Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
Контактна особа: |
Наталія Шкода 380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2024 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 13:05 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 13:05 |
Очікувана вартість: | 120 389 394,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 203 893,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначено згідно з пунктами 2, 3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. На підставі положень ст.25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 100 000,00 гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата виконаних робіт (послуг) проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за договором здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник може здійснювати попередню оплату робіт (послуг) у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування. Виконавець зобов’язується використати таку попередню оплату за цільовим призначенням протягом терміну, встановленого розпорядником коштів та погодженого Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 15:53 |
Перелік змін від 05.04.2024 №68.docx | |
05 квітня 2024 15:53 |
Додаток 3 до тендерної документації Проєкт договору зі змінами.docx | |
05 квітня 2024 15:53 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічна спеціфікація зі змінами.docx | |
05 квітня 2024 15:53 |
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, вимоги зі змінами.docx | |
05 квітня 2024 15:53 |
Тендерна документація зі змінами.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вважаємо, що еквівалентом можуть бути подрібнювачі інших моделей як навісні на базі трактора, так і з автономним двигуном.
Вимоги про усунення порушення
1) Учасником у складі тендерної пропозиції надано, зокрема: СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ, зареєстрований в Реєстрі ОС за №UA.P.000388-23; термін дії з 15.06.2023 до 14.06.2025; виданий ОРГАНОМ З СЕРТИФІКАЦІЇ ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» Україна, 10003, м Житомір, майдан Перемоги, будинок10; Продукція Щебенево-піщані суміші для влаштування покриття та основи дорожнього одягу фр. 0,05-20 мм (№С9, С10), фр. 0,05-40 мм (№ С7, С8), фр. 0,05-70 мм (№ С5, С6); відповідає вимогам ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. ТУ. Частина 2. Матеріали неукріпленні» (пп.7.2 табл 7.1 (ч.1,2,3,4), 7.4); Вирбник продукції ТОВ «БОСС ТЕХНОЛОДЖИ».
АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ, зареєстрований у Реєстрі 20.04.2023 за №1О229, в якому зазначено зокрема, Національне агентство з акредитації України цим засвідчує компетентність ОРГАНУ З СЕРТИФІКАЦІЇ ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ», сфера акредитації визначена додатком до цього атестата, додаток є невід’ємною частиною атестата складається з 162 аркушів (далі – Додаток).
Відповідно до наданого Додатка до сфери акредитації ОРГАНУ З СЕРТИФІКАЦІЇ ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» НЕ ВХОДИТЬ підтвердження властивостей щебенево-піщаних сумішей, що будуть використовуватися при наданні послуг, вимогам ДСТУ 9177-2:2022 (зерновий склад, вміст глинистих часток, дробильність).
Отже, в супереч вимогам тендерної документації, в тендерній пропозиції Учасника відсутній сертифікат відповідності, або протокол сертифікаційних випробувань, виданих акредитованою або атестованою випробувальною лабораторією, які підтверджують властивості щебенево-піщаних суміщей, що будуть використовуватися при наданні послуг, вимогам ДСТУ 9177-2:2022 (зерновий склад, вміст глинистих часток, дробильність).;
2) Абзацом 8 розділу ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ додатка 2 до тендерної документації встановлено, учасником надаються паспорти або сертифікати радіаційної якості на щебенево-піщані суміші та пісок природний (у разі включення їх до найменування основних матеріальних ресурсів), що будуть використовуватися при наданні послуг, які підтверджують їх відповідність І або ІІ класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), що видані компетентною на момент проведення випробувань випробувальною лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу] [компетентність – випробування будівельних матеріалів за показником радіаційної безпеки]).
Учасник в складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог пункту 1.4. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації, надав Лист-підтвердження від 08.04.2024 №17-08/04, відповідно до якого ТОВ «БОСС ТЕХНОЛОДЖІ», як виробник щебенево-піщаних сумішей (ЩПС), підтверджує можливість та гарантує поставку ЩПС в необхідних обсягах Учаснику для надання послуг за предметом Закупівлі.
Учасником у складі тендерної пропозиції не надано паспорти або сертифікати радіаційної якості на щебенево-піщані суміші, видані ТОВ «БОСС ТЕХНОЛОДЖІ», що будуть використовуватися при наданні послуг, які підтверджують їх відповідність І або ІІ класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), що видані (-і) компетентною на момент проведення випробувань випробувальною лабораторією.
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції безпідставним та необґрунтованим з наступних причин:
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) а також тендерною документацією передбачено наступне: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, ВВАЖАЮТЬСЯ ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ ТОЩО.
В протоколі Замовник посилається, зокрема, на роз'яснення Мінекономрозвитку від 17.05.2023 №3323-04/22523 (розділ – Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей) в частині того, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим. Таке обґрунтування замовника є вибірковим та не відображає у повному обсязі позицію Міністерства економіки України щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей. Приведемо повний текст розділу – Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей (з роз'яснення Мінекономрозвитку від 17.05.2023 №3323-04/22523):
«Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей
Згідно Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника.
Поряд з цим, Особливостями встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення замовником пропозицій.
Так, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) зокрема учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
2) зокрема ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, КРІМ НЕВІДПОВІДНОСТІ У ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО МОЖЕ БУТИ УСУНЕНА УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ЦИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ.
Натомість Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим.
Таким чином, ВИХОДЯЧИ ЗІ ЗМІСТУ ОСОБЛИВОСТЕЙ, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, ЯКІ БУЛИ НАДАНІ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ І ПРИ ЦЬОМУ ЇХ ВИПРАВЛЕННЯ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ ТОЩО), ЗАМОВНИК РОЗМІЩУЄ ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ТАКИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ.
При цьому будь-які рішення щодо закупівель приймаються замовниками з дотриманням мети закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та принципів, закріплених у статті 5 Закону.»
Таким чином, враховуючи роз'яснення Мінекономрозвитку від 17.05.2023 №3323-04/22523 (розділ – Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей), учасники мають право на усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, ЯКІ БУЛИ НАДАНІ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ І ПРИ ЦЬОМУ ЇХ ВИПРАВЛЕННЯ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ ТОЩО), в тому числі НЕВІДПОВІДНОСТІ У ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, які надаються на підтвердження відповідності ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩО МОЖЕ БУТИ УСУНЕНА УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ЦИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ.
1) Отже, згідно з Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», замовник серед іншого вимагав від учасника надати «Копія (-ї) сертифікату (-ів) відповідності, АБО копія протоколу (-ів) сертифікаційних випробувань, виданих акредитованою або атестованою випробувальною лабораторією, які підтверджують властивості щебенево-піщаних суміщей, що будуть використовуватися при наданні послуг, вимогам ДСТУ 9177-2:2022 (зерновий склад, вміст глинистих часток, дробильність)»
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ЗАМОВНИКА, тендерною документацією та додатками до неї (зокрема Додатком 2) НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА ОКРЕМА ВИМОГА ЩОДО НАДАННЯ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИПРОБУВАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ, ЯКА ВИДАЛА СЕРТИФІКАТ (-И) ВІДПОВІДНОСТІ, АБО КОПІЮ ПРОТОКОЛУ (-ІВ) СЕРТИФІКАЦІЙНИХ ВИПРОБУВАНЬ (як, наприклад, це зроблено у вимозі щодо надання паспортів або сертифікатів радіаційної якості на щебенево-піщані суміші та пісок природний цього ж Додатку 2 до тендерної документації). Міститься лише вимога, що випробувальна лабораторія має бути акредитованою або атестованою, яка не передбачає обов’язок учасника надавати підтверджуючі документи на лабораторію, а отже даний факт замовник мав би перевіряти сам.
Як підтверджує замовник у Протокольному рішенні (Протоколі) №84 Уповноваженої особи від 17.04.2024, ТОВ «Автомагістраль-Південь» надало у складі своєї тендерної пропозиції СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ, зареєстрований в Реєстрі ОС за №UA.P.000388-23; термін дії з 15.06.2023 до 14.06.2025; виданий ОРГАНОМ З СЕРТИФІКАЦІЇ ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» Україна, 10003, м Житомір, майдан Перемоги, будинок10; Продукція Щебенево-піщані суміші для влаштування покриття та основи дорожнього одягу фр. 0,05-20 мм (№С9, С10), фр. 0,05-40 мм (№ С7, С8), фр. 0,05-70 мм (№ С5, С6); відповідає вимогам ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. ТУ. Частина 2. Матеріали неукріпленні» (пп.7.2 табл 7.1 (ч.1,2,3,4), 7.4); Вирбник продукції ТОВ «БОСС ТЕХНОЛОДЖИ». ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» є акредитованим, про що свідчать відповідні атестати про акредитацію розміщені на веб-сайті органу з сертифікації https://testmetrstandart.com.ua/, сфери акредитації можна знайти на веб-сайті Національного агентства з акредитації України https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. Таким чином, замовник міг самостійно перевірити інформацію щодо акредитації чи сертифікації випробувальної лабораторії.
Отже, ТОВ «Автомагістраль-Південь» належним чином виконав вимогу Додатку 2 до тендерної документації та надав у складі своєї тендерної пропозиції сертифікат відповідності, виданий акредитованою або атестованою випробувальною лабораторією, який підтверджує властивості щебенево-піщаних сумішей, що будуть використовуватися при наданні послуг, вимогам ДСТУ 9177-2:2022 (зерновий склад, вміст глинистих часток, дробильність). Додатково у складі тендерної пропозиції було надано Атестат про акредитацію на випробувальну лабораторію ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» але помилково не той що треба. Проте ЦЕ НЕ ВІДМІНЯЄ ТОЙ ФАКТ, ЩО ВИПРОБУВАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ ОРГАНУ З СЕРТИФІКАЦІЇ ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» Є АКРЕДИТОВАНОЮ. Якщо замовник хотів, щоб ТОВ «Автомагістраль-Південь» надало потрібний Атестат про акредитацію, то він повинен був РОЗМІСТИТИ ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ЦІЄЇ НЕВІДПОВІДНОСТІ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІ
Відповідно до пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою НАДАТИ ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Отже, на даній стадії проведення закупівлі замовник НЕ МАЄ можливості задовольняти чи ні вимоги Учасника.
Стосовно додаткової інформації, абзацом 9 розділу ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ додатка 2 до тендерної документації встановлено, учасником додатково, до наданих сертифікатів та протоколів, надаються копії документів, що підтверджують акредитацію або атестацію випробувальних лабораторій – атестат про акредитацію, або свідоцтво про відповідність системи вимірювань. Як підтверджує сам Учасник у своїй Вимозі, він не надав Атестат про акредитацію на випробувальну лабораторію ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» відповідно до вимог додатка 2 до тендерної документації. Отже, наданий Учасником у тендерній пропозиції СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ, зареєстрований в Реєстрі ОС за №UA.P.000388-23; термін дії з 15.06.2023 до 14.06.2025; виданий ОРГАНОМ З СЕРТИФІКАЦІЇ ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» є таким, що не відповідає вимогам додатка 2 до тендерної документації. Таким чином, в тендерній пропозиції Учасника відсутній сертифікат відповідності, або протокол сертифікаційних випробувань, виданих акредитованою або атестованою випробувальною лабораторією, які підтверджують властивості щебенево-піщаних сумішей, що будуть використовуватися при наданні послуг, вимогам ДСТУ 9177-2:2022 (зерновий склад, вміст глинистих часток, дробильність).
Крім того, не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим.
Таким чином, твердження замовника, що в тендерній пропозиції Учасника відсутній сертифікат відповідності, або протокол сертифікаційних випробувань, виданих акредитованою або атестованою випробувальною лабораторією, які підтверджують властивості щебенево-піщаних сумішей, що будуть використовуватися при наданні послуг, вимогам ДСТУ 9177-2:2022 (зерновий склад, вміст глинистих часток, дробильність) є хибним та не відповідає дійсності. ТОВ «Автомагістраль-Південь» належним чином виконав вимогу Додатку 2 до тендерної документації в цій частині.
2) Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить наступну вимогу: «Також, учасником надаються паспорти або сертифікати радіаційної якості на щебенево-піщані суміші та пісок природний (у разі включення їх до найменування основних матеріальних ресурсів), що будуть використовуватися при наданні послуг, які підтверджують їх відповідність І або ІІ класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), що видані (-і) компетентною на момент проведення випробовувань випробувальною лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу] [компетентність – випробування будівельних матеріалів за показником радіаційної безпеки]).»
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ЗАМОВНИКА, що Тендерна документація та додатки до неї (зокрема Додаток 2) НЕ МІСТЯТЬ ВКАЗІВКУ ВІД КОГО САМЕ МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ПАСПОРТИ АБО СЕРТИФІКАТИ РАДІАЦІЙНОЇ ЯКОСТІ НА ЩЕБЕНЕВО-ПІЩАНІ СУМІШІ ТА ПІСОК ПРИРОДНИЙ. В складі своєї тендерної пропозиції, відповідно до вимог пункту 1.4. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації, ТОВ «Автомагістраль-Південь» надало Лист-підтвердження від 08.04.2024 №17-08/04 від ТОВ «БОСС ТЕХНОЛОДЖІ», як виробника щебенево-піщаних сумішей (ЩПС). Разом із вказани м листом-підтвердженням ТОВ «БОСС ТЕХНОЛОДЖІ» надало відповідний сертифікат відповідності на ЩПС, а також Паспорт радіаційної якості та Радіаційний сертифікат від виробника матеріалів для виробництва ЩПС (оскільки виміри здійснюються безпосередньо в кар’єрі), що не суперечить вимогам Тендерної документації (зокрема Додатку 2 до тендерної документації. ДО ТОГО Ж, ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ЗАМОВНИКА, ЩО ЗАСНОВНИКОМ (УЧАСНИКОМ) ДАНОГО ВИРОБНИКА МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ЩПС – ТОВ «МОКРЯНСЬКИЙ КАМ’ЯНИЙ КАР’ЄР №2», Є БЕЗПОСЕРЕДНЬО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БОСС ТЕХНОЛОДЖИ» (в підтвердження зазначеного в складі тендерної пропозиції надано інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яку замовник може перевірити самостійно), яке надало відповідний лист-підтвердження про можливість та гарантію поставки ЩПС в необхідних обсягах ТОВ «Автомагістраль-Південь» для надання послуг за предметом Закупівлі.
Вважаємо, що ТОВ «Автомагістраль-Південь» належним чином виконало вимогу тендерної документації, щодо надання паспортів або сертифікатів радіаційної якості на щебенево-піщані суміші та пісок природний (у разі включення їх до найменування основних матеріальних ресурсів), що будуть використовуватися при наданні послуг, які підтверджують їх відповідність І або ІІ класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), що видані (-і) компетентною на момент проведення випробувань випробувальною лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу] [компетентність – випробування будівельних матеріалів за показником радіаційної безпеки]), НАДАВШИ У СКЛАДІ СВОЄЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ВІДПОВІДНІ ПАСПОРТ РАДІАЦІЙНОЇ ЯКОСТІ ТА РАДІАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ на ЩПС.
Якщо замовник вважає вищевказаний факт невідповідністю, то він повинен був надати можливість ТОВ «Автомагістраль-Південь» її виправити шляхом РОЗМІЩЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ЦІЄЇ НЕВІДПОВІДНОСТІ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, оскільки ЇЇ ВИПРАВЛЕННЯ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ ТОЩО).
Предметом даної закупівлі є «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) згідно ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» і аж ніяк не постачання щебенево-піщаної суміші.
Отже, якщо, на думку замовника, В НАДАНИХ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДОКУМЕНТАХ щодо підтвердження якості ЩПС є якісь невідповідності, то, враховуючи роз'яснення Мінекономрозвитку від 17.05.2023 №3323-04/22523 (розділ – Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей), замовник повинен був РОЗМІСТИТИ ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ЗАЗНАЧЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, оскільки ЇХ ВИПРАВЛЕННЯ ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ ТОЩО).
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» та відповідно до норм чинного законодавства надати можливість усунути наявні, на думку Замовника, невідповідності.
В іншому випадку будемо змушені звернутись за захистом свої прав та законних інтересів до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби.
Відповідно до пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою НАДАТИ ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Отже, на даній стадії проведення закупівлі замовник НЕ МАЄ можливості задовольняти чи ні вимоги Учасника.
Стосовно додаткової інформації, згідно з вимогами додатка 2 до тендерної документації Учасник має підтвердити якість основних матеріальних ресурсів, що будуть використовуватися при наданні послуг за предметом Закупівлі. Згідно з наданим Учасником в тендерній пропозиції Листом-підтвердженням від 08.04.2024 №17-08/04, ТОВ «БОСС ТЕХНОЛОДЖІ», як виробник щебенево-піщаних сумішей (ЩПС), є постачальником ЩПС в необхідних обсягах Учаснику для надання послуг за предметом Закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції НЕ НАДАНО паспорти або сертифікати радіаційної якості на щебенево-піщані суміші, видані ТОВ «БОСС ТЕХНОЛОДЖІ», що будуть використовуватися при наданні послуг, які підтверджують їх відповідність І або ІІ класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), що видані (-і) компетентною на момент проведення випробувань випробувальною лабораторією. У тендерній документації відсутні вимоги щодо підтвердження якості основних матеріальних ресурсів інших організацій, які не є постачальниками для надання послуг щодо відповідної закупівлі. Не зрозуміло яким чином надані Учасником в тендерній пропозиції радіаційний сертифікат, паспорт радіаційної якості, видані ТОВ «Мокрянський кам’яний кар’єр №2» відповідають вимогам тендерної документації, якщо ТОВ «Мокрянський кам’яний кар’єр №2» не є постачальником Учасника, згідно наданих ним документів. У тендерній документації відсутні вимоги до будь-яких засновників чи інших пов'язаних із підприємствами організацій, осіб тощо. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї.
Крім того, не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000020 ● ecaea302fa7e4a04a0d53e1334a2bd67
- Статус: завершено ● Дата: 10 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-04-03-006911-a 03.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 14:07:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) згідно ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-006911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 14:35:39
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID:UA-M-2024-06-04-000020
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2024-06-06 14:07:24, в рамках триваючого моніторингу ID : UA-M-2024-06-04-000020 опублікованого від 04 червня 2024 11:50, стосовно закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) згідно ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; закупівля зареєстрована за ідентифікаторомUA-2024-04-03-006911-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753. Закупівля здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі кошторисного розрахунку. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 120 389 394,00 грн з ПДВ.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dpmdzo.zoda.gov.ua/dialnist/derzavni_zakupivli.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Розрахунок очікуваної вартості.
3. Додаток 2 до тендерної документації (Технічна спеціфікація зі змінами).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-12 14:38:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) згідно ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-006911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні додаткової угоди № 1 до договору від 07.05.2024 № 07/05-ЕУЗП та пояснень щодо причин не оприлюднення її в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-13 13:42:47
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2024-06-04-000020
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2024-06-12 14:38:21, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2024-06-04-000020 опублікованого від 04 червня 2024 11:50, стосовно закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) згідно ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-04-03-006911-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. До ДП «МДЗО» надійшло звернення ПП «РІАЛБУД» (переможець закупівлі) від 08.05.2024 №18 про авансування. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами, наказу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти на 2024 рік» від 11.03.2024 №20 та на підставі п. 4.10 договору від 07.05.2024 № 07/05-ЕУЗП, укладеного за результатами відповідної закупівлі (далі – Договір), було прийнято рішення укласти додаткову угоду №1 до Договору, встановити, що розмір попередньої оплати для надання послуг по Договору становить 6 900 000,00 гривень (шість мільйонів дев’ятсот тисяч гривень 00 коп) (30% від суми фінансування на поточний рік).
Попередня оплата надається на строк – не більше 30 (тридцяти) календарних днів з дня її отримання Підрядником.
Пунктом 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. При цьому останнім абзацом пункту 19 Особливостей передбачено, що в разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей. Отже, встановлено імперативну норму, згідно з якою замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до аб. 2 п. 4 р. 6 тендерної документації зі змінами, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.04.2024 №68 істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Зміни, які відбулися в результаті укладення зазначеної додаткової угоди не є істотними, відповідно, якщо вносяться зміни в договір з підстави, що не передбачена п. 19 Особливостей, то оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору в системі Прозорро не потрібно, тому замовник не оприлюднив в електронній системі закупівлі додаткову угоду №1 до Договору.
Додатки:
1. Додаткова угода №1 до Договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
111 900 000,00
UAH з ПДВ
|
101 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Ріалбуд" |
116 400 000,00
UAH з ПДВ
|
102 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
107 386 000,00
UAH з ПДВ
|
103 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРРЕМ ТЕХНОЛОГІЇ" |
119 200 000,00
UAH з ПДВ
|
119 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Відхилено |
101 999 998,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 14:38
|
|
ПП "Ріалбуд" #36432040 |
Переможець |
102 000 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2024 13:54
|
Додаткова угода від 02.12.2024 №5.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2024 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2024 16:42
|
Додаткова угода від 28.11.2024 №4.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2024 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2024 11:50
|
Додаткова угода від 30.07.2024 №3.pdf | зміни до договору |
30 липня 2024 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2024 13:51
|
Додаткова угода від 04.06.2024 №2.pdf | зміни до договору |
06 червня 2024 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 11:44
|
Договір від 07.05.2024 №07-05-ЕУЗП.pdf | укладений |
08 травня 2024 11:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти Додаток № 4 «План фінансування» до Договору від 07.05.2024 № 07/05-ЕУЗП (далі – Договір) в новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 07/05-ЕУЗП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку з виділенням коштів з резервного фонду державного бюджету відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.07.2024 № 777 «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів, пов’язаних з відновленням автомобільних доріг загального користування місцевого значення», на підставі абз.2 п. 3.1 Договору від 07.05.2024 № 07/05-ЕУЗП (далі – Договір) внести зміни до Договору та викласти Додаток № 4 «План фінансування» до Договору в новій редакції, що додається. 2. На підставі п. 11.2 Договору Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору та викласти п. 5.1. та п. 10.1 у наступній редакції; – «5.1. Місце надання послуг – автомобільні дороги загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) (Додаток № 5 до Договору). Термін надання Послуг: з дати укладання Договору по 01.12.2024. Строк виконання зобов'язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.»; – «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання діє по 31.12.2024 року включно, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 3. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника внести зміни та викласти їх в наступній редакції: – «IBAN: UA128201720344311020107095750; UA428201720343280039000095750 Держказначейська служба України, м. Київ» 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 07/05-ЕУЗП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: - викласти абз.1 п.3.1. Розділу 3 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 88 453 691,04 грн (вісімдесят вісім мільйонів чотириста п’ятдесят три тисячі шістсот дев’яносто одна гривня 04 копійки ) в тому числі ПДВ – 14 742 281,83 грн (чотирнадцять мільйонів сімсот сорок дві тисячі двісті вісімдесят одна гривня 83 копійки)». - викласти Договірну ціну (Додаток № 1), Технічну специфікацію (Додаток № 3), План фінансування (Додаток №4) до Договору в новій редакції, що додаються. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 07/05-ЕУЗП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: - розділ 3 Договору доповнити пунктом 3.5. наступного змісту: «3.5. Сума оплати за Договором відповідно до фактичних витрат по ньому на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) складає 88 433 324,04 грн (вісімдесят вісім мільйонів чотириста тридцять три тисячі триста двадцять чотири гривні 04 копійки) з ПДВ, у тому числі за рахунок: - КПКВК МБ 1217462 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету» - 32 540 733,79 грн. - КПКВК МБ 7781720 «Здійснення заходів пов’язаних з відновленням автомобільних доріг загального користування місцевого значення» - 55 892 590,25 грн. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 07/05-ЕУЗП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |