Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Creation, development and maintenance of service network infrastructure; 32420000-3 - Network equipment Code 021:2015 (CPV 2008, IDT)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 31815760 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська область обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 10 |
Контактна особа: |
Павловська Катерина Володимирівна 380443668575 tender.kts.kmda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SPECIALIZED MUNICIPAL ENTERPRISE "KYIVTELESERVIS |
National ID: | 31815760 |
Contact point: |
Kateryna Pavlovska 380443668575 tender.kts.kmda@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 11:54 |
Очікувана вартість: | 172 999 447,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 324 986,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1730000 UAH |
Publication date: | 29 березня 2021 17:11 |
Enquiries until: | 19 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 квітня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 172 999 447 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 324 986 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами та послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, який зроблений в центрі (бюро) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро). Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії.
Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений.
У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП.
Банківська гарантія оформлюється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 5 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до частини першої статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною першою статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних).
Відповідно до частини першої статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою зокрема електронного засобу зв’язку.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
До закінчення встановленого у тендерній документації строку, Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
До уваги Учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Спеціалізоване комунальне підприємство «Київтелесервіс»
Місцезнаходження Замовника: 04050, Україна, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 10
Код ЄДРПОУ: 31815760
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2021 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2021 15:39 |
зміни до ТД.pdf | |
08 квітня 2021 15:39 |
Додаток 1 до ТД зі змінами.pdf | |
08 квітня 2021 15:39 |
Додаток 3 до ТД зі змінами.pdf | |
08 квітня 2021 15:39 |
Додаток 2 до ТД зі змінами.pdf | |
08 квітня 2021 15:39 |
Додаток 5 до ТД зі змінами.pdf | |
08 квітня 2021 15:39 |
Додаток 4 до ТД зі змінами.pdf | |
08 квітня 2021 15:39 |
ТД зі змінами.pdf | |
08 квітня 2021 15:38 |
Додаток 6 до ТД зі змінами.pdf | |
29 березня 2021 17:25 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (6).pdf |
08 квітня 2021 15:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 квітня 2021 15:39 |
зміни до ТД.pdf
|
|||
08 квітня 2021 15:39 |
Додаток 1 до ТД зі змінами.pdf
|
|||
08 квітня 2021 15:39 |
Додаток 3 до ТД зі змінами.pdf
|
|||
08 квітня 2021 15:39 |
Додаток 2 до ТД зі змінами.pdf
|
|||
08 квітня 2021 15:39 |
Додаток 5 до ТД зі змінами.pdf
|
|||
08 квітня 2021 15:39 |
Додаток 4 до ТД зі змінами.pdf
|
|||
08 квітня 2021 15:39 |
ТД зі змінами.pdf
|
|||
08 квітня 2021 15:38 |
Додаток 6 до ТД зі змінами.pdf
|
|||
29 березня 2021 17:25 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (6).pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-03-000017 ● 6b57704d790e4cb194dc4cacc5b55a28
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2021 10:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.06.2021 № 345
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о.начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.06.2021 № 345
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-03-29-007376-c 29.03.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-07 12:11:48
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури; 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-29-007376-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів
Спеціалізованим комунальним підприємством «Київтелесервіс» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-09 11:14:06
пояснення на запит
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА
СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
На Ваш запит про надання пояснень від 07.06.2021 у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури; 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-29-007376-c), розпочатого відповідно до наказу від 02.06.2021 №345, повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні вимоги до предмета закупівлі рекомендовані протоколом №2 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки у 2021-2022 роках від 09 березня 2021 року, що додається.
2. Розмір бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно проведеного Ініціатором закупівлі (відповідальним за розробку технічних вимог) моніторингу цін в рамках бюджетних призначень згідно п. 16.9 «Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури» напрямів діяльності та заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18 грудня 2018 року №461/6512.
3. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
- сторінка веб-сайту, де розміщено обгрунтування https://kts.kmda.gov.ua/publicprocurement ,
- безпосереднє посилання на обгрунтування https://kts.kmda.gov.ua/web/content/1291?unique=74e50a4ccd2e4c6feea08275e884edc4b01bdf61&download=true
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-22 10:07:35
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури; 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-29-007376-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
- прошу надати листи-запити щодо надання комерційних пропозицій зі створення, розвитку та супроводження сервісної мережевої інфраструктури (код ДК 021:2015 - 32420000-3 – Мережеве обладнання) від 10.03.2021 № 59-03/2021, № 60-03/2021, № 61-03/2021?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-24 09:58:39
пояснення на запит
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА
СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
На Ваш запит від 22.06.2021 у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури; 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-29-007376-c), розпочатого відповідно до наказу від 02.06.2021 №345, надаємо листи-запити щодо надання комерційних пропозицій зі створення, розвитку та супроводження сервісної мережевої інфраструктури (код ДК 021:2015 - 32420000-3 – Мережеве обладнання) від 10.03.2021 № 59-03/2021, № 60-03/2021, № 61-03/2021.
Додаток: листи-запити від 10.03.2021 № 59-03/2021, № 60-03/2021, № 61-03/2021.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 31815760 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна, Київська область обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 10 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА" |
172 839 724,14
UAH з ПДВ
|
172 839 724,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» |
172 974 036,00
UAH з ПДВ
|
172 974 036,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА" #39576191 |
Переможець |
172 839 724,14
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:40
|
ДУ 5 до договору ВМ-КТС-190521.1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 16:01
|
ДУ 4 ВМ-КТС-190521.1.pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2021 13:14
|
ДУ 3 від 24.06.2021 ВМ-КТС-190521.1.pdf | зміни до договору |
25 червня 2021 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2021 11:28
|
ду 2 від 23.06.2021.pdf | зміни до договору |
23 червня 2021 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2021 15:44
|
ДУ-1-ВМКТС-24.05.21.pdf | зміни до договору |
24 травня 2021 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 15:38
|
договір ВМКТС190521.1.pdf | укладений |
24 травня 2021 15:37
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
05 липня 2021 11:01
|
54 533 932,80 UAH | UA188201720344371001100077860 СКП "Київтелесервіс" |
UA093806340000026003107684001 ТОВ "ВМ КОНСТРАКШН" |
Оплачений |
25 серпня 2021 10:46
|
450 000,00 UAH | UA188201720344371001100077860 СКП "Київтелесервіс" |
UA093806340000026003107684001 ТОВ "ВМ КОНСТРАКШН" |
Оплачений |
25 серпня 2021 12:43
|
30 213 242,40 UAH | UA188201720344371001100077860 СКП "Київтелесервіс" |
UA093806340000026003107684001 ТОВ "ВМ КОНСТРАКШН" |
Оплачений |
30 серпня 2021 16:11
|
4 170 112,80 UAH | UA188201720344371001100077860 СКП "Київтелесервіс" |
UA093806340000026003107684001 ТОВ "ВМ КОНСТРАКШН" |
Оплачений |
06 грудня 2021 12:19
|
22 091 167,80 UAH | UA188201720344371001100077860 СКП "Київтелесервіс" |
UA093806340000026003107684001 ТОВ "ВМ КОНСТРАКШН" |
Оплачений |
30 грудня 2021 10:56
|
61 381 268,34 UAH | UA188201720344371001100077860 СКП "Київтелесервіс" |
UA093806340000026003107684001 ТОВ "ВМ КОНСТРАКШН" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення у відповідність до порядку розрахунків за поставлені товари/надані послуги та покращення якості предмета закупівлі, що не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ВМ/КТС-190521.1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення у відповідність до порядку розрахунків за поставлені Товари/надані Послуги та з метою покращення якості предмета закупівлі, що не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | ВМ/КТС-190521.1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення у відповідність порядку розрахунків за поставлені Товари/надані Послуги, прав та обов'язків сторін, з метою покращення якості предмета закупівлі, що не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | ВМ/КТС-190521.1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.10.6 договору в новій редакції. Додати п.10.7. |
Номер договору про закупівлю: | ВМ/КТС-190521.1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою приведення у відповідність переліку фактичних адрес об’єктів для підключення до мережі передачі даних Замовника та з метою покращення якості предмета закупівлі, що не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета договору (технічні вимоги)» у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | ВМ/КТС-190521.1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |