Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the highway M-18 Kharkiv-Simferopol-Alushta-Yalta in the section: km 349 + 440-km 378 + 220 (45233142-6 - Repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Украина , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50, |
Контактна особа: |
Катерина Полякова +380966070662 tender@sad-zp.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zaporizhzhia Oblast |
National ID: | 25891336 |
Contact point: |
Polyakova Katerina +380966070662 tender@sad-zp.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2020 19:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2020 12:56 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2020 12:56 |
Очікувана вартість: | 619 402 045,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 097 010,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18582061.36 UAH |
Publication date: | 10 лютого 2020 19:40 |
Enquiries until: | 14 березня 2020 21:00 |
Complaints submission until: | до 20 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 березня 2020 21:00 |
Planned auction date: | 16 квітня 2020 12:56 |
Information
Estimated total value: | 619 402 045 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 097 010 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може надати Генпідряднику аванс (попередню оплату) на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах, що не перевищують терміни і розміри, визначені ним. Генпідрядник протягом строку, що визначений відповідними нормативними актами, з дня надходження коштів як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з проміжними «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ -2в). Невідпрацьовані суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, з дня закінчення терміну, на який надавався аванс. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | 4.2. Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Генпідрядником протягом 30 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2020 18:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2020 18:40 |
Перелік змін до ТД.docx | |
10 березня 2020 18:40 |
Перелік змін до Проекту договору.docx | |
10 березня 2020 18:39 |
Нова редакція проекту договору поточний середній ремонт М-18 349+440 – км 378+220.docx | |
10 березня 2020 18:39 |
Нова ТД_Поточний ремонт_М18 349+440-км 378+220 ост (1).docx | |
10 лютого 2020 19:56 |
ПСР 349+378.part5.rar | |
10 лютого 2020 19:55 |
ПСР 349+378.part4.rar | |
10 лютого 2020 19:54 |
ПСР 349+378.part3.rar | |
10 лютого 2020 19:53 |
ПСР 349+378.part2.rar | |
10 лютого 2020 19:52 |
ПСР 349+378.part1.rar |
10 березня 2020 18:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 березня 2020 18:40 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
10 березня 2020 18:40 |
Перелік змін до Проекту договору.docx
|
||||||
10 березня 2020 18:39 |
Нова редакція проекту договору поточний середній ремонт М-18 349+440 – км 378+220.docx
|
||||||
10 березня 2020 18:39 |
Нова ТД_Поточний ремонт_М18 349+440-км 378+220 ост (1).docx
|
||||||
10 лютого 2020 19:56 |
ПСР 349+378.part5.rar
|
||||||
10 лютого 2020 19:55 |
ПСР 349+378.part4.rar
|
||||||
10 лютого 2020 19:54 |
ПСР 349+378.part3.rar
|
||||||
10 лютого 2020 19:53 |
ПСР 349+378.part2.rar
|
||||||
10 лютого 2020 19:52 |
ПСР 349+378.part1.rar
|
Скарги до процедури
Дата подання: 08 квітня 2020 21:38
Дата подання: 08 квітня 2020 23:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-25-000028 ● 889da2ae3bd5457c9bf1a2ceaef44cbf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2020 16:22 |
НАКАЗ
25.05.2020 №89
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2020-02-10-001230-c, «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 349+440-км 378+220 (45233142-6 — Ремонт доріг)», яка проводиться Службою автомобільних доріг у Запорізькій області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку від 10 червня 2020 про результати моніторингу закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 349+440-км 378+220 (45233142-6 — Ремонт доріг) Ознайомившись із висновком від 20.05.2020 про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-26-001184-a, керуючись п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», цим повідомляємо свої заперечення до висновку. Згідно із висновком,- за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30. В заперечення зазначених порушень зазначаємо наступне: Відповідно до 1.3 п.п. п .1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У складі тендерної документації Учасник закупівлі ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ надає Інформаційну довідку (Інформаційна довідка про Учасника.pdf) в якій вказано, що учасник є нерезидентом України. 1. Відповідно до вимог підпункту 3 Додатку № 1 тендерної документації Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг» Учасник повинен надати довідку за формою згідно Таблиці 1.6, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, та на підтвердження інформації яка, викладена у довідці установив вимоги щодо надання наступних документів: Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 1.6. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Учасником надано Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору відповідно до таблиці 1.6 (Інфором.довідка аналог.дог (4).pdf), та на підтвердження інформації щодо переліку аналогічних договорів які вказані у довідці учасником надані аналогічні договори та акти виконаних робіт з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований, а саме: - Нотаріально посвідчена копія «Договору № 36095 від 27.09.2010 року відносно будівництва, експлуатації та передачі Автомагістралі ГЕБЗЕ-ОРГАНГАЗІ-ІЗМІР (включаючи дороги, що перетинають Ізмітську затоку і прилеглі дороги) відповідно до моделі «Будівництва, експлуатації та здачі»; - Нотаріально посвідчена копія «Договір № 03622 від 25.01.2017 року про будівельні роботи на ділянках км: 39+500-77+300 та км: 82+200-143+579 дороги АНТАЛЬЯ –КОРКУТЕЛІ-СЬОГЮТ-2. БЬОЛГЕ ХУДУДУ (Аналог.договір_ДОГОВІР відносно буд-ва.pdf); - Акт виконаних робіт від 11.03.2020 року, переклад якого посвідчено нотаріально, відповідно до умов тендерної документації (Аналог.договір_АКТ ВИКОНАНИХ РОБІТ.pdf ); - Акт прийняття – передачі виконаних робіт від 11.03.2020 року переклад якого посвідчено нотаріально, відповідно до умов тендерної документації(Аналог.договір_АКТ ПРИЙН.-ПЕРЕД.ВИКОН. РОБІТ.pdf); - Журнал будівельних робіт щодо виконаних робіт та підготовчих заходів у період з 09.02.2017 по 31.12.2019 років (Аналог.договір_СПИСОК ВИКОНАНИХ РОБІТ.pdf). Також, у складі тендерної пропозиції Учасника є листи - роз’яснення вих. № 2020-535 від 20.03.2020 року та вих. № 2020-524 від 20.03.2020 року стосовно підтвердження аналогічних договорів. Відповідно до частини першої статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У свою чергу, договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари (пункт п’ятий частини першої статті 1 Закону). Водночас, правовий статус іноземних юридичних осіб (нерезидентів) та порядок їх діяльності на території України не є предметом регулювання законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, комплексний аналіз чинного законодавства України дав підстави тендерному комітету, під час розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, дійти обґрунтованого висновку, що з огляду на тендерну пропозицію ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ свідчить про спроможність Учасника належним чином виконати договір про закупівлю у разі визнання його Замовником переможцем. Також, з огляду на законодавства іншої країни, відповідно до законодавства країни в якій учасник зареєстрований діє Закон про гармонізацію Європейського Союзу, в Туреччині було видано «Закон про державні закупівлі» від 4 січня 2002 р. та Закону № 4734 який набув чинності «Положення про тендери на будівельні / будівельні роботи» для встановлення принципів та процедур, які повинні застосовуватися в будь-які закупівлі будівельних робіт, що проводяться державними установами в межах зазначеного Закону. Відповідно до підпункту (а) частини п'ятої статті 48 вищезазначеного Регламенту, термін дії сертифікатів про завершення роботи, що підтверджують досвід трудових договорів, становить п'ятнадцять років, починаючи з дати завершення попереднього прийому робіт, що підлягають дії сертифіката. Враховуючи вищенаведене, описані вище обставини свідчать про те, що Учасник закупівлі виконав вимоги тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника закупівлі відповідає вимогам тендерної документації, документи Учасника правомірно були прийняті до розгляду Замовником та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Відповідно до вимог п.1 Додатку № 1 тендерної документації Замовник на підтвердження «Наявності обладнання та матеріально - технічної бази» надає копію інформаційної довідки про наявність обладнання (машин та механізмів) необхідного для надання послуг по об’єкту замовлення з дотриманням технології виконання робіт відповідно до діючих норм і правил виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування із зазначенням по кожній одиниці обладнання назви, типу (марки), строку експлуатації, власне, орендоване, зокрема: оренда; оренда транспортного засобу з екіпажем, який його обслуговує; оренда з наданням наймодавцем наймачеві комплексу послуг для забезпечення нормального використання транспортного засобу та лізинг (Таблиця 1.3). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ надає інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (Довідка про наявність обладнання машини та механізмів.pdf), в якій зазначено, що обладнання є власне та орендоване. В підтвердження наданої інформації Учасник надає: - Договір оренди обладнання №00-02 від 02.03.2020 року та акт приймання передачі до договору оренди обладнання (Договір оренди обладнання з додатком та актом ОО-02. pdf) та окремим файлом надається Лист- підтвердження орендодавця № 210 від 03.03.2020 року про надання згоди на використання цих автомобілів під час надання послуг відповідно до предмету закупівлі; - Договір оренди обладнання №00-01 від 02.03.2020 року акт приймання передачі до договору оренди обладнання (Договір_оренди_обладнання. pdf) та окремим файлом надається Лист- підтвердження орендодавця № 213 від 03.03.2020 року про надання згоди на використання цих автомобілів під час надання послуг відповідно до предмету закупівлі; - Договір про оренду обладнання № OZA – 2020/153 (Договір про оренду обладнання.pdf) ,у додатках надаються Звіти про доставку машини та листи-затвердження (стор. 10 та 11 Договору про оренду обладнання.pdf) фірми щодо своєї згоди на використання цих автомобілів під час надання послуг відповідно до предмету закупівлі. Також, у складі тендерної документації Учасника надаються належним чином завірені копії свідоцтв про реєстрастрацію транспортних засобів. Враховуючи вищенаведене, описані вище обставини свідчать про те, що Учасник закупівлі виконав вимоги тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника закупівлі відповідає вимогам тендерної документації, документи Учасника правомірно були прийняті до розгляду Замовником та відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника. З метою дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель Рішення замовника, у тому числі, прийняте з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій учасник зареєстрований.
2020-06-16 16:39:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Украина, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ |
613 270 000,00
UAH з ПДВ
|
569 846 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
580 000 000,00
UAH з ПДВ
|
572 946 890,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
610 500 000,00
UAH з ПДВ
|
576 043 902,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
594 625 000,00
UAH з ПДВ
|
594 625 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ #6630030432 |
Переможець |
569 846 890,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 17:44
|
ДУ№22 від 30.07.2021.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 17:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 17:40
|
ДУ 20 від 30.07.2021.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 17:35
|
ДУ№22 від 30.07.2021.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 17:32
|
ДУ 20 від 30.07.2021.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 08:34
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 08:55
|
Додаткова угода №19ДУ 405-20.pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 17:48
|
Додаткова угода №18ДУ 405-20.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 13:32
|
Додаткова угода №16ДУ 405-20.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2020 18:14
|
ДУ №2 до договору №405-20.pdf | зміни до договору |
14 травня 2020 18:04
|
Протокол про помилку ДУ 1 405-20.pdf | зміни до договору |
14 травня 2020 18:04
|
ДУ №1 до договору №405-20.pdf | зміни до договору |
14 травня 2020 17:54
|
ДУ 1 405-20.pdf | зміни до договору |
12 травня 2020 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2020 16:19
|
ДУ 2 405-20.pdf | зміни до договору |
07 травня 2020 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 23:47
|
405-20.pdf | укладений |
06 травня 2020 23:46
|
405-20.pdf | укладений |
06 травня 2020 23:45
|
405-20.pdf | укладений |
06 травня 2020 23:44
|
405-20.pdf | укладений |
06 травня 2020 23:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 405-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 405-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа Генпідрядника від 24.05.2021 № 49 та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п. 5.1. Договору від 06.05.2020 №405-20 (далі-Договір) та викласти у наступній редакції: «5.1 Термін надання послуг: з дати укладання договору до 30 червня 2021 р.». 2. На підставі листа Генпідрядника від 24.05.2021 № 49 та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Календарний план» до Договору та викласти в редакції, що додається. 3. На підставі листа Генпідрядника від 24.05.2021 № 49 та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п.11.1. Договору та викласти у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з «06» травня 2020 р. і діє по 30 червня 2021р., але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов'язків». |
Номер договору про закупівлю: | 405-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 18 ДУ/405-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа Генпідрядника від 25.06.2021 № 58 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п. 5.1. Договору від 06.05.2020 №405-20 (далі-Договір) та викласти у наступній редакції: «5.1 Термін надання послуг: з дати укладання договору до 30 липня 2021 р.». 2. На підставі листа Генпідрядника від 25.06.2021 № 58 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Календарний план» до Договору та викласти в редакції, що додається. 3. На підставі листа Генпідрядника від 25.06.2021 № 58 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п.11.1. Договору та викласти у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з «06» травня 2020 р. і діє по 30 липня 2021р., але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов'язків». |
Номер договору про закупівлю: | 405-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №19ДУ/405-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа Генпідрядника від 28.07.2021 № 61, п. 3.2. Договору № 405-20 від «06» травня 2020 року (далі - Договір) та п.1. ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі), внести зміни до п.3.1 Договору, та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору за результатами аукціону та згідно з договірною ціною (Додаток 1) становить: без ПДВ 420 186 036, 21 грн. (чотириста двадцять мільйонів сто вісімдесят шість тисяч тридцять шість гривень 21 коп.) ПДВ 84 049 612, 24 грн. (вісімдесят чотири мільйона сорок дев'ять тисяч шістсот дванадцять гривень 24 коп.) З ПДВ 504 235 648,45 грн. (п'ятсот чотири мільйона двісті тридцять п'ять тисяч шістсот сорок вісім гривень 45 коп.) Фінансування Договору здійснюється з Державного бюджету. Обсяги фінансування по додаткових джерелах фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». 2. На підставі листа Генпідрядника від 28.07.2021 № 61, п. 3.2. Договору № 405-20 від «06» травня 2020 року (далі - Договір) та п.1. ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі), внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору, та викласти його у редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 405-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20ДУ/405-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа Генпідрядника від 30.07.2021 № 62, п. 3.2. Договору № 405-20 від «06» травня 2020 року (далі - Договір) та п.1. ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі), внести зміни до п.3.1 Договору, та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору за результатами аукціону та згідно з договірною ціною (Додаток 1) становить: без ПДВ 420 196 373, 71 грн. (чотириста двадцять мільйонів сто дев'яносто шість тисяч триста сімдесят три гривні 71 коп.) ПДВ 84 039 274, 74 грн. (вісімдесят чотири мільйона тридцять дев'ять тисяч двісті сімдесят чотири гривні 74 коп.) З ПДВ 504 235 648,45 грн. (п'ятсот чотири мільйона двісті тридцять п'ять тисяч шістсот сорок вісім гривень 45 коп.) Фінансування Договору здійснюється з Державного бюджету. Обсяги фінансування по додаткових джерелах фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». 2. На підставі листа Генпідрядника від 30.07.2021 № 62, п. 3.2. Договору та п.1. ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі), внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору, та викласти його у редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 405-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22ДУ/405-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |