Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611776 |
Місцезнаходження: | 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96 |
Контактна особа: |
РСЦ ЖИТОМИР 380674108983,380677655975 rsczt@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2022 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2022 17:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2022 16:56 |
ТД - авто (05.12.22).docx |
05 грудня 2022 17:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 грудня 2022 16:56 |
ТД - авто (05.12.22).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000049 ● 9ea8a1b8fd7845268c1b3943323bdce0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023
№ 9-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.02.2023 №9-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2022-12-05-016071-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-13 16:54:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Легкові автомобілі» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-05-016071-a ) відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
1. Постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до пункту 12.1 розділу 12 договору від 20.12.2022 № SC-2915 закінчення терміну дії даного договору - 31.12.2022 року включно. Отже, надайте інформацію щодо стану виконання договору від 20.12.2022 № SC-2915, зокрема, кількості поставленої продукції та суму оплати за поставлений товар, з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують вказану інформацію (видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, тощо).
Пояснення з документами необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-03-02 20:34:50
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
Згідно з наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.02.2023 № 9-З вказаним органом прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі № UA-2022-12-05-016071-a (Легковий спеціалізований учбовий автомобіль на базі «TOYOTA COROLA» «або еквівалент»), яка оголошена Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС) , з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі. За результатми проведення якого 23 лютого 2023 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-05-016071-a (далі - Висновок), з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими не дотримано вимог частини 5 статті 8, пункту 12 частини 1 статті 10, першого абзацу частини 3 статті 22, частини 4 статті 23 Закону, пунктів 18 та 28, абзацу 4 пункту 46 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Так, Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС) проаналізовано зазначений Висновок та прийнято його висновки до відома. Однак, вважаємо його незаконним та необгрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) надаємо до нього аргументовані заперечення.
Так,в констатуючій частині Висновку зазначається, що за результатами моніторингу встановлено порушення:
1. “За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (Додаток № 5 до тендерної документації), містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («TOYOTA COROLA»), з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.”
Водночас, частиною 4 статті 23 Закону №922-VIII передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб`єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Так, в технічній специфікації (технічному завданні), яка є Додатком № 5 до тендерної документації, міститься інформація про марку - легковий спеціалізований учбовий автомобіль на базі «TOYOTA COROLA» «або еквівалент».
2. Також Управління зазначає у Висновку про наступні порушення:
“Крім того, моніторингом встановлено, що в Додатку № 6 проєкту договору, Замовником встановлено умову, що «Умови, визначені у проєкті цього Договору, можуть бути конкретизовані (доповнені) при підписанні Договору з переможцем процедури закупівлі. Під конкретизацією (доповненням) розуміються уточнення умов, що не змінюють їх змісту».
Водночас, за нормою абзацу 4 пункту 46 Особливостей визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з пунктом 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості уточнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам пункту 18 та абзацу 4 пункту 46 Особливостей в частині відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції учасника - переможця та умовам тендерної документації (проєкту договору про закупівлю), чим не дотримано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.”
Так, відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” при складанні тендерної документації замовники зобов’язані включати до складу тендерній документації проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Порядок змін наведений в тому числі в примітках до проекту договору про закупівлю: “умови, визначені у проєкті цього Договору, можуть бути конкретизовані (доповнені) при підписанні Договору з переможцем процедури закупівлі. Під конкретизацією (доповненням) розуміються уточнення умов, що не змінюють їх змісту.”
3. У Висновку за результатами моніторингу зазначено:
“Згідно пункту 12.1 розділу 12 Договору встановлено умову «Цей Договір набирає чинності після його підписання Сторонами і діє до припинення (скасування) воєнного стану, оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), але не пізніше ніж до 31.12.2022 включно, а в частині проведення взаєморозрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». Разом з тим, відповідно до єдиного веб-порталу порталу публічних коштів (spending.gov.ua), Замовник оплатив в повному обсязі за предмет закупівлі 22.12.2022 року, тобто зобов’язання сторонами Договору виконані в повному обсязі.”
Також, пунктами 2.10. та 2.11. Договору передбачено, що у разі виявлення протягом установленого гарантійного строку недоліків у Товарі або його складовій частині, Покупець у порядку та строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни Договору;
- безоплатного усунення недоліків у розумний строк.
У разі виявлення протягом установленого гарантійного строку істотних недоліків у Товарі, які виникли з вини виробника або Продавця, Покупець у порядку та строки, встановлені законодавством, має право вимагати за своїм вибором від Продавця:
- розірвання договору та повернення суми, сплаченої за Товар;
- заміни Товару, на такий ж або аналогічний з числа наявних у Продавця.
Безоплатне усунення недоліків, виявлених у Товарі, у період гарантійного строку проводиться протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів або за згодою Сторін в інший строк.
Станом на 02.03.2023 р. зобов’язання ТОВ “СТАР-КАР”, зокрема в частині дотримання умов п. 2.6., 2.10. та 2.11. тривають. Таким чином, до моменту завершення гарантійного строку, що передбачений в п. 2.6. Договору обов’язки сторін не можуть вважатися виконаними в повному обсязі. Крім того, настання обставин, що передбачені вказаними вище пунктами можуть тягнути за собою зміни у фінансових зобов’язаннях сторін (наприклад повернення сплаченої суми за товар або зменшення цін договору).
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.02.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2022-12-05-016071-a містить необгрунтовані та передчасні висновки про порушення Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС) як Замовником вимог Закону.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | 06.03.2023 року ГСЦ МВС подано позовну заяву про визнання недійсним висновку та його скасування |
Дата публікації: | 07 березня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 240/5664/23 |
Дата відкриття провадження: | 10 березня 2023 |
Документи:
07 березня 2023 17:17
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАР-КАР" |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАР-КАР" #36072478 |
Переможець |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2022 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 13:18
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
20 грудня 2022 13:06
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Легковий спеціалізований учбовий автомобіль на базі «TOYOTA COROLA» «або еквівалент» | 1 | штуки |
950 000,00
UAH з ПДВ
|