Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41321682 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34 |
Контактна особа: |
Гнат Ірина Володимирівна +380322546854 ulana.050585@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2023 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 3 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Замовником протягом 10 робочих днів після його фактичного отримання Замовником на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника за умови наявності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2023 15:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2023 15:02 |
ТД РИБА.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000086 ● 1cffc8c1feb54b8ca24201dd46087e11
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.04.2023 № 118
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.04.2023 № 118.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-02-009119-a, 02.03.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 16:28:49
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-02-009119-a, яка проводилась Відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 10:29:50
ПОЯСНЕННЯ
ПОЯСНЕННЯ
У відповідь на Ваш запит Замовнику від 11.04.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6) (Риба тушка (хек) та риба філе (хек) свіжоморожені)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-02-009119-a повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення по даній закупівлі:
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6) (Риба тушка (хек) та риба філе (хек) свіжоморожені)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями, UA-2023-03-02-009119-а.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 300 000,00 грн. з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, що встановлені у державних стандартах України, кількісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. Для розрахунку потреби кількості продукту харчування, що став предметом даної закупівлі, за основу взято декілька факторів в сукупності, а саме, фактичну кількість дітей у закладах дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова в розрізі вікових груп, кількість днів відвідування дітьми дошкільних установ та кількість продукту з розрахунку на одну дитину для кожної окремо вікової групи згідно норм харчування, що встановлені постановою КМУ №305 від 24.03.2021р. та впроваджені в сезонне чотиритижневе меню. Окрім того, при плануванні закупівель замовником враховано також заплановані відкриття нових груп у вже функціонуючих дошкільних установах та відкриття нових закладів дошкільної освіти. При визначенні цін на рибу замовником бралась до уваги інформаційна довідка Львівської торгово-промислової палати № 19-09/49 від 27.01.2023р (копія довідки додається).
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік.
2. На виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті: https://www.osvita1.lviv.ua/публічні закупівлі.
Виконавець: юрисконсульт Ткачук А.І.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-24 15:33:57
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-02-009119-a, яка проводилась Відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
У пункті 1.1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками в складі пропозицій довідки в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару (для перевезення швидкопсувних харчових продуктів використовуються тільки рефрижератори або спеціалізовані або ізотермічні фургони, що забезпечують дотримання температурного режиму та санітарних вимог щодо доставки продуктів), протягом дії договору. У разі, якщо спеціалізований транспортний засіб належить учаснику на праві власності, у складі тендерної пропозиції необхідно подати копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), зазначених в довідці.
Учасником фізичною особою підприємцем Хробак Надією Романівною (далі – ФОП Хробак Н.Р.) в складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товарів, в якій зазначено про наявність вантажного траспортного автомобіля FORD Transit BC 8814 CH.
Також надано техпаспорт на вищевказаний автомобіль, у якому вказано тип автомобіля– Фургон малотонажний – B.
Згідно з пунктом 1.2 частини 1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження дотримання температурного режиму при транспортуванні продуктів харчування учасник у складі тендерної пропозиції подає свідоцтво про калібрування автомобіля(ів), (усіх, що зазначені учасником у довідці згідно п.1.1).
Учасником ФОП Хробак Н.Р. в складі пропозиції надано Свідоцтво про калібрування на вищевказаний автомобіль, в якому зазначено результати вимірювання, зокрема точка калібрування 10 та 14 градусів Цельсія, середнє значення градусів Цельсія 11,25 та 14,62.
Відповідно до вимог пункту 9.1 розділу 9 ДСТУ 4378:2005 «Риба океанічного промислу заморожена. Технічні умови», а також пункту 10.1 розділу 10 ДСТУ 4868:2007 «Риба заморожена. Технічні умови» транспортують заморожену рибу відповідно до правил перевезення швидкопсувних вантажів за температури не вищої ніж мінус 18 градусів Цельсія.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Якими документами у складі пропозиції учасником ФОП Хробак Н.Р. підтверджено дотримання температурного режиму при транспортуванні продуктів харчування за предметом закупівлі, а саме риба тушка (хек) свіжоморожена, риба філе (хек) свіжоморожена?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-27 12:57:55
Пояснення
У відповідь на Ваш запит Замовнику від 24.04.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6) (Риба тушка (хек) та риба філе (хек) свіжоморожені)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-02-009119-a повідомляємо наступне: відповідно до пункту 2.1 частини 1 “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження дотримання температурного режиму при транспортуванні продуктів харчування учасник у складі тендерної пропозиції подає свідоцтво про калібрування автомобіля(ів), (усіх, що зазначені учасником у довідці згідно п.1.1) та використовується (ються) для поставки товару, що є предметом закупівлі. Свідоцтво повинно бути видане органом із калібрування акредитованим Національним агентством з акредитації України. На виконання цієї вимоги тендерної документації учасником закупівлі фізичною особою-підприємцем Хробак Надією Романівною в складі її тендерної пропозиції було надано свідоцтво про калібрування автомобіля, реєстраційний №07/8104/23 від 03.02.2023р., видане Товариством з обмеженою відповідальністю “Тестметрстандарт”. Слід зауважити, що замовником у тендерній документації не встановлено вимоги, якими саме мають бути результати калібрування в частині чітко визначених показників температури.
Виконавець: юрисконсульт Гнат І.В.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-02-009119-a. Відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради розглянуто висновок Західного офісу Державної аудиторської служби України за результатами проведеного моніторингу UA-M-2023-04-11-000086 . Провівши аналіз висновку, інформуємо, що відділом освіти як замовником у тендерній документації на закупівлю: «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6) (Риба тушка (хек) та риба філе (хек) свіжоморожені)», зокрема у таблиці 3, визначено спосіб надання учасником-переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що передбачені пунктом 44 Особливостей та ч.1 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Слід зауважити, що замовником при встановленні вимоги про документальне підтвердження відсутності підстав для відмови, що передбачені п.2, 8, 9 ч.1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” міститься інформація, що відповідні документи подаються переможцем в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Слід наголосити, що у тендерній документації міститься положення, що у разі відновлення роботи сайтів, замовник самостійно перевірятиме згадану інформацію. Враховуючи наведене, ненадання переможцем документів, що слугують підтвердженням відсутності підстав для відмови, що передбачені п.2, 8, 9 ч.1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, за умови функціонування реєстрів, не мало б своїм наслідком відхилення його тендерної пропозиції. Однак, на виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 02.05.2023р. відділом освіти здійснено заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 28 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Зокрема, начальником відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради Лілією Герус проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою Іриною Гнат та надано рекомендації про проходження навчання, у тому числі онлайн, у сфері публічних закупівель щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель з метою недопущення у подальшому порушень вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
2023-05-04 11:46:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Хробак Надія Романівна |
3 292 800,00
UAH з ПДВ
|
3 292 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Хробак Надія Романівна #2904410586 |
Переможець |
3 292 800,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2023 17:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2023 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 10:48
|
Звіт прор виконання договору про закупівлю | укладений |
26 квітня 2024 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 12:32
|
Додаткова угода _5 до дог._65.pdf | зміни до договору |
16 січня 2024 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 14:54
|
дод. угода _4 до дог. _ 65-2023.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2023 15:40
|
Додаткова угода _3 до дог._65.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2023 09:14
|
Додаткова угода _2 до дог.65-2023.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2023 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 16:49
|
додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 13:49
|
Договір _65-2023.pdf | укладений |
04 квітня 2023 13:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.19 постанови КМУ №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022р., п.12.3 та ч.1 п.12.4 договору №65/2023 від 03.04.2023р. сторони дійшли згоди зменшити ціну договору відповідно зменшивши обсяг закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 65/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.19 постанови КМУ №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022р., п.12.3 та ч.1 п.12.4 договору №65/2023 від 03.04.2023р. сторони дійшли згоди зменшити ціну договору відповідно зменшивши обсяг закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 65/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 19 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, пунктом 12.3. та підпунктом 1 пункту 12.4. Договору, у зв’язку із зменшенням обсягу видатків замовника Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну цього Договору відповідно зменшивши обсяги закупівлі та викласти пункт 3.1. Договору та додаток №1 до договору “Специфікація” у новій редакції із врахуванням змін. |
Номер договору про закупівлю: | 65/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 8 пункту 19 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, ч.6 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та п.12.3, пп. 8, п. 12.4. Договору № 65/2023 від 03 квітня 2023 року, з метою забезпечення повноцінного харчування дітей відповідно до вимог постанови КМУ №305 від 24.03.2021р. “Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, виникла необхідність внесення наступних змін до цього Договору: 1. Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеного в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку та викласти п. 11.1 Договору у новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2024 року включно, а в частині розрахунків за поставлений товар – до повного погашення заборгованості». 2. Викласти п. 5.1. Договору у новій редакції: «5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 31 березня 2024 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 65/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 8 пункту 19 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, ч.6 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та п.12.3, пп. 8, п. 12.4. Договору №65/2023 від 21.03.2023, «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». Обсяг закупівлі пролонгованого договору, що не перевищує 20% суми, визначеної у вище зазначеному договорі становить – 378 235,20 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 65/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |