Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт тротуарів на вул. Л. Українки (на ділянці парної сторони вулиці від вул. Г. Сковороди до вул. І. Котляревського) в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Очікувана вартість
9 540 318,00 UAH
UA-2024-07-26-002290-a ● 7505d53734584fd2b70de92554861beb
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Віталій Гулейчук +380372553740 v.guleychuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2024 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 540 318,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 701,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), крім умов повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції*), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2.2. пункту 3.2. розділу 3 ДОДАТКУ 3 до тендерної документації, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 47 000,00 грн (сорок сім тисяч гривень 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. *Умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3.2 розділу 3 ДОДАТКУ 3 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 47000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 2 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначено в проєкті договору (ДОДАТОК 5 до тендерної документації). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт тротуарів на вул. Л. Українки (на ділянці парної сторони вулиці від вул. Г. Сковороди до вул. І. Котляревського) в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Л. Українки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Після підписання акту приймання виконаних робіт Уповноваженим представником Замовника вирішується питання оплати виконаних робіт. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України (детальні умови в додатку 5 до тендерної документації - проєкт договору) | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2024 11:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2024 10:57 |
Додаток 1 до ТД - КР тротуару на вул.Л.Українки.doc | |
26 липня 2024 10:57 |
Додаток 5 до ТД - КР тротуару на вул.Л.Українки.doc | |
26 липня 2024 10:57 |
Додаток 2 до ТД - КР тротуару на вул.Л.Українки.doc | |
26 липня 2024 10:57 |
Додаток 4 до ТД - КР тротуару на вул.Л.Українки.doc | |
26 липня 2024 10:57 |
Тендерна документація - КР тротуару на вул.Л.Українки.doc | |
26 липня 2024 10:57 |
Додаток 3 до ТД - КР тротуару на вул.Л.Українки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічні договори
Дата подання: 01 серпня 2024 15:28
Дата відповіді: 02 серпня 2024 13:44
Шановний Замовник!
У тендерній документації Вами зазначена вимога документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, зокрема «Аналогічним вважається договір, укладений із замовником*, що виконувався протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі, на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт об’єктів; … Учасник повинен надати підтвердження наявності досвіду виконання НЕ МЕНШЕ ТРЬОХ договорів, за кожним з яких виконувався весь комплекс робіт, вказаних вище. При цьому ЗА КОЖНИМ З ЦИХ ДОГОВОРІВ ПОВИННІ БУЛИ ВИКОНУВАТИСЬ РОБОТИ З УЛАШТУВАННЯ ПОКРИТТІВ З ФІГУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ МОЩЕННЯ (ФЕМ) В ОБСЯГАХ НЕ МЕНШЕ 20 % від об’ємів даного виду робіт, передбачених додатком 1 до даної тендерної документації…. Враховується лише той договір, який був виконаний У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ.»
Наша компанія має багаторічний успішний досвід у будівництві різних об’єктів, всіх класів наслідків. Для нас, як для потенційного учасника та переможця цієї закупівлі, дана вимога є дискримінаційною, оскільки маємо незавершені, діючі договори, в ході виконання виконувались зазначені види робіт, але вони укладені раніше ніж 3 роки від дати, що передує даті оголошення даної процедури. Крім того, аналогічні договори, що відповідають переліку видів робіт, зазначеному в Додатку 3 до тендерної документації, не містять роботи з улаштування покриттів з фігурних елементів мощення (фем) в обсягах не менше 20 % від об’ємів даного виду робіт, передбачених додатком 1 до даної тендерної документації, тим паче кожен із трьох договорів. У нас є досвід, який ми можемо підтвердити, але через занадто деталізовані вимоги, що звужують конкуренцію, складається враження, що нас тут не чекають, а переможець закупівлі завчасно визначений. Вимога щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору саме відповідно до визначених видів робіт та їх обсягів, є надуманою, необгрунтованою, покликаною штучно не допустити інших учасників.
Нагадуємо Вам, що останні майже три роки в Україні відбувається повномасштабне вторгнення та збройна агресія рф.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог та має формувати кваліфікаційні вимоги на підставі проектно-кошторисної документації та діючих будівельних норм. Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні наші інтереси, пов'язані з нашою участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації з метою видалення дискримінаційних вимог щодо підтвердження досвіду, а саме 1) видалити вимогу щодо кількості аналогічних договорів; 2) видалити вимогу щодо наявності роботи з улаштування покриттів з фігурних елементів мощення (фем) в обсягах не менше 20 % від об’ємів даного виду робіт, передбачених додатком 1 до даної тендерної документації в кожному договорі; 2) розширити період укладення аналогічних договорів до 5 років; 3) прибрати вимогу «виконаний в повному обсязі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником встановлено відповідно до норм статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», яка дозволяє вимагати від учасників наявність досвіду виконання більше ніж одного аналогічного договору.
Натомість наявність досвіду виконання всього комплексу робіт (які є ключовими роботами відповідно до технічного завдання за предметом закупівлі, викладеного в додатку 1 до тендерної документації), що передбачено пунктом 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, не менше ніж за трьома договорами, укладеними із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», на думку замовника, дозволить отримати за результатами даного тендеру висококваліфікованого, надійного та досвідченого підрядника, що, в свою чергу, дасть змогу оперативно, якісно та в передбачені тендерною документацією строки реалізувати даний об’єкт будівництва та задовольнити потреби мешканців прилеглих будинків у якісній транспортній інфраструктурі.
Натомість наявність досвіду виконання всього комплексу робіт (які є ключовими роботами відповідно до технічного завдання за предметом закупівлі, викладеного в додатку 1 до тендерної документації), що передбачено пунктом 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, не менше ніж за трьома договорами, укладеними із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», на думку замовника, дозволить отримати за результатами даного тендеру висококваліфікованого, надійного та досвідченого підрядника, що, в свою чергу, дасть змогу оперативно, якісно та в передбачені тендерною документацією строки реалізувати даний об’єкт будівництва та задовольнити потреби мешканців прилеглих будинків у якісній транспортній інфраструктурі.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій