Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монокуляр тепловізійний
Очікувана вартість
1 052 390,00 UAH
UA-2023-12-22-018372-a 74bffc9ec9d947c1b30a6982553d9cac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Гноєвий

+0665547285 tender.stru@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Сєвєродонецьке тролейбусне управління"
Код ЄДРПОУ: 05457253
Місцезнаходження: 93412, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ШОСЕ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27
Контактна особа: Андрій Гноєвий
+0665547285
tender.stru@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38630000-0: Астрономічні та оптичні прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Монокуляр тепловізійний GUIDE TrackIR Pro 640x480 35 мм 2-16x 2800м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 38630000-0 — Астрономічні та оптичні прилади

Тендерна документація

22 грудня 2023 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2023 17:17
ОБГРУНТУВАННЯ монокуляр тепловізійний.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-19-000010 ● edf0f464a3104278b2bf1186e6e4ef96
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2024 11:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
19.01.2024 № 3-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.01.2024 №3-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-12-22-018372-a 22.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВАКУЛЬЧИК ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА
#2412400986
Переможець 1 052 390,00
UAH
22 грудня 2023 17:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 14:35
Платіжка № 11343 від 22.12.2023 по UA-2023-12-22-018372-a.pdf укладений
25 січня 2024 14:33
Договір Монокуляр тепловізійний.pdf укладений
22 грудня 2023 17:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 052 390,00
UAH