Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот 1. Електрична енергія - м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Лот 2. Електрична енергія - м. Київ, Житомирське шосе, 17-ий кілометр
Очікувана вартість
3 615 000,00 UAH
UA-2021-07-23-009012-b ● 75f3f0489e694a6abf3865efdcf6316b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" |
Код ЄДРПОУ: | 16502790 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
Контактна особа: |
Олена Мешкевич +380442050534 l.meshkevich@artek.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 18:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2021 00:01 |
Очікувана вартість: | 3 615 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
відповідний код 09310000-5
Тендерна документація
06 серпня 2021 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2021 15:04 |
Додаток 1_тендерна пропозиція_2021_нова редакція.docx | |
06 серпня 2021 15:01 |
Тендерна документація_електроенергія_2021_нова редакція.docx | |
06 серпня 2021 15:01 |
Додаток 5_проект договору_2021_нова редакція.docx | |
06 серпня 2021 15:01 |
Додаток 3_стаття 16_2021_нова редакція.doc | |
06 серпня 2021 15:01 |
Перелік змін до тендерної документації_електрична енергія.docx | |
06 серпня 2021 15:01 |
Додаток 4_технічні вимоги_2021_нова редакція.docx | |
06 серпня 2021 15:01 |
Додаток 2_стаття 17_2021_нова редакція.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови оплати
Дата подання: 27 липня 2021 12:47
Дата відповіді: 30 липня 2021 15:15
Шановний Замовник!!!
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП, Регулятор) в межах компетенції повідомляє, Лист НКРЕКП № 7894/20.4/7-21 від 02.07.2021р.
Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю має відповідати положенням Господарського кодексу України (далі - ГКУ). Стаття 275 ГКУ визначає, що вимоги до договору постачання електричної енергії споживачу встановлюється Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі - Закон).
При цьому, відповідно до положень статті 2 Закону основні умови діяльності учасників ринку електричної енергії та взаємовідносин між ними визначаються нормативно-правовими актами, що регулюють впровадження цього Закону, зокрема правилами роздрібного ринку. Правила роздрібного ринку передбачають зокрема загальні умови постачання електричної енергії споживачам, систему договірних відносин між учасниками роздрібного ринку, права та обов’язки учасників ринку.
Як зазначається у листі НКРЕКП № 7894/20.4/7-21 від 02.07.2021 відповідно до пункту 4.12 розділу IV ПРРЕЕ плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20-го числа наступного місяця.
Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується непобутовим споживачем протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка, але не пізніше 20-го календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Відповідно до частини одинадцятої статті 56 Закону Регулятор затверджує, зокрема примірний договір постачання електричної енергії споживачу.
Невід’ємною частиною договору про постачання електричної енергії споживачу є комерційна пропозиція, що має містити інформацію про термін оплати рахунків який відповідає вимогам Закону та ПРРЕЕ.
Отже, відповідно до вимог ПРРЕЕ оплата за спожиту електричну енергію здійснюється на умовах обраної споживачем комерційної пропозиції. При цьому, плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20-го календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Слід також зазначити, що своєчасність здійснення споживачем передбачених договором з електропостачальником оплати є запорукою стабільної роботи підприємств електричної галузі.
Отже, на підставі вище викладеного просимо внести зміни до тендерної документації та привести умови оголошеної закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміни в документацію.
аское
Дата подання: 29 липня 2021 12:09
Дата відповіді: 03 серпня 2021 18:50
До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ) Прохання дозавантажити орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць у разі, якщо об'єкти Замовника відносять до групи "а". Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, Замовник належить до групи "а" (з АСКОЕ). Можливість надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за всі місяці відсутня.
аналогічний договір
Дата подання: 29 липня 2021 12:09
Дата відповіді: 03 серпня 2021 18:51
Чи може учасник підтвердити досвід виконання аналогічного договору надавши у складі тендерної проопозиції аналогічний договір що виконується, тобто дія якого не закінчена?
Відповідь: Доброго дня, так, згідно п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надає довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів або договорів, що виконуються.
документи до аналогічного договору
Дата подання: 29 липня 2021 12:11
Дата відповіді: 03 серпня 2021 18:51
Вимога до учасників в додатку 3: Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: - договір (-и), зазначений(-ні) в довідці; - документи, що підтверджують факт поставки аналогічного товару, по договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару - не більше п’яти) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). Що мається на увазі "не більше п'яти"? Надати не більше 5 актів приймання-передачі товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так, не більше п’яти копій видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару по договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці.
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Дата подання: 29 липня 2021 15:10
Дата відповіді: 03 серпня 2021 18:51
Шановний Замовнику!
Згідно п.2 Додатку 3 тендерної документації Замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до вимог статті 16 Закону: З метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: - позитивний лист-відгук щодо постачання товару від контрагента (виданий не раніше 2021 року) завірений підписом та печаткою (у разі її використання), з яким було укладено аналогічний договір. У відгуку повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо фактів виявлення або невиявлення недоліків щодо якості та строків виконання договору..
Вважаємо, що дана вимога суперечить принципам, зокрема, які встановлені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, наявність даної вимоги – є дискримінаційною та створює для учасників додаткові перешкоди для участі у даній процедурі закупівлі. Якщо, Учасник має досвід виконання аналогічних договорів за 2019 та 2020 роки, приймав участь у аналогічних процедурах закупівлі, підтверджував відповідність кваліфікаційним критеріям, щодо досвіду виконання аналогічних договорів листами-відгуками, що видані у 2019 та 2020 роках, та за результатами яких було укладено договори про закупівлю.
Таким чином, Законом передбачено наявність досвіду виконання аналогічного договору та його документальне підтвердження, та не обмежено право підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічного договору наявними аналогічними договорами за попередні роки та листами-відгуками, що видані у попередні роки, що підтверджують документальне виконання аналогічних договорів. При цьому, виконаний аналогічний договір є виконаним в незалежності від дати видачі листа-відгуку.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати лист-відгук, який виданий не раніше 2021 року, що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання.
Така вимогам Замовника є дискримінаційною та повинна бути приведена у відповідність до вимог діючого законодавства України у сфері публічних закупівель, та Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині, що підтверджується рішенням органу оскарження № 9409-р/пк-пз від 14.05.2020 року.
Шановний Замовнику! Аналізуючи практику Колегії Антимонопольного Комітету України, що, ВІДГУК має бути виданий не раніше 2021 року, позиція органу оскарження однозначна, що замовник встановлюючи вимогу щодо надання листа-відгуку із обмеженням дати його реєстрації, має обґрунтувати свою позицію та довести необхідність такої вимоги. В іншому випадку замовник може встановити вимогу щодо надання листа-відгуку, як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, але без обмеження його дати реєстрації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміни в документацію.
Вимога щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних на кожного працівника.
Дата подання: 29 липня 2021 15:44
Дата відповіді: 03 серпня 2021 18:52
Шановний Замовнику!
Згідно п.2 Розділу 5 тендерної документації встановлено, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, та повинні надати:
- листи – згоди на обробку та використання персональних даних повинні бути надані Учасниками на кожного працівника, інформація про якого буде надана в складі тендерної пропозиції;
Вважаємо, що «…на вимогу Закону України „Про захист персональних даних“ учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду (лист у довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи тендерної пропозиції (у т. ч. збирання, зберігання і поширення).
Що стосується листів-згоди на кожного працівника, вважаємо, що дана вимога є некоректною, а також такою, що не може бути виконана учасником. Так, визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці 8 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Замовник змушує учасників розголосити персональні дані та надати згоду на поширення їхніх персональних даних, що є неправомірним, адже персональні дані захищаються Законом України «Про захист персональних даних». Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані — відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. Відтак, користуючись вказаною нормою закону, відносимо персональні дані — місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий) — до конфіденційної інформації, яка не може буди розголошена для загального доступу.
Законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості правильного застосування Закону у різноманітних ситуаціях. Однак тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними, не передбачає. Відповідно, він, як учасник процедури закупівлі, не має можливості зробити обґрунтований висновок про те, у яких саме осіб необхідно отримати лист-згоду. Зокрема, незрозумілим є, чи вважає замовник необхідним надання листів від працівників банку, які підписують банківську гарантію, нотаріуса, який посвідчував установчі документи учасника, колишніх та теперішніх засновників підприємства-учасника тощо.
Отже, Закон України «Про захист персональних даних» не містить конкретних вимог до складання «листів-згод на обробку персональних даних» на кожного працівника, тендерна документація також не містить роз’яснень, яка саме форма, на думку замовника, буде відповідати вимогам цього Закону, а тому учасник не має можливості виконати дану вимогу. Відсутність інформації про форму листа, у якому необхідно надати згоду на обробку персональних даних на кожного працівника, може призвести до відхилення пропозиції з причин, що не залежать від учасника, а тому вважаємо, що така вимога повинна бути виключена із тендерної документації.
Така вимогам Замовника є некоректною та не доцільною і повинна бути приведена у відповідність до вимог діючого законодавства України у сфері публічних закупівель, та Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині, що підтверджується рішенням органу оскарження № 5074-р/пк-пз від 17.03.2020 року та № 5169-р/пк-пз від 16.03.2021 року.
Шановний Замовнику! Аналізуючи практику Колегії Антимонопольного Комітету України, вказана вимога ставить учасників процедури закупівлі у залежність від третіх осіб. Замовник не обґрунтував необхідності встановлення вимоги в тендерній документації у вказаній редакції. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, згідно пункту 2 Розділу 5 тендерної документації Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, та повинні надати листи – згоди на обробку та використання персональних даних на кожного працівника, інформація про якого буде надана в складі тендерної пропозиції.
Здійснення Учасником господарської діяльності без використання печатки, підтверджується нотаріально.
Дата подання: 29 липня 2021 16:03
Дата відповіді: 03 серпня 2021 18:53
Шановний Замовнику!
Згідно п.1 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що У разі здійснення Учасником господарської діяльності без використання печатки відповідно до вимог чинного законодавства, у складі тендерної пропозиції справжність підпису осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції та юридичних документів на предмет виконання зобов’язань по результатах торгів, підтверджується нотаріально. Таке підтвердження надається учасником у складі тендерної пропозиції.
Просимо вилучити з документації цю незаконну вимогу, оскільки згідно ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» № 1982-VIII від 23.03.2017р. скасовується обов'язкове використання печаток на документах. Зокрема, в Господарському кодексі у статті 58-1 прописується, що печатка не може бути обов'язковим реквізитом документа, який подається від імені суб'єкта господарювання органу державної влади.
Державним органам забороняється вимагати наявність печатки на документах у разі здійснення Учасником господарської діяльності без використання печатки відповідно до вимог чинного законодавства а також підтвердження такого нотаріально.
Закон про скасування печаток в Україні виключив з ряду нормативних актів згадки про обов'язкове використання печатки.
Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Крім того, вводиться адміністративна відповідальність за вимагання проставлення печатки на документі згідно статті 166-24КУпАП.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, згідно пункту 1 Розділу 3 тендерної документації у разі здійснення Учасником господарської діяльності без використання печатки відповідно до вимог чинного законодавства, у складі тендерної пропозиції справжність підпису осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції та юридичних документів на предмет виконання зобов’язань по результатах торгів, підтверджується нотаріально. Таке пiдтвердження надається учасником у складі тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-23-009012-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 29 липня 2021 15:29
надання розрахункових документів
Шановний Замовнику. Відповідно до п. 4.12. ПРРЕЕ, та постанови НКРЕКП «Про затвердження Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період» від 28.12.2018 № 2118, а саме, п. 6.8.-6.12. де вказано, що до 16.00 7 числа М+1 ОСР/НЕК надають електропостачальникам на узгодження фактичні (звітні) обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М, у тому числі з розбивкою по площадках вимірювання групи "а" та групи "б".
До 16.00 8 числа М+1 ОСР/НЕК та електропостачальники узгоджують фактичні сумарні обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М.
Отже, звірення фактичних обсягів споживання електричної енергії споживачем між учасниками ринку електричної енергії здійснюється лише до 8 числа, що унеможливлює постачальника надавати рахунок/акт приймання-передачі з фактичними даними станом на останній календарний день розрахункового періоду. Просимо внести зміни до пункту 5.9. Проекту договору
Розгорнути
Згорнути
До 16.00 8 числа М+1 ОСР/НЕК та електропостачальники узгоджують фактичні сумарні обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М.
Отже, звірення фактичних обсягів споживання електричної енергії споживачем між учасниками ринку електричної енергії здійснюється лише до 8 числа, що унеможливлює постачальника надавати рахунок/акт приймання-передачі з фактичними даними станом на останній календарний день розрахункового періоду. Просимо внести зміни до пункту 5.9. Проекту договору
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 серпня 2021 18:55
Доброго дня, будуть внесені зміни в документацію.
Номер вимоги: UA-2021-07-23-009012-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 18 серпня 2021 18:40
Невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Шановний Замовник!
Звертаємо вашу увагу, що абзац перший пункту 7 розділу І Тендерної документації містить наступну вимогу: «Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою. ПРО ВИКОНАННЯ ДАНОЇ ВИМОГИ УЧАСНИК МАЄ ПОВІДОМИТИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ У СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ.»
Під час перевірки тендерної пропозиції Учасника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ" встановлено, що в складі зазначеної пропозиції відсутні будь-які повідомлення Учасника ДП "ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ" про виконання цього пункту.
Відсутність зазначеного повідомлення є невиконанням умов тендерної документації, а отже пропозиція Учасника ДП "ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ" має бути відхилена.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу, що абзац перший пункту 7 розділу І Тендерної документації містить наступну вимогу: «Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою. ПРО ВИКОНАННЯ ДАНОЇ ВИМОГИ УЧАСНИК МАЄ ПОВІДОМИТИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ У СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ.»
Під час перевірки тендерної пропозиції Учасника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ" встановлено, що в складі зазначеної пропозиції відсутні будь-які повідомлення Учасника ДП "ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ" про виконання цього пункту.
Відсутність зазначеного повідомлення є невиконанням умов тендерної документації, а отже пропозиція Учасника ДП "ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ" має бути відхилена.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2021 13:07
Відповідно до абзацу першого пункту 7 розділу І Тендерної документації визначено, що Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою. Про виконання даної вимоги Учасник має повідомити в довільній формі у складі своєї пропозиції. Переможцем Державне підприємство «ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ» підтверджено дану вимогу Замовника шляхом заповнення (проставляння галочки) поля електронної тендерної документації:
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Розгорнути
Мова тендерної пропозиції українська
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Державне підприємство «ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ» в цій частині.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Розгорнути
Мова тендерної пропозиції українська
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Державне підприємство «ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ» в цій частині.
Номер вимоги: UA-2021-07-23-009012-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 18 серпня 2021 18:37
Невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Шановний Замовник!
Звертаємо вашу увагу, що абзац перший пункту 7 розділу І Тендерної документації містить наступну вимогу: «Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою. ПРО ВИКОНАННЯ ДАНОЇ ВИМОГИ УЧАСНИК МАЄ ПОВІДОМИТИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ У СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ.»
Під час перевірки тендерної пропозиції Учасника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ" встановлено, що в складі зазначеної пропозиції відсутні будь-які повідомлення Учасника ДП "ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ" про виконання цього пункту.
Відсутність зазначеного повідомлення є невиконанням умов тендерної документації, а отже пропозиція Учасника ДП "ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ" має бути відхилена.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу, що абзац перший пункту 7 розділу І Тендерної документації містить наступну вимогу: «Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою. ПРО ВИКОНАННЯ ДАНОЇ ВИМОГИ УЧАСНИК МАЄ ПОВІДОМИТИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ У СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ.»
Під час перевірки тендерної пропозиції Учасника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ" встановлено, що в складі зазначеної пропозиції відсутні будь-які повідомлення Учасника ДП "ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ" про виконання цього пункту.
Відсутність зазначеного повідомлення є невиконанням умов тендерної документації, а отже пропозиція Учасника ДП "ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ" має бути відхилена.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2021 13:06
Відповідно до абзацу першого пункту 7 розділу І Тендерної документації визначено, що Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою. Про виконання даної вимоги Учасник має повідомити в довільній формі у складі своєї пропозиції. Переможцем Державне підприємство «ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ» підтверджено дану вимогу Замовника шляхом заповнення (проставляння галочки) поля електронної тендерної документації:
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Розгорнути
Мова тендерної пропозиції українська
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Державне підприємство «ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ» в цій частині.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Розгорнути
Мова тендерної пропозиції українська
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Державне підприємство «ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ» в цій частині.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Електрична енергія - м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 410 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 12 050,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція Учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії (банківська безумовна гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозицій становить 90 000,00 грн. (Дев’яносто тисяч гривень 00 копійок), в тому числі по лотах: Лот 1 – 60 000,00 грн. (Шістдесят тисяч гривень 00 копійок); Лот 2 – 30 000,00 грн. (Тридцять тисяч гривень 00 копійок). Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику (бенефіціару) за нижче вказаними реквізитами суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу 3 цієї тендерної документації. Реквізити: - Найменування Замовника: Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» - Місцезнаходження Замовника: 04075, м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія - Код згідно з ЄДРПОУ Замовника: 16502790 - Реєстраційний рахунок (р/р) Замовника: UA513802810000000260073887202 - Банк Замовника: ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» в м. Києві. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи (банку-гаранту), що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання Учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Аукціон
Позиції
1000000 кВт⋅год
Лот 1. Електрична енергія - м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, Київ, Пуща-Водиця, 14-а лінія
Дата доставки:
01 вересня 2021
—
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунковим періодом за цим Договором є календарний квартал. Споживач зобов’язаний сплатити вартість поставленої (спожитої) електричної енергії, на підставі Акту приймання-передачі електричної енергії та виставленого Постачальником рахунку на оплату, не пізніше 20 числа місяця наступного за розрахунковим періодом. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ" |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
2 360 000,00
UAH з ПДВ
|
2 360 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖІНВЕСТКОНСАЛТИНГ" #37814212 |
Переможець |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 16:47
|
Додаткова угода про розірвання Договору № 230_2021 від 31.08.2021.pdf | укладений |
16 листопада 2021 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 12:50
|
Договір постачання електричної енергії_Пуща.pdf | укладений |
31 серпня 2021 12:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Лот 1. Електрична енергія - м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія | 1000000 | кіловат-година |
2,25
UAH з ПДВ
|