Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт мосту через ставок в смт. Черняхів на км 155+674 автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область. Коригування (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Очікувана вартість
39 246 268,00 UAH
UA-2023-09-28-007400-a ● 730bef8e6268461686419d84309e0c06
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Покровська, будинок 16 |
Контактна особа: |
Курко Вікторія Олексіївна 380412470529, 380961511183 kurko.vo@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2023 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2023 14:59 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2023 14:59 |
Очікувана вартість: | 39 246 268,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 196 231,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 196 231,34 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області код ЄДРПОУ: 03451526 IBAN: UA528201720343261002100001085 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 196231.34 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 3 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: електронна банківська гарантія. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. № 639 (зі змінами) та така, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору та перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області (код ЄДРПОУ 03451526), IBAN: UA528201720343261002100001085 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання договірних зобов’язань. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону (з урахуванням Особливостей); 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт мосту через ставок в смт. Черняхів на км 155+674 автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, міст через ставок в смт. Черняхів на км 155+674 автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості робіт, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду. Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів. У разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних Сторонами форми № КБ-2в (УПВ) і форми № КБ-3. Оформлення календарних дат реєстрації форм (форми № КБ-2в (УПВ) та форми № КБ-3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації вказаних форм, визначених Державною казначейською службою України. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 02 жовтня 2023 09:44
Дата відповіді: 03 жовтня 2023 10:43
Доброго дня! В розділі 5 додатку 3 в казано що Аналогічним буде вважатися ВИКОНАНИЙ договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів мостів або шляхопроводів на автомобільних дорогах загального користування державного значення (у тому числі, у складі договорів на будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Просимо надати розяснення чи буде вважатися аналогічним договір що виконується? Чи виключно має бути виконаний договір на 100%?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно вимог тендерної документації аналогічним договором буде вважатися ВИКОНАНИЙ на 100 % договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів мостів або шляхопроводів на автомобільних дорогах загального користування державного значення (у тому числі, у складі договорів на будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 02 жовтня 2023 09:50
Дата відповіді: 03 жовтня 2023 10:41
Доброго дня! Просимо надати розяснення чи може учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати (показати) досвід субпідрядної організації?
Відповідь: Відповідно до положень абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Законом не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Учасник не може надати (показати) досвід субпідрядної організації для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Законом не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Учасник не може надати (показати) досвід субпідрядної організації для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Відомість обсягів
Дата подання: 03 жовтня 2023 08:56
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 13:52
В звязку з тим, що у відомості обсягів скрізь йде посилання на креслення прохання надати дані креслення для ознайомлення.
Відповідь: Доброго дня! Креслення завантажено до опису предмета закупівлі
Дискримінаційні вимоги в ТД
Дата подання: 03 жовтня 2023 15:40
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 13:58
Шановний Замовнику! Тендерною документацією встановлені наступні вимоги щодо наявності працівників, які мають відповідні знання та досвід виконання робіт
«Для інженерно-технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо.»
«До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі відносяться:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи);
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
- інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи);
- геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи);
- майстер (не менше 1 особи);
- інженер з охорони праці (відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та наказу Держкомітету з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005р. «Про затвердження типового положення про охорону праці»).»
Наша будівельна компанія має досвід виконання аналогічних робіт, має відповідних фахівців. При цьому дана вимога обмежує нас у прагненні прийняти участь у закупівлі, адже ми є організацією, яка виконує як будівельні роботи з будівництва та ремонту будівель так і мостів та шляхопроводів. Вимога щодо наявності у перелічених фахівців освіти саме за напрямком «будівництво, експлуатаційне утримання і ремонт автомобільних доріг тощо» є дискримінаційною. Фахівці, які займаються саме цим напрямком, мають відповідну освіту. Зовсім незрозуміло чому інженер з охорони праці повинен мати освіту саме за цим напрямком. Також це стосується головного інженера, який займається всіма напрямками в будівництві, має досвід роботи, але при цьому має будівельну освіту за іншим напрямком будівництва. Геодезист, який має сертифікат, виконує свою роботу на всіх об’єктах будівництва й різниці в замірах висот та проведення розрахунків немає – чи то будівлі чи то мости. Чи відноситься в Вашому розумінні майстер до інженерно-технічних працівників? Для роботи майстром не передбачена наявність повної або не повної вищої освіти. Вимагаємо виключити формулювання вимог «Для інженерно-технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо.» та викласти в наступній редакції «Для інженерно-технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо ( не менше двох працівників)»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!. Замовником розглянуто Ваше звернення та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо оформлення документів пропозиції
Дата подання: 11 жовтня 2023 16:57
Дата відповіді: 13 жовтня 2023 08:56
Шановний Замовнику! Додатком 3 до тендерної документації «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 Закону)» вимагається надання посвідчених Учасником копій договорів, актів та інших документів. Чи будуть вважатися надані скановані з оригіналів документи або скановані з оригіналів документи, підписані КЕП (електронний документ) такими, що відповідають умовам тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог розділу III тендерної документації, всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації) та з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо).
Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином, а саме: документи повинні бути складені на фірмовому бланку (в разі наявності), містити дату складання документу, печатку учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки), а також посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника Учасника або уповноваженої особи Учасника.
Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Будь-які файли, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції (завантажуються в електронну систему закупівель) повинні:
- бути доступний для вільного завантаження/зчитування, відкриття і перегляду із використанням відповідних програмних засобів;
- не містити будь-яких обмежень для вільного перегляду/зчитування/завантаження, в тому числі шляхом встановлення паролей або шифрування даних у будь-який спосіб (в тому числі з використанням засобів криптографічного захисту інформації).
Документи тендерної пропозиції можуть бути створені та подані учасниками з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» у формі електронних документів.
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином, а саме: документи повинні бути складені на фірмовому бланку (в разі наявності), містити дату складання документу, печатку учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки), а також посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника Учасника або уповноваженої особи Учасника.
Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Будь-які файли, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції (завантажуються в електронну систему закупівель) повинні:
- бути доступний для вільного завантаження/зчитування, відкриття і перегляду із використанням відповідних програмних засобів;
- не містити будь-яких обмежень для вільного перегляду/зчитування/завантаження, в тому числі шляхом встановлення паролей або шифрування даних у будь-який спосіб (в тому числі з використанням засобів криптографічного захисту інформації).
Документи тендерної пропозиції можуть бути створені та подані учасниками з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» у формі електронних документів.
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Відомість BQQ
Дата подання: 25 жовтня 2023 14:07
Дата відповіді: 26 жовтня 2023 10:59
Прохання добавити всі креслення. Так як наприклад в маркуваннях балок є букви та цифри які незрозумілі заводам виробникам.
Відповідь: Замовником завантажено додатково всі креслення. Також зазначаємо, що креслення є авторським правом Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-09-28-007400-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 06 жовтня 2023 13:35
Дата подання: 06 жовтня 2023 13:35
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2023 17:25
рішення від 09.10.2023 № 16024.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2023 17:25
інформація про резолютивну частину рішення від 17.10.2023 № 16595.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2023 11:33
рішення від 17.10.2023 № 16595.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2023 16:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.10.2023 № 16595 Замовником внесено зміни до тендерної докуметації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2023 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
32 770 633,78
UAH з ПДВ
|
32 477 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
33 978 000,00
UAH з ПДВ
|
32 477 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
32 477 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 15:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2023 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2024 08:41
|
Додаткова угода № 218_3_74 від 09.07.2024.pdf | зміни до договору |
09 липня 2024 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:01
|
Додаткова угода № 218_2_248 від 26.12.23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:57
|
218_1_240 від 26.12.23.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2023 15:32
|
договір №218 ставок км 155+674 Автомагістраль.pdf | укладений |
01 грудня 2023 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування у 2023 році по КПКВК 3111330 «Розвиток та відновлення інфраструктури» на 475 000,000 грн. (чотириста сімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 79 166,67 грн. (сімдесят дев’ять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 копійок) Загальна сума фінансування на 2023 рік становить по КПКВК 3111330 «Розвиток та відновлення інфраструктури» 1 975 000,00 грн. (один мільйон дев’ятсот сімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 329 166,67 грн. (триста двадцять дев’ять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 копійок. 2Керуючись Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 19 грудня 2023 року № Н-561/08-02, Сторони дійшли згоди абзац перший та четвертий пункту 5.12. розділу 5. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ викласти в новій редакції: «Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету по КПКВК 3111330 «Розвиток та відновлення інфраструктури» у розмірі що не перевищує 90 відсотків від вартості робіт, передбачених на поточний рік на строк не більше восьми місяців. Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. Перерахування коштів за виконані роботи проводяться Замовником на відкриті казначейські рахунки Підрядника. Термін погашення авансу до восьми місяців з дня отримання, кінцевий термін погашення авансу визначає Замовник, про що письмово повідомляє Підрядника. При несвоєчасному розрахунку по авансу нараховується пеня у розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочки.» Внести зміни до Плану фінансування (Додаток № 3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 32 477 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 218/1/240 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування у 2023 році по КПКВК 3111330 «Розвиток та відновлення інфраструктури» на 560 006,86 грн. (п’ятсот шістдесят тисяч шість гривень 86 копійок), у тому числі ПДВ 93 334,48 грн. (дев’яносто три тисячі триста тридцять чотири гривні 48 копійок). Загальна сума фінансування на 2023 рік становить по КПКВК 3111330 «Розвиток та відновлення інфраструктури» 1 414 993,14 грн. (один мільйон чотириста чотирнадцять тисяч дев’ятсот девяносто три гривні 14 копійок), у тому числі ПДВ 235 832,19 грн. (двісті тридцять шість тисяч сорок дві гривні 95 коп.). Сторони дійшли згоди абзац перший пункту 5.12. розділу 5. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ викласти в новій редакції: «Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету по КПКВК 3111330 «Розвиток та відновлення інфраструктури» у розмірі що не перевищує 90 відсотків від вартості робіт, передбачених на поточний рік на строк не більше восьми місяців. Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. Перерахування коштів по попередній оплаті проводяться Замовником на відкриті казначейські рахунки Підрядника. Кошти за виконані роботи перераховуються Замовником на розрахунковий банківський рахунок Підрядника, вказаний у договорі». Внести зміни до Плану фінансування (Додаток № 3) та викласти його у новій редакції.Сума договору після внесення змін: 32 477 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 218/2/248 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) та згідно пунктів 18.1 та 18.2. Договору, Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та пункти 6.1., 16.1. Договору викласти в наступній редакції: «6.1. Термін виконання робіт: Початок: дата підписання Договору. Закінчення: по 31 грудня 2024 року. 16.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє по 31 грудня 2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 2) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 32 477 000,00 (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 218/3/74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |