Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії об’єктів житлового призначення: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанський район, Київської області по вул. Соборна, 107, який постраждав в наслідок військової агресії російської федерації проти України. Коригування
Очікувана вартість
26 438 583,60 UAH
UA-2024-06-07-009737-a 74c381379dde42298e7362215dfbb8cf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Калита

+380459757552 viddiljkgirpin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 червня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05408846
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а
Контактна особа: Ольга Калита
+380459757552
viddiljkgirpin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії об’єктів житлового призначення: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанський район, Київської області по вул. Соборна, 107, який постраждав в наслідок військової агресії російської федерації проти України. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Ірпінь , Соборна 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

07 червня 2024 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-21-000001 ● 81c049b40b724dc1847e528572a46e82
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2024 12:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.06.2024 № 126

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2024-06-07-009737-a 07.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-26 17:44:17

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту пошкоджених внаслідок збройної агресії об’єктів житлового призначення: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанський район, Київської області по вул. Соборна, 107, який постраждав в наслідок військової агресії російської федерації проти України. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-009737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи.
3. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-01 16:19:10

Про надання пояснень

На Ваш запит про надання пояснень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-009737-a), повідомляю.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались завданням на проектування. Очікувана вартість визначалась у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі дефектного акту та відкорегованого експетного звіту.
Закупівля проведена відповідно до затвердженого рішенням виконавчого комітету ІМР від 04.06.2024 № 63 та обґрунтування -лист КП "Ірпіньжитлоінвестбуд" ІМР додаються.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель закупівеля за номером ID: UA-2024-06-07-009737-a не підпадає під наведені в законодавстві категорії (види) закупель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 липня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 липня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-2

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗЖ КИЇВ"
#38747797
Переможець 26 438 583,60
UAH з ПДВ
07 червня 2024 15:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 302 Соборна 107 (1).pdf укладений
07 червня 2024 15:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 липня 2024 10:17
227 240,40 UAH UA708201720344271088129053933
Виконавчий комітет Ірпінської МР
UA173805260000026004001814718
ТОВ "ЗЖ КИЇВ"
Оплачений
09 липня 2024 10:17
397 180,80 UAH UA708201720344271088129053933
Виконавчий комітет Ірпінської МР
UA173805260000026004001814718
ТОВ "ЗЖ КИЇВ"
Оплачений
05 серпня 2024 14:11
83 036,40 UAH UA708201720344271088129053933
Виконавчий комітет Ірпінської МР
UA173805260000026004001814718
ТОВ "ЗЖ КИЇВ"
Оплачений
20 серпня 2024 10:11
234 116,40 UAH UA708201720344271088129053933
Виконавчий комітет Ірпінської МР
UA173805260000026004001814718
ТОВ "ЗЖ КИЇВ"
Оплачений
29 серпня 2024 10:19
316 340,40 UAH UA708201720344271088129053933
Виконавчий комітет Ірпінської МР
UA173805260000026004001814718
ТОВ "ЗЖ КИЇВ"
Оплачений
06 вересня 2024 10:16
36 007,20 UAH UA708201720344271088129053933
Виконавчий комітет Ірпінської МР
UA173805260000026004001814718
ТОВ "ЗЖ КИЇВ"
Оплачений
07 вересня 2024 10:10
352 076,40 UAH UA708201720344271088129053933
Виконавчий комітет Ірпінської МР
UA173805260000026004001814718
ТОВ "ЗЖ КИЇВ"
Оплачений
07 вересня 2024 10:10
122 252,40 UAH UA708201720344271088129053933
Виконавчий комітет Ірпінської МР
UA173805260000026004001814718
ТОВ "ЗЖ КИЇВ"
Оплачений
13 вересня 2024 12:17
371 182,80 UAH UA708201720344271088129053933
Виконавчий комітет Ірпінської МР
UA173805260000026004001814718
ТОВ "ЗЖ КИЇВ"
Оплачений
17 вересня 2024 12:27
179 277,60 UAH UA708201720344271088129053933
Виконавчий комітет Ірпінської МР
UA173805260000026004001814718
ТОВ "ЗЖ КИЇВ"
Оплачений
20 вересня 2024 11:03
116 428,80 UAH UA708201720344271088129053933
Виконавчий комітет Ірпінської МР
UA173805260000026004001814718
ТОВ "ЗЖ КИЇВ"
Оплачений
26 вересня 2024 10:17
28 420,80 UAH UA708201720344271088129053933
Виконавчий комітет Ірпінської МР
UA173805260000026004001814718
ТОВ "ЗЖ КИЇВ"
Оплачений
26 вересня 2024 10:17
385 302,00 UAH UA708201720344271088129053933
Виконавчий комітет Ірпінської МР
UA173805260000026004001814718
ТОВ "ЗЖ КИЇВ"
Оплачений