Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
services for the protection of public order and safety at the Customer's premises at the following address: Kyiv, st. Khreshchatyk, 36
Очікувана вартість
11 160 000,00 UAH
UA-2019-11-25-000218-a 76b6f40fe1154e5c914fb127b520768f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Дергалюк

0442027049 kmr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Контактна особа: Андрій Дергалюк
0442027049
kmr_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Kyiv City Council (Secretariat)
National ID: 22883141
Contact point: Derhalyuk Andriy
0442027049
kmr_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 січня 2020 14:11
Початок аукціону: 03 січня 2020 14:11
Очікувана вартість: 11 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 111 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 25 листопада 2019 11:28
Enquiries until: 16 грудня 2019 00:00
Complaints submission until: до 22 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 грудня 2019 00:00
Planned auction date: 03 січня 2020 14:11

Information

Estimated total value: 11 160 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 111 600 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Scope of the procurement
послуги з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
services for the protection of public order and safety at the Customer's premises at the following address: Kyiv, st. Khreshchatyk, 36
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

services for the protection of public order and safety at the Customer's premises at the following address: Kyiv, st. Khreshchatyk, 36
CPV: 75240000-0
Період постачання: з 06 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг за Договором здійснюється Замовником щомісячно відповідно до встановлених тарифів та фактичної кількості наданих Послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця до 5 числа місяця, наступного за звітній період, в якому надавалися Послуги, на підставі оформленого Виконавцем рахунку та підписаного Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 11:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 11:30
Т.Д._25.11..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 03 грудня 2019 14:33
Дата відповіді: 05 грудня 2019 09:53
Доброго дня. В технічних характеристиках зазначена інформація про охоронників. Виходячи з тієї інформації в адміністративній будівлі одночасно має перебувати 18 охоронників? А також там де пости з 8:30 до 18:30, з 8:30 до 19:30 та 7:00 до 19:00, вони працюють без вихідних?
Відповідь: Доброго дня !

Кожного робочого дня в адміністративній будівлі повинно одночасно перебувати 18 охоронників. У вихідні та святкові - 17.

Усі пости охорони розраховані на роботу впродовж всього тижня, враховуючи
вихідні та святкові дні.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 грудня 2019
UA-2019-11-25-000218-a76b6f40fe1154e5c914fb127b520768f
Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Учасник Документи Рішення
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3078 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 грудня 2019 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

26 грудня 2019 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ

ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3078 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ 11 131 911,00
UAH з ПДВ
11 131 911,00
UAH з ПДВ
Документи
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3078 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ 11 155 470,60
UAH з ПДВ
11 155 470,60
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ

ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3078 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
#23313859
Переможець 11 131 911,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
#23313859
11 131 911,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 15:59
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 10:47
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 16:33
Охорона + додатки 14_01_2020.pdf укладений
15 січня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 10.2 Договору, внести зміни до п. 10.1 та 3.1 Договору та викласти їх у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з 14 січня 2020 року і діє по 31 грудня 2020 року включно, а в частині розрахунків за надані Послуги - до повного їх виконання.»; «3.1. Загальна вартість послуг з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника становить – 10 596 899,25 грн. (десять мільйонів п’ятсот дев’яносто шість тисяч вісімсот дев’яносто дев’ять гривень двадцять п’ять копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 1 766 149,88 грн. (один мільйон сімсот шістдесят шість тисяч сто сорок дев’ять гривень вісімдесят вісім копійок).». 2. Додаток № 1 до договору № 14 від 14.01.2020 викласти у новій редакції, що додається. 3. Додаток № 3 до договору № 14 від 14.01.2020 викласти у новій редакції, що додається. 4. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України умови цієї Додаткової угоди застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли до її укладання. 5. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 6. Цю додаткову угоду укладено у трьох примірниках, що мають однакову юридичну силу, з яких один примірник знаходиться у Замовника, решта примірників - у Виконавця. 7. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 10.2 Договору, зменшити вартість послуг за Договором на 559 770,75 грн. (п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят гривень 75 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 93 295,13 грн. (дев’яносто три тисячі двісті дев’яносто п’ять гривень 13 копійок) та викласти пункт 3.1 Договору у новій редакції, а саме: «3.1. Загальна вартість послуг з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника становить – 10 037 128,50 грн. (десять мільйонів тридцять сім тисяч сто двадцять вісім гривень 50 коп.), у тому числі ПДВ (20%) – 1 672 854,75 грн. (один мільйон шістсот сімдесят дві тисячі вісімсот п’ятдесят чотири гривні 75 копійок)». 2. Додаток № 1 до договору № 14 від 14.01.2020 викласти у новій редакції, що додається. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 4. Цю додаткову угоду укладено у трьох примірниках, що мають однакову юридичну силу, з яких один примірник знаходиться у Замовника, решта примірників - у Виконавця. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума закупівлі в межах 20% суми, визначеної у договорі № 14 від 14.01.2020, становить 2 002 407,75 грн. (два мільйони дві тисячі чотириста сім гривень 75 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 333 734,62 грн. (триста тридцять три тисячі сімсот тридцять чотири гривні 62 копійки). 2. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України умови цієї Додаткової угоди застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли до її укладання. 3. Строк дії Додаткової угоди встановлюється з 00.00 год. 01 січня 2021 року до 24.00 год. 09 березня 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань, а в частині розрахунків в межах суми, визначеної в цій Додатковій угоді - до повного виконання та проведення розрахунків. 4. Всі інші умови договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції і сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 5. Цю додаткову угоду укладено у трьох примірниках, що мають однакову юридичну силу, з яких один примірник знаходиться у Замовника, решта примірників - у Виконавця. 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума закупівлі в межах 20% суми, визначеної у договорі № 14 від 14.01.2020, становить 2 002 407,75 грн. (два мільйони дві тисячі чотириста сім гривень 75 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 333 734,62 грн. (триста тридцять три тисячі сімсот тридцять чотири гривні 62 копійки). 2. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України умови цієї Додаткової угоди застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли до її укладання. 3. Строк дії Додаткової угоди встановлюється з 00.00 год. 01 січня 2021 року до 24.00 год. 09 березня 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань, а в частині розрахунків в межах суми, визначеної в цій Додатковій угоді - до повного виконання та проведення розрахунків. 4. Всі інші умови договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції і сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 5. Цю додаткову угоду укладено у трьох примірниках, що мають однакову юридичну силу, з яких один примірник знаходиться у Замовника, решта примірників - у Виконавця. 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розрахунку вартості по наданню послуг з охорони громадського порядку та безпеки на території адміністративної будівлі Київської міської ради військовослужбовцями військової частини 3030 Національної гвардії України, виклавши додаток № 1 до Договору у новій редакції, що додається. 2. Внести зміни до дислокації та характеристики місць несення служби на постах забезпечення безпеки по наданню послуг з охорони громадського порядку та безпеки на території адміністративної будівлі Київської міської ради військовослужбовцями військової частини 3030 Національної гвардії України, виклавши додаток № 3 до Договору у новій редакції, що додається. 3. Додаток № 14 до Договору викласти у новій редакції, що додається. 4. У пункті 3 Додаткової угоди № 4 від 15.01.2021 до Договору слова та цифри «09 березня 2021 року» замінити словами та цифрами «21 березня 2021 року». 5. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України умови цієї Додаткової угоди застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли до її укладання. 6. Строк дії Додаткової угоди встановлюється з 00.00 год. 01 січня 2021 року до 24.00 год. 21 березня 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань, а в частині розрахунків - до повного виконання та проведення розрахунків. 7. Всі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 8. Цю додаткову угоду укладено у трьох примірниках, що мають однакову юридичну силу, з яких один примірник знаходиться у Замовника, решта примірників - у Виконавця. 9. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2020 — 09 березня 2021
Сума оплати за договором: 12 039 536,25
UAH (в тому числі ПДВ 2 006 589,25 UAH)