Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77 |
Контактна особа: |
Адуканець Леся 380382783250 TENDERHM@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 12:55 |
Очікувана вартість: | 147 928 769,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 479 287,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 295857.54 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснити на користь Генпідрядника попередню оплату. Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від вартості робіт, які планується виконати протягом поточного бюджетного року. При цьому, Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов”язаний використати отримані кошти для виконання робіт по договору. | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Бюджетні зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф.№ КБ-2в та ф.№ КБ-3. Розрахунок за Договором здійснюється протягом 7-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на спеціальний реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в територіальному управлінні Казначейства. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 17:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 17:57 |
ВІдомість обсягів робіт Н-03 км 206-209.pdf | |
18 травня 2020 17:57 |
Проект договору Н-03 км 206-209.pdf | |
18 травня 2020 17:57 |
ТД 39І1 від 18.05.20 КР Н-03 км 206 930 - км 209 000.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-24-000012 ● bec01d8f200049efb7c21ccdb7ecea84
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 13:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2020 №54
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 11 вересня 2020 року №003100-18/4782-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.09.2020 №54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-05-18-005658-c 18.05.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-05 11:19:58
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 206+930 – км 209+000 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Правдівка) Хмельницька область (ДК 021:2015:45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-18-005658-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. Чому в річному плані (UA-P-2020-05-15-001168-c) не міститься інформації про місцезнаходження замовника та його категорії?
2. З яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
3. Яким чином учасником ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), зокрема котків дорожних в кількості 15 одиниць, що використовуватимуться за договором оренди механізмів від 02 січня 2020 №201/3 (зазначені учасником в довідці в позиціях за №7.7-7.15, 8.2-8.4, 9.2), оскільки, за даними вказаного договору оренди, укладеному із ПП «Аграрна компанія 2004», та акта приймання-передачі до нього, значиться 14 котків дорожних;
4. З яких підстав договір про виконання робіт від 24 червня 2020 року №174/20, укладений із ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 (далі – Договір), оприлюднено лише з Календарним планом, Планом фінансування та Договірною ціною, тоді як в пункті 1.2 Договору визначено, що обсяг i зміст робіт та інші вимоги, що ставляться до робіт, що є предметом Договору, визначаються на підставі проектної документації, а ціна робіт визначається договірною ціною Генпідрядника, складеною та уточненою Генпідрядником за результатами закупівлі ?
При цьому, частиною п’ятою статті 319 Господарського кодексу України визначено перелік інформації, яку повинен містити договір підряду на капітальне будівництво, зокрема обсяги і види робіт, передбачені проектом.
Відповідно до пункту 3.6 Національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – Стандарт) (який носить обов’язковий характер для об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств), локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації.
Пунктом 6.3.3 Стандарту встановлено, що при погоджені договірної ціни, замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтуваннями.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-08 10:16:09
Відповідь на запит пояснення
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Згідно запиту на пояснення Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-05-18-005658-c по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 206+930 – км 209+000 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Правдівка) Хмельницька область (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) тендерним комітетом було прийняте наступне пояснення:
1. На дату публікації та проведення публічної закупівлі UA-2020-05-18-005658-c форма річного плану закупівель визначалась чинним на той час Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (який втратив чинність 17.07.2020 на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1082 від 11.06.2020).
В цьому наказі було зазначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Такі поля як “місцезнаходження Замовника” та «категорія Замовника» цим Наказом не передбачались. Такі поля в той час не передбачались і електронною системою публічних закупівель на електронному майданчику
Нова редакція Закону «Про публічні закупівлі» з відповідними змінами, де зазначається, що при формуванні річного плану закупівель має міститися інформація про місцезнаходження замовника та його категорії, ввійшла в дію 19.04.2020р., але на сьогоднішній день поля в системі електронних закупівель та на електронних майданчиках щодо заповнення вищезазначеної інформації досі відсутні.
Повідомляємо, що вищезазначена інформація розміщена в річному плані закупівель в паперовому вигляді. А так, як нові електронні форми не приведені у відповідність до нового Закону, тому технічно неможливо завантажити форму річного плану окремим файлом в електронну систему закупівель.
2. На майданчику міститься інформація щодо умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: 18 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 12:55
Очікувана вартість: 147 928 769,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 295 857,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 479 287,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Крім того Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п .2 документації передбачена інформація щодо умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
3. Щодо надання підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), зокрема котків.
Відповідно Додатку №2 таблиця 5 тендерної документації :
Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Таблиця 5
№
з/п Найменування Кількість
1 2 3
1 Дорожня фреза 1
2 Автогрейдер середнього типу 1
3 Автогудронатор 1
4 Асфальтоукладальник на гусеничному ходу типу Vogele Super або аналог 1
5 Екскаватор 1
6 Бульдозер 1
7 Коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий 4
8 Коток дорожній самохiдний на пневмоколiсному ходу 1
9 Коток дорожній самохідний грунтовий 2
10 Поливо-мийна машина 1
11 Ресайклер 1
Учасник ПрАТ «ШБУ № 56» завантажив окремий файл 12.2.1. Довідка про обладнання 1 (Н-03 км 206-209)_0001pdf, де зазначено 23 котка, серед яких не тільки орендовані, але й власні.
Також надано підтвердження приналежності техніки.
Для відповідності кваліфікаційним критеріям учасник має надати вищезазначену кількість техніки, а саме 7 котків, відповідно Таблиці 5.
Вважаючи на це, Учасник ПрАТ «ШБУ № 56» відповідає кваліфікаційним критеріям, так як, виконав вимоги тендерної документації. Інша техніка подається за бажанням Учасника й не впливає на зміст пропозиції.
4. Щодо того, що договір про виконання робіт від 24 червня 2020 року №174/20, укладений із ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 (далі – Договір), оприлюднено лише з Календарним планом, Планом фінансування та Договірною ціною.
Договір від 27 червня 2020 року №175/20 , укладений із ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» відповідає всім вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі»(в редакції до 19.04.2020р.), на дату проведення процедури закупівлі.
Стаття 36. Основні вимоги до договору про закупівлю
1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
2. Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
3. Забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом.
4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини п'ятої цієї статті.
Відповідно до тендерної документації:
Переможець процедури закупівлі за результатами оцінки електронної системи закупівель, яка визначена найбільш економічно вигідною, завантажує в електронному вигляді через електрону систему закупівель інформацію щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю:
1) розрахунок ціни відповідно до технічної частини (технічна частина подається разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) обов’язково надає замовнику через електронну систему закупівель з повною назвою предмета закупівлі, договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість робіт згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами технічної частини (технічна частина подається разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) до тендерної документації.
Договірна ціна – це ціна за результатами аукціону.
Договірна ціна із розрахунками, в т.ч. локальний кошторис було завантажено у окремих файлах на майданчику після визначення учасника переможцем в п’ятиденний термін, відповідно до тендерної документації:
19 червня 2020 13:18
Кошторис (після аукціону) ч.2 Н-03 Правдівка
19 червня 2020 13:17
Кошторис (після аукціону) Н-03 Правдівка
В тендерній документації було опубліковано проект договору, редакція якого відповідає укладеному договору від 27 червня 2020 року №175/20. В Розділі «15 Додатки до Договору.» зазначено, що невід'ємною частино договору є:
• «календарний план» (Додаток№1)
• «план фінансування» (Додаток№2).
• «договірна ціна» (Додаток№3).
Зазначені договір з додатками, а також договірна ціна з розрахунками розміщені в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області щодо відкритих торгів №UA-2020-05-18-005658-c по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 206+930 – км 209+000 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Правдівка) Хмельницька область (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» та на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом були прийняті наступні аргументовані заперечення до висновку: 1. На дату публікації та проведення публічної закупівлі №UA-2020-05-18-005658-c форма річного плану закупівель визначалась чинним на той час Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (який втратив чинність 17.07.2020 на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1082 від 11.06.2020). В цьому наказі було зазначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Такі поля як “місцезнаходження Замовника” та «категорія Замовника» цим Наказом не передбачались. Такі поля в той час не передбачались і електронною системою публічних закупівель на електронному майданчику. Нова редакція Закону «Про публічні закупівлі» з відповідними змінами, де зазначається, що при формуванні річного плану закупівель має міститися інформація про місцезнаходження замовника та його категорії, ввійшла в дію 19.04.2020р., але на сьогоднішній день поля в системі електронних закупівель та на електронних майданчиках щодо заповнення вищезазначеної інформації досі відсутні. Повідомляємо, що вищезазначена інформація розміщена в річному плані закупівель в паперовому вигляді. А так, як нові електронні форми не приведені у відповідність до нового Закону, тому технічно неможливо завантажити форму річного плану окремим файлом в електронну систему закупівель. 2. Згідно даних електронної системи закупівель та оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2020-05-18-005658-c інформація щодо умови надання забезпечення тендерних пропозицій відображається в такому вигляді (знімок екрану з офіційного ресурсу prozorro.gov.ua): На дату публікації та проведення публічної закупівлі №UA-2020-05-18-005658-c форма оголошення про проведення відкритих торгів визначалась чинним на той час Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (який втратив чинність 17.07.2020 на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1082 від 11.06.2020). В цьому наказі було зазначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Таке поле як “умови надання забезпечення тендерних пропозицій” цим Наказом не передбачались. Такі поля в той час не передбачались і електронною системою публічних закупівель на електронному майданчику. На сьогоднішній день повноцінна реалізація поля, що містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) в електронній системі закупівель відсутня, у зв’язку з відсутністю реалізації відповідного технічного функціоналу інформаційно-телекомунікаційної системи «Prozorro». Тобто у Замовника відсутня технічна можливість публікації в оголошенні усієї необхідної інформації відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), однак вказана інформація у повному обсязі міститься в завантаженій тендерній документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 18.08.2020 року №55/6. А відповідно до статті 1 Закону відповідальність за технічну можливість внесення інформації на веб-порталі електронної системи закупівель, авторизованих електронних майданчиках, між якими забезпечено автоматичний обмін, інформаційний ресурс Уповноваженого органу, тобто веб-сайт, наповнення якого здійснює Уповноважений орган (та адміністратор ДП «ПРОЗОРРО»), несе центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, а не Замовник. Крім того, Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 2 тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету №39/1 від 18.05.2020 року передбачена інформація щодо умови надання забезпечення тендерних пропозицій. 3. Учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» у складі тендерної пропозиції було надано інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицями: Про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Таблиця 1, відповідно до Додатку № 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) тендерної документації №39/1 від 18.05.2020 року (окремий файл в електронній системі закупівель: 12.2.1. Довідка про обладнання (Н-03 км 209-211)_0001.pdf), де вказано котки в кількості 21 одиниці, як орендовані, так і власні. Додатком 2 таблиця 5 тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету №39/1 від 18.05.2020 року вимагалось: Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Таблиця 5 № з/п Найменування Кількість 1 2 3 1 Дорожня фреза 1 2 Автогрейдер середнього типу 1 3 Автогудронатор 1 4 Асфальтоукладальник на гусеничному ходу типу Vogele Super або аналог 1 5 Екскаватор 1 6 Бульдозер 1 7 Коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий 4 8 Коток дорожній самохiдний на пневмоколiсному ходу 1 9 Коток дорожній самохідний грунтовий 2 10 Поливо-мийна машина 1 11 Ресайклер 1 Тобто, згідно вимог тендерної документації №39/1 від 18.05.2020 року мінімальна кількість необхідних котків в сумі складає всього 7 одиниць! Окремими файлами в електронну систему закупівель до відповідного тендеру було завантажено документальне підтвердження щодо наявності та приналежності техніки: 12.2.1.5. Листи підтвердження від орендодавців (5шт.).pdf; 12.2.1.4.1 Копії договорів оренди механізмів ШБУ-АК.pdf; 12.2.1.2. Копії свідоцтв про реєстрацію техніки_Правдівка.pdf; 12.2.1.1. Мінімальний перелік техніки (Н-03 Правдівка)001.pdf; 12.2.1. Довідка про обладнання (Н-03 км 209-211)_0001.pdf. Таким чином учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» було підтверджено пропозицію щодо необхідної кількості механізмів, а саме: Коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий в кількості 4 одиниць та Коток дорожній самохiдний на пневмоколiсному ходу в кількості 1 одиниці, Коток дорожній самохідний грунтовий в кількості 2 одиниці. Зважаючи на цей факт, Учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» відповідає кваліфікаційним критеріям, так як, виконав вимоги тендерної документації щодо мінімальної кількості техніки. Інша (додаткова) техніка подається за бажанням Учасника закупівлі та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Крім того слід зазначити, що в пункті 2 Висновку вказано: «За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможцям – порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено». Окрім того, повідомляємо про неможливість розірвання договору №175/20 від 24.06.2020 року відповідно до законодавства: Відповідно до вимог частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розривання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Договір №175/20 від 24.06.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктом 6.2. Договору №175/20 від 24.06.2020 року визначено, що Замовник може достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у строк 10 днів. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області відсутні правові підстави розірвати договір №175/20 від 24.06.2020 року. Безпідставне розривання договору призведе до зриву виконання планів будівництва автомобільної дороги у межах президентської програми «Велике будівництво» та невиконання Указу Президента України від 17.07.2019 року №529/2019 «Про деякі заходи щодо створення умов для розвитку та підвищення якості автомобільних доріг».
2020-10-27 14:11:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Оскражено висновок до суду №3046 від 03.11.2020 |
Дата публікації: | 04 листопада 2020 |
Документи:
04 листопада 2020 11:50
|
Електронний підпис |
04 листопада 2020 11:35
|
Позов 03.11.2020.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
127 777 777,00
UAH з ПДВ
|
127 777 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
135 002 810,00
UAH з ПДВ
|
135 002 810,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Переможець |
127 777 777,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:28
|
ДУ № 5 до Договору № 175І20 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 12:50
|
Додаткова угода №4 від 29.10.20 (1).pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2020 10:56
|
ДУ № 3 до Договору № 175І20 (1).pdf | зміни до договору |
20 серпня 2020 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2020 16:35
|
ДУ № 2 до Договору № 175І20 (1).pdf | зміни до договору |
20 липня 2020 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2020 14:40
|
ДУ № 1 до Договору № 175І20 (1).pdf | зміни до договору |
01 липня 2020 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 17:32
|
Договір № 175І20 від 24.06.2020.pdf | укладений |
24 червня 2020 17:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку зі зміною реквізитів Генпідрядника Сторони домовились змінити розділ XIV. Юридичні адреси та реквізити сторін договору № 175/20 від “24” червня 2020 року та викласти його в наступній редакції. “ XIV. Юридичні адреси та реквізити сторін : ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул. Свободи,77, р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, ЄДРПОУ 2587978 ГЕНПІДРЯДНИК: Приватне акціонерне товариство “Хмельницьке ШБУ №56”, 29016, м. Хмельницький, вул.Західна Окружна,1 р/р UA 063 2820 9000 0026 0050 1004 9402 в ПАТ АБ “Південний”; р/р UA 418 2017 2035 5389 0727 0070 3748 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Генпідрядник керуючись переліком об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягами бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального та загального фондів державного бюджету за програмою 3111020 “ Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №560 від 25.06.2020 року та постановою Кабінету Міністрів України №539 від 01.07.2020 року, прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 175/20 від “24” червня 2020 року ” Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 206+930 – км 209+000 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Правдівка) Хмельницька область “. 1. Сторони Договору погоджують викласти Додаток 1 (Календарний план) та та Додаток 2 (План фінансування) в новій редакції. 1.В зв'язку зі зміною реквізитів Замовника та Генпідрядника Сторони домовились змінити розділ XIV. Юридичні адреси та реквізити сторін договору № 175/20 від “24” червня 2020 року та викласти його в наступній редакції. “ XIV. Юридичні адреси та реквізити сторін : ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул. Свободи,77, р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 р/р UA618 2017 2034 3210 0010 0000 2424 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, ЄДРПОУ 2587978 ГЕНПІДРЯДНИК: Приватне акціонерне товариство “Хмельницьке ШБУ №56”, 29016, м. Хмельницький, вул.Західна Окружна,1 р/р UA 063 2820 9000 0026 0050 1004 9402 в ПАТ АБ “Південний”; р/р________________________________________________ р/р UA 418 2017 2035 5389 0727 0070 3748 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв'язку зі зміною реквізитів ГЕНПІДРЯДНИКА (лист №12971 від 14.08.2020 року) Сторони домовились змінити розділ XIV. Юридичні адреси та реквізити сторін договору № 175/20 від “24” червня 2020 року та викласти його в наступній редакції: “ XIV. Юридичні адреси та реквізити сторін : ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул. Свободи,77, р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 р/р UA618 2017 2034 3210 0010 0000 2424 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, ЄДРПОУ 2587978 ГЕНПІДРЯДНИК: Приватне акціонерне товариство “Хмельницьке ШБУ №56” 29016, м. Хмельницький, вул.Західна Окружна,1 р/р UA893 2047 8000 0026 0059 2488 6619 в ПАТ Акціонерний банк “УКРГАЗБАНК” р/р UA 418 2017 2035 5389 0727 0070 3748 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області ЄДРПОУ 03448860 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник та Генпідрядник, керуючись постановами Кабінету Міністрів України №36 від 29.01.2020 року та №539 від 1.07.2020 року (в редакції постанови Кабінету Міністрів України № 890 від 23.09.2020 року), прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 175/20 від “24” червня 2020 року ” Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 206+930 – км 209+000 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Правдівка) Хмельницька область “, виклавши Додаток 1 (Календарний план) та та Додаток 2 (План фінансування) в новій редакції. 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Генпідрядник, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та постановою КМУ від 29 січня 2020 року №36 «Деякі питання дорожнього господарства» прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору №175/20 від “24” червня 2020 року « Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 206+930 – км 209+000 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Правдівка) Хмельницька область (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)». 1. Сторони домовились п.3.1. викласти в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 123 813 064,40 грн ( Сто двадцять три мільйони вісімсот тринадцять тисяч шістдесят чотири гривні 40 копійок), у тому числі ПДВ — 20 635 510,73 грн.” 2. Змінити виконання зобов’язань Виконавця щодо надання послуг по даному Договору, виклавши п.5.1. Договору в наступній редакції: “5.1. Строк надання послуг - з моменту підписання до 31.12.2020 року Строк виконання зобов’язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.” 3. Змінити строк дії даного Договору виклавши п.11.1.Договору в наступній редакції: “11.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання та діє по 31.12.2020 року або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором.” 4. Сторони Договору погоджують викласти Додаток №1 (Календарний план), Додаток №2 (План фінансування), Додаток №3 (Договірна ціна) в новій редакції. 5. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 6. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 7. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 8. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |