Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Службовий автотранспорт для медичних працівників, що працюють у сільській місцевості (СЛА с.Бистрик, АЗПСМ с.Алтинівка, АЗПСМ с. Дубовичі)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-04-30-000492-c ● 748b1fdbf54648009d06b33aa3ddb113
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Кролевецький районний центр первинної медико - санітарної допомоги" Кролевецької районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40992732 |
Місцезнаходження: | 41300, Україна , Сумська обл., місто Кролевець, бульвар Шевченка 57 |
Контактна особа: |
Яцук Марина Леонідівна +380545351200 krol_medtsentr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2020 13:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2020 13:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2020 13:22 |
Початок аукціону: | 18 травня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 од
Службовий автотранспорт для медичних працівників, що працюють у сільській місцевості (СЛА с.Бистрик, АЗПСМ с.Алтинівка, АЗПСМ с. Дубовичі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, бульвар Шевченка,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2020 08:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2020 08:50 |
Перелік змін до Тендерної документації авто.doc | |
06 травня 2020 08:50 |
Додаток_2_технiчна_специфiкацiя (2) зі змінами.doc | |
30 квітня 2020 13:59 |
ТД_авто 2020.docx | |
30 квітня 2020 13:17 |
Додаток_4_тендерна_пропозицiя.docx | |
30 квітня 2020 13:17 |
Додаток_3_проект_договору.docx | |
30 квітня 2020 13:17 |
Додаток_2_технiчна_специфiкацiя.doc | |
30 квітня 2020 13:17 |
Додаток_1_перелiк_документiв.doc |
06 травня 2020 08:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 травня 2020 08:50 |
Перелік змін до Тендерної документації авто.doc
|
|||
06 травня 2020 08:50 |
Додаток_2_технiчна_специфiкацiя (2) зі змінами.doc
|
|||
30 квітня 2020 13:59 |
ТД_авто 2020.docx
|
|||
30 квітня 2020 13:17 |
Додаток_4_тендерна_пропозицiя.docx
|
|||
30 квітня 2020 13:17 |
Додаток_3_проект_договору.docx
|
|||
30 квітня 2020 13:17 |
Додаток_2_технiчна_специфiкацiя.doc
|
|||
30 квітня 2020 13:17 |
Додаток_1_перелiк_документiв.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-30-000492-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВТОЦЕНТР СУМИ", Код ЄДРПОУ:39109589
Дата подання: 06 травня 2020 11:16
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
«30» квітня 2020 року КП "Кролевецький районний центр первинної медико - санітарної допомоги" Кролевецької районної ради (далі — Замовник) оприлюднив Оголошення UA-2020-04-30-000492-c про заплановану закупівлю ДК 021:2015 - 34110000-1 – Службовий автотранспорт для медичних працівників, що працюють у сільській місцевості (СЛА с.Бистрик, АЗПСМ с.Алтинівка, АЗПСМ с.Дубовичі). Ознайомившись з Тендерною документацією (далі — Тендерна документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а відтак порушують права та інтереси потенційних учасників, зокрема право щодо можливості прийняти участь у даному тендері на рівних засадах.
Так, у додатку № 2 Технічна специфікація до предмету закупівлі зазначено наступні якісні та технічні вимоги Замовника:
1) двигун, об’єм, см куб. – не менше 1586;
2) колісна база,мм – не менше 2600
3) 16” сталеві диски
Зважаючи на вказані технічні параметри до транспортного засобу та аналізуючи інші технічні вимоги Замовника до предмета закупівлі в їх сукупності, вбачається, що даним технічним характеристикам відповідає лише одна модель автомобіля, яка офіційно присутня на території України, це - RENAULT DUSTER. Це підтверджується тим, що параметри автомобіля, які вказані Замовником у додатку № 2 Технічна специфікація : двигун, об’єм, см куб. – не менше 1586; колісна база, мм – не менше 2600; 16” сталеві диски , а також всі інші технічні параметри, які задовольняють вимоги Замовника щодо предмету закупівлі, є тільки в однієї моделі автомобілів - RENAULT DUSTER. У той же час, згідно наявної практики Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, предмету закупівлі повинен відповідати зареєстрований в Україні товар щонайменше двох виробників (рішення від 04.07.2017р. №4377-р/пк-пз, від 30.03.2018р. № 2959-р/пк-пз).
Таким чином, якісні та технічні вимоги до предмету закупівлі, визначені у додатку № 2 Технічна специфікація до тендерної документації Замовника, вважаємо незаконними та дискримінаційними.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за наступними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання. Згідно статті 5 вищенаведеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У додатку № 2 Технічна специфікація усі заявлені якісні та технічні вимоги, які висуває Замовник до предмету закупівлі, не дозволяють широкому колу суб’єктів господарювання – учасникам ринку реалізації транспортних засобів - прийняти участь у даній процедурі закупівлі та запропонувати еквівалент. Адже такі параметри притаманні лише одній моделі автомобіля - RENAULT DUSTER, і, відповідно, інші учасники ринку, що мають аналогічний товар високої якості, не можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Враховуючи зазначене, Технічні вимоги побудовані та підібрані таким чином, що сукупність викладених Замовником вимог до предмету закупівлі (додаток № 2 Технічна специфікація) унеможливлює подання потенційним учасникам еквіваленту товару. Зазначене підтверджується і тим, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. У той же час, враховуючи, що визначеним Замовником параметрам, як нами було наведено вище у тексті цієї Вимоги ,відповідає лише одна модель транспортного засобу, яка офіційно присутня на території України, - RENAULT DUSTER, потенційні учасники позбавлені можливості прийняти участь у торгах та запропонувати дійсний аналог транспортного засобу за своїми технічним характеристиками високої якості і за прийнятною ціною.
Натомість, дії Замовника щодо визначення технічних характеристик предмету закупівель під конкретну модель транспортного засобу можуть сприяти перемозі у торгах лише певного суб’єкта господарювання – виробника та/або постачальника такої моделі, та відповідно порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси потенційних учасників, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 наведеного Закону.
Таким чином, якісні та технічні вимоги Замовника, викладені у додатку № 2 Технічна специфікація, є дискримінаційними, такими, що штучно звужують конкуренцію та не дають можливості суб’єктам господарювання, які діють на ринку реалізації транспортних засобів, але товар яких не підпадає під вказані умови Замовника, прийняти участь у торгах на рівних засадах та на умовах добросовісної конкуренції.
У той же час внесення змін до Технічних вимог викладених у додатку № 2 Технічна специфікація, а саме:
1) встановити вимогу до об’єму двигуна – не менше 1497 см.куб.;
2) встановити вимогу до колісної бази, мм – не менше 2560
3) змінити вимогу щодо 16” сталевих дисків на диски не менше 16”
призвело б до усунення дискримінаційних вимог наведених у додатку № 2 Технічна специфікація та як наслідок, дозволило б значно розширити коло потенційних учасників торгів, які б змогли б запропонувати транспортні засоби за відповідними цінами, а Замовник міг би обрати найбільш прийнятну пропозицію.
ПРОСИМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду
2. Усунути дискримінаційні умови, зазначені у додатку № 2 Технічна специфікація, привівши тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про
Розгорнути
Згорнути
Так, у додатку № 2 Технічна специфікація до предмету закупівлі зазначено наступні якісні та технічні вимоги Замовника:
1) двигун, об’єм, см куб. – не менше 1586;
2) колісна база,мм – не менше 2600
3) 16” сталеві диски
Зважаючи на вказані технічні параметри до транспортного засобу та аналізуючи інші технічні вимоги Замовника до предмета закупівлі в їх сукупності, вбачається, що даним технічним характеристикам відповідає лише одна модель автомобіля, яка офіційно присутня на території України, це - RENAULT DUSTER. Це підтверджується тим, що параметри автомобіля, які вказані Замовником у додатку № 2 Технічна специфікація : двигун, об’єм, см куб. – не менше 1586; колісна база, мм – не менше 2600; 16” сталеві диски , а також всі інші технічні параметри, які задовольняють вимоги Замовника щодо предмету закупівлі, є тільки в однієї моделі автомобілів - RENAULT DUSTER. У той же час, згідно наявної практики Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, предмету закупівлі повинен відповідати зареєстрований в Україні товар щонайменше двох виробників (рішення від 04.07.2017р. №4377-р/пк-пз, від 30.03.2018р. № 2959-р/пк-пз).
Таким чином, якісні та технічні вимоги до предмету закупівлі, визначені у додатку № 2 Технічна специфікація до тендерної документації Замовника, вважаємо незаконними та дискримінаційними.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за наступними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання. Згідно статті 5 вищенаведеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У додатку № 2 Технічна специфікація усі заявлені якісні та технічні вимоги, які висуває Замовник до предмету закупівлі, не дозволяють широкому колу суб’єктів господарювання – учасникам ринку реалізації транспортних засобів - прийняти участь у даній процедурі закупівлі та запропонувати еквівалент. Адже такі параметри притаманні лише одній моделі автомобіля - RENAULT DUSTER, і, відповідно, інші учасники ринку, що мають аналогічний товар високої якості, не можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Враховуючи зазначене, Технічні вимоги побудовані та підібрані таким чином, що сукупність викладених Замовником вимог до предмету закупівлі (додаток № 2 Технічна специфікація) унеможливлює подання потенційним учасникам еквіваленту товару. Зазначене підтверджується і тим, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. У той же час, враховуючи, що визначеним Замовником параметрам, як нами було наведено вище у тексті цієї Вимоги ,відповідає лише одна модель транспортного засобу, яка офіційно присутня на території України, - RENAULT DUSTER, потенційні учасники позбавлені можливості прийняти участь у торгах та запропонувати дійсний аналог транспортного засобу за своїми технічним характеристиками високої якості і за прийнятною ціною.
Натомість, дії Замовника щодо визначення технічних характеристик предмету закупівель під конкретну модель транспортного засобу можуть сприяти перемозі у торгах лише певного суб’єкта господарювання – виробника та/або постачальника такої моделі, та відповідно порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси потенційних учасників, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 наведеного Закону.
Таким чином, якісні та технічні вимоги Замовника, викладені у додатку № 2 Технічна специфікація, є дискримінаційними, такими, що штучно звужують конкуренцію та не дають можливості суб’єктам господарювання, які діють на ринку реалізації транспортних засобів, але товар яких не підпадає під вказані умови Замовника, прийняти участь у торгах на рівних засадах та на умовах добросовісної конкуренції.
У той же час внесення змін до Технічних вимог викладених у додатку № 2 Технічна специфікація, а саме:
1) встановити вимогу до об’єму двигуна – не менше 1497 см.куб.;
2) встановити вимогу до колісної бази, мм – не менше 2560
3) змінити вимогу щодо 16” сталевих дисків на диски не менше 16”
призвело б до усунення дискримінаційних вимог наведених у додатку № 2 Технічна специфікація та як наслідок, дозволило б значно розширити коло потенційних учасників торгів, які б змогли б запропонувати транспортні засоби за відповідними цінами, а Замовник міг би обрати найбільш прийнятну пропозицію.
ПРОСИМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду
2. Усунути дискримінаційні умови, зазначені у додатку № 2 Технічна специфікація, привівши тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 травня 2020 09:16
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Додатково повідомляємо, що технічна характеристика предмета закупівлі передбачає на ринку транспортних засобів не лише один автомобіль вказаний у Вашій вимозі, а й низку інших автомобілів даної категорії.Технічні вимоги до автомобілів (додаток 2 тендерної документації), що закуповуються, відповідають технічним характеристикам автомобілів, щонайменше двох виробників, відповідно до практики рішень Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2020 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ МОТОРЗ" |
1 497 000,00
UAH з ПДВ
|
1 469 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОС-АВТО" |
1 499 500,00
UAH з ПДВ
|
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Аикон-Авто" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ МОТОРЗ" #37459539 |
Переможець |
1 469 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
11 червня 2020 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2020 14:52
|
АТЛАНТ-МОТОРЗ.pdf | укладений |
05 червня 2020 14:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |