Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Закупівля устаткування, обладнання, приладів, налаштування в рамках державного інвестиційного проекту «Реконструкція навчального корпусу № 4 Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького – пам’ятки архітектури місцевого значення за адресою: вул. Остафія Дашковича, 24 у м. Черкаси» (Комплект крісел офісних; комплект стільців аудиторних; комплект лав гардеробних; Комплект лав м'яких; Комплект табуретів; Комплект меблів натурника; Комплект крісел для актової зали; Комплект крісел; Комплект крісел м’яких; Комплект стільців м'яких)
Очікувана вартість
785 082,16 UAH
UA-2019-11-04-000001-b ● 7360e3700a1b49cdad678b446012c82c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 02125622 |
Місцезнаходження: | 18031, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Бульвар Шевченка, 81 |
Контактна особа: |
Лялька Алла Миколаївна +380472350301 tender@cdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2019 00:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2019 01:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 01:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2019 13:47 |
Очікувана вартість: | 785 082,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,38% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
джерело фінансування закупівлі – кошти загального фонду держаного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект крісел офісних «Concept» чорного кольору або еквівалент»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект стільців аудиторних «Спліт (Split)» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект лав гардеробних СГ-2000 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект лав м'яких
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект табуретів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект меблів натурника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект крісел для актової зали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект крісел
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект крісел м’яких
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект стільців м'яких
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 11:09 |
Зміни 07.11 (стльці).doc | |
08 листопада 2019 11:09 |
ТД_стільці зміни -07.11.docx | |
06 листопада 2019 17:08 |
Зміни 06.11 (стльці).doc |
08 листопада 2019 11:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 листопада 2019 11:09 |
Зміни 07.11 (стльці).doc
|
||||||
08 листопада 2019 11:09 |
ТД_стільці зміни -07.11.docx
|
||||||
06 листопада 2019 17:08 |
Зміни 06.11 (стльці).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення тех.вимог
Дата подання: 06 листопада 2019 12:35
Дата відповіді: 06 листопада 2019 16:46
Добрий день!
Дайте пояснення, стосовно крісла натурника. В технічному завданні вказано, що крісло виготовляється за індивідуальним ескізом та завданням замовника, а самого ескіза та завдання не надано. Будь ласка, внесіть зміни до тех.завдання і додайте всю необхідну інформацію,щоб потенційні учасникі мали змогу прорахувати саме те крісло яке Вам необхідно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До Додатку 2 тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
749 384,52
UAH з ПДВ
|
749 384,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Самченко Сергій Федорович |
784 068,00
UAH з ПДВ
|
784 068,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОНТРАСТ-М" |
784 793,20
UAH з ПДВ
|
784 793,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Відхилено |
749 384,52
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 14:32
|
Фізична особа - підприємець Самченко Сергій Федорович #2118723178 |
Переможець |
784 068,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:11
|
Видаткова накладна 208 від 11.12.2019.pdf | укладений |
03 січня 2020 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 12:57
|
Договір 440 від 11.12.2019.pdf | укладений |
11 грудня 2019 12:55
|