Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Ірина Кіс +380504335953 zakupki.bud132@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Під час виконання капітального ремонту виникла необхідність в проведенні додаткових робіт, а саме:
в приміщеннях кухонь:
- необхідно замінити трубопроводи системи опалення, водопроводу та каналізації, замінити мийки на нові;
в коридорах:
- не враховано заміна плінтусів, на сходових клітинах – фарбування існуючих огороджень та ремонт поручнів;
в житлових кімнатах:
- у зв’язку з заміною вхідних дверей є необхідність встановлення гіпсокартонних відкосів з подальшим фарбуванням;
- у зв’язку з заміною електропроводки є потреба в виконанні ремонтних робіт внутрішніх кімнат, а саме: штукатурення стін та їх фарбування; по стелям – очищення стель від фарби, протравлення штукатурки нейтралізуючим розчином, вирівнювання поверхні сатенгіпсом та подальше поліпшене фарбування; підлоги – демонтаж існуючого покриття, відновлення стяжки та улаштування покриття з лінолеуму;
- існуючий стан покрівлі – при розкритті виявився в незадовільному стані для подальшої експлуатації, у зв’язку з цим є необхідність виконати її ремонт в повному обсязі з улаштуванням примикань та парапетів з листової сталі.
На сьогоднішній день складено дефектний акт, в якому зазначені усі додаткові роботи.
Враховуючи вищевикладене, та те, що наразі будівельні роботи з капітального ремонту гуртожитку КП «Київпастранс» виконуються за Договором ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-ПРОЕКТ" № 54.21-8 від 22.06.2021 р., а Додаткові роботи технічно, технологічно та економічно пов’язані з роботами, зазначеними в Договорі і мають виконуватись одночасно та безперервно, виконання зазначених робіт повинно проводитись попереднім виконавцем робіт (ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-ПРОЕКТ"), який на цей час виконує роботи в гуртожитку КП «Київпастранс».
Вартість додаткових робіт відповідно до зведеного кошторису складає 7 348 476,00 грн. з ПДВ (сім мільйонів триста сорок вісім тисяч чотириста сімдесят шість гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості Договору та становить 49,73% (загальна вартість Договору – 14 777 000,00 грн. з ПДВ).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2022 16:55 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право, за результатами розгляду відповідного звернення Підрядника, надати Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
05 січня 2022 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-19-000104 ● 122f801cf10f4de6a333fc0f73856cd9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2022 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.07.2022 № 189
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 19.07.2022 № 189
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
6. UA-2022-01-05-004999-c КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" Додаткові аналогічні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)», код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» 7 348 467,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-21 17:02:48
Запит про надання інформації
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чим підтверджена необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника?
3. У чому саме полягає аналогічність робіт у відповідності до основного договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-27 15:26:06
Щодо запиту Державної Аудиторської Служби України по закупівлі: Додаткові аналогічні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)», код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» UA-2022-01-05-004999-c.
Повідомляємо, що:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі чинного будівельного законодавство:
ДБН А. Організаційно-методичні нормативи;
ДБН Б. МІСТОБУДІВНІ нормативні документи (НД);
ДБН В. ТЕХНІЧНІ нормативні документи (НД). Технології виробництва;
ДБН Г. РЕКОМЕНДОВАНІ нормативні документи (НД), ПОСІБНИКИ;
ДБН Д. КОШТОРИСНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА.
Розмір витрат визначено на підставі фінансового плану.
Очікувана вартість визначена на підставі проектної документації, яка пройшла перевірку експертної організації, про що надано позитивний експертний звіт № 31/299-03/21/А від 31.03.2021р. (додається окремим файлом).
Стосовно не виконання припису Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 повідомляємо наступне: оплата робіт здійснюється за власні кошти підприємства та відповідно до зазначеної постанови державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
2. Необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт підтверджена дефектним актом, зведеним кошторисним розрахунком та позитивним експертним звітом (копії додаються).
3. З метою забезпечення виконання робіт по об’єкту, недопущення порушення гарантійних зобов’язань ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МОНОЛІТ-ПРОЕКТ» щодо виконання будівельних робіт по об’єкту в цілому, додатковий обсяг робіт замовлений у генерального підрядника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МОНОЛІТ-ПРОЕКТ» на підставі проектно-кошторисної документації та позитивного експертного звіту № 31/299-03/21/А від 31.03.2021р., додатковий обсяг робіт складає 7 348 476,00 грн. з ПДВ.
Враховуючи вищевикладене, виникла необхідність у закупівлі додаткового обсягу робіт в межах 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю з Додаткові аналогічні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)», код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» на суму 7 348 476,00 грн., в т. ч. ПДВ.
З підстав що визначені ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку з відсутністю механізму усунення встановленого порушення Замовником здійснено роз’яснювальні заходи направлені на дотримання уповноваженою особою вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та недопущення подібного в подальшому.
2022-08-12 14:30:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-ПРОЕКТ" #41718855 |
Переможець |
7 348 476,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2022 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 12:01
|
54.22-1.pdf | укладений |
26 січня 2022 12:00
|