Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-11-20-011122-c ● 770a431be0964f099d4172df6c1b2aa8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Бессарабський ринок" |
Код ЄДРПОУ: | 05587984 |
Місцезнаходження: | 01024, Україна , Київська обл., Київ, Бессарабська площа, 2 |
Контактна особа: |
Пінчук Валерій Валентинович 380442350728 vpinchuk2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2020 15:28 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Вивіз сміття.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, Бессарабська площа, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Порядок здійснення розрахунків підприємством здійснюється щомісячно на протязі 2021 року, після надання послуги та отримання рахунку і акту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2020 12:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2020 11:59 |
Додатки до тенд.документації..docx | |
20 листопада 2020 15:07 |
ТД ВИВІЗ СМІТТЯ БЕСС.РИНОК 21.docx |
24 листопада 2020 12:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 листопада 2020 11:59 |
Додатки до тенд.документації..docx
|
||||||
20 листопада 2020 15:07 |
ТД ВИВІЗ СМІТТЯ БЕСС.РИНОК 21.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо тендерної документації (в частині забезпечення тендерної пропозиції та договору)
Дата подання: 23 листопада 2020 10:10
Дата відповіді: 23 листопада 2020 11:34
Доброго дня!
Плануємо брати участь у Вашій закупівлі, але у нас виникли питання щодо Тендерної документації. А саме:
1. Щодо забезпечення тендерної пропозиції:
Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Відкриті торги), затвердженої Протоколом № 61 від 19.11.2020 року уповноваженою особою КП «БЕССАРАБСЬКИЙ РИНОК»: Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
У п. 3 Цього ж Розділу Тендерної документації щодо умов повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції зазначено, що не вимагається.
Але у п. 6 Додатку №3 Тендерної документації зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасником має бути завантажено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, виданої банківською установою.
2. Щодо забезпечення виконання договору про закупівлю:
Відповідно до п. 6 Розділу VІ Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Відкриті торги), затвердженої Протоколом № 61 від 19.11.2020 року уповноваженою особою КП «БЕССАРАБСЬКИЙ РИНОК»: Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
Але у п. 4 Додатку №7 Тендерної документації зазначено, що Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості:
- розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
- розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
Тобто відомості, що містяться в самій Тендерній документації суперечать вимогам, що вказані у відповідних Додатках до цієї Тендерної документації.
Керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо усунути вищевказані розбіжності та чітко визначити умови Тендерної документації для учасників даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Відкриті торги) розбіжності усунено та опубліковані чіткі умови.
Вимога до Замовника
Дата подання: 23 листопада 2020 15:04
Дата відповіді: 23 листопада 2020 16:19
У технічній специфікації (додаток 2 тендерної документації) та п.2 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції (додаток 3 тендерної документації) на послуги ДК 021:2015 код: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, вказані вимоги до Учасників послуг, а саме: «Інформація про учасника повинна міститись в переліку суб'єктів господарювання, які відповідно до вимог Закону отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності з утилізації та видалення сміття.
У разі відсутності в даному переліку інформації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію ліцензії на право провадження господарської діяльності з утилізації та видалення сміття про видачу ліцензії споживачу».
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» вивезення сміття не підлягає ліцензуванню.
Згідно із ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо усунути недоліки та привести у відповідність тендерну документацію на послуги ДК 021:2015 код: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Відкриті торги), недоліки усунені та тендерна документація приведена у відповідність.
Вимога до Замовника
Дата подання: 24 листопада 2020 11:44
Дата відповіді: 24 листопада 2020 12:01
Доброго дня! Повторно направлємо зауваження, оскільки Вами надана відповідь, що внесені зміни в тендерну документацію, а ЗМІНИ НЕ ВНЕСЕНІ!!!
У технічній специфікації (додаток 2 тендерної документації) та п.2 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції (додаток 3 тендерної документації) на послуги ДК 021:2015 код: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, вказані вимоги до Учасників послуг, а саме: «Інформація про учасника повинна міститись в переліку суб'єктів господарювання, які відповідно до вимог Закону отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності з утилізації та видалення сміття.
У разі відсутності в даному переліку інформації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію ліцензії на право провадження господарської діяльності з утилізації та видалення сміття про видачу ліцензії споживачу».
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» вивезення сміття не підлягає ліцензуванню.
Згідно із ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо усунути недоліки та привести у відповідність тендерну документацію на послуги ДК 021:2015 код: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Відкриті торги), недоліки усунені та тендерна документація приведена у відповідність.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 16:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФПЕРЕРОБКА" |
280 368,00
UAH з ПДВ
|
253 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фірма "Володар-Роз" |
433 382,40
UAH з ПДВ
|
253 566,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО" |
380 390,40
UAH з ПДВ
|
276 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО-БОКС" |
380 160,00
UAH з ПДВ
|
345 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО" |
498 182,40
UAH з ПДВ
|
399 513,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" |
399 513,60
UAH з ПДВ
|
399 513,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВТОР-ТРАНС" |
475 200,00
UAH з ПДВ
|
460 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ" |
522 720,00
UAH з ПДВ
|
475 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРАМАР ЕКО" |
503 807,04
UAH з ПДВ
|
503 807,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855 |
Переможець |
253 440,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 10:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 10:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 грудня 2020 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 11:42
|
ДОГОВІР ПРОФПЕРЕРОБКА БЕСС.РИНОК 21.pdf | укладений |
29 грудня 2020 11:41
|