Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СИСТЕМ ЖИТТЭЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33659544 |
Місцезнаходження: | 65032, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр-т Шевченка, 4 |
Контактна особа: |
Юлія +380487185041 yukuzia@odessa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-05-26-000445-а,
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-07-12-008909-c.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2021 12:40 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
29 жовтня 2021 15:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 15:18 |
звіт220211029_11404533.pdf | |
29 жовтня 2021 15:18 |
звіт120211029_11400205.pdf | |
29 жовтня 2021 15:18 |
протокол1420211029_11391275.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000025 ● d7759d20adb446eca97d0f9256512c1f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 13:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2021 № 440
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-10-29-001481-c 29.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-30 10:28:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з будівництва загальноосвітньої школи на 198 учнів в селі Садове Арцизького району, Одеської області, коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-001481-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-05 15:07:42
Про надання пояснень
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі робіт з будівництва загальноосвітньої школи на 198 учнів в селі Садове Арцизького району, Одеської області, коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-001481-c) та визначено його очікувану вартість було здійснено на підставі експертного звіту щодо розгляду проектної документації по робочому проекту "Будівництво загальноосвітньої школи на 198 учнів в селі Садове Арцизького району, Одеської області, Коригування" від 05.09.2019 №ЕК-2295/08-19 та зведеного кошторисного розрахунку.
Посилання на сторінку власного веб-сайту https://oblgkh.odessa.gov.ua/derzhavn-zakupvl/1/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІТЕХСЕРВІС" #38494616 |
Переможець |
92 157 503,92
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2023 14:39
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 18:26
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 16:44
|
img20211129_16132415.pdf | укладений |
29 листопада 2021 16:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Будівництво загальноосвітньої школи на 198 учнів в селі Садове. Арцизького району, Одеської області» Коригування | 1 | роботи |
92,00
UAH з ПДВ
|