Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2019-11-29-000805-c ● 7394c5418c034e2aa16030b67c8170db
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 40918711 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36 |
Контактна особа: |
Хоменко Яна Олександрівна 380443667613 yana.homenko@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 165 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,82% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87 Одиниця
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, місто Київ, Київ, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п‘ятнадцяти) банківських днів, з дати підписання видаткової накладної, та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснювати протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 14:41 |
Документація офісні меблі.pdf |
29 листопада 2019 12:45 |
Проект Договору - меблі1.pdf |
29 листопада 2019 14:41 |
Документація офісні меблі.pdf
|
||
29 листопада 2019 12:45 |
Проект Договору - меблі1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 13:23
Дата відповіді: 02 грудня 2019 17:42
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний учасник! На Ваші питання повідомляємо. 1, 2) У разі якщо у технічному завдані міститься посилання на торгівельну марку, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження, виробника, тощо, замовником зазначається та розглядаються еквіваленти такого товару за умови його відповідності вказаним технічним та якісним характеристикам вказаним в тендерній документації, або, якщо технічні та якісні характеристики еквіваленту можна вважати кращими від вказаних в тендерній документації парламентів. Одночасно запропонований учасником еквівалент товару не може бути гіршим, ніж вказані в тендерній документації «технічні та/або якісні вимоги до предмета закупівлі». У випадку, коли запропонований учасником закупівлі товар (еквівалент) за технічними параметрами відрізняється від тих, що вимагаються замовником в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання, обов’язково подається, разом з описом, порівняльна таблиця параметрів запропонованого товару та визначених параметрів в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання. 3)Так, допускаємо. Відповідно до ч.2 ст.20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, одночасно відповідно до п. 35 статті 1 вказаного закону визначається коло суб’єктів - учасників процедури закупівель, а сема, фізичні особи, у тому числі фізична особа - підприємеці, юридичні особи (резидент або нерезидент), які подали тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. З чого випливає, що замовник жодним чином не може та не обмежує коло потенційних учасників. Додатково, звертаємо Вашу увагу на статтю 18 Закону, де вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 грудня 2019 10:36 |
Коментар щодо відміни: | У зв`язку з внесенням змін у технічні характеристики предмета закупівлі та з відсутністю бюджетних призначень Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій. |
Документи:
03 грудня 2019 10:36
|
Відхилення меблі.docx |