Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Фізична охорона адміністративної будівлі Держфінмоніторингу по вул. Білоруській, 24 і прилеглої до неї території, окремих приміщень та матеріальних ціностей в цій будівлі у лютому-грудні 2021р.)
Очікувана вартість
526 426,00 UAH
UA-2020-12-31-003370-c ● 739b923266a14726a0a998295da5e237
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна служба фінансового моніторингу України |
Код ЄДРПОУ: | 37471802 |
Вебсайт: | http://www.fiu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Білоруська, 24 |
Контактна особа: |
Олександр Сергієнко +380445941641 srb@fiu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 11:38 |
Очікувана вартість: | 526 426,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 632,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Фізична охорона адміністративної будівлі Держфінмоніторингу по вул. Білоруській, 24 і прилеглої до неї території, окремих приміщень та матеріальних ціностей в цій будівлі у лютому-грудні 2021р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Фізична охорона адміністративної будівлі Держфінмоніторингу по вул. Білоруській, 24 і прилеглої до неї території, окремих приміщень та матеріальних ціностей в цій будівлі у лютому-грудні 2021р.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Білоруська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Актів прийому-передачі Послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 11:57 |
тендерна документація актуалізована версія.docx | |
29 січня 2021 11:57 |
перелік змін.docx | |
12 січня 2021 16:05 |
перелік змін.docx | |
31 грудня 2020 13:32 |
проєкт договору.docx |
29 січня 2021 11:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 січня 2021 11:57 |
тендерна документація актуалізована версія.docx
|
||||||
29 січня 2021 11:57 |
перелік змін.docx
|
||||||
12 січня 2021 16:05 |
перелік змін.docx
|
||||||
31 грудня 2020 13:32 |
проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-31-003370-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Дата подання: 05 січня 2021 18:02
Вимога зміни ТД
1. Шановний Замовник, у п 2.1 п. 2 Додатку 2 ви зазначаєте про необхідність надання копії трудових угод. Дана вимога є незаконної з огляду на наступне:
- відповідно до ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання. Дана норма зазначається і в п. 17 ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВИ провадження охоронної діяльності затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Враховуючи дані положення нормативно – правових документів, якими керуються охоронні компанії Ви вимагаєте документи (трудові угоди), які охоронні компанії не мають права укладати зі своїми працівниками (охоронниками). Також, звертаємо Вашу увагу, що трудовий договір може укладатися в усній формі!
- Трудова угода за своєю суттю є цивільно-правовим договором, тобто договором підряду чи договором про надання послуг, і регулюється Цивільним кодексом України (далі — ЦК). За договором підряду, відповідно до статті 837 ЦК, одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти і оплатити виконану роботу.
- Також повідомляємо, що трудові угоди та трудові договора в письмовій формі є персональними данними. Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Згідно зі ст. 2 Закону «Про захист персональних даних», база персональних даних — це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних — фізична або юридична особа, яка визначає мету оброблення персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх оброблення, якщо інше не визначено законом. Згода суб’єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на оброблення її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх оброблення, висловлене в письмовій формі або у формі, що дає змогу дійти висновку про надання згоди. Згідно з п. 6 ст. 6 Закону «Про захист персональних даних», неприпустимим є оброблення даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно зі ст. 32 Конституції України, неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Зважаючи на викладене, учасник зобов’язаний дістати згоду своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних. У разі відмови працівника надати згоду на поширення своїх персональних даних, учасник процедури закупівлі втратить можливість виконати вимогу тендерної документації, унаслідок цього пропозиція такого учасника може бути відхилена через причину, що не залежать від його волі.
Враховуючи вище викладене вимагаємо видалити вимогу зазначену в у п 2.1 п. 2 Додатку 2 ви зазначаєте про необхідність надання копії трудових угод з працівниками.
Розгорнути
Згорнути
- відповідно до ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання. Дана норма зазначається і в п. 17 ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВИ провадження охоронної діяльності затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Враховуючи дані положення нормативно – правових документів, якими керуються охоронні компанії Ви вимагаєте документи (трудові угоди), які охоронні компанії не мають права укладати зі своїми працівниками (охоронниками). Також, звертаємо Вашу увагу, що трудовий договір може укладатися в усній формі!
- Трудова угода за своєю суттю є цивільно-правовим договором, тобто договором підряду чи договором про надання послуг, і регулюється Цивільним кодексом України (далі — ЦК). За договором підряду, відповідно до статті 837 ЦК, одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти і оплатити виконану роботу.
- Також повідомляємо, що трудові угоди та трудові договора в письмовій формі є персональними данними. Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Згідно зі ст. 2 Закону «Про захист персональних даних», база персональних даних — це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних — фізична або юридична особа, яка визначає мету оброблення персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх оброблення, якщо інше не визначено законом. Згода суб’єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на оброблення її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх оброблення, висловлене в письмовій формі або у формі, що дає змогу дійти висновку про надання згоди. Згідно з п. 6 ст. 6 Закону «Про захист персональних даних», неприпустимим є оброблення даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно зі ст. 32 Конституції України, неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Зважаючи на викладене, учасник зобов’язаний дістати згоду своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних. У разі відмови працівника надати згоду на поширення своїх персональних даних, учасник процедури закупівлі втратить можливість виконати вимогу тендерної документації, унаслідок цього пропозиція такого учасника може бути відхилена через причину, що не залежать від його волі.
Враховуючи вище викладене вимагаємо видалити вимогу зазначену в у п 2.1 п. 2 Додатку 2 ви зазначаєте про необхідність надання копії трудових угод з працівниками.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 січня 2021 12:50
Держфінмоніторингом розглянуто вимогу (UA-2020-12-31-003370-c.c1) від 05.01.21, 18.02 та повідомляється наступне:
Відповідно до п. 24 Кодексу законів про працю України, трудовий договір, уклаається, як правило в письмовій формі.
Держфінмоніторингом на підставі чинного законодавства з питань публічних закупівель встановлено вимоги щодо документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в т.ч. шляхом надання копій трудових угод.
Відповідно до п. 24 Кодексу законів про працю України, трудовий договір, уклаається, як правило в письмовій формі.
Держфінмоніторингом на підставі чинного законодавства з питань публічних закупівель встановлено вимоги щодо документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в т.ч. шляхом надання копій трудових угод.
Номер вимоги: UA-2020-12-31-003370-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Дата подання: 05 січня 2021 18:59
Щодо видалення дискримінаціної вимоги в ТД
2. Шановний замовник. В ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним з них є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Однак в даній статі не йдеться про строки у яких були надані послуги за цими договорами. Однак, Вами в п. 3 Додатку 2 до ТД зазначається 2019-2020 роки. Враховуючи даний факт вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу з п. 3 Додатку 2 до ТД, аби не порушувами принципи ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме не обмежувати коло учасників у закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 січня 2021 12:52
Держфінмоніторингом розглянута вимога від 05.01.21, 18.59 щодо видалення дискримінаційної вимоги в ТД (UA-2020-12-31-003370-c.c2)
Відповідно частини 1 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Замовник є органом державної влади та вважає, що надання учасником інформації про виконання не менше трьох договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації, з доданням підтверджуючих документів (договорів, рекомендаційних листів або відгуків контрагентів за 2019-2020 рік) не є обмеженням кола учасників у закупівлі.
Відповідно частини 1 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Замовник є органом державної влади та вважає, що надання учасником інформації про виконання не менше трьох договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації, з доданням підтверджуючих документів (договорів, рекомендаційних листів або відгуків контрагентів за 2019-2020 рік) не є обмеженням кола учасників у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-12-31-003370-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Дата подання: 05 січня 2021 19:08
Щодо видалення вимоги про надання договору добровільного страхування з ТД
Керуючись нормами Закону України "Про страхування" страхування
може бути добровільним або обов’язковим. Відповідно до статті 6 "Добровільне
страхування та його види" до видів добровільного страхування відносять страхування
відповідальності перед третіми особами (пункту 15 статті 6 Закону). Даний вид
страхування є добровільним, а не обов’язковим. Згідно технічного завдання Замовник
закуповує послуги з охорони. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних
умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада
2015р. № 960. В зазначених Ліцензійних умов не йдеться про наявність страхового полісу
відповідальності перед третіми особами. Відповідно до пункту 4 статті 14 Закону України
"Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників -
юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі
тендерної документації. Врховуючи вищевикладене вимагаємо видалити вимогу з п. 10 Додатку 2 до ТД
Розгорнути
Згорнути
може бути добровільним або обов’язковим. Відповідно до статті 6 "Добровільне
страхування та його види" до видів добровільного страхування відносять страхування
відповідальності перед третіми особами (пункту 15 статті 6 Закону). Даний вид
страхування є добровільним, а не обов’язковим. Згідно технічного завдання Замовник
закуповує послуги з охорони. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних
умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада
2015р. № 960. В зазначених Ліцензійних умов не йдеться про наявність страхового полісу
відповідальності перед третіми особами. Відповідно до пункту 4 статті 14 Закону України
"Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників -
юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі
тендерної документації. Врховуючи вищевикладене вимагаємо видалити вимогу з п. 10 Додатку 2 до ТД
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 січня 2021 12:55
Держфінмоніторингом розглянута вимога від 05.01.2021, до п. 10 Додатку 2 ТД
Проектом ДОГОВОРУ (Додаток № 5) тендерної документації до п. 7.1 розділу VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та п. 7.4. Виконавець несе матеріальну відповідальність і відповідно до статті 22 Цивільного кодексу України відшкодовує повну вартість збитків, заподіяних майну Замовника.
Враховуючи значну вартість майна Замовника, що охороняється згідно договору, а також інші збитки, які можуть бути заподіяні Замовнику у разі не виконання переможцем зобов’язання за договором (в т.ч. щодо порушення режимності об’єкту пов’язаної з обробкою інформації з обмеженим доступом), що можуть значно перевищувати вартість предмета закупівлі, замовник встановлює вимоги страхування професійної відповідальності Переможця перед третіми особами.
Враховуючи зазначене, копія чинного договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами є обов’язкою вимогою.
Проектом ДОГОВОРУ (Додаток № 5) тендерної документації до п. 7.1 розділу VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та п. 7.4. Виконавець несе матеріальну відповідальність і відповідно до статті 22 Цивільного кодексу України відшкодовує повну вартість збитків, заподіяних майну Замовника.
Враховуючи значну вартість майна Замовника, що охороняється згідно договору, а також інші збитки, які можуть бути заподіяні Замовнику у разі не виконання переможцем зобов’язання за договором (в т.ч. щодо порушення режимності об’єкту пов’язаної з обробкою інформації з обмеженим доступом), що можуть значно перевищувати вартість предмета закупівлі, замовник встановлює вимоги страхування професійної відповідальності Переможця перед третіми особами.
Враховуючи зазначене, копія чинного договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами є обов’язкою вимогою.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-31-003370-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Дата подання: 11 січня 2021 18:49
Дата подання: 11 січня 2021 18:49
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 січня 2021 13:24
рішення від 13.01.2021 № 411 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 13:23
інформація про резулятивну частину рішення від 21.01.2021 № 1055.pdf
Дата публікації: 22 січня 2021 13:26
рішення від 21.01.2021 № 1055.pdf
Дата публікації: 26 січня 2021 19:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Державною службою фінансового моніторингу України внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі “Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Фізична охорона адміністративної будівлі Держфінмоніторингу по вул. Білоруській, 24 і прилеглої до неї території, окремих приміщень та матеріальних цінностей в цій будівлі у лютому – грудні 2021р.”, відповідно до рішення №1055-р/пк-пз від 21.01.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідні зміни оприлюднені у електронній системі закупівель 29.01.2021 року.
Дата виконання рішення замовником: 29 січня 2021 12:05
Номер скарги: UA-2020-12-31-003370-c.a5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:34967902
Скарга
08.02.2021 відбувся електронний аукціон у відкритих торгах UA-2020-12-31-003370-c на закупівлю послуг: «Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Фізична охорона адміністративної будівлі Держфінмоніторингу по вул. Білоруській, 24 і прилеглої до неї території, окремих приміщень та матеріальних ціностей в цій будівлі у лютому-грудні 2021р.)».
Очікувана вартість закупівлі: 526`426,00 грн.
За результатами електронного аукціону було розкрито тендерні пропозиції на-ступних учасників:
Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Сума остаточної пропозиції
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" 34967902 468`738.60
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" 41853912 517`824.00
ТОВ "ІРБІС 2001" 31627882 442`308.00
ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" 40531426
441`280.80
ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" 39689417 405`000.00
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник ви-знав переможцем ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" (далі – Переможець) і 11.02.2021 оприлю-днив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
ПП «КОНГРЕС – ОХОРОНА» (далі – Скаржник) вважає, що пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації, а також ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, у зв’язку з чим підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Це є підґрунтям для підозри, що Замовник розглядав тендерну пропози-цію Переможця цієї процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної до-кументації з порушенням принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, що встановлений у частині 1 статті 5 Закону.
Тому рішення Замовника, щодо визнання переможцем ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ", порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розг-ляд пропозицій та на добросовісну конкуренцію серед учасників.
На підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПП «КОНГРЕС – ОХОРОНА» подає дану скаргу щодо прийнятих рішень, дій та бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників і призвели до порушення прав та інтересів Скаржника, що обґрунтовуємо наступним:
1. Стосовно подання уточненої форми «Тендерна пропозиція».
В Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлено два варіанти форми «Тендерна пропозиція»: перший подається учасником на стадії подання тендерних пропозицій, а другий – після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Більш того, другий варіант форми «Тендерна пропозиція» необхідно у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір
Це підтверджується вимогою зазначеною у Додатку № 1 до ТД: «Учасник-переможець на бланку подає у строк, що не перевищує п’яти днів з дати опри-люднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укла-сти договір ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ за наступною формою…».
Станом на дату подання цієї скарги, 19.02.2021, Переможець вимогу До-датку № 1 до ТД не виконав і уточнену форму «Тендерна пропозиція» не надав, в той час як він мав це зробити не пізніше 16.02.2021 (дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення: 11.02.2021).
Відповідно до ч.8 ст.12 Закону: «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час про-ведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Тобто подання інформації та документів здійснюється і учасником і пере-можцем в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Замовник це правило підтверджує і встановлює, що переможець надає Замовнику «документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупі-вель (у вигляді передбаченому розділом ІІІ цієї документації)» (абзац 1 Додатку 4 до ТД).
При цьому Замовник посилається на те, що документи надаються Пере-можцем у вигляді передбаченому розділом ІІІ Тендерної документації.
В п. 1.1 розділу ІІІ ТД встановлено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнен-ня електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфіка-ційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у цій тендерній документації…».
В п.1.3 розділу ІІІ ТД зазначено: «Всі визначені цією тендерною докуме-нтацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну сис-тему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відпові-дати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на-лежним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині до-тримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції вла-сноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі елект-ронного документа через електронну систему закупівель із накладанням ква-ліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)».
Таким чином, Переможець мав до 16.02.2021 включно надати Замов-нику шляхом завантаження в електронну систему закупівель уточнену фо-рму «Тендерна пропозиція».
Станом на 19.02.2021 Переможець цього не зробив, чим не виконав ви-могу Додатку 1 до Тендерної документації.
Замовник у зв’язку із зазначеним мав відхилити пропозицію Переможця на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" переможцем цієї процедури закупівлі.
2. Стосовно порушення правил про мову документів тендерної пропозиції.
Відповідно до п.7.2 розділу І Тендерної документації встановлено: «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мо-вою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою».
Переможець у складі пропозиції надав архівний файл «1. Договор» (тип файлу: Архив WinRAR (.rar)), в якому міститься договір від 01.01.2018 р. № 3 ук-ладений Переможцем з громадською організацією «Халом» (далі – Договір № 3).
Зазначений Договір № 3 укладений російською мовою і відсутній перек-лад цього документу на українську мову, що порушує вимогу абз. 2 п. 7.2 розділу І Тендерної документації «Загальні положення».
Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимага-ється тендерною документацією.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" переможцем цієї процедури закупівлі.
3. Стосовно договору страхування.
В п. 10 Додатку № 2 до Тендерної документації встановлена вимога на-дати копію «чинного договору добровільного страхування професійної відпові-дальності перед третіми особами».
Переможець у складі пропозиції надав файл «Договір страхування.pdf», в якому міститься договір добровільного страхування відповідальності перед тре-тіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання пос-луг і виконання робіт № 30-02540 від 01 липня 2020 р. укладеного з Приватним акціонерним товариством «Страхова компанія «Авангард» (далі – Договір стра-хування).
Пунктом 8 Договору страхування передбачений строк дії договору (поча-ток – закінчення, з-по включно): з 01.07.2020 р. по 30.06.2021 р.
При цьому згідно п. 15 Договору страхування: «Договір починає діяти з 00:00 год. дати вказаної в договорі як дата початку дії договору, але не раніше дня, наступного за днем надходження страхового платежу на рахунок страхо-вика.
При несплаті:
15.2.1. страхового внеску (його першої частини) за договором в строк, зазначений в договорі, договір вважається неукладеним;
15.2.2. чергової частини страхового платежу в строк, зазначений у договорі, дія договору припиняється з 00.00 годин дати, наступної за датою сплати, зазначеною в договорі як дата сплати чергової частини платежу.».
Розмір страхового платежу встановлений у п. 7 Договору страхування і складає: 1000,00 грн., який Переможець мав сплатити 01.07.2020 р. відповідно до положень п. 9 «строк сплати страхового платежу» Договору страхування.
Документів, що підтверджують факт здійснення страхового платежу, Пе-реможець у складі тендерної пропозиції не надав, у зв’язку з чим не можливо встановити таку ознаку Договору страхування як його чинність, оскільки до-кументацією вимагається саме «чинний договір добровільного страхування».
Якщо Переможець не сплатив 01.07.2020 року страховий платіж, то згід-но з підпунктом 15.1 Договору страхування цей договір вважається неукладе-ним, що є недотриманням вимоги п. 10 Додатку № 2 до Тендерної документації і така пропозиція підлягає відхиленню.
Договір страхування без підтвердження факту його оплати не має юриди-чної сили.
Оскільки початок дії договору пов’язаний з фактом внесення страхового платежу, документ, що підтверджує факт здійснення цього платежу (банківська квитанція тощо) є невід’ємною його частиною.
Таким чином, Переможець надав Договір страхування не в повному обся-зі, тобто відсутня частина, що підтверджує основну вимогу зазначену в п. 10 До-датку № 2 до Тендерної документації до цього Договору, а саме: його чинність.
Замовник у зв’язку із зазначеним мав відхилити пропозицію Переможця на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" переможцем цієї процедури закупівлі.
4. Стосовно інформації про субпідрядників.
Пунктом 7.1 розділу ІІІ Тендерної документації вимагається: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та міс-цезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)».
Переможець не надав у складі пропозиції інформації ані про залучення субпідрядника/співвиконавця, ані інформацію про незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.
При поданні тендерної пропозиції Переможець у відповідних полях в еле-ктронній системі закупівель також не зазначив інформацію про залучення або не-залучення субпідрядників.
Таким чином, Переможець не виконав положення пункту 7.1 розділу ІІІ Тендерної документації і не надав відповідну інформацію про залучення або незалучення субпідрядників, у зв’язку Замовник мав відхилити його пропозицію на підставі ст. 31 Закону.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" переможцем цієї процедури закупівлі.
З наведеного вбачається, що Замовник розглядав тендерну пропозицію Переможця цієї процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної докумен-тації з порушенням принципу об’єктивного та неупередженого визначення пере-можця процедури закупівлі, що встановлений у частині 1 статті 5 Закону, оскільки Замовник не помітив ряд невідповідностей тендерної пропозиції Переможця умовам та вимогам Тендерної документації, наприклад відсутність інформації про субпідрядників або уточненої форми пропозиції, передбаченої Додатком № 1 до ТД, тощо.
У зв’язку з цим тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В той час як тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає кваліфі-каційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, відсутні підстави, встанов-лені частиною першою та другою статті 17 Закону та іншим вимогам що передба-чені законодавством та які замовник включив до тендерної документації.
Таким чином, невідхилення Замовником пропозиції Переможця позбав-ляє Скаржника права на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій та на добросовісну конкуренцію серед учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принци-пами:1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях заку-півель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про пуб-лічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" переможцем цієї процедури закупівлі та відхилити його пропо-зицію на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
3. В разі неможливості усунення допущенних порушень зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-12-31-003370-c.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:34967902
Дата подання: 19 лютого 2021 16:10
Дата подання: 19 лютого 2021 16:10
Скарга
08.02.2021 відбувся електронний аукціон у відкритих торгах UA-2020-12-31-003370-c на закупівлю послуг: «Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Фізична охорона адміністративної будівлі Держфінмоніторингу по вул. Біло-руській, 24 і прилеглої до неї території, окремих приміщень та матеріальних ціностей в цій будівлі у лютому-грудні 2021р.)».
Очікувана вартість закупівлі: 526`426,00 грн.
За результатами електронного аукціону було розкрито тендерні пропозиції на-ступних учасників:
Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Сума остаточної пропозиції
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" 34967902 468`738.60
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" 41853912 517`824.00
ТОВ "ІРБІС 2001" 31627882 442`308.00
ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" 40531426
441`280.80
ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" 39689417 405`000.00
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник ви-знав переможцем ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" (далі – Переможець) і 11.02.2021 оприлю-днив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
ПП «КОНГРЕС – ОХОРОНА» (далі – Скаржник) вважає, що пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації, а також ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, у зв’язку з чим підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Це є підґрунтям для підозри, що Замовник розглядав тендерну пропози-цію Переможця цієї процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної до-кументації з порушенням принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, що встановлений у частині 1 статті 5 Закону.
Тому рішення Замовника, щодо визнання переможцем ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ", порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розг-ляд пропозицій та на добросовісну конкуренцію серед учасників.
На підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПП «КОНГРЕС – ОХОРОНА» подає дану скаргу щодо прийнятих рішень, дій та бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників і призвели до порушення прав та інтересів Скаржника, що обґрунтовуємо наступним:
1. Стосовно подання уточненої форми «Тендерна пропозиція».
В Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлено два варіанти форми «Тендерна пропозиція»: перший подається учасником на стадії подання тендерних пропозицій, а другий – після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Більш того, другий варіант форми «Тендерна пропозиція» необхідно у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір
Це підтверджується вимогою зазначеною у Додатку № 1 до ТД: «Учасник-переможець на бланку подає у строк, що не перевищує п’яти днів з дати опри-люднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укла-сти договір ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ за наступною формою…».
Станом на дату подання цієї скарги, 19.02.2021, Переможець вимогу До-датку № 1 до ТД не виконав і уточнену форму «Тендерна пропозиція» не надав, в той час як він мав це зробити не пізніше 16.02.2021 (дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення: 11.02.2021).
Відповідно до ч.8 ст.12 Закону: «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час про-ведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Тобто подання інформації та документів здійснюється і учасником і пере-можцем в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Замовник це правило підтверджує і встановлює, що переможець надає Замовнику «документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупі-вель (у вигляді передбаченому розділом ІІІ цієї документації)» (абзац 1 Додатку 4 до ТД).
При цьому Замовник посилається на те, що документи надаються Пере-можцем у вигляді передбаченому розділом ІІІ Тендерної документації.
В п. 1.1 розділу ІІІ ТД встановлено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнен-ня електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфіка-ційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у цій тендерній документації…».
В п.1.3 розділу ІІІ ТД зазначено: «Всі визначені цією тендерною докуме-нтацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну сис-тему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відпові-дати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на-лежним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині до-тримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції вла-сноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі елект-ронного документа через електронну систему закупівель із накладанням ква-ліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)».
Таким чином, Переможець мав до 16.02.2021 включно надати Замов-нику шляхом завантаження в електронну систему закупівель уточнену фо-рму «Тендерна пропозиція».
Станом на 19.02.2021 Переможець цього не зробив, чим не виконав ви-могу Додатку 1 до Тендерної документації.
Замовник у зв’язку із зазначеним мав відхилити пропозицію Переможця на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" переможцем цієї процедури закупівлі.
2. Стосовно порушення правил про мову документів тендерної пропозиції.
Відповідно до п.7.2 розділу І Тендерної документації встановлено: «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мо-вою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою».
Переможець у складі пропозиції надав архівний файл «1. Договор» (тип файлу: Архив WinRAR (.rar)), в якому міститься договір від 01.01.2018 р. № 3 ук-ладений Переможцем з громадською організацією «Халом» (далі – Договір № 3).
Зазначений Договір № 3 укладений російською мовою і відсутній перек-лад цього документу на українську мову, що порушує вимогу абз. 2 п. 7.2 розділу І Тендерної документації «Загальні положення».
Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимага-ється тендерною документацією.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" переможцем цієї процедури закупівлі.
3. Стосовно договору страхування.
В п. 10 Додатку № 2 до Тендерної документації встановлена вимога на-дати копію «чинного договору добровільного страхування професійної відпові-дальності перед третіми особами».
Переможець у складі пропозиції надав файл «Договір страхування.pdf», в якому міститься договір добровільного страхування відповідальності перед тре-тіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання пос-луг і виконання робіт № 30-02540 від 01 липня 2020 р. укладеного з Приватним акціонерним товариством «Страхова компанія «Авангард» (далі – Договір стра-хування).
Пунктом 8 Договору страхування передбачений строк дії договору (поча-ток – закінчення, з-по включно): з 01.07.2020 р. по 30.06.2021 р.
При цьому згідно п. 15 Договору страхування: «Договір починає діяти з 00:00 год. дати вказаної в договорі як дата початку дії договору, але не раніше дня, наступного за днем надходження страхового платежу на рахунок страхо-вика.
При несплаті:
15.2.1. страхового внеску (його першої частини) за договором в строк, зазначений в договорі, договір вважається неукладеним;
15.2.2. чергової частини страхового платежу в строк, зазначений у договорі, дія договору припиняється з 00.00 годин дати, наступної за датою сплати, зазначеною в договорі як дата сплати чергової частини платежу.».
Розмір страхового платежу встановлений у п. 7 Договору страхування і складає: 1000,00 грн., який Переможець мав сплатити 01.07.2020 р. відповідно до положень п. 9 «строк сплати страхового платежу» Договору страхування.
Документів, що підтверджують факт здійснення страхового платежу, Пе-реможець у складі тендерної пропозиції не надав, у зв’язку з чим не можливо встановити таку ознаку Договору страхування як його чинність, оскільки до-кументацією вимагається саме «чинний договір добровільного страхування».
Якщо Переможець не сплатив 01.07.2020 року страховий платіж, то згід-но з підпунктом 15.1 Договору страхування цей договір вважається неукладе-ним, що є недотриманням вимоги п. 10 Додатку № 2 до Тендерної документації і така пропозиція підлягає відхиленню.
Договір страхування без підтвердження факту його оплати не має юриди-чної сили.
Оскільки початок дії договору пов’язаний з фактом внесення страхового платежу, документ, що підтверджує факт здійснення цього платежу (банківська квитанція тощо) є невід’ємною його частиною.
Таким чином, Переможець надав Договір страхування не в повному обся-зі, тобто відсутня частина, що підтверджує основну вимогу зазначену в п. 10 До-датку № 2 до Тендерної документації до цього Договору, а саме: його чинність.
Замовник у зв’язку із зазначеним мав відхилити пропозицію Переможця на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" переможцем цієї процедури закупівлі.
4. Стосовно інформації про субпідрядників.
Пунктом 7.1 розділу ІІІ Тендерної документації вимагається: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та міс-цезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)».
Переможець не надав у складі пропозиції інформації ані про залучення субпідрядника/співвиконавця, ані інформацію про незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.
При поданні тендерної пропозиції Переможець у відповідних полях в еле-ктронній системі закупівель також не зазначив інформацію про залучення або не-залучення субпідрядників.
Таким чином, Переможець не виконав положення пункту 7.1 розділу ІІІ Тендерної документації і не надав відповідну інформацію про залучення або незалучення субпідрядників, у зв’язку Замовник мав відхилити його пропозицію на підставі ст. 31 Закону.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" переможцем цієї процедури закупівлі.
З наведеного вбачається, що Замовник розглядав тендерну пропозицію Переможця цієї процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної докумен-тації з порушенням принципу об’єктивного та неупередженого визначення пере-можця процедури закупівлі, що встановлений у частині 1 статті 5 Закону, оскільки Замовник не помітив ряд невідповідностей тендерної пропозиції Переможця умовам та вимогам Тендерної документації, наприклад відсутність інформації про субпідрядників або уточненої форми пропозиції, передбаченої Додатком № 1 до ТД, тощо.
У зв’язку з цим тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В той час як тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає кваліфі-каційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, відсутні підстави, встанов-лені частиною першою та другою статті 17 Закону та іншим вимогам що передба-чені законодавством та які замовник включив до тендерної документації.
Таким чином, невідхилення Замовником пропозиції Переможця позбав-ляє Скаржника права на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій та на добросовісну конкуренцію серед учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принци-пами:1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях заку-півель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про пуб-лічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" переможцем цієї процедури закупівлі та відхилити його пропо-зицію на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
3. В разі неможливості усунення допущенних порушень зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 14:02
рішення від 24.02.2021 №3351 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 14:02
інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2021 №4061.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 17:15
рішення від 03.03.2021 №4061.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 20:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Держфінмоніторинг скасував рішення про визначення ТОВ «КСБ «ВИТЯЗЬ» переможцем процедури закупівлі – «Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Фізична охорона адміністративної будівлі Держфінмоніторингу по вул. Білоруській, 24 і прилеглої до неї території, окремих приміщень та матеріальних цінностей в цій будівлі у лютому – грудні 2021 р.)
Дата виконання рішення замовником: 10 березня 2021 16:29
Номер скарги: UA-2020-12-31-003370-c.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:34967902
Дата подання: 17 березня 2021 15:06
Дата подання: 17 березня 2021 15:06
Скарга
08.02.2021 відбувся електронний аукціон у відкритих торгах UA-2020-12-31-003370-c на закупівлю послуг: «Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Фізична охорона адміністративної будівлі Держфінмоніторингу по вул. Біло-руській, 24 і прилеглої до неї території, окремих приміщень та матеріальних ціностей в цій будівлі у лютому-грудні 2021р.)».
Очікувана вартість закупівлі: 526`426,00 грн.
За результатами електронного аукціону було розкрито тендерні пропозиції на-ступних учасників:
Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Сума остаточної пропозиції
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" 34967902 468`738.60
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" 41853912 517`824.00
ТОВ "ІРБІС 2001" 31627882 442`308.00
ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" 40531426
441`280.80
ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" 39689417 405`000.00
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник ви-знав переможцем ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" і 11.02.2021 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
10.03.2021 на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодав-ства у сфері публічних закупівель від 03.03.2021 р. №4061-р/пк-пз зазначене рі-шення було скасоване Замовником.
Того ж дня (10.03.2021) Замовник розглянув наступну тендерну пропози-цію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, що належить ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР".
За результатами розгляду пропозиції ТОВ "Холдинг "Група компаній "Ат-лант-ГШР" (далі – Переможець), останній був визнаний переможцем цієї проце-дури закупівлі.
ПП «КОНГРЕС – ОХОРОНА» (далі – Скаржник) вважає, що пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації, а також ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" не відповідає встановленим абзацом першим час-тини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законо-давства, у зв’язку з чим підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Це є підґрунтям для підозри, що Замовник розглядав тендерну пропози-цію Переможця цієї процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної до-кументації з порушенням принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, що встановлений у частині 1 статті 5 Закону.
Тому рішення Замовника, щодо визнання переможцем ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР", порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій та на добросовісну конкуренцію серед учасників.
На підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПП «КОНГРЕС – ОХОРОНА» подає дану скаргу щодо прийнятих рішень, дій та бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників і призвели до порушення прав та інтересів Скаржника, що обґрунтовуємо наступним:
1. Стосовно договору страхування.
В п. 10 Додатку № 2 до Тендерної документації встановлена вимога на-дати копію «чинного договору добровільного страхування професійної відпові-дальності перед третіми особами».
Переможець не виконав вимогу п. 10 Додатку № 2 до Тендерної докуме-нтації і не надав саме чинний договір страхування.
у складі пропозиції Переможця міститься файл у форматі pdf «ВТО_008_21_ТОВ АТЛАНТ-ГШР», в якому є договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами № ВТО/008/21 від 18 січня 2021 р. укла-деного з Приватним акціонерним товариством «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «РІДНА» (далі – Договір страхування).
Відповідно до п. 8 Договору страхування він «набирає чинності з моме-нту надходження страхового платежу в повному обсязі на поточний рахунок або в касу Страховика, але не раніше 19.01.2021 року…».
Дія Договору припиняється та втрачає чинність у разі: «несплати Страхувальником страхових платежів у встановлені Договором стро-ки» (підпункт 21.2.3 пункту 21.2 Договору страхування).
Страховий платіж відповідно до п. 6 Договору страхування становить 2000,00 грн. і його необхідно сплатити «протягом 3 (трьох) банківських днів з дати укладання цього Договору».
Переможець у складі пропозиції не надав документів, що підтверджують факт здійснення страхового платежу.
Таким чином, Договір страхування без підтвердження факту його оплати не може вважатися чинним, оскільки такий договір міг бути укладений без наміру його реального виконання, а лише для того щоб спеціально його на-дати в складі пропозиції.
Іншими словами, Договір страхування, що був укладений 18.01.2021 р. міг бути розірваний вже 19.01.2021 р., як це мало місце в торгах UA-2021-02-24-007525-b, де замовник також вимагав надання договору страхування і один із учасників – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС ЮГ", в складі пропозиції надав договір добровільного страхування № 0319.15.14-2021 від 10.02.2021 року (копія договору додається).
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС ЮГ" 10.02.2021 р. уклало договір страхування, а вже з 11.02.2021 р. дію цього договору було припинено, що вба-чається з додаткової угоди № 1 від 11 лютого 2021 р. (копія додаткової угоди додається).
Теж саме можливе і в цій процедурі закупівлі, тобто станом на дату по-дання або розкриття тендерних пропозицій ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" може не мати чинного договору страхування.
При цьому Замовник не надав в електронній системі закупівель інфор-мацію щодо звернення в страхову компанію для перевірки чинності наданого Пе-реможцем договору страхування.
У зв’язку із зазначеним Замовник мав відхилити пропозицію Переможця на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" переможцем цієї процедури закупівлі.
2. Стосовно інформації про субпідрядників.
Пунктом 7.1 розділу ІІІ Тендерної документації вимагається: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та міс-цезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)».
Інакше кажучи, з наведеного п. 7.1 вбачається вимога надати інформацію про субпідрядника/співвиконавця:
- який буде залучатися до надання послуг в обсязі не менше 20 % від вартості договору про закупівлю;
або
- який буде залучатися до надання послуг в обсязі, що не перевищує 20 % від вартості договору про закупівлю.
Або, якщо взагалі учасником не будуть залучатися субпідрядни-ки/співвиконавці, то надати інформацію щодо незалучення таких субпідрядни-ків/співвиконавців до надання охоронних послуг в обсязі ані менше 20%, ані бі-льше 20% від вартості договору про закупівлю.
З Інформації про субпідрядника Переможця від 05.02.2021 о. № 21-01/544979764 вбачається, що Переможець не планує залучати субпідрядни-ка/субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
З наведеного вбачається намір Переможця залучати субпідрядни-ка/субпідрядників в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про за-купівлю.
Переможець не надав у складі пропозиції інформації про повне наймену-вання та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Таким чином, Переможець не виконав положення пункту 7.1 розділу ІІІ Тендерної документації, у зв’язку з чим Замовник мав відхилити його пропозицію на підставі ст. 31 Закону.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" переможцем цієї процедури закупівлі.
3. Стосовно довідки з інформацією про статус учасника.
В п. 6 Додатку № 2 до Тендерної документації міститься вимога надати довідку в довільній формі, оформлену на бланку підприємства (із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про статус Учасника.
В складі тендерної пропозиції Переможця відсутня довідка з інформацією про статус Переможця.
У зв’язку із зазначеним Замовник мав відхилити пропозицію Переможця на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" переможцем цієї процедури закупівлі.
4. Відсутні документи по статті 17 Закону.
Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство “ПРОЗОРРО” (далі – ДП “ПРОЗОРРО”).
З 03.12.2020 року ДП “ПРОЗОРРО” як відповідальний за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу реалізувало можливість підтверджу-вати відсутність підстав передбачених частинами першою та другою статті 17 За-кону шляхом заповнення учасником відповідних електронних полів в електронній системі закупівель при поданні тендерних пропозицій.
В електронній системі закупівель передбачено три варіанти підтверджен-ня вимог замовника:
− поставити галочку;
− подати заяву;
− подати документ.
У зв’язку з цим підстави для відмови в участі у закупівлі замовники повинні зазначати в електронних полях, а постачальники (учасники) при поданні пропозицій в системі надавати інформацію про відсутність підстав передбачених статтею 17 Закону шляхом заповнення відповідних полів або підгрузки файлів з необхідними документами.
Державна служба фінансового моніторингу України в електронній системі закупівель зазначила наступні способи підтвердження відсутності в учасників деяких підстав передбачених статтею 17 Закону:
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі перего-ворної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайст-вом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встанов-леному законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України). Довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіаль-ним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не) засудження за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про за-купівлю в Системі. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону.
Тобто Замовником прямо вимагається від учасників надати довідку МВС про відсутність судимості на службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію.
Переможець при підтвердженні відсутності підстав передбачених статтею 17 Закону в електронній системі закупівель зазначену довідку МВС не надав.
Ніяких пояснень з боку Переможця з цього приводу в складі пропозиції надано не міститься.
У зв’язку з чим вважаємо, що Переможець не виконав вимогу тенде-рної документації Замовника, положення якої було оприлюднено Замовни-ком шляхом заповнення відповідних полів в електронній системі закупі-вель згідно з ч.1 ст. 22 Закону.
Оскільки згідно з ч. 1 ст. 26 Закону: «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнен-ня електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ці-ну... інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфі-каційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону…», інформація, що надана учасни-ком в електронній системі закупівель має пріоритет над інформацією наданою в завантажених файлах.
У зв’язку із зазначеним Замовник мав відхилити пропозицію Переможця на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
На підставі вищезазначеного, прошу зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" переможцем цієї процедури закупівлі.
З наведеного вбачається, що Замовник розглядав тендерну пропозицію Переможця цієї процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної докумен-тації з порушенням принципу об’єктивного та неупередженого визначення пере-можця процедури закупівлі, що встановлений у частині 1 статті 5 Закону, оскільки Замовник не помітив ряд невідповідностей тендерної пропозиції Переможця умовам та вимогам Тендерної документації.
У зв’язку з цим тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В той час як тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає кваліфі-каційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, відсутні підстави, встанов-лені частиною першою та другою статті 17 Закону та іншим вимогам що передба-чені законодавством та які замовник включив до тендерної документації.
Таким чином, невідхилення Замовником пропозиції Переможця позбав-ляє Скаржника права на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій та на добросовісну конкуренцію серед учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принци-пами:1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях заку-півель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про пуб-лічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" переможцем цієї процедури закупівлі та від-хилити його пропозицію на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
Додаток: копія договору добровільного страхування № 0319.15.14-2021 від 10.02.2021 року та додаткової угоди до нього № 1 від 11 лютого 2021 р., що надані в якості прикладу можливості розірвати договір вже наступного дня після його укладення, щоб формально виконати відповідну вимогу замовника та надати у складі пропозиції не чинний договір.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 березня 2021 10:49
рішення від 19.03.2021 № 5433 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 10:49
інформація про перенесення розгляду скарги від 30.03.2021 № 4829.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 16:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2021 № 7603.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2021 16:27
рішення від 12.04.2021 № 7603.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2021 18:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" |
452 226,00
UAH з ПДВ
|
405 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" |
468 936,00
UAH з ПДВ
|
441 280,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" |
442 308,00
UAH з ПДВ
|
442 308,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІРБІС 2001" |
474 672,00
UAH з ПДВ
|
468 738,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" |
517 824,00
UAH з ПДВ
|
517 824,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" #39689417 |
Рішення скасоване |
405 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 16:12
|
ТОВ "КСБ "ВИТЯЗЬ" #39689417 |
Відхилено |
405 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 16:17
|
ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" #40531426 |
Переможець |
441 280,80
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 17:12
|
додаткова угода від 31.12.2021 №2 до договору від 19.04.2021 №15 (охорона).PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2021 10:03
|
додаткова угода №1 до договору від 19.04.2021 №15.PDF | зміни до договору |
20 квітня 2021 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 16:20
|
договір від 19.04.2021 №15.PDF | укладений |
19 квітня 2021 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (зменшення періоду надання послуг без зміни ціни на одиницю послуги) |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору на початку 2022 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |