Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійні панелі
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-12-09-007314-a 7546f4e2ff4c4be0b9f44cf977c7ece5
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Орися Олегівна

093-734-24-68 centrosvitasokal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СОКАЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 41829167
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, Сокальський район, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86
Контактна особа: Поліщук Орися Олегівна
093-734-24-68
centrosvitasokal@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до вимог та рекомендацій розпорядження КМУ від 25 березня 2020 р. № 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» та постанови КМУ № 641 від 22.07.2020 р. «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» з метою забезпечення організації в закладах освіти Сокальського району дистанційного навчання КУ СРР ЛО «ЦОЗО» 17.11.2020 р. було оголошено закупівлю мультимедійного обладнання з відеокамерою та вбудованим комп’ютером . В зв’язку з поданням по зазначеній закупівлі тільки однієї тендерної пропозиції закупівля не відбулася. Зважаючи на зростання кількості хворих на території України є велика ймовірність введення карантину, що призведе до не виконання договору учасниками закупівлі, виникає невідкладна потреба забезпечення в ЗЗСО Сокальського району ефективного дистанційного навчання, враховуючи неможливість виконання закупівлі визначеного мультимедійного обладнання та виконання умов договору іншими об’єктами господарювання ( листи Дочірнього підприємства «Орт-сервіс» ТзОВ «Орт» та ТОВ «ЕЛІЗ ЛАБС» ), на підставі п.п.2,3 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» змушені провести переговорну процедуру з ТОВ «ЛЕОПОЛІС КОМПЮТЕР».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2020 16:59
Оскарження наміру укласти договір: 20 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комп.
Мультимедійні панелі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

09 грудня 2020 16:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-09-007314-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН", Код ЄДРПОУ:41253974
Дата подання: 19 грудня 2020 16:12
Неправомірні дії Замовника щодо проведення переговорної процедури закупівлі
Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та оголошено переговорну процедуру без належних підстав. Деталі в доданих документах.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 грудня 2020 16:30
Рішення від 22.12.2020 №23643 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 16:30
Рішеннгя від 04.01.2021 №13.pdf
Дата публікації: 11 січня 2021 20:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування закупівлі у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства щодо закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 15 січня 2021 17:05

Документи подані скаржником

19 грудня 2020 15:43
Протокол переможця.PDF
19 грудня 2020 15:43
Договір 251 Т 19.pdf
19 грудня 2020 15:43
Скарга в АМКУ.pdf

Документи подані замовником

29 грудня 2020 11:30
Файл.PDF
15 січня 2021 17:05
Файл.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-17-000054 ● 42f8adb7ab8a462997a69b4530e8a5e1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.12.2020 № 245

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.12.2020 № 245.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-12-09-007314-a, 09.12.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-23 13:57:38

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.12.2020 Львів № 251

Про зупинення
моніторингу закупівлі

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п. 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги в електронній системі закупівель UA-2020-12-09-007314-а.с1- зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-12-09-007314-a, прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 17.12.2020 № 425 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.



Начальник Роман КРОЛЯК

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-12 17:35:00

Державна аудиторська служба України Західний офіс Держаудитслужби, наказ № 6 від 12.01.2021

Про поновлення рішення
про початок моніторингу

Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на опублікування рішень органу оскарження про припинення розгляду скарги за процедурою закупівлі ID: UA-2020-12-09-007314-a.

НАКАЗУЮ:
Поновити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2020-12-09-007314-а (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 12 вересня 2020 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 23 грудня 2020 року № 251 «Про початок моніторингу закупівель» у зв’язку з припиненням розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2020-12-09-007314-a.c1

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
Переможець 1 299 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 16:59

Документи

09 грудня 2020 16:58
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:58
Файл.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 16:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
1 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 16:58
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:58
Файл.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 січня 2021 17:11
Кінець періоду оскарження: 26 січня 2021 00:00
Дата відміни: 26 січня 2021 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Скасування закупівлі у зв'язку із виявленими порушеннями законодавства та неможливістю їх усунення.
Документи:
15 січня 2021 17:11
Електронний підпис
15 січня 2021 17:10
Файл.PDF