Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція мережі теплопостачання до житлових будинків по вул. Гоголя, 6, 6а, пров. Комунальний, 5 в м. Вінниці (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
547 386,00 UAH
UA-2020-03-24-001813-a ● 74b63fef4c874ae9a175f2587fb61d98
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03363988 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Пурдик Григорій Никанорович 380432595012 dmgvmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2020 17:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2020 13:53 |
Очікувана вартість: | 547 386,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 736,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція мережі теплопостачання до житлових будинків по вул. Гоголя, 6, 6а, пров. Комунальний, 5 в м. Вінниці (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція мережі теплопостачання до житлових будинків по вул. Гоголя, 6, 6а, пров. Комунальний, 5 в м. Вінниці (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Гоголя, 6, 6а, пров. Комунальний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі форм КБ-2в та КБ-3, а також при наявності актів скритих робіт, копії податкових накладних на матеріали і вироби та сертифікатів якості на них, за повністю завершені роботи. Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику не пізніше 3-х днів після виконання робіт або за 5-ть днів до завершення звітного періоду. Замовник зобов’язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3-х робочих днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10-ти робочих днів з дня підписання документів Замовником. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2020 17:55 |
реконструкція мережі теплопостачання_вул. Гоголя, 6, 6а.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-24-001813-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ", Код ЄДРПОУ:41627082
Дата подання: 10 квітня 2020 09:33
Надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції
Відповідно до статті 5.2 рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.03.2018р. №432 "Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами)", просимо надати додаткову, уточнену інформацію, яким саме умовам документації до Закупівлі не відповідає запропонована нами пропозиція.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 17:24
ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ", Код ЄДРПОУ:41627082
Доброго дня! На Вашу вимогу № UA-2020-03-24-001813-a.a1, подану та опубліковану в системі Prozorro 10 квітня 2020 о 09:33 надаємо додаткову, уточнену інформацію, стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам документації електронних торгів, відповідно до статті 5.2 рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.03.2018р. №432 "Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами)".
Щодо причин відхилення повідомляємо наступне:
1. Підпункт 7 пункту 6 документації електронних торгів містить чітку вимогу для учасників торгів з приводу надання довідки з обслуговуючого банка про відсутність (наявність) заборгованості по кредитам (з кожного банку окремо), що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції конкурсних торгів Учасником (включно з датою подання пропозиції конкурсних торгів). Вами надано завірені копії довідок з обслуговуючих банків про відсутність (наявність) заборгованості по кредитам, тобто дана вимога не була виконана, тому Ваша тендерна пропозиція була відхилена з приводу невідповідності вимогам документації електронних торгів.
2. Згідно підпункту 11 п. 6 документації електронних торгів вимагалось довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на всю вказану техніку). ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" було надано договори надання послуг на вказану у довідці про матеріально-технічну базу техніку.
Зауважимо, що ненадання Учасником будь-якого з документів, надання у невідповідній формі зазначених в документації, є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Отож, виходячи із вище перерахованого, повідомляємо, що комітетом з допорогових закупівель не задоволена Ваша вимога.
Доброго дня! На Вашу вимогу № UA-2020-03-24-001813-a.a1, подану та опубліковану в системі Prozorro 10 квітня 2020 о 09:33 надаємо додаткову, уточнену інформацію, стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам документації електронних торгів, відповідно до статті 5.2 рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.03.2018р. №432 "Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами)".
Щодо причин відхилення повідомляємо наступне:
1. Підпункт 7 пункту 6 документації електронних торгів містить чітку вимогу для учасників торгів з приводу надання довідки з обслуговуючого банка про відсутність (наявність) заборгованості по кредитам (з кожного банку окремо), що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції конкурсних торгів Учасником (включно з датою подання пропозиції конкурсних торгів). Вами надано завірені копії довідок з обслуговуючих банків про відсутність (наявність) заборгованості по кредитам, тобто дана вимога не була виконана, тому Ваша тендерна пропозиція була відхилена з приводу невідповідності вимогам документації електронних торгів.
2. Згідно підпункту 11 п. 6 документації електронних торгів вимагалось довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на всю вказану техніку). ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" було надано договори надання послуг на вказану у довідці про матеріально-технічну базу техніку.
Зауважимо, що ненадання Учасником будь-якого з документів, надання у невідповідній формі зазначених в документації, є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Отож, виходячи із вище перерахованого, повідомляємо, що комітетом з допорогових закупівель не задоволена Ваша вимога.
Номер вимоги: UA-2020-03-24-001813-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ", Код ЄДРПОУ:41627082
Дата подання: 13 квітня 2020 10:02
Дискваліфікація переможця
Учасник ПП Котломонтаж (код ЄДРПОУ 32168590) не відповідає умовам документації до даної Закупівлі, тому
відповідно до п. 5.2. рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.03.2018 року №432 «Про внесення змін до Положення про
проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 № 2832 (зі змінами)» потребує дискваліфікації.
В іншому випадку ми змушені звернутися до контролюючих органів.
Дякую
Розгорнути
Згорнути
відповідно до п. 5.2. рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.03.2018 року №432 «Про внесення змін до Положення про
проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 № 2832 (зі змінами)» потребує дискваліфікації.
В іншому випадку ми змушені звернутися до контролюючих органів.
Дякую
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 17:50
ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ", Код ЄДРПОУ:41627082
Доброго дня! На Вашу вимогу № UA-2020-03-24-001813-a.c2, подану та опубліковану в електронній системі Prozorro 13 квітня 2020 о 10:02 хочемо повідомити наступне:
Під час оцінки пропозиції ПП Котломонтаж (код ЄДРПОУ 32168590) не виявлено порушень відповідно до п. 5.2. рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.03.2018 року №432 «Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 № 2832 (зі змінами)». Оцінка даної пропозиції проведена об’єктивно, за результатами якої прийняті відповідні рішення.
Щодо звернення до контролюючих органів повідомляємо, що
Департамент міського господарства Вінницької міської ради впевнений у легітимності прийнятого рішення та не заперечує щодо подання Вами скарги до органу оскарження. Це ваше право згідно норм чинного законодавства.
Доброго дня! На Вашу вимогу № UA-2020-03-24-001813-a.c2, подану та опубліковану в електронній системі Prozorro 13 квітня 2020 о 10:02 хочемо повідомити наступне:
Під час оцінки пропозиції ПП Котломонтаж (код ЄДРПОУ 32168590) не виявлено порушень відповідно до п. 5.2. рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.03.2018 року №432 «Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 № 2832 (зі змінами)». Оцінка даної пропозиції проведена об’єктивно, за результатами якої прийняті відповідні рішення.
Щодо звернення до контролюючих органів повідомляємо, що
Департамент міського господарства Вінницької міської ради впевнений у легітимності прийнятого рішення та не заперечує щодо подання Вами скарги до органу оскарження. Це ваше право згідно норм чинного законодавства.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" #41627082 |
Відхилено |
443 113,20
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 18:59
|
ПП Котломонтаж #32168590 |
Переможець |
530 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
15 квітня 2020 14:40
|