Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта: «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
325 842,00 UAH
UA-2020-08-04-007013-a ● 7620e0fe955348a697eb896c6357b96f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 16:32 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 16:33 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2020 13:49 |
Очікувана вартість: | 325 842,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта: «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, бульвар Новий
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
—
31 березня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Замовник оплачує вартість виконаних Робіт або окремих етапів (обсягів) Робіт на підставі належним чином оформлених (відповідно до умов Договору) актів здачі-приймання виконаних робіт з технічного нагляду протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дня надходження коштів (відповідного бюджетного призначення) на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 11:44 |
Додаток 4 Обсяг робіт.docx | |
06 серпня 2020 11:44 |
ПЕРЕЛІК змін.docx | |
06 серпня 2020 11:44 |
Додаток 1 Проект договору.docx | |
06 серпня 2020 11:44 |
Оголошення.doc | |
05 серпня 2020 11:59 |
Оголошення.doc | |
04 серпня 2020 16:42 |
Додаток 4 Обсяг робіт.docx | |
04 серпня 2020 16:42 |
Додаток 1 Проект договору.docx |
06 серпня 2020 11:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 серпня 2020 11:44 |
Додаток 4 Обсяг робіт.docx
|
|||||||||
06 серпня 2020 11:44 |
ПЕРЕЛІК змін.docx
|
|||||||||
06 серпня 2020 11:44 |
Додаток 1 Проект договору.docx
|
|||||||||
06 серпня 2020 11:44 |
Оголошення.doc
|
|||||||||
05 серпня 2020 11:59 |
Оголошення.doc
|
|||||||||
04 серпня 2020 16:42 |
Додаток 4 Обсяг робіт.docx
|
|||||||||
04 серпня 2020 16:42 |
Додаток 1 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-04-007013-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Бойчук Олег Іванович, Код ЄДРПОУ:3023301690
Дата подання: 25 серпня 2020 15:41
ВИМОГА на дії Замовника
Замовником торгів: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради, було розпочато процедуру спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель PROZORRO, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-04-007013-a.
ФОП Бойчук Олег Іванович (надалі - Учасник) виявив бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно «Оголошенню» подав тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, CPV ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, що зазначено у оголошенні.
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» (далі – ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ») вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що були встановлені Замовником.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Оголошення переможцем ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» порушує права іншого учасника - ФОП Бойчук Олег Іванович з таких підстав:
Звертаємо увагу Замовника, відповідно до вимог розділу ІІІ пункту 1 оголошення – «Документи, що розміщуються учасником в системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду».
Проаналізувавши документи тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» нами було встановлено відсутність належного рівня зображення відбитка печатки, який не можливо ідентифікувати в наступних файлах ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ»: «Довідка досвід роботи.pdf»,
«Довідка обладнання.pdf», «довідка працівники.pdf», «довідка тимченко.pdf», «Довідка уповноважені особи.pdf», «Лист гарантія достовірність.pdf», «лист гарантія техзавдання.pdf», «Лист згода проект договору.pdf», «Лист згода захист персональних даних.pdf», «Проект договору.pdf, Статут.pdf», виходячи ці файли треба вважати не дійсними.
Також відповідно до вимог розділу ІІІ пункту 1 оголошення – «Не вважаються формальними (несуттєвими) помилками:
- Подання документів зміст яких не можливо ідентифікувати.»
Отже, ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» не виконав пряму вимогу Замовника, що встановлено в розділу ІІІ пункту 1 оголошення.
Розгорнути
Згорнути
ФОП Бойчук Олег Іванович (надалі - Учасник) виявив бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно «Оголошенню» подав тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, CPV ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, що зазначено у оголошенні.
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» (далі – ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ») вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що були встановлені Замовником.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Оголошення переможцем ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» порушує права іншого учасника - ФОП Бойчук Олег Іванович з таких підстав:
Звертаємо увагу Замовника, відповідно до вимог розділу ІІІ пункту 1 оголошення – «Документи, що розміщуються учасником в системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду».
Проаналізувавши документи тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» нами було встановлено відсутність належного рівня зображення відбитка печатки, який не можливо ідентифікувати в наступних файлах ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ»: «Довідка досвід роботи.pdf»,
«Довідка обладнання.pdf», «довідка працівники.pdf», «довідка тимченко.pdf», «Довідка уповноважені особи.pdf», «Лист гарантія достовірність.pdf», «лист гарантія техзавдання.pdf», «Лист згода проект договору.pdf», «Лист згода захист персональних даних.pdf», «Проект договору.pdf, Статут.pdf», виходячи ці файли треба вважати не дійсними.
Також відповідно до вимог розділу ІІІ пункту 1 оголошення – «Не вважаються формальними (несуттєвими) помилками:
- Подання документів зміст яких не можливо ідентифікувати.»
Отже, ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» не виконав пряму вимогу Замовника, що встановлено в розділу ІІІ пункту 1 оголошення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2020 08:50
Відхилення вимоги учасника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ |
195 505,52
UAH з ПДВ
|
108 614,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Федоров Микола Олегович |
247 716,55
UAH з ПДВ
|
110 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бойчук Олег Іванович |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
130 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ #36047326 |
Переможець |
108 614,18
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:19
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2021 10:30
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 11:14
|
Дод. угода № 1.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 12:21
|
Договір № 36 від 08.09.2020.pdf | укладений |
08 вересня 2020 12:20
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 грудня 2020 09:30
|
34 752,00 UAH | UA798201720344201026100028540 УКБ Житомирської міської ради |
UA633206490000026009052635988 ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДIЯ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення зобов'язань на 2021 рік та прийняття в новій редакції п. 2.1 Договору у зв'язку із продовженням терміну виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 2.1. договору |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 2.1. та додатка № 1 договору |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |