Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Друкована продукція
Очікувана вартість
5 500,00 UAH
UA-2019-09-09-001813-b ● 755b71af7b904d0cb304f908b98c0129
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899762 |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53 |
Контактна особа: |
Наталя Олександрівна Воронцова +380981608821 zakupki_centr3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2019 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2019 17:23 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2019 17:23 |
Очікувана вартість: | 5 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
Направлення на проведення обстеження з виявлення серологічних маркерів ВІЛ (Фінансування здійснюється з Національної служби здоров’я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
43 штука
Журнал реєстрації взяття крові та результатів досліджень з виявлення серологічних маркерів ВІЛ з використанням швидких тестів (Фінансування здійснюється з Національної служби здоров’я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штука
Журнал реєстрації взяття крові для проведення дослідження на наявність серологічних маркерів ВІЛ (Фінансування здійснюється з Національної служби здоров’я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
4000 штука
Довідка про результати досліджень з виявлення серологічних маркерів ВІЛ (Фінансування здійснюється з Національної служби здоров’я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
45 штука
Журнал обліку медичних виробів (Фінансування здійснюється з Національної служби здоров’я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
32 штука
Журнал реєстрації температури та відносної вологості у приміщенні (Фінансування здійснюється з Національної служби здоров’я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару та акту приймання-передачі товару протягом тридцяти робочих днів з моменту підписання акту приймання-передачі товару Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2019 16:28 |
оголошення закупівлі друкована продукція.docx |
09 вересня 2019 16:28 |
додаток№2 тендернапропозиція.doc |
09 вересня 2019 16:27 |
Додаток №4 Договір.docx |
09 вересня 2019 16:27 |
Додаток №3 кваліфікаційні критерії допорогової закупівлі (1).docx |
09 вересня 2019 16:27 |
Додаток 1 Тех.вимоги ВІЛ.docx |
09 вересня 2019 16:27 |
510-5 для типограф.docx |
09 вересня 2019 16:27 |
510-4 для типограф.docx |
09 вересня 2019 16:27 |
503-10 для типограф.docx |
09 вересня 2019 16:27 |
498-9 для типограф.docx |
09 вересня 2019 16:27 |
498-5 для типогр.docx |
09 вересня 2019 16:27 |
249-7 для типограф.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович #2919312898 |
Переможець |
3 716,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 08:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 99 друкована ВІЛ.pdf | укладений |
27 вересня 2019 14:13
|