Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівель міжнародного аеровокзального комплексу на 100 пас./год. та на 400 пас./год. комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська обл., Криворізький район, с. Тернівка, вулиця Аерорухівська, будинок 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
DSTU BD.1.1-1: 2013 - Reconstruction of buildings of the international airport complex for 100 passengers / hour. and 400 pass./hour. communal enterprise "International Airport Kryvyi Rih" of Kryvyi Rih City Council at the address: Dnipropetrovsk region, Kryvyi Rih district, village Ternivka, Aerorukhivska Street, building 8 (DK 021: 2015: 45454000-4 - Reconstruction)
DSTU BD.1.1-1: 2013 - Reconstruction of buildings of the international airport complex for 100 passengers / hour. and 400 pass./hour. communal enterprise "International Airport Kryvyi Rih" of Kryvyi Rih City Council at the address: Dnipropetrovsk region, Kryvyi Rih district, village Ternivka, Aerorukhivska Street, building 8 (DK 021: 2015: 45454000-4 - Reconstruction)
Очікувана вартість
1 031 450 204,40 UAH
UA-2021-11-02-012633-a ● 747fb49c99f24dfda0cbef2a2f007db9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Юлія Масльоха +380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Тетяна Рожкова +380563730122 maslekha@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Capital Impact of the Dnipropetrovsk Oblast State Administration and Administration |
National ID: | 04011650 |
Contact point: |
Julia Maslokha +380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua |
Additional contacts: |
Тетяна Рожкова +380563730122 maslekha@adm.dp.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 13:56 |
Очікувана вартість: | 1 031 450 204,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 000 000 (п’ять мільйонів) грн. 00 коп.; Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: 1. Отримувач: ГУК у Дніпропетровській області/ДН-ка об/24061900. 2. Код отримувача: 37988155 3. Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП) 4. Номер рахунку: UA598999980314010556000004001 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (у разі використання) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Крім того, разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія витягу з Державного реєсту банків або ліцензія, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у довідці з відомостями про учасника (складеної згідно п. 2 Додатку .3 до даної тендерної документації). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000000 UAH |
Publication date: | 02 листопада 2021 15:35 |
Enquiries until: | 23 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 грудня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 1 031 450 204 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 250 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути
Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: The tender proposal, as well as all correspondence related to the tender proposal, shall be written in Ukrainian / Russian. Detailed information is specified in paragraph 7 of Section 1 of the tender documentation. Type of collateral - the original electronic bank guarantee, the conditions for providing security for tender proposals are specified in paragraph 2 of Section 3 of the tender documentation. Scope of work: a detailed list and scope of work is specified in the technical specification (Annex 7) of the documentation.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівель міжнародного аеровокзального комплексу на 100 пас./год. та на 400 пас./год. комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська обл., Криворізький район, с. Тернівка, вулиця Аерорухівська, будинок 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, с. Тернівка, Криворізький район, вулиця Аерорухівська, будинок 8
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
DSTU BD.1.1-1: 2013 - Reconstruction of buildings of the international airport complex for 100 passengers / hour. and 400 pass./hour. communal enterprise "International Airport Kryvyi Rih" of Kryvyi Rih City Council at the address: Dnipropetrovsk region, Kryvyi Rih district, village Ternivka, Aerorukhivska Street, building 8 (DK 021: 2015: 45454000-4 - Reconstruction)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45454000-4
Період постачання:
по 30 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 18.02.2021 №26-ОД. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2021 16:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2021 16:01 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
09 листопада 2021 16:01 |
Тендерна документація (нова редакція).doc |
09 листопада 2021 16:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2021 16:01 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
09 листопада 2021 16:01 |
Тендерна документація (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 03 листопада 2021 15:32
Дата відповіді: 05 листопада 2021 09:22
Доброго дня! Просимо надати пояснення стосовно того, чи може бути наданий на підтвердження вимоги аналогічний договір, що знаходиться в процесі виконання?
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни в тендерну дакументацію з уточненням вимог щодо підтвердження аналогічних договорів.
Щодо кошторису
Дата подання: 08 листопада 2021 17:23
Дата відповіді: 10 листопада 2021 14:45
Відповідно до п. 6 р. 3 Тендерної документації:
“Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
● календарний графік виконання робіт;
● договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. ”
У п. 2 р. 6 Тендерної документації зокрема передбачено:
“ Згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи та спосіб її визначення. Відповідно до статті 844 ЦКУ ціна договору підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо роботи виконуються відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником.
Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена договором підряду.
Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може змінюватися за результатами електронного аукціону, що призводить до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна (кошторис) буде погоджуватися сторонами саме під час укладення договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та ЦК України. ”
Таким чином Замовник сам констатує факт, що ціна тендерної пропозиції учасника може змінюватися за результатами електронного аукціону, а також що договірна ціна (кошторис) буде погоджуватися сторонами саме під час укладення договору про закупівлю.
Отже вимога Замовника, яка викладена у п. 6 р. 3 Тендерної документації є необгрунтованою.
Тому просимо видалити вимогу про надання учасниками в складі тендерної пропозиції календарного графіку виконання робіт та договірної ціни (кошторису) так як такі документи коригуватимуться за результатами аукціону та будуть погоджуватися сторонами саме під час укладення договору про закупівлю!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п. 6 розділу 3 Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: календарний графік виконання робіт; договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат
Договірна ціна, яка надається у складі тендерних пропозицій учасників може змінюватися за результатом аукціону. Однак ці зміни стосуються лише цінової пропозиції. Обсяг будівельно-монтажних робіт уточненню за результатами аукціону не підлягає.
Тому для перевірки відповідності кошторисної документації технічній специфікації, в якій зазначено саме технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, учасникам необхідно надати договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат.
Невідповідність запропонованих учасником робіт (їх складових) встановленим технічною специфікацією (Додаток 7 тендерної документації) розцінюється як невідповідність пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Договірна ціна, яка надається у складі тендерних пропозицій учасників може змінюватися за результатом аукціону. Однак ці зміни стосуються лише цінової пропозиції. Обсяг будівельно-монтажних робіт уточненню за результатами аукціону не підлягає.
Тому для перевірки відповідності кошторисної документації технічній специфікації, в якій зазначено саме технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, учасникам необхідно надати договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат.
Невідповідність запропонованих учасником робіт (їх складових) встановленим технічною специфікацією (Додаток 7 тендерної документації) розцінюється як невідповідність пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Щодо кошторису
Дата подання: 10 листопада 2021 15:44
Дата відповіді: 12 листопада 2021 10:50
Шановний Замовнику,
Вартість закупівлі та об’єми робіт, які зазначені у Додатку 7 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) є дуже об’ємними.
Просимо завантажити до тендерної документації також електрону модель кошторису.!
Відповідь: Інформаційна модель кошторисної вартості є об’єктом авторського права виконавця проектно-кошторисної документації. Тому публікація та розповсюдження такої інформації замовником неможливе.
Щодо проектної документації
Дата подання: 12 листопада 2021 13:48
Дата відповіді: 16 листопада 2021 14:44
Шановний Замовнику!
Просимо надати інформацію щодо проектної документації, щостала підставою для оголошення цієї закупівлі:
1. Назна проектної організації;
2. Дата здійснення проектування;
3. Дата проведення експертного звіту.
Відповідь: Виконавець проектно-кошторисної документації – Товариство з обмеженою відповідальністю «КОММУНТЕХІНЖИНІРИНГ»
Щодо ТОВ "КОММУНТЕХІНЖИНІРИНГ" та Договору № 373-ПР/21 від 02.11.2021
Дата подання: 12 листопада 2021 14:08
Дата відповіді: 16 листопада 2021 14:44
02.11.21 – Замовником було оголошено дану закупівлю.
Проте 02.11.2021 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації уклало з ТОВ "КОММУНТЕХІНЖИНІРИНГ" Договір № 373-ПР/21 від 02.11.2021.
Даний договір було укладено за результатами Публічної закупівлі:
«Виконання проектно - вишукувальних робіт по об’єкту: Реконструкція будівель міжнародного аеровокзального комплексу на 100 пас./год. та на 400 пас./год. комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська обл., Криворізький район, с. Тернівка, вулиця Аерорухівська, будинок 8 (ДК 021:2015:71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-09-16-002621-b
Зазначаємо, що проектно - вишукувальні роботи проводитимуться по тому ж об’єкту, що і дана закупівля.
Просимо повідомити чи не вплине на дану закупівлю та подальше виконання робіт договір що було укладено з ТОВ "КОММУНТЕХІНЖИНІРИНГ" (Договір № 373-ПР/21 від 02.11.2021.) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не вплине.
Щодо проектної документаці
Дата подання: 16 листопада 2021 15:18
Дата відповіді: 19 листопада 2021 14:37
На запитання, щодо Щодо проектної документації “Шановний Замовнику! Просимо надати інформацію щодо проектної документації, щостала підставою для оголошення цієї закупівлі:
1. Назна проектної організації;
2. Дата здійснення проектування;
3. Дата проведення експертного звіту.”
Вами було надано відповідь:
“Виконавець проектно-кошторисної документації – Товариство з обмеженою відповідальністю «КОММУНТЕХІНЖИНІРИНГ»”
З відкритих джерел встановлено, що 02.11.2021 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації уклало з ТОВ "КОММУНТЕХІНЖИНІРИНГ" Договір № 373-ПР/21 від 02.11.2021.
Даний договір було укладено за результатами Публічної закупівлі:
«Виконання проектно - вишукувальних робіт по об’єкту: Реконструкція будівель міжнародного аеровокзального комплексу на 100 пас./год. та на 400 пас./год. комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська обл., Криворізький район, с. Тернівка, вулиця Аерорухівська, будинок 8 (ДК 021:2015:71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-09-16-002621-b.
У наданій відповіді Вами (Замовником) не було вказано інформації щодо: “2. Дата здійснення проектування; 3. Дата отримання експертного звіту”.
З аналізу вказаної вище інформації вбачається, що у замовника відсутня проектно-кошторисна документація по цьому об'єкту. А саме проектування лише почало здійснювати ТОВ "КОММУНТЕХІНЖИНІРИНГ" за Договором № 373-ПР/21 від 02.11.2021.
Таким чином просимо повідомити:
1. Чи була у Замовника наявна проектно-кошторисна документація щодо даного об'єкту до дати оголошення закупівлі - до 02.11.21 (якщо так то просимо вказати Дату отримання експертного звіту)?
2. Якщо проектно-кошторисна документація відсутня то просимо повідомити чим керувався Замовник при оголошенні даної закупівлі та визначені оголошеної вартості (1`031`450`204.40 гривня)?
3. Якщо проектно-кошторисна документація відсутня то просимо повідомити яким чином було визначено об'єми робіт?
4. Чи вірно ми розуміємо, що розроблення проектно-кошторисної документації розпочалось лише після 02.11.2021 та укладення з ТОВ "КОММУНТЕХІНЖИНІРИНГ" Договору № 373-ПР/21 від 02.11.2021?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатком 7 Тендерної документації визначено перелік технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. У тендерного комітету була в наявності вся необхідна інформація для визначення оголошеної вартості та обсягів будівельно-монтажних робіт.
Інформація щодо проектно-кошторисної документації та експертного звіту не є додатком до тендерної документації та не може бути опублікована в системі електронних закупівель.
Інформація щодо проектно-кошторисної документації та експертного звіту не є додатком до тендерної документації та не може бути опублікована в системі електронних закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-02-012633-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 10 листопада 2021 15:42
Щодо кошторису
Шановний Замовнику,
У надані відповіді щодо кошторису Вами, зокрема, було зазначено:
«Договірна ціна, яка надається у складі тендерних пропозицій учасників може змінюватися за результатом аукціону. Однак ці зміни стосуються лише цінової пропозиції. Обсяг будівельно-монтажних робіт уточненню за результатами аукціону не підлягає.
Тому для перевірки відповідності кошторисної документації технічній специфікації, в якій зазначено саме технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, учасникам необхідно надати договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат.»
Вважаємо дану відповідь необґрунтованою з огляду на наступне:
1. Замовником у тендерній документації надано Додаток 7 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).
Саме у даному додатку визначено обсяг будівельно-монтажних робіт. Тобто учасник у будь-якому випадку не може відступати від обсягів, що завантажені у складі тендерної документації.
Як зазначає Замовник договірна ціна (кошторис) буде погоджуватися сторонами саме під час укладення договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та ЦК України. Тобто під час укладення договору сторони будуть комунікувати щодо правильності підготовленого кошторису та його відповідності Додаток 7 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).
Тому додаткова перевірка не етапі кваліфікації є недоцільною.
2. Процедура закупівлі відбувається з Прекваліфікацією - це розгляд пропозицій Учасників на відповідність технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі” (далі - Закон) під час проведення процедури закупівлі.
Під час прекваліфікації відкриваються всі документи учасників, окрім цінової частини. Ви проводите розгляд всіх документів постачальників, що відкрилися на пре-кваліфікації. Цінова частина пропозицій відкриється після аукціону.
Таким чином у Замовника буде відсутня можливість для перевірки кошторису на етапі прекваліфікації. Бо у випадку відкриття цінової пропозиції на етапі прекваліфікації такий учасник автоматично відхиляється.
З огляду на вищезазначене просимо видалити вимогу про завантаження кошторису на етапі подання пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
У надані відповіді щодо кошторису Вами, зокрема, було зазначено:
«Договірна ціна, яка надається у складі тендерних пропозицій учасників може змінюватися за результатом аукціону. Однак ці зміни стосуються лише цінової пропозиції. Обсяг будівельно-монтажних робіт уточненню за результатами аукціону не підлягає.
Тому для перевірки відповідності кошторисної документації технічній специфікації, в якій зазначено саме технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, учасникам необхідно надати договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат.»
Вважаємо дану відповідь необґрунтованою з огляду на наступне:
1. Замовником у тендерній документації надано Додаток 7 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).
Саме у даному додатку визначено обсяг будівельно-монтажних робіт. Тобто учасник у будь-якому випадку не може відступати від обсягів, що завантажені у складі тендерної документації.
Як зазначає Замовник договірна ціна (кошторис) буде погоджуватися сторонами саме під час укладення договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та ЦК України. Тобто під час укладення договору сторони будуть комунікувати щодо правильності підготовленого кошторису та його відповідності Додаток 7 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).
Тому додаткова перевірка не етапі кваліфікації є недоцільною.
2. Процедура закупівлі відбувається з Прекваліфікацією - це розгляд пропозицій Учасників на відповідність технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі” (далі - Закон) під час проведення процедури закупівлі.
Під час прекваліфікації відкриваються всі документи учасників, окрім цінової частини. Ви проводите розгляд всіх документів постачальників, що відкрилися на пре-кваліфікації. Цінова частина пропозицій відкриється після аукціону.
Таким чином у Замовника буде відсутня можливість для перевірки кошторису на етапі прекваліфікації. Бо у випадку відкриття цінової пропозиції на етапі прекваліфікації такий учасник автоматично відхиляється.
З огляду на вищезазначене просимо видалити вимогу про завантаження кошторису на етапі подання пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2021 12:29
Тендерна пропозиція учасника має бути надана в повному облсязі відповідно тендерної документації. Дозавантаження кошторисної документації після етапу прекваліфікації не передбачено.
Номер вимоги: UA-2021-11-02-012633-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 12 листопада 2021 17:53
Щодо ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Відповідно до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
● календарний графік виконання робіт;
● договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ Наказом від 01.11. 2021 р. № 281 затвердило перелік Державних стандартів України, що втратили чинність, в т.ч.:
- ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
(документи прикріплюємо)
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
● календарний графік виконання робіт;
● договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ Наказом від 01.11. 2021 р. № 281 затвердило перелік Державних стандартів України, що втратили чинність, в т.ч.:
- ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
(документи прикріплюємо)
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2021 14:45
Закупівля по заначенному об 'єкту була оголошена 02.11.2021 р. згідно чинного на той час ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Міністерством розвитку громад та територій України не було надано роз'яснень з вимогою скасовувати вже оголошені процедури з метою приведення їх у відповідність Настанові з визначення вартості будівництва.
Номер вимоги: UA-2021-11-02-012633-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 19 листопада 2021 14:50
Щодо проектної документаці
Учасником було поставлено питання:
«1. Чи була у Замовника наявна проектно-кошторисна документація щодо даного об'єкту до дати оголошення закупівлі - до 02.11.21 (якщо так то просимо вказати Дату отримання експертного звіту)?
2. Якщо проектно-кошторисна документація відсутня то просимо повідомити чим керувався Замовник при оголошенні даної закупівлі та визначені оголошеної вартості (1`031`450`204.40 гривня)?
3. Якщо проектно-кошторисна документація відсутня то просимо повідомити яким чином було визначено об'єми робіт?
4. Чи вірно ми розуміємо, що розроблення проектно-кошторисної документації розпочалось лише після 02.11.2021 та укладення з ТОВ "КОММУНТЕХІНЖИНІРИНГ" Договору № 373-ПР/21 від 02.11.2021?»
Замовником не було надано чіткої відповіді, а саме:
«Додатком 7 Тендерної документації визначено перелік технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. У тендерного комітету була в наявності вся необхідна інформація для визначення оголошеної вартості та обсягів будівельно-монтажних робіт.
Інформація щодо проектно-кошторисної документації та експертного звіту не є додатком до тендерної документації та не може бути опублікована в системі електронних закупівель.»
Акцентуємо увагу замовника на тому, що учасник не ставив питання про необхідність публікування проектно-кошторисної документації.
Таким чином просимо надати чітку відповідь на поставлені нижче питання. Просимо не ухилятись від чіткої відповіді.
1. Чи була у Замовника наявна проектно-кошторисна документація щодо даного об'єкту до дати оголошення закупівлі - до 02.11.21? Якщо так то просимо вказати дату отримання експертного звіту?
2. Якщо проектно-кошторисна документація відсутня то просимо повідомити чим керувався Замовник при оголошенні даної закупівлі та визначені оголошеної вартості (1 031 450 204.40 гривня)? (Зазначаємо, що попередня відповідь замовника – «У тендерного комітету була в наявності вся необхідна інформація для визначення оголошеної вартості та обсягів будівельно-монтажних робіт» – є ухиленням від надання чіткої відповіді.)
3. Якщо проектно-кошторисна документація відсутня то просимо повідомити яким чином було визначено об'єми робіт?
4. Чи вірно ми розуміємо, що розроблення проектно-кошторисної документації розпочалось лише після 02.11.2021 та укладення з ТОВ "КОММУНТЕХІНЖИНІРИНГ" Договору № 373-ПР/21 від 02.11.2021?
Розгорнути
Згорнути
«1. Чи була у Замовника наявна проектно-кошторисна документація щодо даного об'єкту до дати оголошення закупівлі - до 02.11.21 (якщо так то просимо вказати Дату отримання експертного звіту)?
2. Якщо проектно-кошторисна документація відсутня то просимо повідомити чим керувався Замовник при оголошенні даної закупівлі та визначені оголошеної вартості (1`031`450`204.40 гривня)?
3. Якщо проектно-кошторисна документація відсутня то просимо повідомити яким чином було визначено об'єми робіт?
4. Чи вірно ми розуміємо, що розроблення проектно-кошторисної документації розпочалось лише після 02.11.2021 та укладення з ТОВ "КОММУНТЕХІНЖИНІРИНГ" Договору № 373-ПР/21 від 02.11.2021?»
Замовником не було надано чіткої відповіді, а саме:
«Додатком 7 Тендерної документації визначено перелік технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. У тендерного комітету була в наявності вся необхідна інформація для визначення оголошеної вартості та обсягів будівельно-монтажних робіт.
Інформація щодо проектно-кошторисної документації та експертного звіту не є додатком до тендерної документації та не може бути опублікована в системі електронних закупівель.»
Акцентуємо увагу замовника на тому, що учасник не ставив питання про необхідність публікування проектно-кошторисної документації.
Таким чином просимо надати чітку відповідь на поставлені нижче питання. Просимо не ухилятись від чіткої відповіді.
1. Чи була у Замовника наявна проектно-кошторисна документація щодо даного об'єкту до дати оголошення закупівлі - до 02.11.21? Якщо так то просимо вказати дату отримання експертного звіту?
2. Якщо проектно-кошторисна документація відсутня то просимо повідомити чим керувався Замовник при оголошенні даної закупівлі та визначені оголошеної вартості (1 031 450 204.40 гривня)? (Зазначаємо, що попередня відповідь замовника – «У тендерного комітету була в наявності вся необхідна інформація для визначення оголошеної вартості та обсягів будівельно-монтажних робіт» – є ухиленням від надання чіткої відповіді.)
3. Якщо проектно-кошторисна документація відсутня то просимо повідомити яким чином було визначено об'єми робіт?
4. Чи вірно ми розуміємо, що розроблення проектно-кошторисної документації розпочалось лише після 02.11.2021 та укладення з ТОВ "КОММУНТЕХІНЖИНІРИНГ" Договору № 373-ПР/21 від 02.11.2021?
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2021 17:38 |
Кінець періоду оскарження: | 03 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 22 листопада 2021 17:38 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Через необхідність внесення змін в технічну специфікацію. |
Документи:
22 листопада 2021 17:38
|
Електронний підпис |
22 листопада 2021 17:38
|
Протокол №3.pdf |