Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вапнярська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04325911 |
Місцезнаходження: | 24240, Україна , Вінницька обл., смт.Вапнярка, Незалежності 140 (Леніна) |
Контактна особа: |
Лісовський Микола Валерійович 380972697463, 380932162039 vipt@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2021 12:42 |
Очікувана вартість: | 330 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2021 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2021 14:35 |
перелік змін.doc | |
09 листопада 2021 14:35 |
ТД ГСР (нова редакція).doc | |
09 листопада 2021 14:35 |
Договір ГСР (нова редакція).doc |
09 листопада 2021 14:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2021 14:35 |
перелік змін.doc
|
|||
09 листопада 2021 14:35 |
ТД ГСР (нова редакція).doc
|
|||
09 листопада 2021 14:35 |
Договір ГСР (нова редакція).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000074 ● eaed0940aad44020b7c5d7f32269bff2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 14:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2022 №44-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.08.2022 №44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21. UA-2021-11-08-012786-b 08.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-31 15:12:24
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робочої станції для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID-карток) з комплектом обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-08-012786-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, без зазначення строку з якого вони вважаються дійсними (п.4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
3. Чому у пункті 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’ять днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою статті 17 Закону?
Крім того, чому в даному пункті не зазначено підтвердження відсутності підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону?
4. Яким чином переможцем торгів ТОВ «Грифон-ІБ» виконано вимоги щодо надання переможцем у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
4. Чи виконано умови договору від 13 грудня 2021 року №271, укладеного із ТОВ «Грифон-ІБ» (надати відповідні документальні підтвердження щодо виконання договору (платіжні доручення, накладні))?
5. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, тоді як за умовами договору від 13 грудня 2021 року №271 строк його дії до 31 грудня 2021 року?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-01 11:52:43
Пояснення щодо моніторингу закупівлі
Вапнярська селищна рада надає пояснення щодо моніторингу закупівлі ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ за номером ID UA-M-2022-08-29-000074, Код ДК 021-2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID-карток) з комплектом обладнання) за номером ID: UA-2021-11-08-012786-b та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення у файлі "Відповідь на запит" на 5 арк. та Додатках до нього.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вапнярська селищна рада надає в межах своєї компетенції наступну інформацію щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ за номером ID UA-M-2022-08-29-000074, Код ДК 021-2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID-карток) з комплектом обладнання) за номером ID: UA-2021-11-08-012786-b. Пояснення у файлі "Відповідь" на 2 арк.
2022-09-20 10:50:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРИФОН-ІБ" |
329 940,00
UAH з ПДВ
|
329 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРИФОН-ІБ" #43163799 |
Переможець |
329 940,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2022 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 09:29
|
Договір № 271.pdf | укладений |
13 грудня 2021 09:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID-карток) з комплектом обладнання | 1 | комплект |
329 940,00
UAH з ПДВ
|