлі).
21.02.2020 року Службою автомобільних доріг у Тернопільській області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю робіт : «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 247+000 - км 283+300 (окремими ділянками))» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-21-002227-a ; ID у ЦБД 7753697f9bab41d4887156661f49acac за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів (із змінами та доповненнями), що 21.02.2020 року затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, (надалі – Тендерна документація).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» має намір прийняти участь у вказаній закупівлі.
Проте при підготовці тендерної пропозиції наше підприємство виявило ряд вимог в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), які в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведених дискримінаційних вимог у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ТОВ «ПБС» не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам, що у свою чергу робить перешкоджає участі ТОВ «ПБС» у даній закупівлі,
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: не має подальшої зацікавленості
Дата: 20 березня 2020 09:50
рішення від 23.03.2020 № 5440.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:30
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 квітня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Тернопільській області |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
489 839 473,00
UAH з ПДВ
|
489 839 473,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
510 951 606,02
UAH з ПДВ
|
510 951 606,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
489 839 473,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 21:32
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 21:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 19:05
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 19:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 16:14
|
Додаткова угода 2 до договору № 1П.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2020 11:31
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 08:54
|
Договір 1П.pdf | укладений |
21 квітня 2020 08:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення п. 4.2. розділу 4 Договору та внесення змін до Додатків № 1,2 до Договору: календарного графіка надання послу та обсягу фінансування в розрізі років. |
Номер договору про закупівлю: | 1П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в додаток 2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни Договору, внесення змін в додатки 1,2,3 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору, внесення змін в додатки № 1,2,3 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 1П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |