Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси)
Очікувана вартість
9 666 700,80 UAH
UA-2024-04-11-011175-a 76b3df674fef4e7e99ea92c32ebd21ca
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кропива Галина Олександрівна

380674742274 finance4@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ, ГЕМАТОЛОГІЇ, ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005639
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Луки святителя-хірурга, будинок 7
Контактна особа: Кропива Галина Олександрівна
380674742274
finance4@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2024 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 29 квітня 2024 13:59
Початок аукціону: 29 квітня 2024 13:59
Очікувана вартість: 9 666 700,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 333,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Луки святителя-хірурга, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 16:28

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 квітня 2024 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2024 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2024 16:55
Перелік змін до протоколу № 12-04.24-3.pdf
12 квітня 2024 16:55
Протокол № 12-04.24-3.pdf
12 квітня 2024 16:51
Додаток 2 Технічне завдання НР.docx
12 квітня 2024 16:51
ТД будівництво допоміжної будівлі НР.doc
11 квітня 2024 16:28
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
11 квітня 2024 16:28
ТД будівництво допоміжної будівлі.doc
11 квітня 2024 16:28
Додаток 3 Проект договору.docx
11 квітня 2024 16:28
Додаток 1 ст.16, п. 47 Особливостей .docx
11 квітня 2024 16:28
Додаток 2 Технічне завдання 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Продовження строку подання пропозицій відповідно до змін до Постанови
Дата подання: 12 квітня 2024 12:30
Дата відповіді: 12 квітня 2024 17:07
Шановний Замовнику! Просимо продовжити строк подачі тендерних пропозицій, зважаючи на прийняті зміни до Постанови 1178, зважаючи на те, що термін подачі пропозицій не може бути менше 14 календарних днів, а зміни вступили в силу до опублікування данної закупівлі
Відповідь: Шановний Учаснику! До тендерної документації внесено зміни та викладено в новій редакції. Строк подання пропозицій вказано з врахуванням вимог п.34 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22
Обгрунтування СС2 та СС3
Дата подання: 12 квітня 2024 12:31
Дата відповіді: 12 квітня 2024 17:04
Шановний Замовнику! В технічній документації ви вказуєте, що об`єкт має клаас наслідків СС1, однак вимагаєте в складі тендерної пропозиції надали ліцензію СС2 та СС3. Просимо належним чином обгрунтувати вимогу або прибрати цю вимогу з тендерної документації
Відповідь: Шановний Учаснику!
До тендерної документації внесено зміни та викладено в новій редакції.
Під час внесення змін звернення враховане.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000005 ● 2dbb43c4ac2b445ba4553f52cb679185
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.05.2024 № 92

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2024-04-11-011175-a 11.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-14 17:32:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт «45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-11-011175-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів, а саме: надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-17 17:07:57

Пояснення, інформація та документи на запит від 14-05-2024

Відповідно до отриманого Запиту Органу державного фінансового контролю про надання пояснень отриманого через ЕСЗ від Дата: 2024-05-14 17:32:36, Замовник у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне:
Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-04-11-011175-a від 11 квітня 2024 року, Замовником оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси), у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (з урахуванням змін).
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості та на підставі яких відповідних документів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено відповідно до проєктно-кошторисної документації на будівництво за робочим проєктом «Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси» та Експертним звітом (позитивним) № 135-16/02/24 від 06.03.24 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (сканкопії вказаних документів додаються).
Отже, визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено шляхом розрахунку загальної вартості будівельних робіт та устаткування, меблів та інвентарю разом по главах 1-9 – 7 125 777.00 грн з врахуванням кошторисного прибутку (П) – 109 921,00 грн, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) – 57 666,00 грн, коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва – 153 186.00 грн, коштів на покриття додаткових витрат, повязаних з інфляційними процесами (І) – 609 104.00 грн, податок на додану вартість (20%) – 1 611 116.80 грн, становить 9666700,80 грн. Усі інші витрати, які передбачені проектно-кошторисною документацією із розрахунку виключені у зв’язку з тим, що вони понесені або можуть бути понесені лише Замовником будівництва і не можуть бути покладені на Підрядника – Виконавця будівельних робіт.
Вказаний метод є достатньо практичним та ефективним для визначення очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та типу процедури в цілому.
Замовник надає опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з урахуванням проектно-кошторисної документації, а саме відповідно до Відомості обсягу робіт (сканкопія додається).
Одночасно повідомляю, що проектно-кошторисна документація на предмет закупівлі розроблена відповідно до завдання на проектування. Вся інформація про проєктні документації та про завдання на проєктування наявна у Реєстрі будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. (сканкопії відповідних витягів надаються)

Дане пояснення та інформація від Замовника надана в ЕСЗ з урахуванням вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України, та Замовник НЕ перешкоджає діяльності органу державного фінансового контролю, та виконує вимоги органу державного фінансового контролю.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 21:32:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт «45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-11-011175-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 02-05/24-1 від 02.05.2024 (далі – Протокол) Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» згідно із підпунктом 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
Враховуючи вищезазначене, надати пояснення (інформацію, документи) щодо причин не розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель під час виявлення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ЕД ТЕМП» у тендерній пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-20 17:59:10

Пояснення та інформація

Відповідно до отриманого Запиту Органу державного фінансового контролю про надання пояснень отриманого через ЕСЗ від Дата: 2024-05-15 21:32:41, Замовник у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне:
Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-04-11-011175-a від 11 квітня 2024 року, Замовником оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси), у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості).
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Тендерна документація містить вимоги, які викладено в додатку 2 до Тендерної документації, а саме: Технічні вимоги. у розділі щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати Акт обстеження Об’єкта та ознайомитися з проектною документацією.
ТОВ «ЕД ТЕМП» (далі – Учасник) у складі своєї тендерної документацію подав акт обстеження Об’єкту та ознайомлення із проектною документацією, в даному акті наявний підпис представника Замовника та наявні печатки Замовника та Учасника, але підпис представника Учасника, який проводив обстеження та ознайомлення відсутній.
Цивільне законодавство визначає, що у разі встановлення відсутності волевиявлення особи (підпису на документі) такий правочин має бути визнаний недійсним. Про це йдеться також у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Третьої судової палати Касаційного цивільного суду від 11 червня 2020 року у справі № 761/26618/15-ц.
Тобто, юридична сила Акту обстеження – це підтвердження того, що зобов’язання, зазначені в певному документі (в даному випадку акт огляду об'єкту), набули чинності та будуть та/або виконані сторонами акту, а у разі невиконання зазначених вимог (у тому числі відсутність підпису зі сторони представника Учасника), відповідна сторона НЕ підтвердила свої обов'язки та не може гарантувати повне виконання у майбутньому.
Також, Учасником не виконано вимоги додатку 2 до Тендерної документації, а саме: Технічні вимоги. пункт 1 щодо графіку виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, сформований у розрізі розділів локальних кошторисів та із зазначенням конкретної дати календарного місяця по кожному із етапів робіт (число, місяць, рік).
Учасником додано графік виконання робіт в якому зазначено рік та місяць, не вказано конкретні числа місяця, як передбачено Технічними вимогами.
Крім того, на виконання Технічних вимог у пункті 2 щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції відповідно до вимог Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, Учасником до своєї тендерної пропозиції додано файл Кошторисна документація, в якому наявна Договірна ціна на будівництво «Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси» за кодом ДК 021:2015 : 45210000-2 Будівництво будівель, що здійснюється в 2024 році.
Вид договірної ціни: тверда.
Визначена згідно з
Складена в поточних цінах станом на 15 квітня 2024 р.
Тобто, надана у складі Пропозиції договірна ціна складена не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, в частині не зазначення «Визначена згідно з».
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Крім того, Учасник, не надав роз’яснення з обґрунтуванням причин такої невідповідності, як це передбачено ТЕХНІЧНИМИ ВИМОГАМИ. у розділі щодо розрахунку Учасником ціни своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляд у тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вказані недоліки, не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв’язку з чим у Замовника відсутнє право і обов’язок на розміщення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником.
Відсутність підпису представника Учасника у Акті обстеження Об’єкта та ознайомлення з проектною документацією, формування Кошторисної документації (Договірна ціна) не за формою та не відповідно до вимог Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, не є формальними помилками або помилками, які підлягають виправленню.
Крім того, у тендерній документації наявний вичерпний перелік формальних помилок, які визначені наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», що не беруться до уваги під час розгляду пропозиції Учасника.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» підлягала відхиленню на підставі зазначеної норми, а тому розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель під час виявлення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ЕД ТЕМП» у тендерній пропозиції не було доцільним та законодавчо обґрунтованим.
Дане пояснення та інформація від Замовника надана в ЕСЗ з урахуванням вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України, та Замовник НЕ перешкоджає діяльності органу державного фінансового контролю, та виконує вимоги органу державного фінансового контролю.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-20 17:22:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт «45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у
м. Черкаси)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-11-011175-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «Ремпромбуд-99» на відповідність вимогам пункту 2 додатку 1 тендерної документації щодо підтвердження інформації про наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема наявність навантажувача одноковшевого (міні-навантажувач), враховуючи, що відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції учасника договору оренди від 01.04.2023, укладеного між ТОВ «Інвестлогістикбуд» та Шейкою Юрієм Володимировичем, термін дії оренди міні-навантажувача закінчився 01.04.2024?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-23 15:41:40

Пояснення на запит

Відповідно до отриманого Запиту Органу державного фінансового контролю про надання пояснень отриманого через ЕСЗ від Дата: 2024-05-20 17:23:56, Замовник у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне: Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-04-11-011175-a від 11 квітня 2024 року, Замовником оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси), у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості).
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей . Тендерна документація у цій процедурі закупівлі містила вимоги, які було викладено в Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження (ст.16)» до Тендерної документації, а саме: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження інформації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен підтвердити в нього наявність власного майна (надати документи, що підтверджують власність (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, договору купівлі – продажу, балансову відомість, тощо)) або залученого (договору оренди (суборенди), надання послуг, додатково надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів), а саме обов’язкова наявність: - Спеціалізованого вантажного самоскиду вантажопідйомністю не менше 5 т. - не менше 1 одиниці; - Екскаваторів навантажувачів - не менше 1 одиниці; - Навантажувачів одноковшевих (міні – навантажувачі) – не менше 1 одиниці; - Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю до 10 т – не менше 1 одиниці.
Учасником ТОВ «Ремпромбуд 99» було надано підтверджуючі документи на право користування ним зазначеною матеріально-технічною базою, яка містила необхідну кількість та перелік, згідно вимог тендерної документації, а саме спеціалізованого вантажного самоскиду вантажопідйомністю не менше 5 т. - не менше 1 одиниці; - екскаваторів навантажувачів - не менше 1 одиниці; - навантажувачів одноковшевих (міні – навантажувачі) – не менше 1 одиниці; - крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю до 10 т – не менше 1 одиниці. Тобто учасником ТОВ «Ремпромбуд 99» повністю виконано вимоги Замовника щодо підтвердження залучення обов’язкової кількості та найменування такого обладнання. Щодо терміну дії оренди міні-навантажувача, укладеного між ТОВ «Інвестлогістикбуд» та Шейкою Юрієм Володимировичем, зазначаємо, наступне. Правові відносини за договором оренди регулюються:
— параграфом 5 «Оренда майна та лізинг» глави 30 розділу VI Господарського кодексу України від 16.01.2003 р. №436-IV (зі змінами та доповненнями), норми якого застосовуються до договорів оренди, в яких сторонами виступають суб’єкти господарювання, у т. ч. фізичні особи — суб’єкти підприємницької діяльності;
- главою 58 «Найм (оренда)» Цивільного кодексу від 16.01.2003 р. №435-IV (зі змінами та доповненнями, далі — Цивільний кодекс), у т. ч. параграфом 5 цієї глави «Найм (оренда) транспортного засобу» визначено основні положення, що регулюють правові відносини за договором оренди (найму) незалежно від статусу сторін договору (тобто чи є сторони суб’єктами підприємницької діяльності).
Відповідно до ч. 1 ст. 759 Цивільного кодексу за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов’язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Згідно з ч. 1 ст. 760 цього Кодексу предметом договору оренди може бути річ, яка визначена індивідуальними ознаками і зберігає свій первісний вигляд при неодноразовому використанні (неспоживна річ). Автомобіль як наземний самохідний транспортний засіб є предметом договору оренди транспортного засобу.
Статтею 763 Цивільного кодексу визначено, що договір найму укладається на строк, установлений договором за погодженням сторін. Якщо строк договору не встановлено, договір вважається укладеним на невизначений строк. При цьому кожна зі сторін договору найму, укладеного на невизначений строк, може відмовитися від договору в будь-який час, письмово попередивши про це другу сторону за один місяць. Договором або законом може бути встановлено інший строк для попередження про відмову від договору найму, укладеного на невизначений строк.
Якщо орендар і далі користується майном, що орендується, після закінчення строку договору оренди, то відповідно до ст. 764 Цивільного кодексу за відсутності заперечень орендодавця протягом одного місяця договір вважається відновленим на строк, установлений раніше договором.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо вжитих заходів по виконанню Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З метою, виконання Зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, якими Держаудитслужби, зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, вчинено певні дії. А саме, підряднику ПП «РЕМПРОМБУД» направлено листа із пропозицією щодо припинення виконання зобов’язань за договором підряду № 385/3122 від 13.05.2024, який укладено за результатами закупівлі 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво допоміжної будівлі адміністративно-господарчого призначення комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» по вул. Святителя-хірурга Луки, 7 у м. Черкаси)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-011175-a, яким запропоновано надати згоду на розірвання договору та підписати додаткову угоду про його розірвання. Негайне припинення зобов’язань за договором, який виконується сторонами, призведе до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору. В односторонньому порядку Замовник не має права та можливості розірвати договір, оскільки відсутні будь-які порушення з боку підрядника. Також, чинним законодавством не передбачено підстави для розірвання договору, як вимога Держаудитслужби про вчинення таких дій, таке зобов`язання порушує загальні принципи укладення та припинення (розірвання) договорів передбачених Цивільним Кодексом України та Господарським Кодексом України. Відповідно до ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно норм ст.651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Частина друга ст. 215 ЦК України визначає, якщо недійсність правочину встановлена законом, він є недійсним (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин згідно з ч.3 вказаної статті може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин). Тобто, оспорити дійсність правочину можуть не лише його сторони, а й треті заінтересовані особи, посилаючись у підставах на вимоги закону. Випадки нікчемності договору про закупівлю вказані в ч. 1 ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п`ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. В усіх інших випадках невідповідності вимогам закону договір може бути оспорений в суді. Отже, на підставі вищевикладеного, Замовником вжито всіх необхідних заходів щодо усунення виявлених порушень.

2024-06-12 17:24:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
  2. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 31/09/2024пр
Дата публікації: 11 липня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП

Документи:

11 липня 2024 08:43
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" 9 227 358,81
UAH з ПДВ
9 227 358,81
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" 9 650 736,06
UAH з ПДВ
9 650 736,06
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 квітня 2024 17:30
Електронний підпис
26 квітня 2024 17:30
Електронний підпис
26 квітня 2024 17:30
Договірна ціна ЗОШ № 3.pdf
26 квітня 2024 17:30
Витяг ПДВ ТОВ ЕД Темп.pdf
26 квітня 2024 17:30
14. Довідка МТБ.pdf
26 квітня 2024 17:30
Акт обстеження.pdf
26 квітня 2024 17:30
Накази + ЦПУ.pdf
26 квітня 2024 17:30
Виписка ЕД Темп.pdf
26 квітня 2024 17:30
10. Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2024 17:30
ISO 14001 .pdf
26 квітня 2024 17:30
ISO 9001.pdf

Публічні документи

07 травня 2024 11:40
Електронний підпис
07 травня 2024 11:37
25 Ліцензія.PDF
07 травня 2024 11:37
36 витяг ЄДР.pdf
07 травня 2024 11:37
35 паспорт.pdf
07 травня 2024 11:37
34 наказ.pdf
07 травня 2024 11:34
Довідка.zip
26 квітня 2024 19:17
Електронний підпис
26 квітня 2024 19:15
ду 4 ВІД 01.08.2023.pdf
26 квітня 2024 19:15
ду 1 від 30.12.2022.pdf
26 квітня 2024 19:15
кошторис.pdf
26 квітня 2024 19:15
22 мтб.pdf
26 квітня 2024 19:15
ДУ _3 від 31.05.2023.pdf
26 квітня 2024 19:15
Ліцензія.PDF
26 квітня 2024 19:15
3 персонал дані.pdf
26 квітня 2024 19:15
25 Ліцензія.PDF
26 квітня 2024 19:15
договір _ 3 від 18.11.2022.pdf
26 квітня 2024 19:15
37 Витяг ПДВ.pdf
26 квітня 2024 19:15
сертифікати ІSO.pdf
26 квітня 2024 19:15
3.imd
26 квітня 2024 19:15
35 паспорт.pdf
26 квітня 2024 19:15
18 працівники.pdf
26 квітня 2024 19:15
30 сертифікати ISO.pdf
26 квітня 2024 19:15
36 витяг ЄДР.pdf
26 квітня 2024 19:15
8 тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2024 19:15
UA-2022-11-02-011670-a-report.pdf
26 квітня 2024 19:15
34 наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
#33107701
Відхилено 9 227 358,81
UAH з ПДВ
02 травня 2024 17:24
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99"
#30528820
Переможець 9 650 736,06
UAH з ПДВ
03 травня 2024 17:37

Документи

02 травня 2024 17:18
Електронний підпис
02 травня 2024 17:18
Електронний підпис
02 травня 2024 17:17
Протокол № 02-05.24-1.pdf
02 травня 2024 17:17
Електронний підпис
02 травня 2024 17:13
Протокол № 02-05.24-1.pdf

Документи

03 травня 2024 17:37
Довідка НАЗК
03 травня 2024 17:37
Електронний підпис
03 травня 2024 17:36
ПРОТОКОЛ № 03-05.24-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2024 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99"
#30528820
9 650 736,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2024 17:37
Довідка НАЗК
03 травня 2024 17:37
Електронний підпис
03 травня 2024 17:36
ПРОТОКОЛ № 03-05.24-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2024 13:35
Відомості ресурсів.pdf укладений
13 травня 2024 13:29
відомість ресурсів ЛК № 02-01-01.pdf укладений
13 травня 2024 13:20
Дод. № 5 ло. кошт. № 02-01-02 - 02-01-08.pdf укладений
13 травня 2024 13:20
Дод.№ 5 Лок. кошт. № 06-01-01-07-01-02.pdf укладений
13 травня 2024 13:20
№5 Лок.кошт. № 02-01-01.pdf укладений
13 травня 2024 13:10
Дод.№1 відомість обсягів робіт.pdf укладений
13 травня 2024 13:03
Дод. № 3 календарний план.pdf укладений
13 травня 2024 13:03
Дод.№2 договірна ціна.pdf укладений
13 травня 2024 13:02
Дод.№ 4 план фінансування.pdf укладений
13 травня 2024 13:02
Договір № 385.3122 від 13.05.24.pdf укладений
13 травня 2024 12:56