Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот – 1 - ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія (Постачання електричної енергії зовнішнього освітлення вулиць населених пунктів Херсонської міської територіальної громади (міста Херсона, селищ Антонівка, Комишани, Зеленівка, Наддніпрянське та сіл Степанівка, Садове))
(Supply of electricity for outdoor lighting of streets of settlements of Kherson city territorial community (cities of Kherson, settlements Antonovka, Komyshany, Zelenovka, Naddnipryanske and villages Stepanovka, Sadovoe))
Лот – 2 - ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія (Постачання електричної енергії для власних потреб підприємства)
(Supply of electricity for the company's own needs)
Лот – 1 - ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія (Постачання електричної енергії зовнішнього освітлення вулиць населених пунктів Херсонської міської територіальної громади (міста Херсона, селищ Антонівка, Комишани, Зеленівка, Наддніпрянське та сіл Степанівка, Садове)) (Supply of electricity for outdoor lighting of streets of settlements of Kherson city territorial community (cities of Kherson, settlements Antonovka, Komyshany, Zelenovka, Naddnipryanske and villages Stepanovka, Sadovoe)) Лот – 2 - ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія (Постачання електричної енергії для власних потреб підприємства) (Supply of electricity for the company's own needs)
Лот – 1 - ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія (Постачання електричної енергії зовнішнього освітлення вулиць населених пунктів Херсонської міської територіальної громади (міста Херсона, селищ Антонівка, Комишани, Зеленівка, Наддніпрянське та сіл Степанівка, Садове)) (Supply of electricity for outdoor lighting of streets of settlements of Kherson city territorial community (cities of Kherson, settlements Antonovka, Komyshany, Zelenovka, Naddnipryanske and villages Stepanovka, Sadovoe)) Лот – 2 - ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія (Постачання електричної енергії для власних потреб підприємства) (Supply of electricity for the company's own needs)
Очікувана вартість
11 052 000,00 UAH
UA-2022-02-18-003490-b ● 756107e1eba94bdc803e22384741712b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ХЕРСОНМІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 31134534 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ФОНТАННА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Степаненко Інна Валеріївна 0552291631 stepinna0912@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | utility company outdoor lighting "Khersonmisksvitlo" |
National ID: | 31134534 |
Contact point: |
Stepanenko Inna Valerievna 0552291631 stepinna0912@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2022 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2022 12:00 |
Очікувана вартість: | 11 052 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 18 лютого 2022 10:42 |
Enquiries until: | 11 березня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 березня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 березня 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 11 052 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Тендерна документація
10 березня 2022 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2022 11:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги Замовника
Дата подання: 24 лютого 2022 08:27
Дата відповіді: 10 березня 2022 11:10
Доброго дня! Замовником зазначено дискримінаційні вимоги в п. 2 розділу "Оцінка тендерної пропозиції", а саме: "Для підтвердження здійснення учасником індивідуальних заходів у сфері антикорупційного законодавства, та з метою надання підтвердження відповідності діяльності учасника вимогам вказаного законодавства, Учасник у складі тендерної пропозиції надає висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту в учасника, що свідчить, зокрема, про наявність та дотримання антикорупційної політики в учасника та дотримання ним антикорупційного законодавства та міжнародних стандартів у сфері запобігання корупції, зокрема, Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією (ETS 173) та Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції, Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією, що ратифіковані Україною, статей 61, 62, 64 Закону України «Про запобігання корупції», у тому числі: відсутність фактів вчинення (участі у вчиненні) посадовими та службовими особами учасника, іншими особами, які виконують роботу та перебувають з учасником у трудових відносинах, корупційних правопорушень, пов’язаних з діяльністю юридичної особи (учасника), відсутність фактів поведінки, яка може бути розціненою як готовність вчинити корупційне правопорушення, пов’язане з діяльністю юридичної особи (учасника); підтвердження наявності в антикорупційних документах учасника вичерпного переліку та опису антикорупційних заходів, стандартів, процедур та порядку їх виконання (застосування), зокрема, порядку проведення періодичної оцінки корупційних ризиків у діяльності юридичної особи (учасника), а також порядку регулярного звітування уповноваженої особа, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми учасника перед засновниками (учасниками) юридичної особи (учасника). Висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту має бути виданий учаснику не раніше 2021 року в результаті реалізації діяльності з надання правової допомоги адвокатським об'єднанням або адвокатом України або адвокатським бюро учаснику, у розумінні Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», на підтвердження чого у складі тендерної пропозиції учасника повинен бути наданий відповідний документ, передбачений пунктом 4 частини першої статті 1 вказаного закону, оформлений належним чином і у відповідності до вимог законодавства України. У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатським бюро (надалі – АБ) у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо АБ, а саме: відповідний документ про створення АБ, письмове повідомлення відповідної ради адвокатів регіону про створення (або реорганізацію) АБ від адвокату, який створив АБ, подане згідно з вимогами законодавства України. У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатським об'єднанням (надалі – АО) у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо АО, а саме: відповідний документ про створення АО, статут (в чинній редакції) АО з наданням пошукового коду доступу (результатів надання адміністративної послуги), за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту, письмове повідомлення відповідної ради адвокатів регіону про створення (або реорганізацію) АО від такого АО, подане згідно з вимогами законодавства України. У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатом у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо такого адвоката, а саме: свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю, витяг з Єдиного реєстру адвокатів України, датований не раніше дати видачі висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту." Просимо виключити вищезазначені дискримінаційні вимоги, у звязку з тим, що Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено обовязкова наявність антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дняІ Зауважуємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (надалі – ТД) встановлено, зокрема, що учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
Згідно з преамбулою до Закону метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
При цьому, одним з принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених статтею 5 Закону є запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до преамбули Закону України «Про запобігання корупції» цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень.
На виконання статті 61 Закону України «Про запобігання корупції» юридичні особи забезпечують розробку та вжиття заходів, які є необхідними та обґрунтованими для запобігання і протидії корупції у діяльності юридичної особи.
Відповідно до Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 22.09.2017 № 734 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та реалізації антикорупційних програм юридичних осіб» (надалі – Рішення № 734) кожна юридична особа, насамперед та, що виконує або має намір долучитися до виконання робіт та надання послуг за рахунок коштів державного бюджету, повинна мати відповідну систему менеджменту протидії корупції. Антикорупційні програми націлені на формування такої системи, допомагаючи юридичним особам не допустити або знизити втрати від причетності їх працівників до отримання чи пропозицій неправомірної вигоди та інших корупційних практик, сприяють довірі в ділових відносинах, покращують їх репутацію. Також відповідно до Рішення № 734 з урахуванням міжнародної практики заходи з мінімізації корупційних ризиків можна умовно розділити на індивідуальні заходи (у фінансовій та нефінансовій сферах) та колективні заходи. Індивідуальні заходи юридичної особи, заходи у фінансовій сфері можуть включати, зокрема, проведення періодичних, незалежних зовнішніх фінансових аудитів та ротацій на регулярній основі осіб або організацій, які виконують такий аудит.
При цьому, статтею 61 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема, для проведення аудиту.
Такими незалежними експертами можуть бути фахівці у галузі антикорупційного законодавства, особи з освітою (кваліфікацією, спеціалізацією) у сфері юриспруденції.
Відповідна вимога ТД щодо надання учасником висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту як документального підтвердження здійснення учасником індивідуальних заходів у сфері антикорупційного законодавства, що має на меті надання підтвердження відповідності діяльності учасника вимогам вказаного законодавства, має значно ширший характер, ніж просто наявність антикорупційної програми в учасника.
Зазначена вимога ТД передбачає здійснення незалежними експертом комплаєнсу щодо наявності та дотримання антикорупційної політики в учасника та дотримання ним антикорупційного законодавства та міжнародних стандартів у сфері запобігання корупції, зокрема, Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією (ETS 173) та Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції, Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією, що ратифіковані Україною, статей 61, 62, 64 Закону України «Про запобігання корупції».
Наявність відповідних «антикорупційних» вимог у ТД не є порушенням Закону, а навпаки спрямована на суворе дотримання його норм.
Слід зауважити, що висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту не обов'язково повинен містити інформацію про наявність в учасника антикорупційної програми (як певного документа), якщо обов'язок створювати таку не передбачений чинний законодавством.
З іншого боку, спрощення тендерної документації дозволить отримати розширення кола потенційних постачальників. З огляду на викладене, у разі якщо юридична особа є учасником процедури закупівлі, вартість якої дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.В нашому випадку вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом), тому Вашу вимогу в даному випадку Замовник задовільняє.Відповідь надана в зв'язку з введенням воєнного стану в Україні згідно УКАЗА ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №64/2022 від 24 лютого 2022 року, тоді коли була можливість її надати.
Пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (надалі – ТД) встановлено, зокрема, що учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
Згідно з преамбулою до Закону метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
При цьому, одним з принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених статтею 5 Закону є запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до преамбули Закону України «Про запобігання корупції» цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень.
На виконання статті 61 Закону України «Про запобігання корупції» юридичні особи забезпечують розробку та вжиття заходів, які є необхідними та обґрунтованими для запобігання і протидії корупції у діяльності юридичної особи.
Відповідно до Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 22.09.2017 № 734 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та реалізації антикорупційних програм юридичних осіб» (надалі – Рішення № 734) кожна юридична особа, насамперед та, що виконує або має намір долучитися до виконання робіт та надання послуг за рахунок коштів державного бюджету, повинна мати відповідну систему менеджменту протидії корупції. Антикорупційні програми націлені на формування такої системи, допомагаючи юридичним особам не допустити або знизити втрати від причетності їх працівників до отримання чи пропозицій неправомірної вигоди та інших корупційних практик, сприяють довірі в ділових відносинах, покращують їх репутацію. Також відповідно до Рішення № 734 з урахуванням міжнародної практики заходи з мінімізації корупційних ризиків можна умовно розділити на індивідуальні заходи (у фінансовій та нефінансовій сферах) та колективні заходи. Індивідуальні заходи юридичної особи, заходи у фінансовій сфері можуть включати, зокрема, проведення періодичних, незалежних зовнішніх фінансових аудитів та ротацій на регулярній основі осіб або організацій, які виконують такий аудит.
При цьому, статтею 61 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема, для проведення аудиту.
Такими незалежними експертами можуть бути фахівці у галузі антикорупційного законодавства, особи з освітою (кваліфікацією, спеціалізацією) у сфері юриспруденції.
Відповідна вимога ТД щодо надання учасником висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту як документального підтвердження здійснення учасником індивідуальних заходів у сфері антикорупційного законодавства, що має на меті надання підтвердження відповідності діяльності учасника вимогам вказаного законодавства, має значно ширший характер, ніж просто наявність антикорупційної програми в учасника.
Зазначена вимога ТД передбачає здійснення незалежними експертом комплаєнсу щодо наявності та дотримання антикорупційної політики в учасника та дотримання ним антикорупційного законодавства та міжнародних стандартів у сфері запобігання корупції, зокрема, Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією (ETS 173) та Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції, Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією, що ратифіковані Україною, статей 61, 62, 64 Закону України «Про запобігання корупції».
Наявність відповідних «антикорупційних» вимог у ТД не є порушенням Закону, а навпаки спрямована на суворе дотримання його норм.
Слід зауважити, що висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту не обов'язково повинен містити інформацію про наявність в учасника антикорупційної програми (як певного документа), якщо обов'язок створювати таку не передбачений чинний законодавством.
З іншого боку, спрощення тендерної документації дозволить отримати розширення кола потенційних постачальників. З огляду на викладене, у разі якщо юридична особа є учасником процедури закупівлі, вартість якої дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.В нашому випадку вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом), тому Вашу вимогу в даному випадку Замовник задовільняє.Відповідь надана в зв'язку з введенням воєнного стану в Україні згідно УКАЗА ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №64/2022 від 24 лютого 2022 року, тоді коли була можливість її надати.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот – 2 - ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія (Постачання електричної енергії для власних потреб підприємства)(Supply of electricity for the company's own needs) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 52 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 260,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 (сто двадцять) календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності.; - банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Учасник повинен надати документ (скріплений КЕП-кваліфікованим електронним підписом особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії), що підтверджує повноваження підписанта гарантії. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника (Принципала), яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, Замовник (Бенефіціар) повідомляє установу (Банк-гарант), що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону, про що обов'язково має бути зазначено в банківській гарантії. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1560 UAH |
Title: Supply of electricity for the company's own needs
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 52 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 260,00 UAH
including VAT
Позиції
13000 кВт⋅год
Лот – 2 - ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія (Постачання електричної енергії для власних потреб підприємства) (Supply of electricity for the company's own needs)
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 вересня 2022
Supply of electricity for the company's own needs
CPV: 09310000-5
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості спожитої електричної енергії здійснюється Споживачем на підставі відповідного рахунку Постачальника, згідно акту купівлі-продажі активної електричної eнepгiї та Розрахунку вартості 1 кВт*год електричної енергії за відповідний розрахунковий період протягом 30-ти календарних днів після дати підписання акту купівлі-продажі активної електроенергії та Розрахунку вартості 1 кВт*год електричної енергії. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2022 11:26 |
ЗмІни до ТД 2 2.docx |
10 березня 2022 11:26 |
ТД 2 2 Зміни.doc |
10 березня 2022 11:26 |
ЗмІни до ТД 2 2.docx
|
||||
10 березня 2022 11:26 |
ТД 2 2 Зміни.doc
|
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій