Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Жалюзі для потреб ДСП
Очікувана вартість
142 305,00 UAH
UA-2021-11-25-013379-a ● 772812787cc34441b825cef341450836
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНА ПРОКУРАТУРА У ВІЙСЬКОВІЙ ТА ОБОРОННІЙ СФЕРІ ОБ'ЄДНАНИХ СИЛ |
Код ЄДРПОУ: | 39969443 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Маяковського, буд. 21 |
Контактна особа: |
Андрій Чичкан +380505923350 mtzspos@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2021 13:56 |
Очікувана вартість: | 142 305,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 711,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 штуки
Жалюзі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84511, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.О.Сибірцева, 168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 16:29 |
ТД спрощена_жалюзі_ДСП_1121.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-25-013379-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БОНДАР АЛЕСЯ ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2960412322
Дата подання: 30 листопада 2021 08:56
Щодо КЕП
Доброго дня! Просимо усунути вимогу щодо: " ... тендерна пропозиція, у будь-якому випадку, повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис
учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів." Добавити можливість підписання УЕП. Вимога щодо КЕП, зменшую конкуренцію. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. А якщо зменшується конкуренція, зменшується і моживість закупки товару за економічно вигіднішою ціною. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів." Добавити можливість підписання УЕП. Вимога щодо КЕП, зменшую конкуренцію. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. А якщо зменшується конкуренція, зменшується і моживість закупки товару за економічно вигіднішою ціною. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2021 15:26
Дякую за запитання. Вимога щодо усунення: " ... тендерна пропозиція, у будь-якому випадку, повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів." не підлягає задоволенню, оскільки вимоги тендерної документації відповідають діючому законодавству. В той же час повідомляю, що при розгляді тендерних пропозицій учасників буде врахована можливість використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОНДАР АЛЕСЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" |
58 476,00
UAH з ПДВ
|
58 476,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шейкаш Альона Ростиславівна |
89 556,00
UAH з ПДВ
|
88 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ ПІ ЕМ" |
119 999,60
UAH з ПДВ
|
88 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МІНДЗЯК ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ" |
140 080,00
UAH з ПДВ
|
140 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОНДАР АЛЕСЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" #2960412322 |
Переможець |
58 476,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 10:38
|
ДУ1_201221_догов_154_161221_жалюзі.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 09:53
|
договір_154_1612121_жалюзі_ДСП.pdf | укладений |
17 грудня 2021 09:53
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 грудня 2021 16:56
|
58 476,00 UAH | UA228201720343110002000025746 Спеціалізована прокуратура у ВОС ОС |
UA173052990000026000050283728 ФОП Бондар А.О. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: п.5.1. «Строк поставки Товару – до 28 грудня 2021 року (згідно з заявками Покупця)». |
Номер договору про закупівлю: | 154-161221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |