Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25031496 |
Місцезнаходження: | 65074, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Косовська 2Д |
Контактна особа: |
Ставратій Юлія Юріївна 0487243324 ecocity@omr.gov |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2024 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 14 340 642,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 143 406,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
з урахуванням постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2024 09:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2024 09:47 |
Додаток 6 (технічне завдання).doc | |
01 серпня 2024 09:47 |
Протокол вибір процедури.doc | |
01 серпня 2024 09:47 |
Додаток 7 (Проєкт Договору).doc | |
01 серпня 2024 09:47 |
Додаток 6 (технічне завдання).doc | |
01 серпня 2024 09:47 |
Вибір процедури.pdf | |
01 серпня 2024 09:47 |
Додаток 7 (Проєкт Договору).doc | |
01 серпня 2024 09:47 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-09-000017 ● 9d2e12327aad4b128e97d1330fd60ed4
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2024 12:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.09.2024 Одеса № 183
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.09.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.09.2024 № 183
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3 UA-2024-08-01-000965-a 01.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-12 17:27:07
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-09-16 14:23:19
Пояснення
Департаментом екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради розроблено проєктну документацію щодо «Нового будівництва бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, проспект Добровольського, 82, сквер біля кінотеатру «Зоряний», загальна кошторисна вартість якого склала 15 493,283 тис. грн.
Очікувана вартість предмету закупівлі щодо виконання будівельних робіт по вищевказаному об’єкту розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва без урахування коштів Глави 10. Утримання служби замовника та інжинірингові послуги та Глави 12. Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд.
Розмір бюджетного призначення передбачений пунктом 2.16 Міської цільової програми охорони і поліпшення стану навколишнього природного середовища м. Одеси на 2022-2027 роки, затвердженої рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради від 21.06.2022 № 117 (зі змінами) посилання https://omr.gov.ua/ua/acts/committee/191900/. Відповідно до Програми виконання будівництва бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою:
м. Одеса, проспект Добровольського, 82, передбачено терміном на 2024-2025 роки, з яких на 2024 рік обсяг фінансування – 4 000,0 тис. грн, на 2025 рік – 11 500,0 тис. грн.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена у додатку 6 до тендерної документації та обґрунтована на підставі відомості обсягів робіт, що є складовою проєктної документації Нового будівництва бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, проспект Добровольського, 82, сквер біля кінотеатру «Зоряний».
Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), інформуємо, що оприлюднення такої інформації для органів місцевого самоврядування відповідно до підпункту 1 пункту 4 вищезазначеної Постанови має рекомендаційний характер.
Копії відповідних документів додаються.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Гидромонтаж 1 |
14 340 635,17
UAH з ПДВ
|
14 340 635,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Гидромонтаж 1 #33072632 |
Переможець |
14 340 635,17
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2024 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2024 11:53
|
Додаткова угода 1 договір 24.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 11:52
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 11:46
|
Протокол 101.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2024 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2024 14:42
|
Договір 24.pdf | укладений |
26 серпня 2024 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, пунктів 11.3 та 11.4 розділу 11 Договору № 24 від 23.08.2024р. внести зміни до Договору, а саме: - абзац 2 пункту 2.1. розділу 2 Договору № 24 від 23.08.2024р. викласти у новій редакції: «Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30 % від вартості будівельно-монтажних робіт передбачених на 2024 рік згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 строком не більше трьох місяців. - абзац 3 пункту 2.1 розділу 2 Договору № 24 від 23.08.2024р. викласти у новій редакції: «Попередня оплата Замовником здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцю робіт, на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, на підставі рахунку наданого Підрядником, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцем робіт, виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. - Розділ 13 «Адреси та розрахункові рахунки сторін» Договору № 24 від 23.08.2024р. викласти у новій редакції, у зв’язку з відкриттям небюджетний рахунок, відкритий на ім’я «Підрядника» в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку в частині оплати авансових платежів. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |