Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ № 3 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 26414012 |
Місцезнаходження: | 43016, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ДАРГОМИЖСЬКОГО, будинок 5 |
Контактна особа: |
Оксенчук Ігор 380994886840 okseni1979@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2024 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2024 11:41 |
Початок аукціону: | 17 червня 2024 11:41 |
Очікувана вартість: | 980 169,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 801,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2024 16:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2024 16:40 |
Тендерна документація.docx | |
07 червня 2024 16:36 |
Додаток 4.docx | |
07 червня 2024 16:34 |
Додаток 3.docx | |
07 червня 2024 16:32 |
ДОДАТОК 2.docx | |
07 червня 2024 16:29 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-15-000004 ● ce9dae82bfe747f28615ae61c7fc9ced
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.07.2024 № 37-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 11.07.2024 № 37-з
Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-06-07-010231-a від 07.06.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-16 12:02:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт будівлі (заміна існуючих віконних та дверних блоків)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010231-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-18 13:48:24
Відповідь на запит у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт будівлі (заміна існуючих віконних та дверних блоків)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010231-a) від 16-07-2024
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі кошторисної документації «Поточний ремонт будівлі (заміна існуючих віконних та дверних блоків) комунального закладу загальної середньої освіти «Луцька гімназія №3 Луцької міської ради» по вул. Даргомижського, 5 в м. Луцьку». (Додається).
2. Вимоги Постанови № 710 стосуються саме конкурентних процедур закупівель, отже при проведенні конкурентних процедур потрібно оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення шляхом розміщення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів (lutsk-school3.edukit.volyn.ua).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-22 13:18:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт будівлі (заміна існуючих віконних та дверних блоків)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010231-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 3 частини першої Додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» повинен надати: «Довідки за встановленою замовником формою про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору….
Для підтвердження інформації, зазначеної в таблицях «Б» і «В» учасник повинен надати:
….
- повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом;…».
Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» відсутні повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідках ( файл «Працівники ІТП.pdf» та файл «Працівники.pdf»), з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом.
Чому Замовником визнано переможцем учасника ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» та укладено з ним договір?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-24 10:58:01
ві
- Відповідь на запит від 22.07.2024.docx
- Наказ офіційний Кандиба Н. А..pdf
- Наказ офіційний Бережний О.С..pdf
- Наказ офіційний Захарченко І.А..pdf
- Наказ офіційний Володченко Д.В..pdf
- Наказ офіційний Гладунець Н.П..pdf
- Наказ офіційний Білокінь С.С..pdf
- Наказ офіційний Погорелов Д.В..pdf
- Наказ офіційний Лідовський А.О..pdf
- Наказ офіційний Рижикова О.О..pdf
- Наказ офіційний Каріс Є.О..pdf
- Наказ офіційний Тарновский Б. О..pdf
- Наказ офіційний Шкуропат К.В..pdf
- Електронний підпис
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-08-02 16:12:44
інформація, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та аргементовані заперечення до висновку по моніторингу закупівлі UA - 2024-06-07-010231-а
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-07-010231-a, було надіслено лист від 31.07.2024 №01-18/127 щодо розірвання Договору про закупівлю №17/01/24 від 04.07.2024 року
2024-08-01 15:19:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2024 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" |
806 648,00
UAH
|
806 648,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС |
875 000,00
UAH
|
865 190,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОРІЯ-В" |
897 500,00
UAH
|
874 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" #40207010 |
Переможець |
806 648,00
UAH
|
21 червня 2024 17:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 червня 2024 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2024 14:48
|
додаткова_0001.pdf | укладений |
05 вересня 2024 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2024 13:58
|
Додаток 3.pdf | укладений |
08 липня 2024 13:51
|
Додаток 2.pdf | укладений |
08 липня 2024 13:50
|
Додаток 1.pdf | укладений |
08 липня 2024 13:49
|
Договір.pdf | укладений |
08 липня 2024 13:48
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 липня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
806 648,00
UAH (в тому числі ПДВ 134 441,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання Висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 25.07.2024 року. |