Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21724512 |
Місцезнаходження: | 24000 , Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський , Пл. Шевченка, 6/16 |
Контактна особа: |
Олексій Сурдоленко +380968076365 alecs.s@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2023 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2023 20:00 |
Очікувана вартість: | 3 783 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 918,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | учасник разом із тендерною пропозицією одночасно надає її грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639) у розмірі 0,5% очікуваної вартості закупівлі із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації, та подається у вигляді Електронної банківської гарантії у форматі PDF з накладанням ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. Файл з ЕЦП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - Замовником не розглядається та тендерна пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Банківська гарантія має містити інформацію про предмет закупівлі, номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу, строк дії. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням ЕЦП банка-гаранта. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банку – гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення тендерної пропозиції. У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, банківські гарантії учасників, які були оформленні на попередню дату вважаються чинними. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Реквізити замовника для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA048201720355199012002050271 в ГУДКСУ у Вінницькій області, код ЄДРПОУ 21724512, одержувач: Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18918.5 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | переможець - учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 5% від вартості договору із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком. Термін дії гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана. В разі продовження терміну дії Договору учасник-переможець зобов’язується продовжити термін гарантії на відповідний термін. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Умови повернення забезпечення: після виконання учасником-переможцем договору згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням підлягають перерахуванню у відповідний бюджет. Гарантія має містити: назву документа «Гарантія» (банківська гарантія або гарантія забезпечення договору); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала (для фізичної особи-підприємця: прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)), його місцезнаходження; сума гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу); назву бенефіціара, його місцезнаходження (Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради, площа Шевченка, 6/16 м. Могилів-Подільський, Вінницька область, 24000), назва банку бенефіціара та адреса (Управління державної казначейської служби України у Могилів-Подільському районі та м. Могилів-Подільський); назву банка-гаранта; умови за яких надається право вимагати платіж. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю до підписання договору, учасник надає у складі пропозиції відповідний гарантійний лист. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банка-гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення виконання договору про закупівлю. Ненадання банківської гарантії на виконання договору про закупівлю до його підписання буде розцінене як відмову від підписання договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2023 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2023 10:58 |
Додаток 7 Дозвіл на обробку персональних даних.doc | |
11 травня 2023 10:58 |
Додаток 6. Тендерна пропозиція.doc | |
11 травня 2023 10:58 |
Додаток 8 Вимоги до розрахунків ціни пропозиції.doc | |
11 травня 2023 10:58 |
Тендерна документація.doc | |
11 травня 2023 10:58 |
Додаток 5 Проект договору Виноградна Серебрія.doc | |
11 травня 2023 10:58 |
Додаток 2. Перелік документів для Учасників .doc | |
11 травня 2023 10:58 |
Додаток 3 Перелік документів для Переможця.doc | |
11 травня 2023 10:58 |
Додаток 1 Кваліфікаційні.doc | |
11 травня 2023 10:58 |
Додаток 4 Технічне завдання Виногградна Серебрія.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-23-000031 ● 2d94b05e233b4c2395d76ee65c10d3a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2023 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.08.2023 № 231
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.08.2023 №231.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-11-003591-a, 11.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2031.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-24 11:56:56
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-11-003591-a, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-28 12:48:04
Протокол уповноваженої особи про розгляд запиту від Західного офісу Держаудитслужби.
24.08.2023 уповноваженою особою Західного офісу Держаудитслужби був опублікований запит про надання пояснень з приводу закупівлі UA-2023-05-11-003591-a (ID моніторингу: UA-M-2023-08-23-000031) про наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повністю описані в технічному завданні, що є складової тендерної документації на закупівлю робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Виноградній в с. Серебрії Могилів-Подільського району Вінницької області» та оприлюднено в електронній системі закупівель за адресою:
«https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/42517731».
Також, уповноваженою особою органу фінансового контролю було зазначено про необхідність надання пояснень, а саме:
«Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.»
У зв'язку з зобов’язанням аудитора протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, надати пояснення та долучити їх документальне підтвердження, управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради публікує посилання на власний веб-сайт, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Виноградній в с. Серебрії Могилів-Подільського району Вінницької області» - https://www.mpmr.gov.ua/24082023-kapitalnij-remont-doroznogo-pokritta-po-vulici-vinogradnij-v-s-serebrii-mogiliv-podilskogo-rajonu-vinnickoi-oblasti.html
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-09-19 15:38:54
Пояснення щодо висновку уповноваженої особи Держаудитслужби України
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ
уповноваженої особи № 180
19.09.2023 р. м. Могилів-Подільський
Порядок денний:
Про розгляд висновку Західного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Виноградній в с. Серебрії Могилів-Подільського району Вінницької області», ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (далі - Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень.
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-11-003591-a.
15.09.2023 уповноваженою особою Західного офісу Держаудитслужби, був опублікований висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства закупівлі UA-2023-05-11-003591-a (ID моніторингу: UA-M-2023-08-23-000031) про наступне:
1. «За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
2. За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону.
3. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також не врахування норм пункту 5.31 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
4. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.»
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повністю описані в технічному завданні, що є складової тендерної документації на закупівлю робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Виноградній в с. Серебрії Могилів-Подільського району Вінницької області» та оприлюднено в електронній системі закупівель за адресою:
«https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/42517731».
Держаудитслужбою було зобов`язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону № 922-VIII та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Аналізуючи приписи статті 8 Закону №922-VIII, можна дійти висновку про те, що з метою виконання вимоги щодо обґрунтованості оскаржуваного висновку органом державного фінансового контролю не достатньо вказати на його змісті та на факт відповідного(их) порушення (порушень). Орган фінансового контролю зобов`язаний навести опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу закупівлі, а також, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, окремо зазначити положення нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути в установленому законодавством порядку виявлені порушення, а також зобов`язання щодо їхнього усунення. Отже, законодавець поклав обов`язок на Орган державного фінансового контролю у Висновку про результати моніторингу закупівлі, у разі виявлення порушень, зобов`язати замовника усунути порушення, чітко визначивши установлений законодавством порядок усунення (конкретизувати, яких саме заходів має вжити Замовник).
2. В звязку із введенням військового стану на території України на підставі наказу Президента України, Замовником передбачено можливість обмеженого фінансування, або затримки в термінах фінансування. В зв’язку із чим замовником прийнято рішення повідомити потенційного учасника про можливість затримки у фінансуванні терміном на 180 днів, що і було оприлюднено на офіційному електронному майданчику.
Жодних запитань та звернень від потенційних учасників, щодо уточнення термінів оплати не надходило.
3. Відповідно п.3 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції).
«3. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.»
Відтак основних законопроектом у здійсненні публічних закупівель являється закон України «Про публічні закупівлі». Вимоги ст. 17 закону України «Про публічні закупівлі» є обов’язковими (з урахуванням особливостей).
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Закупівлю робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Виноградній в с. Серебрії Могилів-Подільського району Вінницької області» проведено із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.
Також, уповноваженою особою органу фінансового контролю було оприлюднено зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме:
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю; пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону – при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, а також вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та норм пункту 5.31 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 – при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.»
Станом на 19.09.2023 р. роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Виноградній в с. Серебрії Могилів-Подільського району Вінницької області» завершенні.
Уповноважнені особи органу фінансового контролю (аудитори) мають оцінювати ефективність використання і економію бюджетних коштів. Тому, на нашу думку, не доцільно вимагати розірвати договір через недоліки тендерної документації, яка безпосередньо не впливає на конкуренцію на тендері і відповідно ефективність витрачання фінансових ресурсів. Також, розірвання договору завдасть шкоди майновим інтересам як переможця торгів, так і інтересам замовника.
Розірвання договору не можна вважати достатньо чітким способом усунення порушення, якщо аудитор не описав на підставі яких положень закону замовник має так вчинити, і до якої дії він має вдатися конкретно.
Норми ст.188 ГК України та ст.651 ЦК України передбачають, що вказані правовідносини щодо розірвання договору шляхом укладення відповідної додаткової угоди повинні ґрунтуватися лише на взаємній згоді сторін, і жодною наведеною нормою не передбачено розірвання договору за примусом контролюючого органу (суб'єкта владних повноважень).
Уповноважена особа О.М. Сурдоленко
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Встановлено, що Замовником у тендерній документації зазначено інформацію щодо формування договірної ціни (ціни пропозиції учасника), вимоги щодо наявності якої суперечать нормам пункту 5.31 розділу V Настанови №281. Як наслідок, учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції надано розрахунки договірної ціни за предметом досліджуваної процедури закупівлі у яких враховано кошти на покриття ризику в розмірі 2,5 відсотка від підсумку глав 1–12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, що більше допустимого розміру, визначеного пунктом 5.31 розділу V Настанови №281.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2023 20:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Бзнуні Карен Буртелович |
3 777 248,83
UAH з ПДВ
|
3 777 248,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Бзнуні Карен Буртелович #2507215995 |
Переможець |
3 777 248,83
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 08:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2023 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 14:19
|
ФОП Бзнуні КБ 160 02062023.pdf | укладений |
02 червня 2023 14:18
|