Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Propofol 10 mg/ml in 20 ml)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Артур Шавалєєв +380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Official name: | STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE |
National ID: | 42574629 |
Contact point: |
Artur Shavalieiev +380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
Код ЄДРПОУ: | 13697965 |
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 33985449 |
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01992831 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2022 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2022 11:44 |
Очікувана вартість: | 751 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 757,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 25 січня 2022 16:32 |
Enquiries until: | 15 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 лютого 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 751 400 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 3 757 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Замовники-ініціатори, для потреб яких здійснюється закупівля:
1) Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології» Закарпатської обласної ради, ЄДРПОУ: 33985449, місцезнаходження: 88018, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вулиця Капушанська, будинок 24;
2)Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), ЄДРПОУ: 13697965, місцезнаходження: 03115, місто Київ, вул. Верховинна, будинок 69;
3)Комунальне некомерційне підприємство «Мукачівська центральна районна лікарня», ЄДРПОУ: 01992831, місцезнаходження: 89600, Закарпатська обл., місто Мукачево, вул. Пирогова Миколи, будинок 8-13.
Категорія замовника: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Умови оплати стосуються всіх Замовників-ініціаторів даної закупівлі та детально описані у відповідних проєктах договорів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2022 17:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2022 16:32 |
ТД ЦЗО (Інструкція).docx | |
25 січня 2022 16:32 |
Проект договору_КНП Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології ЗОР.docx | |
25 січня 2022 16:32 |
Проект договору_КНП МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ.docx | |
25 січня 2022 16:32 |
Проект договору_ КНП Київський міський клінічний онкологічний центр Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація).docx | |
25 січня 2022 16:32 |
Додаток 3 Вимоги до переможця. docx.docx | |
25 січня 2022 16:32 |
Додаток 2-б Згода з проєктами договорів.docx | |
25 січня 2022 16:32 |
Додаток 2-а ст.17 .docx | |
25 січня 2022 16:32 |
Додаток 2 Перелік інформації. docx.docx | |
25 січня 2022 16:32 |
Додаток 1 ЦЗО Тех. характеристики.docx | |
25 січня 2022 16:32 |
Довідка Умови поставки DDP ЦЗО.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-04-000014 ● 2fa6bef421f640c0895de2c6518936f9
- Статус: завершено ● Дата: 30 вересня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2022 10:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.08.2022 № 161
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2022-01-25-016529-b 25.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-11 11:47:03
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції, а саме: пропофолу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-25-016529-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати документи та інформацію щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Діаліз Медик» умов пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації та умов пункту 7.2 Договорів про закупівлю від 15.04.2022 № 108 № 130/22 та № 08-22-142 в частині дотримання терміну придатності продукції на момент поставки, що повинен становити не менше ніж 75% терміну визначеного виробником.
3. Просимо надати інформацію та всі підтверджуючі документи щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Діаліз Медик» вимог пункту 6.6 договорів про закупівлю від 15.04.2022 № 108, № 130/22 та № 08-22-142 в частині поставки товару (сертифікати якості, видаткові накладні) станом на момент запиту.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-16 17:33:31
Пояснення (інформація, документи)
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі - ДП “Медзакупівлі України”) висловлює повагу та повідомляє про наступне.
Процедуру закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Пропофол 10 мг/мл по 20 мл)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-01-25-016529-b) було проведено відповідно до вимог законодавства України, а саме: Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон); постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. №1216 “Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1216-2018-%D0%BF#Text) (далі - Постанова); постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2021 р. №1093 “Деякі питання реалізації експериментального проекту стосовно діяльності централізованої закупівельної організації у сфері охорони здоров’я” (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1093-2021-%D0%BF#Text).
Замовник, який проводить закупівлю (далі - Замовник-ЦЗО), Державне підприємство «Медичні закупівлі України», визначене централізованою закупівельною організацією відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2021 №1093 «Деякі питання реалізації експериментального проекту стосовно діяльності централізованої закупівельної організації у сфері охорони здоров’я».
Відповідно до п. 38 ч. 1 ст. 1 та ч. 13 ст. 11 Закону, централізовані закупівельні організації організовують і проводять тендери та закупівлі за рамковими угодами в інтересах замовників відповідно до Закону.
Замовник-ЦЗО на час проведення закупівель набуває всіх прав та обов’язків замовника відповідно до ч. 13 ст. 11 Закону.
Замовник, в інтересах якого проводиться закупівля (далі - Замовник-ініціатор) - замовник, в інтересах якого централізована закупівельна організація проводить процедуру закупівлі відповідно до ч. 13 ст. 11 Закону, та укладає договір про закупівлю з переможцем процедури.
Замовник-ініціатор, відповідно до Постанови, самостійно визначає потребу в закупівлі товарів та у своєму річному плані закупівель визначає предмети закупівлі, закупівлю яких планує здійснити через централізовану закупівельну організацію. Така інформація надходить до централізованої закупівельної організації через електронну систему закупівель.
Дана закупівля здійснена відповідно до річних планів закупівель Замовників-ініціаторів: UA-P-2022-01-12-001224-b, UA-P-2022-01-13-003616-a, UA-P-2022-01-14-011294-a.
Керуючись пунктом 19 постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. №1216 “Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій”, Замовником-ЦЗО було, зокрема, проведено дослідження ринку стосовно предмета закупівлі та експертизу щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Стандартної операційної процедури "Методика проведення аналізу ринку товарів та визначення очікуваної вартості для закупівель, що проводяться централізованою закупівельною організацією в інтересах інших замовників", затвердженої наказом ДП “Медзакупівлі України” від 21.12.2021 №476 (додається), методом визначення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції та разом із технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі погоджено із Замовниками-ініціаторами шляхом підписання договорів про надання послуг ЦЗО.
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (режим доступу: https://medzakupivli.com/uk/postachalnikam/publicprocurementtz/3823-ua-2022-01-25-016529-b).
Згідно з пунктом 29 Особливостей створення та діяльності централізованих закупівельних організацій, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1216, після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю електронна система закупівель автоматично інформує замовників, в інтересах яких проводився тендер (Замовників-ініціаторів), про необхідність укладення договору про закупівлю або рамкової угоди за результатами проведеного тендеру у строки, визначені в Законі. Замовник (Замовник-ініціатор) укладає договір про закупівлю за результатами тендеру, що був проведений в його інтересах централізованою закупівельною організацією.
Керуючись цим пунктом, ДП “Медзакупівлі України” проінформувало Замовників-ініціаторів про здійснення перевірки документів переможця процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю товарів за процедурою закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Пропофол 10 мг/мл по 20 мл)» (лист від 11.04.2022 №05/731-04/2022, копія листа додається).
Відповідно до абзацу третього частини 13 ст. 11 Закону Замовник укладає договір про закупівлю товару (товарів) та/або послуги (послуг) з переможцем процедури закупівлі за результатами тендеру та/або з переможцем відбору закупівлі за рамковою угодою, що були здійснені в його інтересах централізованою закупівельною організацією. Тобто, Замовники-ініціатори, в інтересах яких Замовник-ЦЗО, Державне підприємство «Медичні закупівлі України», провело процедуру закупівлі, укладають договори з переможцем процедури закупівлі з дотриманням вимог Закону, зокрема вимог частини другої статті 41 Закону.
Відповідно до Постанови, Замовники, які уклали договір про закупівлю за результатами проведеного в їх інтересах централізованою закупівельною організацією тендеру, подають централізованій закупівельній організації для розміщення в системі, зокрема, копію договору про закупівлю та всі додатки до нього - протягом одного робочого дня з дня його укладення.
При цьому, у будь-якому випадку, підтвердженням належного надання послуг ДП «Медичні закупівлі України» як ЦЗО є публікація договору між Замовником-ініціатором та переможцем закупівлі в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, інформація та всі підтверджуючі документи згідно з пп. 2 та 3 запиту про надання пояснень Державної аудиторської служби України щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Діаліз Медик» умов пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації, умов пункту 7.2 Договорів про закупівлю від 15.04.2022 № 108, № 130/22 та № 08-22-142 в частині дотримання терміну придатності продукції на момент поставки та вимог пункту 6.6 договорів про закупівлю від 15.04.2022 № 108, № 130/22 та № 08-22-142 в частині поставки товару (сертифікати якості, видаткові накладні) знаходяться безпосередньо у Замовників-ініціаторів, які, як сторона договору, забезпечують приймання товарів, перевірку документів, що супроводжують товар, та їх належне зберігання згідно вимог чинного законодавства.
Водночас інформуємо, що частина інформації та документів, які стосуються реєстрації та якості предмета закупівлі, згідно з п. 3 запиту про надання пояснень Державної аудиторської служби України, наявні в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" (файл «6. Документи, що підтверджують реєстрацію та якість запропонованого лікарського засобу.pdf»).
Таким чином, враховуючи викладене вище, дії ДП «Медичні закупівлі України» як ЦЗО під час проведення зазначеної процедури закупівлі в інтересах інших замовників, є об’єктивними та відповідають всім вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та інших сферах, дія яких застосовується в рамках цієї процедури закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування закупівельника: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Місцезнаходження закупівельника: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2022 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" |
601 120,00
UAH
|
601 120,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" |
751 179,00
UAH
|
751 179,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" #21947206 |
Рішення скасоване |
601 120,00
UAH
|
29 березня 2022 18:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" #21947206 |
Відхилено |
601 120,00
UAH
|
29 березня 2022 18:38
|
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" #40477029 |
Переможець |
751 179,00
UAH
|
29 березня 2022 18:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2023 20:21
|
Коментар (Договір 08-22-142).docx | укладений |
21 січня 2023 20:20
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 22:13
|
Коментар при звітуванні (Договір №108).docx | укладений |
20 січня 2023 22:12
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 16:52
|
Коментар при звітуванні (договір 130-22).docx | укладений |
20 січня 2023 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 08:53
|
дог. 108.PDF | укладений |
18 квітня 2022 21:14
|
ТзОВ ДІАЛІЗ МЕДИК 08-22-142 від 15.04.2022.PDF | укладений |
18 квітня 2022 20:42
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2022 19:04
|
Договір з ТзОВ ДІАЛІЗ МЕДИК.PDF | укладений |
15 квітня 2022 18:44
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 квітня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
424 875,00
UAH
|
Строк дії за договором: | 15 квітня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
305 910,00
UAH
|
Строк дії за договором: | 15 квітня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
10 197,00
UAH
|