Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експертне обстеження ланцюгів тягових ескалаторів тунельних
Очікувана вартість
336 900,00 UAH
UA-2024-01-29-005618-a ● 742924b0e88b49819a9d3d17ec72584c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , м. Київ обл., ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Сонько Валентина 0442385807 v.sonko@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 15:30 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2024 15:30 |
Очікувана вартість: | 336 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 685,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція та умови надання забезпечення тендерної пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експертне обстеження ланцюгів тягових ескалаторів тунельних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 71319000-7 — Експертні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2024 11:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2024 11:58 |
ТД.doc | |
29 січня 2024 11:58 |
Додаток 1.doc | |
29 січня 2024 11:58 |
Додаток 2.doc | |
29 січня 2024 11:58 |
Додаток 3.doc | |
29 січня 2024 11:58 |
Додаток 4.doc | |
29 січня 2024 11:58 |
Додаток 5.doc | |
29 січня 2024 11:58 |
Додаток 6.doc | |
29 січня 2024 11:58 |
Додаток 7.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога на внесення змін до проекту договору
Дата подання: 02 лютого 2024 13:55
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:22
Просимо Пункт 4 проекту договору (Додаток 3 до ТД) викласти в наступній редакції:
4.1. Розрахунок за надані послуги здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
4.2. Замовник протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Виконавця здійснює Виконавцю попередню оплату в розмірі 50% від вартості послуг.
4.3. Остаточний розрахунок за надані послуги Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1.17 підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «УЧАСНИК ПОДАЮЧИ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, цим ПОГОДЖУЄТЬСЯ з усіма умовами, викладеними в тендерній документації, В Т.Ч. З ПРОЄКТОМ ДОГОВОРУ (Додаток 3 до тендерної документації)…».
Підприємства, які надали свої комерційні пропозиції під час проведення Замовником моніторингу цін, погодили післяплату. Зміни щодо внесення попередньої оплати вноситись не будуть.
Підприємства, які надали свої комерційні пропозиції під час проведення Замовником моніторингу цін, погодили післяплату. Зміни щодо внесення попередньої оплати вноситись не будуть.
Вимога на внесення змін до проекту договору
Дата подання: 02 лютого 2024 13:58
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:22
Просимо п.п. 5.2 проекту договору (Додаток 3 до ТД) викласти в наступній редакції:
5.2. проекту договору викласти в наступній редакції: Виконавець протягом 60 (шістдесяти) робочих днів з моменту укладення договору узгоджує із Замовником та затверджує Програму робіт з експертного обстеження ланцюгів тягових ескалаторів тунельних (далі - Програма), розроблену на підставі документів (їх електронних копій), наданих Замовником за запитом (переліком) Виконавця.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи нагальну потребу у проведенні експертного обстеження ланцюгів тягових для своєчасного виконання планових капітальних ремонтів ескалаторів, термін розробки, узгодження із Замовником та затвердження Програми робіт з експертного обстеження ланцюгів тягових ескалаторів тунельних змінюватись не буде.
Вимога на внесення змін до проекту договору
Дата подання: 02 лютого 2024 14:01
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:23
Просимо п.п. 5.5 проекту договору (Додаток 3 до ТД) викласти в наступній редакції:
5.5 Надання послуг здійснюється Виконавцем протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати направлення Замовником письмового замовлення з документами, зазначеними у пункті 5.4 Договору.
Відповідь: У зв’язку з необхідністю проведення експертного обстеження ланцюгів тягових в період зупинення ескалаторів для виконання їх капітального ремонту у стислі терміни, відповідно до затверджених план-графіків, тому строк надання послуг збільшуватись не буде.
Вимога на внесення змін до проекту договору
Дата подання: 02 лютого 2024 14:02
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:25
Підпунктом 6.3.2.проекту договору (Додаток 3 до ТД) передбачено: Забезпечити відповідність якості наданих послуг чинним нормам якості на цей вид послуг.
Просимо конкретизувати які саме «чинні норми якості на цей вид послуг» маються на увазі.
Відповідь: Виконавець повинен надати послуги відповідно до вимог Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 №687, а результати наданих послуг, згідно з висновком, не повинні протирічити вимогам НПАОП 0.00-1.06-77 «Правила будови та безпечної експлуатації ескалаторів».
Вимога на внесення змін до проекту договору
Дата подання: 02 лютого 2024 14:05
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:25
Просимо п.п. 6.3.8. проекту договору (Додаток 3 до ТД) викласти в наступній редакції:
6.3.8 Протягом 60 (шістдесяти) робочих днів з моменту укладення договору розробити, узгодити із Замовником та затвердити Програму.
Відповідь: Враховуючи нагальну потребу у проведенні експертного обстеження ланцюгів тягових для своєчасного виконання планових капітальних ремонтів ескалаторів, термін розробки, узгодження із Замовником та затвердження Програми робіт з експертного обстеження ланцюгів тягових ескалаторів тунельних змінюватись не буде.
Вимога на внесення змін до проекту договору
Дата подання: 02 лютого 2024 14:06
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:27
Просимо п.п. 7.2. проекту договору (Додаток 3 до ТД) викласти в наступній редакції: За порушення строків надання послуг або надання послуг не в повному обсязі, замовленому Замовником, відповідно до пункту 5.5 Договору, Виконавець сплачує пеню у розмірі 0,1 % вартості ненаданих послуг за кожний день прострочення, але в будь-якому випадку у розмірі не більше 5% вартості ненаданих послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни в умови пункту 7.2 проєкту договору (Додаток 3 до ТД) вноситись не будуть.
Вимога на внесення змін до проекту договору
Дата подання: 02 лютого 2024 14:09
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:27
Просимо п.п. 7.3. проекту договору (Додаток 3 до ТД) викласти в наступній редакції: 7.3 У разі прострочення надання послуг більш як на три місяці понад строк, визначений пунктом 5.5 Договору, Замовник має право в односторонньому порядку припинити дію цього Договору (повідомивши про це Виконавця письмово) стосовно ненаданих послуг без будь-якої компенсації за збитки, які Виконавець поніс або може понести через таке розірвання Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник вважає внесення змін в п. 7.3 проєкту договору недоцільним.
Вимога на внесення змін до проекту договору
Дата подання: 02 лютого 2024 14:09
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:30
Просимо п.п. 7.4. Проекту договору (Додаток 3 до ТД) виключити.
Відповідь: Замовник вважає виключення п. 7.4 проєкту договору недоцільним.
Вимога на внесення змін до проекту договору
Дата подання: 02 лютого 2024 14:11
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:30
Просимо п.п. 7.4. Проекту договору (Додаток 3 до ТД) виключити.
Відповідь: Замовник вважає виключення п. 7.4 проєкту договору недоцільним.
Вимога на внесення змін до проекту договору
Дата подання: 02 лютого 2024 14:12
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:30
Просимо доповнити проект договору (Додаток 3 до ТД) підпунктом 7.9: 7.9 У разі порушення термінів оплати наданих послуг Замовник виплачує Виконавцю (за вимогою останнього) пеню у розмірі облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня, від суми оплати за кожен день прострочення
Відповідь: Замовник вважає доповнення проєкту договору (Додаток 3 до ТД) пунктом 7.9 недоцільним. Оплата за надані належним чином послуги буде здійснена Замовником на підставі Акта приймання-передачі наданих послуг у строки, передбачені пунктом 4.1 проєкту договору.
Вимога на внесення змін до проекту договору
Дата подання: 02 лютого 2024 14:14
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:31
Просимо доповнити проект договору (Додаток 3 до ТД) підпунктом 7.9: 7.9 За прострочення оплати за надані послуги понад 30 (тридцяти) днів Замовник сплачує штраф 7% вартості неоплачених послуг.
Відповідь: Замовник вважає доповнення проєкту договору (Додаток 3 до ТД) пунктом 7.9 недоцільним. Оплата за надані належним чином послуги буде здійснена Замовником на підставі Акта приймання-передачі наданих послуг у строки, передбачені пунктом 4.1 проєкту договору.
Уточнення тендерної документації
Дата подання: 02 лютого 2024 14:15
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:33
Просимо уточнити: навіщо проводити експертне обстеження ланцюгів, довжина яких виходить за межі допустимих, тим самим порушуючи вимоги нормативного документу Нр-ЕС-001-07? Якщо видовження відрізка більше нормованого, то це вже порушить розміри зазорів між східцями, що в свою чергу є порушенням вимог безпеки, згідно ДСТУ ЕN115-1.
Відповідь: Відповідно до Опису згідно з Технічною специфікацією (далі – ТС) «Послуга надається для ланцюгів тягових ескалаторів тунельних з метою визначення їх залишкового ресурсу експлуатації, визначення умов і строку подальшої безпечної експлуатації з урахуванням режиму їх роботи та пасажирського навантаження, визначення потреби у проведенні ремонту або необхідності повної заміни». Згідно з п.3.7 ТС у складі послуги передбачено здійснення розрахунково-аналітичних процедур оцінки та прогнозування технічного стану, у тому числі, розрахунок максимально-допустимих видовжень ланцюгів тягових, що виключають збільшення зазорів між сходинами сходового полотна ескалатора понад регламентовані граничні значення, встановлені вимогами НПАОП 0.00-1.06-77 «Правила будови та безпечної експлуатації ескалаторів» (далі - НПАОП 0.00-1.06-77). Згідно з п.6.1 ТС висновок експертного обстеження ланцюгів тягових кожного ескалатора окремо повинен містити – висновок із зазначенням залишкового ресурсу або граничного можливого строку безпечної експлуатації ланцюгів тягових із дотриманням вимог НПАОП 0.00-1.06-77.
Уточнення ТД
Дата подання: 02 лютого 2024 14:16
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:36
У Технічній специфікації п. 3 “Склад послуг” п.п. 3.5 чітко не визначено, що розуміється під визначенням “Обстеження з використанням візуально-оптичного методу неруйнівного контролю “. Просимо уточнити: Яка мета обстеження та які результати необхідно отримати?
Відповідь: Метою обстеження з використанням візуально-оптичного методу неруйнівного контролю є встановлення відповідності вимогам нормативної документації чисельного значення контрольованих параметрів та виявлення наступних дефектів: тріщин, підрізів, забоїн, включень та ін. Результати контролю необхідно врахувати при оформлені висновку експертного обстеження ланцюгів тягових ескалаторів тунельних.
Уточнення ТД
Дата подання: 02 лютого 2024 14:18
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:37
У Технічній специфікації п. 3 “Склад послуг” п.п. 3.8 зазанчено “Визначення залишкового ресурсу ланцюгів тягових кожного типу ескалатора”.
Питання: за яким методом чи формулою можливо визначити залишковий ресурс?
Відповідь: Відповідно до п. 3.1 ТС у складі послуги передбачено розроблення, узгодження із Замовником та затвердження Програми робіт з експертного обстеження ланцюгів тягових ескалаторів тунельних. Визначення методу чи формули для визначення залишкового ресурсу входить до компетенції Виконавця.
Уточнення ТД
Дата подання: 02 лютого 2024 14:19
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:39
Для більш детального обстеження ланцюгів тягових пропонуємо: додатково врахувати в переліку робіт розбирання одного відрізка для вимірювання розмірів тіл обертання, визначення скритих (прихованих) дефектів на поверхнях (мікротріщини, пітинги, викрошування), визначення остаточної товщини цементаційного слою.
Відповідь: Відповідно до п. 3.1 ТС у складі послуги передбачено розроблення, узгодження із Замовником та затвердження Програми робіт з експертного обстеження ланцюгів тягових ескалаторів тунельних. Не заперечуємо розглянути дану пропозицію на етапі узгодження Програми.
Уточнення ТД
Дата подання: 02 лютого 2024 14:22
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:39
В п. 5.1. Тендерної документації «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» розмито вказані вимоги до учасника процедури закупівлі.
У зв’язку з цим:
1. Потрібно уточнити: 1.1 які саме документи повинна мати організація яка проводитиме обстеження ланцюгів? 1.2 Який саме чинний атестат акредитації повинен бути. 1.3 На який стандарт має бути акредитований учасник процедури закупівлі? 1.4 Ким саме повинен бути виданий атестат акредитації (наприклад Національним агентством з акредитації України, чи іншою організацією)?.
2. Необхідно вказати стандарт за якими проводиться оцінювання стану ланцюгів (ДСТУ, ДСТУ ГОСТ, ДСТУ EN, ДСТУ ISO, EN). Тобто потрібно уточнити: метод стандартизований, чи потрібно розробляти методику та погоджувати у встановленому порядку?
3. Просимо вказати на відповідність якого стандарту повинно проводитись оцінювання стану ланцюгів (це Технічні умови, ДСТУ, чи інший документ в якому є нормативні вимоги до параметрів які мають контролюватися).
4. Просимо вказати вимоги до сфери акредитації учасника процедури, щоб учасник тендерної процедури знав чи є даний стандарт, і даний метод в його сфері акредитації.
5. В пункті 5.1.пункті не чітко вказано вимоги до персоналу який має право проводити роботи. Вказано, що повинно бути чинне посвідчення атестованого фахівця, який має право проводити експертне обстеження. Просимо уточнити: що це саме за посвідчення, ким саме воно повинно видаватися?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо вашу увагу, що в підпунктах 5.1.1.1, 5.1.1.2 та 5.1.1.3 пункту 5.1.1 «Документ(и), що підтверджує(ють) відповідність учасника кваліфікаційному(им) критерію(ям), а саме:» підрозділу 5.1 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону,…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником ЧІТКО ВКАЗАНО, які саме документи надаються учасником процедури закупівлі на підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
При цьому, Замовнику не зрозуміло про який атестат акредитації, висвітлений вами у питанні, йдеться мова, оскільки дана вимога в тендерній документації відсутня!
Разом з цим, радимо звернути увагу, що в Додатку 4 до тендерної документації викладено повний перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а Додаток 2 до тендерної документації містить посилання на всі нормативні документи відповідно до яких надається дана послуга.
При цьому, Замовнику не зрозуміло про який атестат акредитації, висвітлений вами у питанні, йдеться мова, оскільки дана вимога в тендерній документації відсутня!
Разом з цим, радимо звернути увагу, що в Додатку 4 до тендерної документації викладено повний перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а Додаток 2 до тендерної документації містить посилання на всі нормативні документи відповідно до яких надається дана послуга.
Уточнення ТД
Дата подання: 02 лютого 2024 14:23
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:41
Додаток 2 «Технічна специфікація» п. 4.2.
Просимо уточнити:
На підставі яких документів Замовник (КП «Київський метрополітен») має право проводити випробування тягових ланцюгів на відповідність вимогам ДСТУ EN 115-1:2019, НПАОП-0.00-1.06-77, а саме:
- заміри суміжних зазорів між сходинами по всій довжині сходового полотна, з оформленням результатів актом;
- випробування тягових ланцюгів робочим та подвійним робочим навантаженням, з оформленням результатів протоколом;
- випробування зразку (зразків) тягових ланцюгів, відповідно до вимог п.п.4.6 НПАОП 0.00-1.06-77 руйнівним навантаженням, з оформленням результатів протоколом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Заміри суміжних зазорів між сходинами по всій довжині сходового полотна ескалатора здійснюються відповідно до вимог діючих в КП «Київський метрополітен» інструкцій з технічного обслуговування ескалаторів відповідних типів ескалаторів.
Уточнення ТД
Дата подання: 02 лютого 2024 14:24
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:42
Додаток 2 «Технічна специфікація» п. 4.2.
Просимо уточнити:
Чим підтверджується достовірність результатів випробувань тягових ланцюгів та вимірів суміжних зазорів, у випадку надання результатів не акредитованою Національним агентством з акредитації лабораторією по стандарту на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019?
Відповідь: Достовірність результатів випробувань тягових ланцюгів та вимірів суміжних зазорів підтверджується результатами комісійного виконання відповідних робіт, оформлених встановленим на підприємстві порядком з можливістю перевірки, або участі у виконанні робіт Виконавцем послуг.
Уточнення ТД
Дата подання: 02 лютого 2024 14:25
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:42
Додаток 2 «Технічна специфікація» п. 4.2.
Просимо уточнити:
Як забезпечується об’єктивність випробувань та вимірів, персоналом КП «Київський метрополітен», та яким чином обумовлена законодавчо в установчих документах та чи впроваджена в посадових інструкціях персоналу випробувальної лабораторії загроза для неупередженості та об’єктивності в його діяльності?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В посадових інструкціях персоналу випробувальної лабораторії загроза для неупередженості та об’єктивності в його діяльності не впроваджена. При цьому, кожен фахівець лабораторії сертифікований відповідно до Правил сертифікації фахівців з неруйнівного контролю НПАОП 0.00 -1.63-13 та відповідно до п.п. 3.3. вищезазначених Правил, відповідає за результати неруйнівного контролю та технічні засоби. Розроблено і затверджено технологічні інструкції, що діють у межах підприємства та встановлюють вимоги до фахівців з неруйнівного контролю.
Уточнення ТД
Дата подання: 02 лютого 2024 14:25
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:46
Додаток 2 «Технічна специфікація» п. 4.2.
Просимо уточнити:
Чи має КП «Київський метрополітен» необхідне випробувальне обладнання (ВО) чи засоби вимірювальної техніки (ЗВТ) задля забезпечення простежування вимірювання до Міжнародної системи одиниць (SI), у відповідності EA ILAC-P10:01/2013 – ILAC Policy on the Traceability of Measurement Results (Політика ILAC щодо відстеження результатів вимірювань)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: КП «Київський метрополітен» має все необхідне випробувальне обладнання та засоби вимірювальної техніки відповідно до Паспорту лабораторії неруйнівного контролю та технічної діагностики, затвердженого 15.06.2018 року начальником ескалаторної служби. Крім того, КП «Київський метрополітен» має дозвіл №338.18.30 виданий Державною службою з питань праці на виконання: випробувань (неруйнівний контроль: візуально-оптичний (VT), ультразвуковий (UT), магнітопорошковий (МТ), капілярний (РТ); руйнівний контроль: механічні випробування, випробування твердості, стилоскопування; контроль рівня вібрації) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: обладнання, що працює під тиском; вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, ескалатори, підйомники.
Уточнення ТД
Дата подання: 02 лютого 2024 14:26
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:46
Додаток 2 «Технічна специфікація» п. 4.2.
Просимо уточнити:
Яка організація провела атестацію персоналу КП «Київський метрополітен», що проводить випробування та заміри тягових ланцюгів у відповідності до вимог НПАОП 0.00-1.06-77 та надала відповідні на це повноваження?
Відповідь: Атестацію персоналу КП «Київський метрополітен», що проводить випробування та заміри провела ВГО «Асоціація експертів» Орган із сертифікації персоналу в галузі неруйнівного контролю машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (ОСП БГ) (атестат про акредитацію НААУ за №60032).
Уточнення ТД
Дата подання: 02 лютого 2024 14:27
Дата відповіді: 05 лютого 2024 16:46
Додаток 2 «Технічна специфікація» п. 4.2.
Просимо уточнити:
Чи відповідає форма «Протоколу випробувань», що надає Замовник (КП «Київський метрополітен»), вимогам та критеріям стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT)?
Відповідь: Зміст «Протоколу випробувань», що надає Замовник передбачений відповідними Технологічними інструкціями на неруйнівні методи контролю, що діють на підприємстві.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2024 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" |
148 787,00
UAH з ПДВ
|
148 787,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" |
165 081,00
UAH з ПДВ
|
165 081,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "ЄВРОЗНАВЕЦЬ" |
217 867,85
UAH з ПДВ
|
215 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НЕО "СТАНДАРТ" |
253 200,00
UAH з ПДВ
|
216 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" #44075190 |
Відхилено |
148 787,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 16:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2024 13:11
|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" #22607725 |
Рішення скасоване |
165 081,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 13:48
|
|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" #22607725 |
Відхилено |
165 081,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 13:49
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "ЄВРОЗНАВЕЦЬ" #45158906 |
Переможець |
215 999,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 13:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2024 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 16:26
|
241-ЕС-24 від 21.03.2024 - ТОВ ЕЦ ЄВРОЗНАВЕЦЬ.pdf | укладений |
21 березня 2024 16:25
|