Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація лікувально-профілактичного харчування персоналу ВП «Атомремонтсервіс», який забезпечує експлуатацію ЦСВЯП вахтовим методом в зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення
Очікувана вартість
3 234 689,28 UAH
UA-2023-06-23-010769-a 761735371fa64d2789c6951bfcbb8f22
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Наталія

380457921320 bondarenko@ars.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АТОМРЕМОНТСЕРВІС"ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 25881800
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., Київ, Україна, 07100, Київська обл., місто Славутич, ВУЛИЦЯ ЕНТУЗІАСТІВ, будинок 7
Контактна особа: Бондаренко Наталія
380457921320
bondarenko@ars.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація лікувально-профілактичного харчування персоналу ВП «Атомремонтсервіс», який забезпечує експлуатацію ЦСВЯП вахтовим методом в зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55511000-5 — Послуги їдалень та інших кафе закритого типу

Тендерна документація

23 червня 2023 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами"
#37197102
Переможець 3 234 689,28
UAH з ПДВ
23 червня 2023 15:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 14:01
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 14:18
ПОВ ВЗД-2_01430_ЛПХ.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 14:17
ДУ №2 від 14.12.2023 ДЛЯ ПРОЗОРРО.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 14:17
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2023 15:59
ПОВ ВЗД-1_дог.01430.pdf зміни до договору
14 листопада 2023 15:59
ДУ-1_дог.01430_ЦППРВ.pdf зміни до договору
14 листопада 2023 15:59
Електронний підпис укладений
23 червня 2023 15:48
Електронний підпис укладений
23 червня 2023 15:41
Дог.37-127-08-23-01430_ЦППРВ.pdf укладений
23 червня 2023 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів послуг обумовлено тим, що з метою проведення робіт з комплексних випробувань обладнання та систем, задіяних у відвантаженні ВЯП, проведення технічного огляду контейнерів БЦК, підготовчих робіт до вивантаження ВЯП та проведення робіт з вивантаження ВЯП з енергоблоків АЕС, частина персоналу ЦСВЯП була задіяна в виконанні даних робіт на майданчиках ВП АЕС.
Номер договору про закупівлю: 37-127-08-23-01430
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 37-127-08-23-01430
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2023 — 31 січня 2024
Сума оплати за договором: 1 887 765,41
UAH (в тому числі ПДВ 314 627,57 UAH)