Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із зберігання та обробки даних у хмарних центрах обробки даних
Очікувана вартість
4 876 112,00 UAH
UA-2021-07-26-004147-c ● 7561da4eaa494a4aaea5adeaa726e43a
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 05523814 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7 |
Контактна особа: |
Сальнікова Галина Миколаївна 380672262490 lvivavtodor.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
В межах виконання умов Кредитного договору від 17.11.2016 р., укладеного між ЛКП “Львівавтодор“ та Європейським банком реконструкції і розвитку, ЛКП «Львівавтодор» було зобов’язано організувати та провести тендер на закупівлю розробки, постачання, впровадження та обслуговування автоматизованої системи оплати проїзду у м. Львові. За результатами проведеного тендеру, ЛКП «Львівавтодор» уклало Контрактний договір від 12.03.2020 р. із консорціумом компаній «Mikroelektronika spol s r.o.» (Чехія) та ТОВ «Софтсерв-Муніципальні технології» (Україна).
Згідно з рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради «Про визначення уповноваженої особи автоматизованої системи оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування у Львівській міській територіальній громаді» від 23.04.2021 р. №304, ЛКП «Львівавтодор» є підприємством, уповноваженим на впровадження та забезпечення функціонування автоматизованої системи оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування у Львівській міській територіальній громаді (Львівська МТГ).
Отже, ЛКП «Львівавтодор» бере участь в реалізації загальнодержавної програми по впровадженню автоматизованої системи оплати проїзду.
З технічної точки зору автоматизована система оплати проїзду являє собою складну багатофункційну систему, яка повинна відповідати сучасним вимогам щодо безпеки та цілісності даних, а також відповідати міжнародним стандартам у сфері захисту даних ISO 27001:2013.
Унікальність технічного рішення, яке застосовується для реалізації проекту автоматизованої системи оплати проїзду у Львівській МТГ, полягає у побудові системи на основі облікового запису, коли вся інформація про користувача зберігається у базі даних, що розміщена у хмарному середовищі, а також у консолідації різного функціоналу окремих підсистем, а саме: інтернет-портал та мобільний додаток користувача, система на борту транспортного засобу, система збереження прибутку, система центрального офісу, модуль інвентаризації, модуль збору та видачі даних, модуль контролю зовнішнього обладнання, центр обслуговування клієнтів та колл-центр, система депо, центральна система автоматизованої системи оплати проїзду, система автоматичного визначення місцезнаходження транспортного засобу, служби прогнозування для розрахункового часу прибуття, система моніторингу та диспетчерська служба. Завдяки постійній взаємодії цих компонентів автоматизована система оплати проїзду здатна в режимі реального часу виконувати завдання з забезпечення користувачів інформаційною підтримкою, здійснювати моніторинг апаратної та програмної складових, проводити фінансові операції та реєструвати пасажиропотік.
Для виконання цих важливих завдань, автоматизована система обліку оплати проїзду повинна бути розташована у стабільному IT-середовищі, що побудовано на базі масштабованого апаратного забезпечення та потребує резервування хмарного середовища, рознесеного географічно, з метою значного підвищення надійності. До того ж, архітектура автоматизованої системи обліку оплати проїзду передбачає постійне здійснення технічного аудиту.
Для якісної роботи автоматизованої системи обліку оплати проїзду потрібно хмарне середовище, яке забезпечить накопичення, систематизацію, контроль бази даних щодо надання послуг з перевезень пасажирів міським громадським транспортом за маршрутами загального користування на території Львівської МТГ.
Тому між ЛКП «Львівавтодор» та ТОВ «ГІГАКЛАУД» був укладений Договір про надання послуг від 30.04.2021 р. № КЛД-300421 щодо надання послуг для ЛКП «Львівавтодор» із зберігання та обробки даних у хмарних центрах обробки даних. Згідно Договору про надання послуг від 30.04.2021 р. № КЛД-300421, автоматизована система оплати проїзду впроваджується на базі IT-середовища хмарного провайдера ТОВ «ГІГАКЛАУД». Віртуальний дата-центр ТОВ «ГІГАКЛАУД» побудований на актуальній версії ПЗ – OpenStack. ЛКП «Львівавтодор» отримує комплекс віртуальних ресурсів (vCPU, оперативна пам’ять, віртуальні диски та мережі) для створення ІТ- інфраструктури автоматизованої системи оплати проїзду.
За вищевказаним договором ЛКП «Львівавтодор» отримало в користування об-числювальні потужності та ресурси системи зберігання даних у вигляді ізольованої гіперконвергентної інфраструктури, які дозволяють самостійно:
- створювати або видаляти віртуальні машини та змінювати їхню конфігурацію;
- вмикати та вимикати віртуальні машини, отримувати доступ до їхніх консолей;
- керувати конфігурацією мережі, балансувати навантаження, налаштовувати політики доступу та Firewall;
- встановлювати на віртуальні машини системне й прикладне програмне забезпечення та керувати ним;
- виконувати інші операції з управління віртуальним дата-центром.
Основними компонентами послуги, яка надається ТОВ «ГІГАКЛАУД» за Договором про надання послуг від 30.04.2021 р. № КЛД-300421 є:
1. Віртуальний дата-центр, який складається з процесорної потужності (vCPU), оперативної пам'яті (vRAM), дискового сховища (vHDD) та внутрішньої мережі. Дата-центр надає необхідні ресурси для функціонування віртуальних машин.
2. Система керування Horizont, яка дозволяє отримувати інформацію про поточний стан віртуального дата-центру та керувати ним.
На поточній стадії впровадження автоматизованої системи оплати проїзду відбувається розміщення даних ЛКП «Львівавтодор» на потужностях хмарного провайдера ТОВ «Гігаклауд» на базі трьох дата-центрів (2 - у м. Київ, 1 - у м. Львів). Таким чином, відбувається тестова експлуатація такого розміщення. До кінця 2021 року заплановано розгортання повноцінної системи у хмарному середовищі ТОВ «ГІГАКЛАУД».
У хмарних центрах обробки даних (далі – ХЦОД) створені віртуальні сервери на базі операційних систем Linux та Windows, на яких запущені наступні сервіси та служби: проксі-сервери,бастіон хости,система оркестрації,внутрішні і зовнішні системи балансування навантаження,системи управління базами даних,служби Active Directory, служби логування та моніторингу,веб-сервери, система обміну повідомленнями між компонентами програмної системи,сервіси шифрування даних.
Серед основних переваг ТОВ «ГІГАКЛАУД», як хмарного провайдера, можна виділити:
- для ЛКП «Львівавтодор» надано три дата-центри, рознесені географічно в Україні. Згідно відкритої інформації, з web-сайту ТОВ «ГІГАКЛАУД», всі вони відповідають рівню надійності Tier III;
- у ТОВ «ГІГАКЛАУД» наявний сертифікат ISO 27001:2013: міжнародний стандарт управління інформаційною безпекою, який забезпечує комплексну систему захисту інформації;
- безпечне зберігання баз даних в гнучкому і швидкомасштабованому хмарному середовищі;
- резервне зберігання даних в хмарній інфраструктурі ЛКП «Львівавтодор» з можливістю їхнього швидкого відновлення.
Також Система моніторингу ТОВ «ГІГАКЛАУД» дозволяє безперервно слідкувати за працез-датністю мережевих пристроїв, веб-серверів і операційних систем 24 години на добу 7 днів на тиждень.
Крім наведеного вище, необхідно зазначити, що інформаційно-телекомунікаційна система ТОВ «ГІГАКЛАУД», на якій надаються хмарні сервіси, відповідно до вимог Законів України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», має чинний атестат відповідності комплексної системи захисту інформації (далі - КСЗІ), який зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України 18 червня 2018 року за № 16885.
Необхідно підкреслити, що гарантоване забезпечення зберігання та обробки даних у ХЦОД є ключовим елементом у реалізації проекту впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування у Львівській міській територіальній громаді.
На кінець 2021 – початок 2022 років, після повноцінного впровадження системи, зокрема проведення стресс-тестування та отримання інформації про реальне навантаження на систему, планується відповідне збільшення необхідних ресурсів.
З вищенаведеного випливає те, що автоматизована система оплати проїзду знаходиться у процесі впровадження. До завершення повного впровадження автоматизованої системи оплати проїзду, зміна хмарного провайдера може призвести до тривалих за часом затримок в роботі автоматизованої системи оплати проїзду, до фінансових втрат, а також несе ризик порушення вже створеної інфраструктури та втрати частини даних.
Враховуючи створену архітектуру сервісів, можливо стверджувати, що зміна хмарного провайдера призведе до заміни технологічного майданчика розташування сервісів автоматизованої системи оплати проїзду, які зазначені в Контрактному договорі від 12.03.2020 року, що, у свою чергу, призведе до необхідності проведення робіт з міграції та побудови нової інфраструктури віртуального дата-центру. Внаслідок цього, з високим ступенем вірогідності, можуть виникнути наступні проблеми технічного характеру:
- можливий ризик втрати даних через перенос великих обсягів даних та встановленого програмного забезпечення на інший дата-центр;
- довготривала відсутність доступності сервісу на період міграції віртуальних машин на технологічний майданчик нового хмарного провайдера, а також відсутність мережної зв’язності на період переключення доступу на новий захищений вузол Інтернет-доступу;
- відмова частини або всієї конфігурації автоматизованої системи оплати проїзду у результаті зміни технології віртуалізації або зміни технології хмарного середовища, що, у свою чергу, може призвести до часткової або повної втрати існуючої інфраструктури або призведе до таких умов, що унеможливлюють використання існуючої інфраструктури;
- неможливість супроводження та технічної підтримки автоматизованої системи оплати проїзду на належному рівні (із забезпеченням наявних показників), що, у свою чергу, призведе до призупинення процесів обробки даних, ускладнення робіт з базами даних;
- порушення процесу подання заяв на отримання пільгових карток «ЛеоКарт», оскільки на території Львівської МТГ наявна велика кількість пільгових категорій населення (згідно даних Листа ПФУ у Львівській області № 26 від 12.01.2021 р.);
- порушення процесу обладнання транспортних засобів бортовим обладнанням та підключення його до центральної системи автоматизованої системи оплати проїзду;
- порушення необхідних строків розгортання проекту, які визначені згідно Контрактного договору від 12.03.2020 року, та як наслідок, буде необхідний додатковий час для приведення інфраструктури автоматизованої системи оплати проїзду у відповідний стан з урахуванням вимог нового хмарного середовища або повторного розгортання ключових елементів інфраструктури;
- втрата частини інфраструктури в результаті відмови апаратної частини при міграції (відмова дисків, помилки мережі), що призведе до необхідності аналізу та відновлення пошкоджених частин інфраструктури, внаслідок чого будуть порушені часові рамки реалізації проекту, що встановлені згідно Контрактного договору від 12.03.2020 року;
- несумісність існуючих технічних та програмних рішень з технологіями нового хмарного провайдера;
- некоректна робота процесів, що реалізовані в рамках побудови автоматизованої системи оплати проїзду;
- порушення строків запровадження автоматизованої системи оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування Львівської МТГ, які визначені згідно Контрактного договору від 12.03.2020 року;
- інформаційно-технологічна несумісність процесів, що реалізовані в рамках побудови автоматизованої системи оплати проїзду;
- витрачання значних додаткових коштів на міграцію даних та повторне розгортання ХЦОД;
- зміна визначеної політики безпеки бази даних автоматизованої системи оплати проїзду;
- фактична невідповідність апаратних засобів або фактична недостатня їх кількість (CPU Core, RAM, HDD Space, тощо).
- необхідність протягом невизначеного часу сплачувати послуги двох провайдерів хмарного середовища, оскільки до завершення повного циклу тестування нового хмарного середовища неможливо зупинити роботу в старому;
- буде суттєво ускладнено процес реєстрації та видачі транспортних карток «ЛеоКарт».
Враховуючи, що на теперішній час дослідна експлуатація автоматизованої системи оплати проїзду продовжується та впроваджуються нові сервіси, процес впровадження яких теж починається з дослідної експлуатації, зміна хмарного провайдера призведе до необхідності міграції сервісів і повторної дослідної експлуатації всієї автоматизованої системи оплати проїзду в умовах нового хмарного середовища. Крім того зміна хмарного провайдера може призвести до довготривалої непрацездатності автоматизованої системи оплати проїзду, у зв’язку з виникненням проблем технічного характеру.
Отже, зміна хмарного провайдера призведе до втрати постійного доступу до всієї автоматизованої системи оплати проїзду на невизначений час та суттєвих додаткових витрат бюджетних коштів.
Таким чином, наявну ситуацію можна охарактеризувати як відсутність конкуренції з технічних причин, що дозволяє ЛКП «Львівавтодор» провести переговорну процедуру з ТОВ «ГІГАКЛАУД», на підставі абз. 4 п. 2 ч.2 ст. 40 Закону (якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником).
Документальним підтвердженням вищезазначеного є Експертний висновок ДП «Одеський науково-дослідний інститут зв’язку» № 01-292 від 14.07.2021 р. (додається)
Враховуючи вищезазначене, в тендерного комітету ЛКП «Львівавтодор» існують законні підстави щодо проведення закупівлі: «Послуги із зберігання та обробки даних у хмарних центрах обробки даних» (ДК 021:2015: 72310000-1: Послуги з обробки даних) за переговорною процедурою закупівлі на підставі абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону (якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником).
Згідно з рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради «Про визначення уповноваженої особи автоматизованої системи оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування у Львівській міській територіальній громаді» від 23.04.2021 р. №304, ЛКП «Львівавтодор» є підприємством, уповноваженим на впровадження та забезпечення функціонування автоматизованої системи оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування у Львівській міській територіальній громаді (Львівська МТГ).
Отже, ЛКП «Львівавтодор» бере участь в реалізації загальнодержавної програми по впровадженню автоматизованої системи оплати проїзду.
З технічної точки зору автоматизована система оплати проїзду являє собою складну багатофункційну систему, яка повинна відповідати сучасним вимогам щодо безпеки та цілісності даних, а також відповідати міжнародним стандартам у сфері захисту даних ISO 27001:2013.
Унікальність технічного рішення, яке застосовується для реалізації проекту автоматизованої системи оплати проїзду у Львівській МТГ, полягає у побудові системи на основі облікового запису, коли вся інформація про користувача зберігається у базі даних, що розміщена у хмарному середовищі, а також у консолідації різного функціоналу окремих підсистем, а саме: інтернет-портал та мобільний додаток користувача, система на борту транспортного засобу, система збереження прибутку, система центрального офісу, модуль інвентаризації, модуль збору та видачі даних, модуль контролю зовнішнього обладнання, центр обслуговування клієнтів та колл-центр, система депо, центральна система автоматизованої системи оплати проїзду, система автоматичного визначення місцезнаходження транспортного засобу, служби прогнозування для розрахункового часу прибуття, система моніторингу та диспетчерська служба. Завдяки постійній взаємодії цих компонентів автоматизована система оплати проїзду здатна в режимі реального часу виконувати завдання з забезпечення користувачів інформаційною підтримкою, здійснювати моніторинг апаратної та програмної складових, проводити фінансові операції та реєструвати пасажиропотік.
Для виконання цих важливих завдань, автоматизована система обліку оплати проїзду повинна бути розташована у стабільному IT-середовищі, що побудовано на базі масштабованого апаратного забезпечення та потребує резервування хмарного середовища, рознесеного географічно, з метою значного підвищення надійності. До того ж, архітектура автоматизованої системи обліку оплати проїзду передбачає постійне здійснення технічного аудиту.
Для якісної роботи автоматизованої системи обліку оплати проїзду потрібно хмарне середовище, яке забезпечить накопичення, систематизацію, контроль бази даних щодо надання послуг з перевезень пасажирів міським громадським транспортом за маршрутами загального користування на території Львівської МТГ.
Тому між ЛКП «Львівавтодор» та ТОВ «ГІГАКЛАУД» був укладений Договір про надання послуг від 30.04.2021 р. № КЛД-300421 щодо надання послуг для ЛКП «Львівавтодор» із зберігання та обробки даних у хмарних центрах обробки даних. Згідно Договору про надання послуг від 30.04.2021 р. № КЛД-300421, автоматизована система оплати проїзду впроваджується на базі IT-середовища хмарного провайдера ТОВ «ГІГАКЛАУД». Віртуальний дата-центр ТОВ «ГІГАКЛАУД» побудований на актуальній версії ПЗ – OpenStack. ЛКП «Львівавтодор» отримує комплекс віртуальних ресурсів (vCPU, оперативна пам’ять, віртуальні диски та мережі) для створення ІТ- інфраструктури автоматизованої системи оплати проїзду.
За вищевказаним договором ЛКП «Львівавтодор» отримало в користування об-числювальні потужності та ресурси системи зберігання даних у вигляді ізольованої гіперконвергентної інфраструктури, які дозволяють самостійно:
- створювати або видаляти віртуальні машини та змінювати їхню конфігурацію;
- вмикати та вимикати віртуальні машини, отримувати доступ до їхніх консолей;
- керувати конфігурацією мережі, балансувати навантаження, налаштовувати політики доступу та Firewall;
- встановлювати на віртуальні машини системне й прикладне програмне забезпечення та керувати ним;
- виконувати інші операції з управління віртуальним дата-центром.
Основними компонентами послуги, яка надається ТОВ «ГІГАКЛАУД» за Договором про надання послуг від 30.04.2021 р. № КЛД-300421 є:
1. Віртуальний дата-центр, який складається з процесорної потужності (vCPU), оперативної пам'яті (vRAM), дискового сховища (vHDD) та внутрішньої мережі. Дата-центр надає необхідні ресурси для функціонування віртуальних машин.
2. Система керування Horizont, яка дозволяє отримувати інформацію про поточний стан віртуального дата-центру та керувати ним.
На поточній стадії впровадження автоматизованої системи оплати проїзду відбувається розміщення даних ЛКП «Львівавтодор» на потужностях хмарного провайдера ТОВ «Гігаклауд» на базі трьох дата-центрів (2 - у м. Київ, 1 - у м. Львів). Таким чином, відбувається тестова експлуатація такого розміщення. До кінця 2021 року заплановано розгортання повноцінної системи у хмарному середовищі ТОВ «ГІГАКЛАУД».
У хмарних центрах обробки даних (далі – ХЦОД) створені віртуальні сервери на базі операційних систем Linux та Windows, на яких запущені наступні сервіси та служби: проксі-сервери,бастіон хости,система оркестрації,внутрішні і зовнішні системи балансування навантаження,системи управління базами даних,служби Active Directory, служби логування та моніторингу,веб-сервери, система обміну повідомленнями між компонентами програмної системи,сервіси шифрування даних.
Серед основних переваг ТОВ «ГІГАКЛАУД», як хмарного провайдера, можна виділити:
- для ЛКП «Львівавтодор» надано три дата-центри, рознесені географічно в Україні. Згідно відкритої інформації, з web-сайту ТОВ «ГІГАКЛАУД», всі вони відповідають рівню надійності Tier III;
- у ТОВ «ГІГАКЛАУД» наявний сертифікат ISO 27001:2013: міжнародний стандарт управління інформаційною безпекою, який забезпечує комплексну систему захисту інформації;
- безпечне зберігання баз даних в гнучкому і швидкомасштабованому хмарному середовищі;
- резервне зберігання даних в хмарній інфраструктурі ЛКП «Львівавтодор» з можливістю їхнього швидкого відновлення.
Також Система моніторингу ТОВ «ГІГАКЛАУД» дозволяє безперервно слідкувати за працез-датністю мережевих пристроїв, веб-серверів і операційних систем 24 години на добу 7 днів на тиждень.
Крім наведеного вище, необхідно зазначити, що інформаційно-телекомунікаційна система ТОВ «ГІГАКЛАУД», на якій надаються хмарні сервіси, відповідно до вимог Законів України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», має чинний атестат відповідності комплексної системи захисту інформації (далі - КСЗІ), який зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України 18 червня 2018 року за № 16885.
Необхідно підкреслити, що гарантоване забезпечення зберігання та обробки даних у ХЦОД є ключовим елементом у реалізації проекту впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування у Львівській міській територіальній громаді.
На кінець 2021 – початок 2022 років, після повноцінного впровадження системи, зокрема проведення стресс-тестування та отримання інформації про реальне навантаження на систему, планується відповідне збільшення необхідних ресурсів.
З вищенаведеного випливає те, що автоматизована система оплати проїзду знаходиться у процесі впровадження. До завершення повного впровадження автоматизованої системи оплати проїзду, зміна хмарного провайдера може призвести до тривалих за часом затримок в роботі автоматизованої системи оплати проїзду, до фінансових втрат, а також несе ризик порушення вже створеної інфраструктури та втрати частини даних.
Враховуючи створену архітектуру сервісів, можливо стверджувати, що зміна хмарного провайдера призведе до заміни технологічного майданчика розташування сервісів автоматизованої системи оплати проїзду, які зазначені в Контрактному договорі від 12.03.2020 року, що, у свою чергу, призведе до необхідності проведення робіт з міграції та побудови нової інфраструктури віртуального дата-центру. Внаслідок цього, з високим ступенем вірогідності, можуть виникнути наступні проблеми технічного характеру:
- можливий ризик втрати даних через перенос великих обсягів даних та встановленого програмного забезпечення на інший дата-центр;
- довготривала відсутність доступності сервісу на період міграції віртуальних машин на технологічний майданчик нового хмарного провайдера, а також відсутність мережної зв’язності на період переключення доступу на новий захищений вузол Інтернет-доступу;
- відмова частини або всієї конфігурації автоматизованої системи оплати проїзду у результаті зміни технології віртуалізації або зміни технології хмарного середовища, що, у свою чергу, може призвести до часткової або повної втрати існуючої інфраструктури або призведе до таких умов, що унеможливлюють використання існуючої інфраструктури;
- неможливість супроводження та технічної підтримки автоматизованої системи оплати проїзду на належному рівні (із забезпеченням наявних показників), що, у свою чергу, призведе до призупинення процесів обробки даних, ускладнення робіт з базами даних;
- порушення процесу подання заяв на отримання пільгових карток «ЛеоКарт», оскільки на території Львівської МТГ наявна велика кількість пільгових категорій населення (згідно даних Листа ПФУ у Львівській області № 26 від 12.01.2021 р.);
- порушення процесу обладнання транспортних засобів бортовим обладнанням та підключення його до центральної системи автоматизованої системи оплати проїзду;
- порушення необхідних строків розгортання проекту, які визначені згідно Контрактного договору від 12.03.2020 року, та як наслідок, буде необхідний додатковий час для приведення інфраструктури автоматизованої системи оплати проїзду у відповідний стан з урахуванням вимог нового хмарного середовища або повторного розгортання ключових елементів інфраструктури;
- втрата частини інфраструктури в результаті відмови апаратної частини при міграції (відмова дисків, помилки мережі), що призведе до необхідності аналізу та відновлення пошкоджених частин інфраструктури, внаслідок чого будуть порушені часові рамки реалізації проекту, що встановлені згідно Контрактного договору від 12.03.2020 року;
- несумісність існуючих технічних та програмних рішень з технологіями нового хмарного провайдера;
- некоректна робота процесів, що реалізовані в рамках побудови автоматизованої системи оплати проїзду;
- порушення строків запровадження автоматизованої системи оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування Львівської МТГ, які визначені згідно Контрактного договору від 12.03.2020 року;
- інформаційно-технологічна несумісність процесів, що реалізовані в рамках побудови автоматизованої системи оплати проїзду;
- витрачання значних додаткових коштів на міграцію даних та повторне розгортання ХЦОД;
- зміна визначеної політики безпеки бази даних автоматизованої системи оплати проїзду;
- фактична невідповідність апаратних засобів або фактична недостатня їх кількість (CPU Core, RAM, HDD Space, тощо).
- необхідність протягом невизначеного часу сплачувати послуги двох провайдерів хмарного середовища, оскільки до завершення повного циклу тестування нового хмарного середовища неможливо зупинити роботу в старому;
- буде суттєво ускладнено процес реєстрації та видачі транспортних карток «ЛеоКарт».
Враховуючи, що на теперішній час дослідна експлуатація автоматизованої системи оплати проїзду продовжується та впроваджуються нові сервіси, процес впровадження яких теж починається з дослідної експлуатації, зміна хмарного провайдера призведе до необхідності міграції сервісів і повторної дослідної експлуатації всієї автоматизованої системи оплати проїзду в умовах нового хмарного середовища. Крім того зміна хмарного провайдера може призвести до довготривалої непрацездатності автоматизованої системи оплати проїзду, у зв’язку з виникненням проблем технічного характеру.
Отже, зміна хмарного провайдера призведе до втрати постійного доступу до всієї автоматизованої системи оплати проїзду на невизначений час та суттєвих додаткових витрат бюджетних коштів.
Таким чином, наявну ситуацію можна охарактеризувати як відсутність конкуренції з технічних причин, що дозволяє ЛКП «Львівавтодор» провести переговорну процедуру з ТОВ «ГІГАКЛАУД», на підставі абз. 4 п. 2 ч.2 ст. 40 Закону (якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником).
Документальним підтвердженням вищезазначеного є Експертний висновок ДП «Одеський науково-дослідний інститут зв’язку» № 01-292 від 14.07.2021 р. (додається)
Враховуючи вищезазначене, в тендерного комітету ЛКП «Львівавтодор» існують законні підстави щодо проведення закупівлі: «Послуги із зберігання та обробки даних у хмарних центрах обробки даних» (ДК 021:2015: 72310000-1: Послуги з обробки даних) за переговорною процедурою закупівлі на підставі абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону (якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2021 16:42 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 серпня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Категорія замовника-ЛКП "Львівавтодор", зазначена у п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" . Місце знаходження замовника ЛКП"Львівавтодор": 79035 ,м.Львів, вул. Пасіки Галицькі,7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із зберігання та обробки даних у хмарних центрах обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2022
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
26 липня 2021 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ГІГАКЛАУД» #39792589 |
Переможець |
4 876 112,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2022 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 14:48
|
Договір Хмара.pdf | укладений |
12 серпня 2021 14:45
|
Договір Хмара.pdf | укладений |
12 серпня 2021 14:42
|