Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40422357 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223 |
Контактна особа: |
Баранова Яна Олександрівна +380472500478 yanochka.aleks2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2023 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 699 677,78 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 498,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюваться Замовником на строк не більше 90 календарних днів, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом одного банківського дня з моменту завершення строку надання попередньої оплати. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру здійснюється одним платежем на цілі, що згідно з договорам передбачається надати протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 14 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків на реконструкцію в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку. Розрахунки за виконані роботи можуть проводитись повністю за виконані роботи або частково, шляхом проміжних платежів в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною.. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків на реконструкцію. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2023 11:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2023 11:12 |
Додаток 8.docx | |
12 вересня 2023 11:12 |
Додаток 7.docx | |
12 вересня 2023 11:12 |
Додаток 6.docx | |
12 вересня 2023 11:12 |
Додаток 5.docx | |
12 вересня 2023 11:12 |
Додаток 4 Відомість обсягів робіт.xls | |
12 вересня 2023 11:12 |
Додаток 3.docx | |
12 вересня 2023 11:12 |
Додаток 2.docx | |
12 вересня 2023 11:12 |
Додаток 1.docx | |
12 вересня 2023 11:12 |
ТД Ватутіне .docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-09-000028 ● d45a9d4efac545198e723f5ee41717e3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 11:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.10.2023 № 65-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 04 жовтня 2023 року № 002000-18/11390-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 09.10.2023 № 65-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-12-003831-a, 12.09.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-09 15:14:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-12-003831-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- як учасник ТОВ «РЕМТЕХНАЛАДКА» підтвердив чинність договору надання робіт (послуг) №20/06-23 від 20.06.2023 року (згідно з умовами договору термін дії до 31.12.2023) протягом всього строку виконання робіт/надання послуг (строк виконання робіт: до 31.12.2024 року) відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-12 11:25:31
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто запит Державної аудиторської служби України замовнику від 09.10.2023
до процедури відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Реконструкція стадіону „Шахтар“ по проспекту Ватутіна, 11 м. Ватутіне Черкаської області», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2023-09-12-003831-a та доповідаємо.
При формуванні Технічного завдання для оголошення торгів за предметом: «Реконструкція стадіону „Шахтар“ по проспекту Ватутіна, 11 м. Ватутіне Черкаської області», № UA-2023-09-12-003831-a, було взято всі технічні та якісні показники відповідно до Проектно – кошторисної документації розробленої Фізична особа-підприємець Заїка Адам Іванович (позитивний експертний звіт від 30.05.2023 № 0718/05-Є/23), згідно з Завданням на проектування відповідно до договору від 05.05.2023 №1-2023/28.
Очікувану вартість визначено згідно кошторисних норм України «Настанова
з визначення вартості будівництва» (зі змінами), шляхом віднімання від загальної суми Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми з глав 10-12
та суми вже виконаних робіт. Отримана вартість є сумою витрат на реконструкцію, яка
є очікуваною вартістю предмета закупівлі.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних
та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ck-oda.gov.ua/publichni-zakupivli-departamentu-budivnictva-cherkaskoyi-oblasnoyi-derzhavnoyi-administraciyi/ .
Щодо чинності договору надання робіт (послуг) №20/06-23 від 20.06.2023 року учасника ТОВ «РЕМТЕХНАЛАДКА». Відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації «Для підтвердження правових підстав щодо оренди/ надання послуг /користування/ експлуатації обладнання, машин та механізмів, учасник надає
у складі тендерної пропозиції скан-копію(ї) договору(ів) оренди/надання послуг/ користування/експлуатації з усіма додатками, передбаченими договором(ами), які дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та на весь термін виконання робіт.» Учасник на виконання цієї вимоги надав чинний та дійсний на момент подачі тендерної документації договір надання робіт (послуг) №20/06-23 від 20.06.2023 року, в пункті 10.1 даного договору прописано, що договір може бути пролонгований за усною або письмовою згодою Сторін, що
є правомірним згідно ст.206 та ст. 207 Цивільного кодексу України. Так як договір є дійсним
до 31.12.2023р., а також має можливість пролонгації, ми вважали, що цього достатньо, тому
й не давали Учаснику 24 години на усунення недоліків по документам. Також за графіком виконання робіт Учасника закупівлі, роботи, які передбачають використання техніки за цим договором (кран, екскаватор та самоскид) заплановані на 2023 рік. Згідно вище сказаного, Учасник відповідав всім критеріям, тому його було визнано Переможцем закупівлі. Приймаємо до уваги Ваше зауваження.
В подальшому Уповноважена особа буде пильнішою та уважнішою.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто результати проведеного моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.10.2023 за процедурою відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Реконструкція стадіону „Шахтар“ по проспекту Ватутіна, 11 м. Ватутіне Черкаської області», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2023-09-12-003831-a та доповідаємо. З метою усунення виявлених порушень Держаудитслужбою, Замовником було зобов’язано Підрядника ТОВ «РЕМТЕХНАЛАДКА» подовжити термін надання послуг за договором надання робіт (послуг) №20/06-23 від 20.06.2023 року до 31.12.2024 року, додаткова угода на подовження терміну надання послуг за договором надання робіт (послуг) №20/06-23 від 20.06.2023 надається. Замовник зобов’язується посилити контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі за дотриманням вимог пункту 43 Особливостей. Крім того, Замовником буде прийнято міри щодо недопущення порушень з боку проведення публічних закупівель. Додаток: - додаткова угода № 1 від 24.10.2023 до договору №20/06-23 від 20.06.2023 на 1 стор. Уповноважена особа Яна БАРАНОВА
2023-10-26 15:52:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА" |
13 545 652,33
UAH з ПДВ
|
13 545 652,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА" #25155206 |
Переможець |
13 545 652,33
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2023 09:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2024 15:07
|
протокол прийняття рішення | укладений |
20 серпня 2024 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2023 11:45
|
протокол усунення технічної помилки.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2023 11:44
|
Договір № 9 від 02.10.2023 | зміни до договору |
03 жовтня 2023 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2023 10:56
|
підписаний контракт | укладений |
03 жовтня 2023 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Усунення технічної помилки, а саме: було оприлюднено скановану копію договору не в повному обсязі |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол усунення технічної помилки |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На виконання рішення Господарського суду Черкаської області від 18.07.2024 по справі № 925/528/24 Договір підряду від 02.10.2023 № 9 за предметом закупівлі: Код ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція «Реконструкція стадіону «Шахтар» по проспекту Ватутіна, 11 м. Ватутіне Черкаської області» визнати розірваним. |