Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
реконструкція водопровідної мережі по вулицях Молодіжній, Дніпровській та Пушкіна в с. Саївка П’ятихатського (Кам’янського) району Дніпропетровської області. Коригування
Очікувана вартість
2 774 830,80 UAH
UA-2023-04-06-009772-a ● 75f44097fbb7492e877b9352bacd228b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВА" |
Код ЄДРПОУ: | 36723355 |
Місцезнаходження: | 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський р-н, село Саксагань , ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Любов Олійник +380973982002 skpakva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2023 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 травня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 2 774 830,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 748,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
реконструкція водопровідної мережі по вулицях Молодіжній, Дніпровській та Пушкіна в с. Саївка П’ятихатського (Кам’янського) району Дніпропетровської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52153, Україна, Дніпропетровська область, с.Саївка, вул.Молодіжна, вул.Дніпровська, вул.Пушкіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45332200-5 — Водопровідні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник оплачує вартість фактично виконананих робіт, які підтверджені (прийняті) за результатом перевірки авторського та технічного нагляду. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання документів Замовником | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2023 20:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2023 20:25 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf | |
26 квітня 2023 20:25 |
Тендерна документація (зі змінами).pdf | |
06 квітня 2023 15:53 |
Проект договору.docx |
26 квітня 2023 20:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 квітня 2023 20:25 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf
|
||||||
26 квітня 2023 20:25 |
Тендерна документація (зі змінами).pdf
|
||||||
06 квітня 2023 15:53 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-06-009772-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", Код ЄДРПОУ:41291061
Дата подання: 31 травня 2023 14:24
Визначення Переможця
26.05.2023 р. ПРОТОКОЛОМ № 26 Рішенням уповноваженої особи Сільського комунального підприємства "АКВА за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом: «реконструкція водопровідної мережі по вулицях Молодіжній, Дніпровській та Пушкіна в с. Саївка П’ятихатського (Кам’янського) району Дніпропетровської області. ДК 021:2015: 45332200-5 — Водопровідні роботи"
було прийнято рішення: ТОВ "АКВАРЕМ", визнати як такого, що відповідає кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам замовника, а тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам, установленим у Документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та іншим вимогам, що визначені умовами закупівлі.
Повідомляємо, що дане рішення Уповноваженої особи Замовника є незаконним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", з огляду на наступне:
1. Згідно Додатку 5 ТД Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
ТОВ «АКВАРЕМ» при підготовці своєї договірної ціни використовує показник середньомісячної тривалості робочого часу на рівні 165,58 люд.год., що є показником минулого року та не є актуальним, у 2023 році цей показник - 169 люд.год. Тобто допущено грубу помилку при розрахунку вартості Тендерної пропозиції.
Таким чином, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі - Закон) зі змінами та доповненнями, з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Постанова №1178 або Особливості) п.п. 2 п. 41 – пропозиція ТОВ «АКВАРЕМ» повинна бути відхилена, як така, що не відповідає технічним вимогам Тендерної документації.
2. Згідно Додатку 5 Тендерної документації: Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
ТОВ «АКВАРЕМ» при підготовці своєї пропозиції не враховує кошти на покриття ризиків згідно п. 4.40 Настанови: «..Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.». На підставі п. 6 Таблиці 3: Інженерні мережі та благоустрій (у тому числі озеленення та вертикальне планування) за окремими проектами – розмір коштів на покриття ризиків повинен враховуватись у розмірі 2%.
А також наголошуємо, що згідно п. 5.31 Настанови, що відноситься до розрахунків кошторисної документації учасників закупівель: Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни — не враховується.
Таким чином, ТОВ «АКВАРЕМ» ігнорує і вимоги Тендерної документації і закони України в частині розрахунків Договірної ціни.
Також Відповідно до пункту 5.33 Настанови: До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Тобто врахування коштів на покриття інфляційних процесів є обов’язком учасника, а не його бажанням. Дана позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8330-р/пк-пз від 19.04.2021.
3. Розрахунок Договірної ціни ТОВ «АКВАРЕМ» виконано у програмному комплексі АВК-5 версії 3.7.3.1, що суперечить Кошторисним нормам України (КНУ) Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи, які затверджені Наказом Мінрегіону від 31.12.2021 № 374 та Листа Мінрегіону №7/15.1/13568-22 від 12.12.2022р. з 01.01.2023 норми РЕСН замінені на КНУ и розраховувати кошторисну документацію в редакціях нижче 3.8.0 - ЗАБОРОНЕНО!
Тобто пропозиція Учасника не відповідає чинному законодавству України та спотворює результати розрахунків і повинна бути відхилена.
Те що Замовник не звернув увагу на кричущі невідповідності пропозиції Учасника ТОВ «АКВАРЕМ» вказує на повну некомпетентність Уповноваженої особи Замовника у питаннях розрахунків кошторисної документації та чинного законодавства України, та корупційні складову при прийнятті рішення про Переможця на користь потрібного Учасника.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
В разі, якщо дана вимога не буде задоволена, учасник буде змушений звернутися до контролюючих органів про проведення перевірки законності дій замовника та притягнення винних осіб до відповідальності за порушення законодавчо встановленої процедури торгів.
Розгорнути
Згорнути
було прийнято рішення: ТОВ "АКВАРЕМ", визнати як такого, що відповідає кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам замовника, а тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам, установленим у Документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та іншим вимогам, що визначені умовами закупівлі.
Повідомляємо, що дане рішення Уповноваженої особи Замовника є незаконним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", з огляду на наступне:
1. Згідно Додатку 5 ТД Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
ТОВ «АКВАРЕМ» при підготовці своєї договірної ціни використовує показник середньомісячної тривалості робочого часу на рівні 165,58 люд.год., що є показником минулого року та не є актуальним, у 2023 році цей показник - 169 люд.год. Тобто допущено грубу помилку при розрахунку вартості Тендерної пропозиції.
Таким чином, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі - Закон) зі змінами та доповненнями, з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Постанова №1178 або Особливості) п.п. 2 п. 41 – пропозиція ТОВ «АКВАРЕМ» повинна бути відхилена, як така, що не відповідає технічним вимогам Тендерної документації.
2. Згідно Додатку 5 Тендерної документації: Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
ТОВ «АКВАРЕМ» при підготовці своєї пропозиції не враховує кошти на покриття ризиків згідно п. 4.40 Настанови: «..Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.». На підставі п. 6 Таблиці 3: Інженерні мережі та благоустрій (у тому числі озеленення та вертикальне планування) за окремими проектами – розмір коштів на покриття ризиків повинен враховуватись у розмірі 2%.
А також наголошуємо, що згідно п. 5.31 Настанови, що відноситься до розрахунків кошторисної документації учасників закупівель: Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни — не враховується.
Таким чином, ТОВ «АКВАРЕМ» ігнорує і вимоги Тендерної документації і закони України в частині розрахунків Договірної ціни.
Також Відповідно до пункту 5.33 Настанови: До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Тобто врахування коштів на покриття інфляційних процесів є обов’язком учасника, а не його бажанням. Дана позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8330-р/пк-пз від 19.04.2021.
3. Розрахунок Договірної ціни ТОВ «АКВАРЕМ» виконано у програмному комплексі АВК-5 версії 3.7.3.1, що суперечить Кошторисним нормам України (КНУ) Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи, які затверджені Наказом Мінрегіону від 31.12.2021 № 374 та Листа Мінрегіону №7/15.1/13568-22 від 12.12.2022р. з 01.01.2023 норми РЕСН замінені на КНУ и розраховувати кошторисну документацію в редакціях нижче 3.8.0 - ЗАБОРОНЕНО!
Тобто пропозиція Учасника не відповідає чинному законодавству України та спотворює результати розрахунків і повинна бути відхилена.
Те що Замовник не звернув увагу на кричущі невідповідності пропозиції Учасника ТОВ «АКВАРЕМ» вказує на повну некомпетентність Уповноваженої особи Замовника у питаннях розрахунків кошторисної документації та чинного законодавства України, та корупційні складову при прийнятті рішення про Переможця на користь потрібного Учасника.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
В разі, якщо дана вимога не буде задоволена, учасник буде змушений звернутися до контролюючих органів про проведення перевірки законності дій замовника та притягнення винних осіб до відповідальності за порушення законодавчо встановленої процедури торгів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 червня 2023 11:21
Дана закупівля проводиться з урахуванням особливостей, що визначені постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (в редакції 25.02.2023 року) (далі – Постанова 1178).
За результатом розгляду вашої пропозиції було прийнято рішення про відхилення вашої пропозиції. Згідно до вимоги другого абзаца пункту 41 Постанови 1178 у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією.
У вашому зверненні немає інформації та вимоги що стосується надання додаткової інформації про причини невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації.
Для задоволення власних принципів та інтересів особистої користі кожному учаснику, пропозиція якого не була прийнята з метою подальшого укладання договору, надається право скористатись поданням до Органу оскарження скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників.
Оскільки дана вимога не має відношення до вашої пропозиції та не містить вимоги щодо надання додаткової інформації про невідповідність вашої тендерної пропозиції, у задоволенні такої вимоги немає законних підстав.
За результатом розгляду вашої пропозиції було прийнято рішення про відхилення вашої пропозиції. Згідно до вимоги другого абзаца пункту 41 Постанови 1178 у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією.
У вашому зверненні немає інформації та вимоги що стосується надання додаткової інформації про причини невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації.
Для задоволення власних принципів та інтересів особистої користі кожному учаснику, пропозиція якого не була прийнята з метою подальшого укладання договору, надається право скористатись поданням до Органу оскарження скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників.
Оскільки дана вимога не має відношення до вашої пропозиції та не містить вимоги щодо надання додаткової інформації про невідповідність вашої тендерної пропозиції, у задоволенні такої вимоги немає законних підстав.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-06-009772-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", Код ЄДРПОУ:41291061
Дата подання: 10 квітня 2023 15:14
Дата подання: 10 квітня 2023 15:14
СКАРГА про оскарження окремих положень тендерної документації
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скаржник просить встановити порушення процедури закупівлі та прийняти рішення про зобов’язання замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, в т.ч.
1. Виключити з тексту пункту 1.2. Додатка 1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕДІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» слова:
- кран на гусеничному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 тон – не менше однієї одиниці,
- установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц – не менше однієї одиниці.
2. Виключити з тексту Додатка 1 до тендерної документації пункти 1.4., 1.5., 1.6.
3. Викласти пункт 3 Розділу ІІІ. ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ Додатку 5 до тендерної документації викласти в новій редакції: «Календарний план (графік) виконання робіт скласти у відповідності до вимог Наказа МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ від 13.01.2009 N 2 Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві».
4. Виключити з тексту Додатку 3 пункти 6.3 та 6.5, що відносяться до вимоги про надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
5. Виключити з тексту підпункту 3.3. п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка 1 до тендерної документації слова «в тому числі зі встановленням водонапірної башти».
6. Виключити з тексту Додатку 1 п. 2 вимогу про підтвердження наявності інженера-проектувальника та документів про його кваліфікаційний рівень (п.2.3). Внести зміни до п.2.1. Додатку 1. Щодо рівня освіти згідно до Національної рамки кваліфікації для приведення його до норм чинного Законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 квітня 2023 16:22
рішення від 12.04.2023 № 4616.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2023 16:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2023 № 5087.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2023 13:33
рішення від 19.04.2023 № 5087.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2023 12:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Уповноваженою особою вирішено:
1. З метою виконання рішення Органу оскарження від 19.04.2023 року №5087-р/пк-пз внести зміни до тендерної документації за процедурою відкритих торгів на закупівлю за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45332200-5 - Водопровідні роботи (реконструкція водопровідної мережі по вулицях Молодіжній, Дніпровській та Пушкіна в с. Саївка П`ятихатського (Кам’янського) району Дніпропетровської області. Коригування), із переліком змін, які оприлюднюються згідно до вимоги четвертого абзаца пункту 51 Особливостей.
2. Затвердити тендерну документацію із внесеними змінами у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації з урахуванням необхідності внесення змін щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі протягом одного дня з дати прийняття даного рішення розмістити в електронній системі закупівель із переліком змін, що вносяться за процедурою відкритих торгів на закупівлю за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45332200-5 - Водопровідні роботи (реконструкція водопровідної мережі по вулицях Молодіжній, Дніпровській та Пушкіна в с. Саївка П`ятихатського (Кам’янського) району Дніпропетровської області. Коригування).
4. Подати для подальшого оприлюднення даний протокол на веб-портал Уповноваженого органу, як підтвердження того, що Замовником виконано рішення Органу оскарження від 19.04.2023 року №5087-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 26 квітня 2023 20:28
Номер скарги: UA-2023-04-06-009772-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", Код ЄДРПОУ:41291061
Дата подання: 10 травня 2023 16:17
Дата подання: 10 травня 2023 16:17
Скарга на рішення уповноваденої особи про відхилення тендерної пропозиції
06.04.2023 року на офіційному веб-порталі prozorro.gov.ua замовником – «СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АКВА» було оприлюднено інформацію про відкриті торги реконструкції водопровідної мережі по вулицях Молодіжній, Дніпровській та Пушкіна в с. Саївка П’ятихатського (Кам’янського) району Дніпропетровської області, ДК 021:2015: 45332200-5 — Водопровідні роботи (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-06-009772-а).
05.05.2023 р. протоколом №22 рішення уповноваженої особи Сільського комунального підприємства «АКВА» Олійник Л.О. була відхилена тендерна пропозиція учасника торгів - Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» з посиланням на порушення до вимог абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції; тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Учасник з вищезазначеним рішенням не погоджується та просить його скасувати з огляду на наступне:
Скаржник вбачає в діях уповноваженої особи корупційну складову, оскільки ним була запропонована найнижча ціна та подана відповідна тендерна пропозиція, але уповноважена особа, допускаючи зловживання своїми правами, нехтуючи інтересами замовника та всупереч основним принципам організації процедури торгів, незаконно дискваліфікувала учасника.
За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа замовника під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Всі претензії уповноваженої особи є надуманими та такими, що не відповідають змісту та вимогам тендерної документації, нормам чинного законодавства, свідчать про перевищення повноважень та зловживання повноваженнями.
Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скаржник просить встановити порушення процедури закупівлі та прийняти рішення про зобов’язання замовника (уповноваженої особи) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», оформлене протоколом №22 рішення уповноваженої особи Сільського комунального підприємства «АКВА» Олійник Л.О. від 05.05.2023 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 травня 2023 14:58
рішення від 12.05.2023 № 6447.pdf
Дата публікації: 12 травня 2023 14:58
інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2023 № 7132.pdf
Дата публікації: 24 травня 2023 13:33
рішення від 23.05.2023 № 7132.pdf
Дата публікації: 26 травня 2023 10:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" |
2 478 561,47
UAH з ПДВ
|
2 478 561,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АКВАРЕМ" |
2 763 439,00
UAH з ПДВ
|
2 763 439,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" #41291061 |
Відхилено |
2 478 561,47
UAH з ПДВ
|
05 травня 2023 18:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2023 23:50
|
ТОВ "АКВАРЕМ" #41860778 |
Переможець |
2 763 439,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 16:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2023 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 16:56
|
Додаток 5 до дог №05062023 від 05.06.2023 року.pdf | укладений |
05 червня 2023 16:55
|
Додаток 4 до дог №05062023 від 05.06.2023 року.pdf | укладений |
05 червня 2023 16:55
|
Додаток 3 до дог №05062023 від 05.06.2023 року.pdf | укладений |
05 червня 2023 16:55
|
Додаток 2 до дог №05062023 від 05.06.2023 року.pdf | укладений |
05 червня 2023 16:55
|
Додаток 1 до дог №05062023 від 05.06.2023 року.pdf | укладений |
05 червня 2023 16:55
|
Договір №05062023 від 05.06.2023 року.pdf | укладений |
05 червня 2023 16:55
|